Στόχος του συγγράμματος είναι η αποσαφήνιση της έννοιας της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Διακρίνεται από ανάλογα βιβλία του πεδίου ως προς την εννοιολογική στόχευση, την εστίαση σε επίμαχα ζητήματα, την κριτική επίγνωση, την ενσωμάτωση τεχνογνωσίας και την παιδαγωγική προσέγγιση.
Ο συλλογικός αυτός τόμος περιλαμβάνει άρθρα των Jim Walsh, Andreas Rasche, Mette Morsing, Jeremy Moon, Jean-Pascal Gond, Luisa Murphy, Steen Vallentin, Laura J. Spence, Mike Valente, R. Edward Freeman, Sergiy Dmytriyev, Robert G. Strand, Glen Whelan, Mads ?vlisen, Sandra Waddock, Christian Herzig, Anna-Lena K?hn, Frank G. A. de Bakker, Frank den Hond, Jette Steen Knudsen, Clare Short, W. Timothy Coombs, Christopher Wickert, Joep Cornelissen, Lars Th?ger Christensen, Dennis Schoeneborn, Daniel Mittler, Karin Buhmann, Florian Wettstein, Hans Krause Hansen, Stefano Ponte, Ren? Taudal Poulsen, Jane Lister, Dirk Ulrich Gilbert, Kristin Huber, Mark Moody-Stuart, Jonas Haertle.
Στόχος του συγγράμματος είναι η αποσαφήνιση της έννοιας της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Διακρίνεται από ανάλογα βιβλία του πεδίου ως προς την εννοιολογική στόχευση, την εστίαση σε επίμαχα ζητήματα, την κριτική επίγνωση, την ενσωμάτωση τεχνογνωσίας και την παιδαγωγική προσέγγιση.
Ο συλλογικός αυτός τόμος περιλαμβάνει άρθρα των Jim Walsh, Andreas Rasche, Mette Morsing, Jeremy Moon, Jean-Pascal Gond, Luisa Murphy, Steen Vallentin, Laura J. Spence, Mike Valente, R. Edward Freeman, Sergiy Dmytriyev, Robert G. Strand, Glen Whelan, Mads ?vlisen, Sandra Waddock, Christian Herzig, Anna-Lena K?hn, Frank G. A. de Bakker, Frank den Hond, Jette Steen Knudsen, Clare Short, W. Timothy Coombs, Christopher Wickert, Joep Cornelissen, Lars Th?ger Christensen, Dennis Schoeneborn, Daniel Mittler, Karin Buhmann, Florian Wettstein, Hans Krause Hansen, Stefano Ponte, Ren? Taudal Poulsen, Jane Lister, Dirk Ulrich Gilbert, Kristin Huber, Mark Moody-Stuart, Jonas Haertle.
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗBKS.0075810BKS.0075810ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΚατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-586-339-5 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ Σειρά: BUSINESS MANAGEMENT Σελίδες: 408 Διαστάσεις: 21Χ29 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2020 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Στόχος του συγγράμματος είναι η αποσαφήνιση της έννοιας της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Διακρίνεται από ανάλογα βιβλία του πεδίου ως προς την εννοιολογική στόχευση, την εστίαση σε επίμαχα ζητήματα, την κριτική επίγνωση, την ενσωμάτωση τεχνογνωσίας και την παιδαγωγική προσέγγιση. Ο συλλογικός αυτός τόμος περιλαμβάνει άρθρα των Jim Walsh, Andreas Rasche, Mette Morsing, Jeremy Moon, Jean-Pascal Gond, Luisa Murphy, Steen Vallentin, Laura J. Spence, Mike Valente, R. Edward Freeman, Sergiy Dmytriyev, Robert G. Strand, Glen Whelan, Mads ?vlisen, Sandra Waddock, Christian Herzig, Anna-Lena K?hn, Frank G. A. de Bakker, Frank den Hond, Jette Steen Knudsen, Clare Short, W. Timothy Coombs, Christopher Wickert, Joep Cornelissen, Lars Th?ger Christensen, Dennis Schoeneborn, Daniel Mittler, Karin Buhmann, Florian Wettstein, Hans Krause Hansen, Stefano Ponte, Ren? Taudal Poulsen, Jane Lister, Dirk Ulrich Gilbert, Kristin Huber, Mark Moody-Stuart, Jonas Haertle. ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση