Το βιβλίο «Έρευνα και Μετρικές Μάρκετινγκ», που αποτελεί ένα από τα πρώτα βιβλία της σειράς «Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ» των εκδόσεων Κλειδάριθμος, προσφέρει μια εις βάθος ανάλυση των τεχνικών και εργαλείων για την αποτελεσματική έρευνα μάρκετινγκ και την εφαρμογή των μετρικών που απαιτεί το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον.
Μέσω αυτού του απαραίτητου εγχειριδίου, ανακαλύψτε τη δύναμη των δεδομένων και εξελίξτε τις στρατηγικές σας. Μελετήστε έναν ολοκληρωμένο οδηγό που καλύπτει κάθε πτυχή του τομέα, από τον σχεδιασμό ερευνών και τον πειραματικό σχεδιασμό, μέχρι την κατασκευή ερωτηματολογίων και τη συλλογή δεδομένων. Το βιβλίο εξετάζει διεξοδικά μεθόδους ποσοτικής έρευνας, προσφέροντας σαφείς οδηγίες για τη στατιστική ανάλυση και την αξιολόγηση της απόδοσης. Εξίσου εκτενής και αναλυτική είναι και η παρουσίαση των δημοφιλέστερων μεθόδων ποιοτικής έρευνας, εμπλουτισμένη με πραγματικά παραδείγματα από την ελληνική αγορά. Είτε οι ενότητες του βιβλίου αφορούν την ποιοτική είτε την ποσοτική έρευνα, η θεωρητική γνώση και η πρακτική εφαρμογή συνδυάζονται με τέτοιον τρόπο, ώστε να εξασφαλίσουν ότι έχετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, για να επιτύχετε στους στόχους σας.
Με δεδομένη τη σημαντικότητα της λογοδοσίας του ΜΚΤ στο ανώτατο μάνατζμεντ, η μέτρηση απόδοσης των στρατηγικών και προγραμμάτων ΜΚΤ πρέπει να γίνεται με συστηματικό τρόπο και κατάλληλα εργαλεία. Τα εργαλεία αυτά, οι Μετρικές ΜΚΤ, παρουσιάζονται αναλυτικά στο βιβλίο, ταξινομημένα ανά κατηγορία και συνοδευόμενα από απλά παραδείγματα.Ιδανικό τόσο για φοιτητές όσο και για επαγγελματίες, το παρόν βιβλίο προσφέρει λεπτομερείς εξηγήσεις, πρακτικές μελέτες περιπτώσεων και εφαρμόσιμες γνώσεις που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε άμεσα στο εργασιακό σας περιβάλλον. Οι αναγνώστες θα μάθουν πώς να συλλέγουν, να αναλύουν και να αξιοποιούν τα δεδομένα της έρευνας, για να εξασφαλίσουν ότι οι στρατηγικές μάρκετινγκ που εφαρμόζουν είναι αποδοτικές και τεκμηριωμένες.Είτε είστε αρχάριος στον τομέα της έρευνας μάρκετινγκ είτε επιθυμείτε να ενισχύσετε τις υπάρχουσες δεξιότητές σας, αυτό το εγχειρίδιο αποτελεί τον ιδανικό πόρο που θα σας καθοδηγήσει στην κατανόηση και τη διαχείριση των πολυπλοκοτήτων της έρευνας και των μετρικών με σαφήνεια και ακρίβεια. Με τη μελέτη αυτού του βιβλίου, θα αποκτήσετε την εξειδίκευση να αναπτύσσετε και να υλοποιείτε στρατηγικές που βασίζονται σε δεδομένα, και πρόσβαση σε μια ανεξάντλητη πηγή γνώσης που θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τις δεξιότητές σας και να κατανοήσετε καλύτερα τις σύγχρονες τάσεις και πρακτικές του μάρκετινγκ.
Το βιβλίο «Έρευνα και Μετρικές Μάρκετινγκ», που αποτελεί ένα από τα πρώτα βιβλία της σειράς «Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ» των εκδόσεων Κλειδάριθμος, προσφέρει μια εις βάθος ανάλυση των τεχνικών και εργαλείων για την αποτελεσματική έρευνα μάρκετινγκ και την εφαρμογή των μετρικών που απαιτεί το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον.
Μέσω αυτού του απαραίτητου εγχειριδίου, ανακαλύψτε τη δύναμη των δεδομένων και εξελίξτε τις στρατηγικές σας. Μελετήστε έναν ολοκληρωμένο οδηγό που καλύπτει κάθε πτυχή του τομέα, από τον σχεδιασμό ερευνών και τον πειραματικό σχεδιασμό, μέχρι την κατασκευή ερωτηματολογίων και τη συλλογή δεδομένων. Το βιβλίο εξετάζει διεξοδικά μεθόδους ποσοτικής έρευνας, προσφέροντας σαφείς οδηγίες για τη στατιστική ανάλυση και την αξιολόγηση της απόδοσης. Εξίσου εκτενής και αναλυτική είναι και η παρουσίαση των δημοφιλέστερων μεθόδων ποιοτικής έρευνας, εμπλουτισμένη με πραγματικά παραδείγματα από την ελληνική αγορά. Είτε οι ενότητες του βιβλίου αφορούν την ποιοτική είτε την ποσοτική έρευνα, η θεωρητική γνώση και η πρακτική εφαρμογή συνδυάζονται με τέτοιον τρόπο, ώστε να εξασφαλίσουν ότι έχετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, για να επιτύχετε στους στόχους σας.
Με δεδομένη τη σημαντικότητα της λογοδοσίας του ΜΚΤ στο ανώτατο μάνατζμεντ, η μέτρηση απόδοσης των στρατηγικών και προγραμμάτων ΜΚΤ πρέπει να γίνεται με συστηματικό τρόπο και κατάλληλα εργαλεία. Τα εργαλεία αυτά, οι Μετρικές ΜΚΤ, παρουσιάζονται αναλυτικά στο βιβλίο, ταξινομημένα ανά κατηγορία και συνοδευόμενα από απλά παραδείγματα.Ιδανικό τόσο για φοιτητές όσο και για επαγγελματίες, το παρόν βιβλίο προσφέρει λεπτομερείς εξηγήσεις, πρακτικές μελέτες περιπτώσεων και εφαρμόσιμες γνώσεις που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε άμεσα στο εργασιακό σας περιβάλλον. Οι αναγνώστες θα μάθουν πώς να συλλέγουν, να αναλύουν και να αξιοποιούν τα δεδομένα της έρευνας, για να εξασφαλίσουν ότι οι στρατηγικές μάρκετινγκ που εφαρμόζουν είναι αποδοτικές και τεκμηριωμένες.Είτε είστε αρχάριος στον τομέα της έρευνας μάρκετινγκ είτε επιθυμείτε να ενισχύσετε τις υπάρχουσες δεξιότητές σας, αυτό το εγχειρίδιο αποτελεί τον ιδανικό πόρο που θα σας καθοδηγήσει στην κατανόηση και τη διαχείριση των πολυπλοκοτήτων της έρευνας και των μετρικών με σαφήνεια και ακρίβεια. Με τη μελέτη αυτού του βιβλίου, θα αποκτήσετε την εξειδίκευση να αναπτύσσετε και να υλοποιείτε στρατηγικές που βασίζονται σε δεδομένα, και πρόσβαση σε μια ανεξάντλητη πηγή γνώσης που θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τις δεξιότητές σας και να κατανοήσετε καλύτερα τις σύγχρονες τάσεις και πρακτικές του μάρκετινγκ.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚBKS.0112571BKS.0112571ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΜΑΥΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΜΑΥΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΚατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΜΑΥΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-645-642-8 Συγγραφέας: ΣΙΩΜΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΜΑΥΡΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Σελίδες: 840 Διαστάσεις: 21Χ30 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2024 Το βιβλίο «Έρευνα και Μετρικές Μάρκετινγκ», που αποτελεί ένα από τα πρώτα βιβλία της σειράς «Μάρκετινγκ-Μάνατζμεντ» των εκδόσεων Κλειδάριθμος, προσφέρει μια εις βάθος ανάλυση των τεχνικών και εργαλείων για την αποτελεσματική έρευνα μάρκετινγκ και την εφαρμογή των μετρικών που απαιτεί το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον. Μέσω αυτού του απαραίτητου εγχειριδίου, ανακαλύψτε τη δύναμη των δεδομένων και εξελίξτε τις στρατηγικές σας. Μελετήστε έναν ολοκληρωμένο οδηγό που καλύπτει κάθε πτυχή του τομέα, από τον σχεδιασμό ερευνών και τον πειραματικό σχεδιασμό, μέχρι την κατασκευή ερωτηματολογίων και τη συλλογή δεδομένων. Το βιβλίο εξετάζει διεξοδικά μεθόδους ποσοτικής έρευνας, προσφέροντας σαφείς οδηγίες για τη στατιστική ανάλυση και την αξιολόγηση της απόδοσης. Εξίσου εκτενής και αναλυτική είναι και η παρουσίαση των δημοφιλέστερων μεθόδων ποιοτικής έρευνας, εμπλουτισμένη με πραγματικά παραδείγματα από την ελληνική αγορά. Είτε οι ενότητες του βιβλίου αφορούν την ποιοτική είτε την ποσοτική έρευνα, η θεωρητική γνώση και η πρακτική εφαρμογή συνδυάζονται με τέτοιον τρόπο, ώστε να εξασφαλίσουν ότι έχετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, για να επιτύχετε στους στόχους σας. Με δεδομένη τη σημαντικότητα της λογοδοσίας του ΜΚΤ στο ανώτατο μάνατζμεντ, η μέτρηση απόδοσης των στρατηγικών και προγραμμάτων ΜΚΤ πρέπει να γίνεται με συστηματικό τρόπο και κατάλληλα εργαλεία. Τα εργαλεία αυτά, οι Μετρικές ΜΚΤ, παρουσιάζονται αναλυτικά στο βιβλίο, ταξινομημένα ανά κατηγορία και συνοδευόμενα από απλά παραδείγματα.Ιδανικό τόσο για φοιτητές όσο και για επαγγελματίες, το παρόν βιβλίο προσφέρει λεπτομερείς εξηγήσεις, πρακτικές μελέτες περιπτώσεων και εφαρμόσιμες γνώσεις που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε άμεσα στο εργασιακό σας περιβάλλον. Οι αναγνώστες θα μάθουν πώς να συλλέγουν, να αναλύουν και να αξιοποιούν τα δεδομένα της έρευνας, για να εξασφαλίσουν ότι οι στρατηγικές μάρκετινγκ που εφαρμόζουν είναι αποδοτικές και τεκμηριωμένες.Είτε είστε αρχάριος στον τομέα της έρευνας μάρκετινγκ είτε επιθυμείτε να ενισχύσετε τις υπάρχουσες δεξιότητές σας, αυτό το εγχειρίδιο αποτελεί τον ιδανικό πόρο που θα σας καθοδηγήσει στην κατανόηση και τη διαχείριση των πολυπλοκοτήτων της έρευνας και των μετρικών με σαφήνεια και ακρίβεια. Με τη μελέτη αυτού του βιβλίου, θα αποκτήσετε την εξειδίκευση να αναπτύσσετε και να υλοποιείτε στρατηγικές που βασίζονται σε δεδομένα, και πρόσβαση σε μια ανεξάντλητη πηγή γνώσης που θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τις δεξιότητές σας και να κατανοήσετε καλύτερα τις σύγχρονες τάσεις και πρακτικές του μάρκετινγκ. ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση