Το βιβλίο καλύπτει 1.600 όρους από διαφορετικούς τομείς των Επικοινωνιών: Γενικοί όροι, Ραδιοτηλεοπτική αγορά και μετάδοση, Τεχνολογία και νέα μέσα, τηλεπικοινωνιακή αγορά, Πολιτική των επικοινωνιών και Νομοθεσία, Οικιακή χρήση μέσων, Ίντερνετ και Παγκόσμιος Ιστός, παραγωγή και είδη τηλεοπτικού προγράμματος, τηλεοπτικός προγραμματισμός, έρευνα αγοράς, τηλεθέασης και επισκεψιμότητας, Διαφήμιση, Εταιρείες, Διεθνείς Οργανισμοί και Επαγγελματικές ενώσεις, κ.λπ.
Οι πληροφορίες που δίνονται αφορούν την παγκόσμια αγορά και πρακτική, αλλά στο παράρτημα του βιβλίου ο αναγνώστης θα βρει πληροφορίες και από την ελληνική επικοινωνιακή πραγματικότητα, καθώς και Πίνακες με δεδομένα. Στόχος είναι η κατανόηση της σύγκλισης των τεχνολογιών και των μέσων από τους χώρους της Ραδιοτηλεόρασης, των Τηλεπικοινωνιών και του Ίντερνετ.
Τα όρια των τριών χώρων είναι δυσδιάκριτα και ήδη βρισκόμαστε στο πρώτο στάδιο ενοποιημένων εφαρμογών και ολοκληρωμένων υπηρεσιών, για παράδειγμα βλέπουμε τηλεόραση και κάνουμε αγορές από τον υπολογιστή μας (webcasting), προγραμματίζουμε για μετάδοση μια ταινία μέσα από την ψηφιακή μας τηλεόραση όποια ώρα το θελήσουμε (video on demand), παρακολουθούμε ένα αθλητικό γεγονός επιλέγοντας την κάμερα της αρεσκείας μας, μέσα από μία ψηφιακή τηλεφωνική γραμμή διαθέτουμε ταυτόχρονα τηλεφωνία, εικόνα, φαξ και σύνδεση με το Ίντερνετ (DSL), κ.ά .
Τα λήμματα παρουσιάζονται στα αγγλικά και αποδίδονται στα ελληνικά γιατί οι Επικοινωνίες αναπτύχθηκαν σε μεγάλο βαθμό στις κοινωνίες των ΗΠΑ και της Μ. Βρετανίας και η ορολογία βασίζεται στη μεγάλη εμπειρία αυτών των δύο χωρών.
Το βιβλίο καλύπτει 1.600 όρους από διαφορετικούς τομείς των Επικοινωνιών: Γενικοί όροι, Ραδιοτηλεοπτική αγορά και μετάδοση, Τεχνολογία και νέα μέσα, τηλεπικοινωνιακή αγορά, Πολιτική των επικοινωνιών και Νομοθεσία, Οικιακή χρήση μέσων, Ίντερνετ και Παγκόσμιος Ιστός, παραγωγή και είδη τηλεοπτικού προγράμματος, τηλεοπτικός προγραμματισμός, έρευνα αγοράς, τηλεθέασης και επισκεψιμότητας, Διαφήμιση, Εταιρείες, Διεθνείς Οργανισμοί και Επαγγελματικές ενώσεις, κ.λπ.
Οι πληροφορίες που δίνονται αφορούν την παγκόσμια αγορά και πρακτική, αλλά στο παράρτημα του βιβλίου ο αναγνώστης θα βρει πληροφορίες και από την ελληνική επικοινωνιακή πραγματικότητα, καθώς και Πίνακες με δεδομένα. Στόχος είναι η κατανόηση της σύγκλισης των τεχνολογιών και των μέσων από τους χώρους της Ραδιοτηλεόρασης, των Τηλεπικοινωνιών και του Ίντερνετ.
Τα όρια των τριών χώρων είναι δυσδιάκριτα και ήδη βρισκόμαστε στο πρώτο στάδιο ενοποιημένων εφαρμογών και ολοκληρωμένων υπηρεσιών, για παράδειγμα βλέπουμε τηλεόραση και κάνουμε αγορές από τον υπολογιστή μας (webcasting), προγραμματίζουμε για μετάδοση μια ταινία μέσα από την ψηφιακή μας τηλεόραση όποια ώρα το θελήσουμε (video on demand), παρακολουθούμε ένα αθλητικό γεγονός επιλέγοντας την κάμερα της αρεσκείας μας, μέσα από μία ψηφιακή τηλεφωνική γραμμή διαθέτουμε ταυτόχρονα τηλεφωνία, εικόνα, φαξ και σύνδεση με το Ίντερνετ (DSL), κ.ά .
Τα λήμματα παρουσιάζονται στα αγγλικά και αποδίδονται στα ελληνικά γιατί οι Επικοινωνίες αναπτύχθηκαν σε μεγάλο βαθμό στις κοινωνίες των ΗΠΑ και της Μ. Βρετανίας και η ορολογία βασίζεται στη μεγάλη εμπειρία αυτών των δύο χωρών.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ 1600 ΟΡΟΙBKS.0171611BKS.0171611ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΡΩ, ΣΚΟΥΡΑ ΑΝΝΑ, ΣΦΙΚΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΡΩ, ΣΚΟΥΡΑ ΑΝΝΑ, ΣΦΙΚΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣΚατηγορία: ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ •ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΡΩ, ΣΚΟΥΡΑ ΑΝΝΑ, ΣΦΙΚΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣ στην κατηγορία ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ISBN: 978-960-16-0465-7 Συγγραφέας: ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΡΩ, ΣΚΟΥΡΑ ΑΝΝΑ, ΣΦΙΚΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣ Εκδοτικός οίκος: ΠΑΤΑΚΗ Σειρά: ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Σελίδες: 396 Διαστάσεις: 14x21 Ημερομηνία Έκδοσης: 2002 ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ Το βιβλίο καλύπτει 1.600 όρους από διαφορετικούς τομείς των Επικοινωνιών: Γενικοί όροι, Ραδιοτηλεοπτική αγορά και μετάδοση, Τεχνολογία και νέα μέσα, τηλεπικοινωνιακή αγορά, Πολιτική των επικοινωνιών και Νομοθεσία, Οικιακή χρήση μέσων, Ίντερνετ και Παγκόσμιος Ιστός, παραγωγή και είδη τηλεοπτικού προγράμματος, τηλεοπτικός προγραμματισμός, έρευνα αγοράς, τηλεθέασης και επισκεψιμότητας, Διαφήμιση, Εταιρείες, Διεθνείς Οργανισμοί και Επαγγελματικές ενώσεις, κ.λπ. Οι πληροφορίες που δίνονται αφορούν την παγκόσμια αγορά και πρακτική, αλλά στο παράρτημα του βιβλίου ο αναγνώστης θα βρει πληροφορίες και από την ελληνική επικοινωνιακή πραγματικότητα, καθώς και Πίνακες με δεδομένα. Στόχος είναι η κατανόηση της σύγκλισης των τεχνολογιών και των μέσων από τους χώρους της Ραδιοτηλεόρασης, των Τηλεπικοινωνιών και του Ίντερνετ. Τα όρια των τριών χώρων είναι δυσδιάκριτα και ήδη βρισκόμαστε στο πρώτο στάδιο ενοποιημένων εφαρμογών και ολοκληρωμένων υπηρεσιών, για παράδειγμα βλέπουμε τηλεόραση και κάνουμε αγορές από τον υπολογιστή μας (webcasting), προγραμματίζουμε για μετάδοση μια ταινία μέσα από την ψηφιακή μας τηλεόραση όποια ώρα το θελήσουμε (video on demand), παρακολουθούμε ένα αθλητικό γεγονός επιλέγοντας την κάμερα της αρεσκείας μας, μέσα από μία ψηφιακή τηλεφωνική γραμμή διαθέτουμε ταυτόχρονα τηλεφωνία, εικόνα, φαξ και σύνδεση με το Ίντερνετ (DSL), κ.ά . Τα λήμματα παρουσιάζονται στα αγγλικά και αποδίδονται στα ελληνικά γιατί οι Επικοινωνίες αναπτύχθηκαν σε μεγάλο βαθμό στις κοινωνίες των ΗΠΑ και της Μ. Βρετανίας και η ορολογία βασίζεται στη μεγάλη εμπειρία αυτών των δύο χωρών. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ 1600 ΟΡΟΙ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση