To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ
 
 
 
   
 
epixeirisi kai manatzment photo

epixeirisi kai manatzment photo


ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ

BKS.0112164      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαMANAGEMENT
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

11.25 €
Προτεινόμενη λιανική 15.00 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-645-126-3
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Σελίδες: 152
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2020

Το παρόν εγχειρίδιο αποσκοπεί στην παρουσίαση των βασικών εννοιών και λειτουργιών της επιχείρησης και του τρόπου διοίκησής της.

Αρχικά, αναφέρονται οι 100 βασικές λέξεις για μια επιχείρηση και οι 100 για το μάνατζμεντ. Στη συνέχεια αναπτύσονται σύγχρονες έννοιες για την επιχείρηση όπως, ο νέος ρόλος της, η νέα ασφαλής αξία, η ηθική και τα συναισθήματα που στοχεύουν σε νέες μορφές δεξιοτήτων και επιδόσεων. Το μάνατζμεντ και αυτό αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς και ενσωματώνει στα κλασικά του εργαλεία έννοιες από τις νευροεπιστήμες, την τεχνητή νοημοσύνη, τα big data, κ.α. Ο συνδυασμός όλων των παραπάνω οδηγεί σε νέα επιχειρηματικά μοντέλα τα οποία μπορούν να καθοδηγήσουν τις επιχειρήσεις κάτω από δύσκολες συνθήκες όπως αυτή μιας πανδημίας.

Το εγχειρίδιο απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές που ασχολούνται με τις επιστήμες του μάνατζμεντ, αλλά και σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ (BKS.0112164)
epixeirisi kai manatzment photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
11.25 €
Προτεινόμενη λιανική 15.00 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-645-126-3
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Σελίδες: 152
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2020

Το παρόν εγχειρίδιο αποσκοπεί στην παρουσίαση των βασικών εννοιών και λειτουργιών της επιχείρησης και του τρόπου διοίκησής της.

Αρχικά, αναφέρονται οι 100 βασικές λέξεις για μια επιχείρηση και οι 100 για το μάνατζμεντ. Στη συνέχεια αναπτύσονται σύγχρονες έννοιες για την επιχείρηση όπως, ο νέος ρόλος της, η νέα ασφαλής αξία, η ηθική και τα συναισθήματα που στοχεύουν σε νέες μορφές δεξιοτήτων και επιδόσεων. Το μάνατζμεντ και αυτό αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς και ενσωματώνει στα κλασικά του εργαλεία έννοιες από τις νευροεπιστήμες, την τεχνητή νοημοσύνη, τα big data, κ.α. Ο συνδυασμός όλων των παραπάνω οδηγεί σε νέα επιχειρηματικά μοντέλα τα οποία μπορούν να καθοδηγήσουν τις επιχειρήσεις κάτω από δύσκολες συνθήκες όπως αυτή μιας πανδημίας.

Το εγχειρίδιο απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές που ασχολούνται με τις επιστήμες του μάνατζμεντ, αλλά και σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ BKS.0112164 BKS.0112164 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-645-126-3 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Σελίδες: 152 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2020 Το παρόν εγχειρίδιο αποσκοπεί στην παρουσίαση των βασικών εννοιών και λειτουργιών της επιχείρησης και του τρόπου διοίκησής της. Αρχικά, αναφέρονται οι 100 βασικές λέξεις για μια επιχείρηση και οι 100 για το μάνατζμεντ. Στη συνέχεια αναπτύσονται σύγχρονες έννοιες για την επιχείρηση όπως, ο νέος ρόλος της, η νέα ασφαλής αξία, η ηθική και τα συναισθήματα που στοχεύουν σε νέες μορφές δεξιοτήτων και επιδόσεων. Το μάνατζμεντ και αυτό αναπτύσσεται με γρήγορους ρυθμούς και ενσωματώνει στα κλασικά του εργαλεία έννοιες από τις νευροεπιστήμες, την τεχνητή νοημοσύνη, τα big data, κ.α. Ο συνδυασμός όλων των παραπάνω οδηγεί σε νέα επιχειρηματικά μοντέλα τα οποία μπορούν να καθοδηγήσουν τις επιχειρήσεις κάτω από δύσκολες συνθήκες όπως αυτή μιας πανδημίας. Το εγχειρίδιο απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές που ασχολούνται με τις επιστήμες του μάνατζμεντ, αλλά και σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών.
8.44
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή