To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΕ ΜΙΑ ΗΜΙΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
 
 
 
   
 
epixeirimatiki stratigiki se mia imipagkosmiopoiimeni oikonomia photo

epixeirimatiki stratigiki se mia imipagkosmiopoiimeni oikonomia photo


ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΕ ΜΙΑ ΗΜΙΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

BKS.0191906      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΜΟΥΡΔΟΥΚΟΥΤΑΣ ΠΑΝΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαMANAGEMENT
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.24.11 €
μόνο21.70 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-351-602-3
Συγγραφέας: ΜΟΥΡΔΟΥΚΟΥΤΑΣ ΠΑΝΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 356
Διαστάσεις: 13x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

Το βιβλίο ξεκινά από τη βασική θέση ότι κατά την πρώτη δεκαετία της νέας χιλιετίας η παγκόσμια οικονομία βρίσκεται ανάμεσα σε δύο αντιμαχόμενες τάσεις, αυτές της παγκοσμιοποίηση και της τοπικότητας, οι οποίες δημιουργούν ένα άστατο και ρευστό επιχειρηματικό περιβάλλον. Σε ορισμένους βιομηχανικούς τομείς η παγκοσμιοποίηση υπερέχει, δημιουργώντας ένα "αμιγές" παγκόσμιο επιχειρηματικό περιβάλλον. Σε άλλους βιομηχανικούς τομείς επικρατεί η τοπικότητα, δημιουργώντας ένα "αμιγές" περιβάλλον τοπικής αγοράς, ενώ σε μία τρίτη ομάδα βιομηχανιών δεν υπάρχει αδιαφιλονίκητος νικητής, οδηγώντας σε ένα ημιπαγκόσμιο επιχειρηματικό περιβάλλον.

Η εμφάνιση των ημιπαγκόσμιων αγορών σημαίνει ότι η διεθνής επιχείρηση θα πρέπει να ανταγωνιστεί παράλληλα τόσο στις υψηλού βαθμού παγκοσμιοποίησης αγορές όσο και στις υψηλού βαθμού τοπικότητας αγορές. Προσεγγίζοντας το ζήτημα της επιχειρηματικής στρατηγικής υπό το πρίσμα μιας ημιπαγκόσμιας οικονομίας, ο διακεκριμένος καθηγητής και συγγραφέας Πάνος Μουρδουκούτας θέτει υπό αμφισβήτηση δημοφιλείς αντιλήψεις στο χώρο της διεθνούς επιχειρηματικής στρατηγικής, όπως οι: "να σκέπτεσαι παγκόσμια, να ενεργείς τοπικά" και "μια στρατηγική εφαρμόζεται παντού!", καθώς και την αντίληψη ότι οι επιχειρήσεις χωρίς οριζόντια δικτυακή δομή είναι περισσότερο κατάλληλες να ανταγωνιστούν στις διεθνείς αγορές από τις συμβατικές, ιεραρχικά δομημένες επιχειρήσεις.

Περιγράφοντας το ημιπαγκόσμιο επιχειρηματικό περιβάλλον, ο συγγραφέας προτείνει ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο, την ημιπαγκόσμια εταιρεία, η οποία οργανώνει τη λειτουργία της σύμφωνα με τις παγκόσμιες/τοπικές προδιαγραφές των προϊόντων της. Στο μοντέλο αυτό, οι υψηλού βαθμού τοπικότητας προδιαγραφές τίθενται κάτω από μία συμβατική, ιεραρχική πολυεθνική οργάνωση, ενώ οι υψηλού βαθμού παγκοσμιοποίησης προδιαγραφές κάτω από μία σύγχρονη, μη ιεραρχική δικτυακή δομή. Κάθε επιχείρηση έχει το δικό της όραμα, τη δική της οργάνωση, τις δικές της μεθόδους επικοινωνίας και τις δικές της δομές υποκίνησης.

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται στους επαγγελματίες του διεθνούς μάρκετινγκ και μάνατζμεντ και στους συμβούλους στρατηγικής διεθνών επιχειρήσεων. Παράλληλα όμως, αποτελεί ένα χρήσιμο ανάγνωσμα για το ευρύ κοινό που επιθυμεί να ενημερωθεί για τις εξελίξεις της παγκοσμιοποίησης και τις επιπτώσεις της στο χώρο των επιχειρήσεων αλλά και την καθημερινή ζωή.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΕ ΜΙΑ ΗΜΙΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ (BKS.0191906)
epixeirimatiki stratigiki se mia imipagkosmiopoiimeni oikonomia photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 24.11 € μόνο 21.70
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΜΟΥΡΔΟΥΚΟΥΤΑΣ ΠΑΝΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 960-351-602-3
Συγγραφέας: ΜΟΥΡΔΟΥΚΟΥΤΑΣ ΠΑΝΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 356
Διαστάσεις: 13x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2005

Το βιβλίο ξεκινά από τη βασική θέση ότι κατά την πρώτη δεκαετία της νέας χιλιετίας η παγκόσμια οικονομία βρίσκεται ανάμεσα σε δύο αντιμαχόμενες τάσεις, αυτές της παγκοσμιοποίηση και της τοπικότητας, οι οποίες δημιουργούν ένα άστατο και ρευστό επιχειρηματικό περιβάλλον. Σε ορισμένους βιομηχανικούς τομείς η παγκοσμιοποίηση υπερέχει, δημιουργώντας ένα "αμιγές" παγκόσμιο επιχειρηματικό περιβάλλον. Σε άλλους βιομηχανικούς τομείς επικρατεί η τοπικότητα, δημιουργώντας ένα "αμιγές" περιβάλλον τοπικής αγοράς, ενώ σε μία τρίτη ομάδα βιομηχανιών δεν υπάρχει αδιαφιλονίκητος νικητής, οδηγώντας σε ένα ημιπαγκόσμιο επιχειρηματικό περιβάλλον.

Η εμφάνιση των ημιπαγκόσμιων αγορών σημαίνει ότι η διεθνής επιχείρηση θα πρέπει να ανταγωνιστεί παράλληλα τόσο στις υψηλού βαθμού παγκοσμιοποίησης αγορές όσο και στις υψηλού βαθμού τοπικότητας αγορές. Προσεγγίζοντας το ζήτημα της επιχειρηματικής στρατηγικής υπό το πρίσμα μιας ημιπαγκόσμιας οικονομίας, ο διακεκριμένος καθηγητής και συγγραφέας Πάνος Μουρδουκούτας θέτει υπό αμφισβήτηση δημοφιλείς αντιλήψεις στο χώρο της διεθνούς επιχειρηματικής στρατηγικής, όπως οι: "να σκέπτεσαι παγκόσμια, να ενεργείς τοπικά" και "μια στρατηγική εφαρμόζεται παντού!", καθώς και την αντίληψη ότι οι επιχειρήσεις χωρίς οριζόντια δικτυακή δομή είναι περισσότερο κατάλληλες να ανταγωνιστούν στις διεθνείς αγορές από τις συμβατικές, ιεραρχικά δομημένες επιχειρήσεις.

Περιγράφοντας το ημιπαγκόσμιο επιχειρηματικό περιβάλλον, ο συγγραφέας προτείνει ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο, την ημιπαγκόσμια εταιρεία, η οποία οργανώνει τη λειτουργία της σύμφωνα με τις παγκόσμιες/τοπικές προδιαγραφές των προϊόντων της. Στο μοντέλο αυτό, οι υψηλού βαθμού τοπικότητας προδιαγραφές τίθενται κάτω από μία συμβατική, ιεραρχική πολυεθνική οργάνωση, ενώ οι υψηλού βαθμού παγκοσμιοποίησης προδιαγραφές κάτω από μία σύγχρονη, μη ιεραρχική δικτυακή δομή. Κάθε επιχείρηση έχει το δικό της όραμα, τη δική της οργάνωση, τις δικές της μεθόδους επικοινωνίας και τις δικές της δομές υποκίνησης.

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται στους επαγγελματίες του διεθνούς μάρκετινγκ και μάνατζμεντ και στους συμβούλους στρατηγικής διεθνών επιχειρήσεων. Παράλληλα όμως, αποτελεί ένα χρήσιμο ανάγνωσμα για το ευρύ κοινό που επιθυμεί να ενημερωθεί για τις εξελίξεις της παγκοσμιοποίησης και τις επιπτώσεις της στο χώρο των επιχειρήσεων αλλά και την καθημερινή ζωή.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΕ ΜΙΑ ΗΜΙΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ BKS.0191906 BKS.0191906 ΜΟΥΡΔΟΥΚΟΥΤΑΣ ΠΑΝΟΣ ΜΟΥΡΔΟΥΚΟΥΤΑΣ ΠΑΝΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΜΟΥΡΔΟΥΚΟΥΤΑΣ ΠΑΝΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-351-602-3 Συγγραφέας: ΜΟΥΡΔΟΥΚΟΥΤΑΣ ΠΑΝΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Σελίδες: 356 Διαστάσεις: 13x21 Ημερομηνία Έκδοσης: 2005 Το βιβλίο ξεκινά από τη βασική θέση ότι κατά την πρώτη δεκαετία της νέας χιλιετίας η παγκόσμια οικονομία βρίσκεται ανάμεσα σε δύο αντιμαχόμενες τάσεις, αυτές της παγκοσμιοποίηση και της τοπικότητας, οι οποίες δημιουργούν ένα άστατο και ρευστό επιχειρηματικό περιβάλλον. Σε ορισμένους βιομηχανικούς τομείς η παγκοσμιοποίηση υπερέχει, δημιουργώντας ένα "αμιγές" παγκόσμιο επιχειρηματικό περιβάλλον. Σε άλλους βιομηχανικούς τομείς επικρατεί η τοπικότητα, δημιουργώντας ένα "αμιγές" περιβάλλον τοπικής αγοράς, ενώ σε μία τρίτη ομάδα βιομηχανιών δεν υπάρχει αδιαφιλονίκητος νικητής, οδηγώντας σε ένα ημιπαγκόσμιο επιχειρηματικό περιβάλλον. Η εμφάνιση των ημιπαγκόσμιων αγορών σημαίνει ότι η διεθνής επιχείρηση θα πρέπει να ανταγωνιστεί παράλληλα τόσο στις υψηλού βαθμού παγκοσμιοποίησης αγορές όσο και στις υψηλού βαθμού τοπικότητας αγορές. Προσεγγίζοντας το ζήτημα της επιχειρηματικής στρατηγικής υπό το πρίσμα μιας ημιπαγκόσμιας οικονομίας, ο διακεκριμένος καθηγητής και συγγραφέας Πάνος Μουρδουκούτας θέτει υπό αμφισβήτηση δημοφιλείς αντιλήψεις στο χώρο της διεθνούς επιχειρηματικής στρατηγικής, όπως οι: "να σκέπτεσαι παγκόσμια, να ενεργείς τοπικά" και "μια στρατηγική εφαρμόζεται παντού!", καθώς και την αντίληψη ότι οι επιχειρήσεις χωρίς οριζόντια δικτυακή δομή είναι περισσότερο κατάλληλες να ανταγωνιστούν στις διεθνείς αγορές από τις συμβατικές, ιεραρχικά δομημένες επιχειρήσεις. Περιγράφοντας το ημιπαγκόσμιο επιχειρηματικό περιβάλλον, ο συγγραφέας προτείνει ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο, την ημιπαγκόσμια εταιρεία, η οποία οργανώνει τη λειτουργία της σύμφωνα με τις παγκόσμιες/τοπικές προδιαγραφές των προϊόντων της. Στο μοντέλο αυτό, οι υψηλού βαθμού τοπικότητας προδιαγραφές τίθενται κάτω από μία συμβατική, ιεραρχική πολυεθνική οργάνωση, ενώ οι υψηλού βαθμού παγκοσμιοποίησης προδιαγραφές κάτω από μία σύγχρονη, μη ιεραρχική δικτυακή δομή. Κάθε επιχείρηση έχει το δικό της όραμα, τη δική της οργάνωση, τις δικές της μεθόδους επικοινωνίας και τις δικές της δομές υποκίνησης. Το βιβλίο αυτό απευθύνεται στους επαγγελματίες του διεθνούς μάρκετινγκ και μάνατζμεντ και στους συμβούλους στρατηγικής διεθνών επιχειρήσεων. Παράλληλα όμως, αποτελεί ένα χρήσιμο ανάγνωσμα για το ευρύ κοινό που επιθυμεί να ενημερωθεί για τις εξελίξεις της παγκοσμιοποίησης και τις επιπτώσεις της στο χώρο των επιχειρήσεων αλλά και την καθημερινή ζωή.
19.53
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή