Στο βιβλίο αυτό, που είναι το πρώτο που δημοσιεύεται στην ελληνική γλώσσα για την εταιρική ταυτότητα και εικόνα των επιχειρήσεων, αναδεικνύεται ο κεντρικός ρόλος τους στον καθορισμό και την επιλογή της επιχειρηματικής στρατηγικής.
Εξετάζονται λεπτομερώς στρατηγικές, μέσα, διαδικασίες και τακτικές, ενώ ταυτόχρονα παρέχονται πρακτικές οδηγίες για το σχεδιασμό, την εκπόνηση και την υλοποίηση προγραμμάτων που προάγουν τη διαφοροποίηση και την αναγνωρισιμότητα προϊόντων και υπηρεσιών. Γίνεται εμπεριστατωμένη αναφορά των πολιτικών, τεχνικών και μεθόδων, καθώς και των εργαλείων του μείγματος εταιρικής ταυτότητας (Corporate Identity Mix). Φωτίζονται όλες οι πτυχές της εταιρικής ταυτότητας, όπως η διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό, η δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ επιχείρησης και ομάδων της αγοράς, ο καθορισμός της επιχειρηματικής κατεύθυνσης, η ταύτιση των εργαζομένων με την τύχη της επιχείρησης (δημιουργία της "εμείς συνείδησης"), η αύξηση της αποδοτικότητας των εργαζομένων που έρχεται ως αποτέλεσμα της ταύτισης κ.ά.
Δοκιμασμένες συμπεριφορές, πρότυπα σκέψης και δράσης, καθώς και στρατηγικές αντιμετώπισης προβλημάτων παρουσιάζονται σε κατανοητή γλώσσα για τον καθένα, δίνοντας απαντήσεις σε πολλά σύγχρονα ερωτήματα προβολής της επιχείρησης που σχετίζονται, παράλληλα με τις καταναλωτικές, και με τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές ευαισθησίες των καταναλωτών. Παράλληλα, εξετάζονται τα πεδία εφαρμογής της εταιρικής ταυτότητας (διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, προωθητικές ενέργειες, χορηγία) και παρατίθενται δύο μελέτες περίπτωσης (case studies) εταιρικών ταυτοτήτων (STARBUCKS CORPORATION και NIKE), μέσα από τις οποίες ο αναγνώστης εξοικειώνεται με τις σύγχρονες πρακτικές για το "χτίσιμο" της εταιρικής ταυτότητας. Απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων και ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, σε φοιτητές οικονομικών σχολών και σε όσους ενδιαφέρονται για προβολή της προσωπικής τους εικόνας.
Στο βιβλίο αυτό, που είναι το πρώτο που δημοσιεύεται στην ελληνική γλώσσα για την εταιρική ταυτότητα και εικόνα των επιχειρήσεων, αναδεικνύεται ο κεντρικός ρόλος τους στον καθορισμό και την επιλογή της επιχειρηματικής στρατηγικής.
Εξετάζονται λεπτομερώς στρατηγικές, μέσα, διαδικασίες και τακτικές, ενώ ταυτόχρονα παρέχονται πρακτικές οδηγίες για το σχεδιασμό, την εκπόνηση και την υλοποίηση προγραμμάτων που προάγουν τη διαφοροποίηση και την αναγνωρισιμότητα προϊόντων και υπηρεσιών. Γίνεται εμπεριστατωμένη αναφορά των πολιτικών, τεχνικών και μεθόδων, καθώς και των εργαλείων του μείγματος εταιρικής ταυτότητας (Corporate Identity Mix). Φωτίζονται όλες οι πτυχές της εταιρικής ταυτότητας, όπως η διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό, η δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ επιχείρησης και ομάδων της αγοράς, ο καθορισμός της επιχειρηματικής κατεύθυνσης, η ταύτιση των εργαζομένων με την τύχη της επιχείρησης (δημιουργία της "εμείς συνείδησης"), η αύξηση της αποδοτικότητας των εργαζομένων που έρχεται ως αποτέλεσμα της ταύτισης κ.ά.
Δοκιμασμένες συμπεριφορές, πρότυπα σκέψης και δράσης, καθώς και στρατηγικές αντιμετώπισης προβλημάτων παρουσιάζονται σε κατανοητή γλώσσα για τον καθένα, δίνοντας απαντήσεις σε πολλά σύγχρονα ερωτήματα προβολής της επιχείρησης που σχετίζονται, παράλληλα με τις καταναλωτικές, και με τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές ευαισθησίες των καταναλωτών. Παράλληλα, εξετάζονται τα πεδία εφαρμογής της εταιρικής ταυτότητας (διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, προωθητικές ενέργειες, χορηγία) και παρατίθενται δύο μελέτες περίπτωσης (case studies) εταιρικών ταυτοτήτων (STARBUCKS CORPORATION και NIKE), μέσα από τις οποίες ο αναγνώστης εξοικειώνεται με τις σύγχρονες πρακτικές για το "χτίσιμο" της εταιρικής ταυτότητας. Απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων και ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, σε φοιτητές οικονομικών σχολών και σε όσους ενδιαφέρονται για προβολή της προσωπικής τους εικόνας.
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑBKS.0190071BKS.0190071ΜΗΛΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣΜΗΛΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΚατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΜΗΛΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-351-657-0 Συγγραφέας: ΜΗΛΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Σελίδες: 242 Διαστάσεις: 21x14 Ημερομηνία Έκδοσης: 2006 Στο βιβλίο αυτό, που είναι το πρώτο που δημοσιεύεται στην ελληνική γλώσσα για την εταιρική ταυτότητα και εικόνα των επιχειρήσεων, αναδεικνύεται ο κεντρικός ρόλος τους στον καθορισμό και την επιλογή της επιχειρηματικής στρατηγικής. Εξετάζονται λεπτομερώς στρατηγικές, μέσα, διαδικασίες και τακτικές, ενώ ταυτόχρονα παρέχονται πρακτικές οδηγίες για το σχεδιασμό, την εκπόνηση και την υλοποίηση προγραμμάτων που προάγουν τη διαφοροποίηση και την αναγνωρισιμότητα προϊόντων και υπηρεσιών. Γίνεται εμπεριστατωμένη αναφορά των πολιτικών, τεχνικών και μεθόδων, καθώς και των εργαλείων του μείγματος εταιρικής ταυτότητας (Corporate Identity Mix). Φωτίζονται όλες οι πτυχές της εταιρικής ταυτότητας, όπως η διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό, η δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης μεταξύ επιχείρησης και ομάδων της αγοράς, ο καθορισμός της επιχειρηματικής κατεύθυνσης, η ταύτιση των εργαζομένων με την τύχη της επιχείρησης (δημιουργία της "εμείς συνείδησης"), η αύξηση της αποδοτικότητας των εργαζομένων που έρχεται ως αποτέλεσμα της ταύτισης κ.ά. Δοκιμασμένες συμπεριφορές, πρότυπα σκέψης και δράσης, καθώς και στρατηγικές αντιμετώπισης προβλημάτων παρουσιάζονται σε κατανοητή γλώσσα για τον καθένα, δίνοντας απαντήσεις σε πολλά σύγχρονα ερωτήματα προβολής της επιχείρησης που σχετίζονται, παράλληλα με τις καταναλωτικές, και με τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές ευαισθησίες των καταναλωτών. Παράλληλα, εξετάζονται τα πεδία εφαρμογής της εταιρικής ταυτότητας (διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, προωθητικές ενέργειες, χορηγία) και παρατίθενται δύο μελέτες περίπτωσης (case studies) εταιρικών ταυτοτήτων (STARBUCKS CORPORATION και NIKE), μέσα από τις οποίες ο αναγνώστης εξοικειώνεται με τις σύγχρονες πρακτικές για το "χτίσιμο" της εταιρικής ταυτότητας. Απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων και ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων, σε φοιτητές οικονομικών σχολών και σε όσους ενδιαφέρονται για προβολή της προσωπικής τους εικόνας. ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση