To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
 
 
 
   
 
epikoinonies 1600 oroi photo

epikoinonies 1600 oroi photo


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ 1600 ΟΡΟΙ

BKS.0171611      
ΚατηγορίαΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΡΩ, ΣΚΟΥΡΑ ΑΝΝΑ, ΣΦΙΚΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣ στην κατηγορία ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.17.45 €
μόνο15.71 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-16-0465-7
Συγγραφέας: ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΡΩ, ΣΚΟΥΡΑ ΑΝΝΑ, ΣΦΙΚΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΤΑΚΗ
Σειρά: ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Σελίδες: 396
Διαστάσεις: 14x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

Το βιβλίο καλύπτει 1.600 όρους από διαφορετικούς τομείς των Επικοινωνιών: Γενικοί όροι, Ραδιοτηλεοπτική αγορά και μετάδοση, Τεχνολογία και νέα μέσα, τηλεπικοινωνιακή αγορά, Πολιτική των επικοινωνιών και Νομοθεσία, Οικιακή χρήση μέσων, Ίντερνετ και Παγκόσμιος Ιστός, παραγωγή και είδη τηλεοπτικού προγράμματος, τηλεοπτικός προγραμματισμός, έρευνα αγοράς, τηλεθέασης και επισκεψιμότητας, Διαφήμιση, Εταιρείες, Διεθνείς Οργανισμοί και Επαγγελματικές ενώσεις, κ.λπ.

Οι πληροφορίες που δίνονται αφορούν την παγκόσμια αγορά και πρακτική, αλλά στο παράρτημα του βιβλίου ο αναγνώστης θα βρει πληροφορίες και από την ελληνική επικοινωνιακή πραγματικότητα, καθώς και Πίνακες με δεδομένα. Στόχος είναι η κατανόηση της σύγκλισης των τεχνολογιών και των μέσων από τους χώρους της Ραδιοτηλεόρασης, των Τηλεπικοινωνιών και του Ίντερνετ.

Τα όρια των τριών χώρων είναι δυσδιάκριτα και ήδη βρισκόμαστε στο πρώτο στάδιο ενοποιημένων εφαρμογών και ολοκληρωμένων υπηρεσιών, για παράδειγμα βλέπουμε τηλεόραση και κάνουμε αγορές από τον υπολογιστή μας (webcasting), προγραμματίζουμε για μετάδοση μια ταινία μέσα από την ψηφιακή μας τηλεόραση όποια ώρα το θελήσουμε (video on demand), παρακολουθούμε ένα αθλητικό γεγονός επιλέγοντας την κάμερα της αρεσκείας μας, μέσα από μία ψηφιακή τηλεφωνική γραμμή διαθέτουμε ταυτόχρονα τηλεφωνία, εικόνα, φαξ και σύνδεση με το Ίντερνετ (DSL), κ.ά .

Τα λήμματα παρουσιάζονται στα αγγλικά και αποδίδονται στα ελληνικά γιατί οι Επικοινωνίες αναπτύχθηκαν σε μεγάλο βαθμό στις κοινωνίες των ΗΠΑ και της Μ. Βρετανίας και η ορολογία βασίζεται στη μεγάλη εμπειρία αυτών των δύο χωρών.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ 1600 ΟΡΟΙ (BKS.0171611)
epikoinonies 1600 oroi photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 17.45 € μόνο 15.71
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΡΩ, ΣΚΟΥΡΑ ΑΝΝΑ, ΣΦΙΚΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣ στην κατηγορία ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

ISBN: 978-960-16-0465-7
Συγγραφέας: ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΡΩ, ΣΚΟΥΡΑ ΑΝΝΑ, ΣΦΙΚΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΤΑΚΗ
Σειρά: ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Σελίδες: 396
Διαστάσεις: 14x21
Ημερομηνία Έκδοσης: 2002

ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

Το βιβλίο καλύπτει 1.600 όρους από διαφορετικούς τομείς των Επικοινωνιών: Γενικοί όροι, Ραδιοτηλεοπτική αγορά και μετάδοση, Τεχνολογία και νέα μέσα, τηλεπικοινωνιακή αγορά, Πολιτική των επικοινωνιών και Νομοθεσία, Οικιακή χρήση μέσων, Ίντερνετ και Παγκόσμιος Ιστός, παραγωγή και είδη τηλεοπτικού προγράμματος, τηλεοπτικός προγραμματισμός, έρευνα αγοράς, τηλεθέασης και επισκεψιμότητας, Διαφήμιση, Εταιρείες, Διεθνείς Οργανισμοί και Επαγγελματικές ενώσεις, κ.λπ.

Οι πληροφορίες που δίνονται αφορούν την παγκόσμια αγορά και πρακτική, αλλά στο παράρτημα του βιβλίου ο αναγνώστης θα βρει πληροφορίες και από την ελληνική επικοινωνιακή πραγματικότητα, καθώς και Πίνακες με δεδομένα. Στόχος είναι η κατανόηση της σύγκλισης των τεχνολογιών και των μέσων από τους χώρους της Ραδιοτηλεόρασης, των Τηλεπικοινωνιών και του Ίντερνετ.

Τα όρια των τριών χώρων είναι δυσδιάκριτα και ήδη βρισκόμαστε στο πρώτο στάδιο ενοποιημένων εφαρμογών και ολοκληρωμένων υπηρεσιών, για παράδειγμα βλέπουμε τηλεόραση και κάνουμε αγορές από τον υπολογιστή μας (webcasting), προγραμματίζουμε για μετάδοση μια ταινία μέσα από την ψηφιακή μας τηλεόραση όποια ώρα το θελήσουμε (video on demand), παρακολουθούμε ένα αθλητικό γεγονός επιλέγοντας την κάμερα της αρεσκείας μας, μέσα από μία ψηφιακή τηλεφωνική γραμμή διαθέτουμε ταυτόχρονα τηλεφωνία, εικόνα, φαξ και σύνδεση με το Ίντερνετ (DSL), κ.ά .

Τα λήμματα παρουσιάζονται στα αγγλικά και αποδίδονται στα ελληνικά γιατί οι Επικοινωνίες αναπτύχθηκαν σε μεγάλο βαθμό στις κοινωνίες των ΗΠΑ και της Μ. Βρετανίας και η ορολογία βασίζεται στη μεγάλη εμπειρία αυτών των δύο χωρών.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ 1600 ΟΡΟΙ BKS.0171611 BKS.0171611 ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΡΩ, ΣΚΟΥΡΑ ΑΝΝΑ, ΣΦΙΚΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΡΩ, ΣΚΟΥΡΑ ΑΝΝΑ, ΣΦΙΚΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Κατηγορία: ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ •ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΡΩ, ΣΚΟΥΡΑ ΑΝΝΑ, ΣΦΙΚΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣ στην κατηγορία ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ISBN: 978-960-16-0465-7 Συγγραφέας: ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΡΩ, ΣΚΟΥΡΑ ΑΝΝΑ, ΣΦΙΚΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣ Εκδοτικός οίκος: ΠΑΤΑΚΗ Σειρά: ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Σελίδες: 396 Διαστάσεις: 14x21 Ημερομηνία Έκδοσης: 2002 ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ Το βιβλίο καλύπτει 1.600 όρους από διαφορετικούς τομείς των Επικοινωνιών: Γενικοί όροι, Ραδιοτηλεοπτική αγορά και μετάδοση, Τεχνολογία και νέα μέσα, τηλεπικοινωνιακή αγορά, Πολιτική των επικοινωνιών και Νομοθεσία, Οικιακή χρήση μέσων, Ίντερνετ και Παγκόσμιος Ιστός, παραγωγή και είδη τηλεοπτικού προγράμματος, τηλεοπτικός προγραμματισμός, έρευνα αγοράς, τηλεθέασης και επισκεψιμότητας, Διαφήμιση, Εταιρείες, Διεθνείς Οργανισμοί και Επαγγελματικές ενώσεις, κ.λπ. Οι πληροφορίες που δίνονται αφορούν την παγκόσμια αγορά και πρακτική, αλλά στο παράρτημα του βιβλίου ο αναγνώστης θα βρει πληροφορίες και από την ελληνική επικοινωνιακή πραγματικότητα, καθώς και Πίνακες με δεδομένα. Στόχος είναι η κατανόηση της σύγκλισης των τεχνολογιών και των μέσων από τους χώρους της Ραδιοτηλεόρασης, των Τηλεπικοινωνιών και του Ίντερνετ. Τα όρια των τριών χώρων είναι δυσδιάκριτα και ήδη βρισκόμαστε στο πρώτο στάδιο ενοποιημένων εφαρμογών και ολοκληρωμένων υπηρεσιών, για παράδειγμα βλέπουμε τηλεόραση και κάνουμε αγορές από τον υπολογιστή μας (webcasting), προγραμματίζουμε για μετάδοση μια ταινία μέσα από την ψηφιακή μας τηλεόραση όποια ώρα το θελήσουμε (video on demand), παρακολουθούμε ένα αθλητικό γεγονός επιλέγοντας την κάμερα της αρεσκείας μας, μέσα από μία ψηφιακή τηλεφωνική γραμμή διαθέτουμε ταυτόχρονα τηλεφωνία, εικόνα, φαξ και σύνδεση με το Ίντερνετ (DSL), κ.ά . Τα λήμματα παρουσιάζονται στα αγγλικά και αποδίδονται στα ελληνικά γιατί οι Επικοινωνίες αναπτύχθηκαν σε μεγάλο βαθμό στις κοινωνίες των ΗΠΑ και της Μ. Βρετανίας και η ορολογία βασίζεται στη μεγάλη εμπειρία αυτών των δύο χωρών.
14.14
10 1 1


x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή