ISBN: 960-209-820-1 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Σελίδες: 160 Ημερομηνία Έκδοσης: 2005 ΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ Οι επιτυχημένοι οργανισμοί εστιάζουν την προσοχή τους σε ένα κοινό σημείο: στους πελάτες. Η επιτυχία ανήκει αποκλειστικά και μόνο σε όσους έχουν έμμονη ιδέα τους τη φροντίδα των πελατών τους, ανεξάρτητα από αν πρόκειται για επιχειρήσεις, επαγγελματίες, νοσοκομεία, ή δημόσιες υπηρεσίες. Το βιβλίο Ενθουσιώδεις οπαδοί σάς δείχνει, με έναν έξυπνο και αποτελεσματικό τρόπο, τη σωστή προσέγγιση και τακτική για να αποκτήσετε και εσείς ενθουσιώδεις οπαδούς. Σύμφωνα με τον πρόεδρο τής The Jim Pattison Group, Jim Pattison, το βιβλίο αυτό είναι μια έξοχη και προσγειωμένη προσέγγιση στην εξυπηρέτηση πελατών. Ορισμένα άλλα σχόλια επιτυχημένων επιχειρηματιών είναι τα εξής: "Το στρατηγικό μας πρόγραμμα για την εξυπηρέτηση πελατών βασίζεται στο βιβλίο Ενθουσιώδεις οπαδοί. Μας βοήθησε να εστιάσουμε την ενεργητικότητά μας σε αυτό τον καινούριο τομέα. Πρέπει να το διαβάσετε." Lynn Posluns, Πρόεδρος της Fairweather."Το βιβλίο αυτό ωθεί τους πάντες, από τον οδηγό του ανυψωτικού οχήματος στην αποθήκη έως τον πρόεδρο της εταιρείας, να εστιαστούν στη δημιουργία ενθουσιωδών οπαδών. Ένα εύληπτο μήνυμα που κάθε οργανισμός έχει ανάγκη να ακούσει." Eamon Ryan, Πρόεδρος της Lexmark Canada Inc."Το να μετατρέψετε τους πελάτες σας σε ενθουσιώδεις οπαδούς θα σας χαρίσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σήμερα. Το βιβλίο αυτό θα σας δώσεις την αποφασιστική πρώτη ώθηση σε αυτή την κατεύθυνση." James F. Nordstrom, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Nordstrom, Inc.
|