To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
 
 
 
   
 
epikoinonia kai diafimisi sta mesa koinonikis diktyosis photo

epikoinonia kai diafimisi sta mesa koinonikis diktyosis photo


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ

BKS.0713054      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΚΑΒΟΥΡΑ ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.23.32 €
μόνο20.99 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-6619-80-9
Συγγραφέας: ΚΑΒΟΥΡΑ ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΟΝΙΚΟΣ
Σελίδες: 352
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2016

Το παρόν βιβλίο πραγματεύεται θέματα που σχετίζονται με την ηλεκτρονική επικοινωνία και τη διαφήμιση, τις σύγχρονες τάσεις και τις νέες τεχνολογίες, όπως αυτές σχετίζονται με τα σύγχρονα μέσα μαζικής επικοινωνίας. Καταγράφει τις θεωρίες για την ψηφιακή επικοινωνία, την κοινωνία της πληροφορίας και θεωρήσεις που συνδέονται με τα νέα μέσα, αναφορικά με την παγκόσμια μαζική ηλεκτρονική επικοινωνία. Αναφέρεται στη δημιουργία της αίσθησης κοινότητας στο διαδίκτυο (online community) με στόχο την επικοινωνία και την προβολή στο ψηφιακό και φυσικό περιβάλλον.

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται κυρίως σε φοιτητές (προπτυχιακούς - μεταπτυχιακούς), αλλά και σε ερευνητές που ασχολούνται με τα αντικείμενα της επικοινωνίας και της διαφήμισης.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ (BKS.0713054)
epikoinonia kai diafimisi sta mesa koinonikis diktyosis photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 23.32 € μόνο 20.99
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΚΑΒΟΥΡΑ ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-6619-80-9
Συγγραφέας: ΚΑΒΟΥΡΑ ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΟΝΙΚΟΣ
Σελίδες: 352
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2016

Το παρόν βιβλίο πραγματεύεται θέματα που σχετίζονται με την ηλεκτρονική επικοινωνία και τη διαφήμιση, τις σύγχρονες τάσεις και τις νέες τεχνολογίες, όπως αυτές σχετίζονται με τα σύγχρονα μέσα μαζικής επικοινωνίας. Καταγράφει τις θεωρίες για την ψηφιακή επικοινωνία, την κοινωνία της πληροφορίας και θεωρήσεις που συνδέονται με τα νέα μέσα, αναφορικά με την παγκόσμια μαζική ηλεκτρονική επικοινωνία. Αναφέρεται στη δημιουργία της αίσθησης κοινότητας στο διαδίκτυο (online community) με στόχο την επικοινωνία και την προβολή στο ψηφιακό και φυσικό περιβάλλον.

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται κυρίως σε φοιτητές (προπτυχιακούς - μεταπτυχιακούς), αλλά και σε ερευνητές που ασχολούνται με τα αντικείμενα της επικοινωνίας και της διαφήμισης.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ BKS.0713054 BKS.0713054 ΚΑΒΟΥΡΑ ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΚΑΒΟΥΡΑ ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΚΑΒΟΥΡΑ ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-6619-80-9 Συγγραφέας: ΚΑΒΟΥΡΑ ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ Εκδοτικός οίκος: ΔΙΟΝΙΚΟΣ Σελίδες: 352 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2016 Το παρόν βιβλίο πραγματεύεται θέματα που σχετίζονται με την ηλεκτρονική επικοινωνία και τη διαφήμιση, τις σύγχρονες τάσεις και τις νέες τεχνολογίες, όπως αυτές σχετίζονται με τα σύγχρονα μέσα μαζικής επικοινωνίας. Καταγράφει τις θεωρίες για την ψηφιακή επικοινωνία, την κοινωνία της πληροφορίας και θεωρήσεις που συνδέονται με τα νέα μέσα, αναφορικά με την παγκόσμια μαζική ηλεκτρονική επικοινωνία. Αναφέρεται στη δημιουργία της αίσθησης κοινότητας στο διαδίκτυο (online community) με στόχο την επικοινωνία και την προβολή στο ψηφιακό και φυσικό περιβάλλον. Το βιβλίο αυτό απευθύνεται κυρίως σε φοιτητές (προπτυχιακούς - μεταπτυχιακούς), αλλά και σε ερευνητές που ασχολούνται με τα αντικείμενα της επικοινωνίας και της διαφήμισης.
18.89
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή