To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
 
 
 
   
 
enallaktikes kai eidikes morfes toyrismoy photo

enallaktikes kai eidikes morfes toyrismoy photo


ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

BKS.0674228      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.37.10 €
μόνο33.39 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-390-205-8
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: INTERBOOKS
Σελίδες: 392
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούλιος 2009

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ MANAGMENT ΚΑΙ MARKETING

Τις δύο τελευταίες δεκαετίες παρουσιάζεται στη χώρα μας ένα έντονο ενδιαφέρον, τόσο από την πλευρά των αρμοδίων του τουρισμού και αναπτυξιακών εταιρειών και οργανισμών για εκπόνηση προγραμμάτων, όσο και από τον ιδιωτικό τομέα με την ανάληψη επιχειρηματικών πρωτοβουλιών στο πεδίο των Εναλλακτικών και Ειδικών Μορφών Τουρισμού (E.E.M.T.). Οι πιθανοί λόγοι και αιτίες που ερμηνεύουν αυτό το ενδιαφέρον είναι:

  • Η ωρίμανση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και το πέρασμα του στη φάση της ωρίμανσης/παρακμής από απόψεως κύκλου ζωής.
  • Τα διάφορα χρηματοδοτικά πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
  • Η αναγκαιότητα εμπλουτισμού της ελληνικής τουριστικής προσφοράς προκειμένου να ξεπεραστεί το ηλιοκεντρικό αναπτυξιακό μοντέλο με το τρίπτυχο ''θάλασσα - ήλιος - αρχαιότητες''.

    Ο βασικός σκοπός του παρόντος συλλογικού τόμου είναι η διερεύνηση των βασικών ζητημάτων, διαστάσεων και κρίσιμων παραμέτρων του σχεδιασμού, της ανάπτυξης, του management και του marketing των E.E.M.T., τόσο σε θεωρητικό όσο και σε εμπειρικό επίπεδο.

    Ειδικότεροι στόχοι του τόμου είναι:

  • Η αποσαφήνιση των όρων και εννοιών προκειμένου να επιτευχθεί ένας κοινός κώδικας επικοινωνίας. Ακόμη και σήμερα ο κάθε οργανισμός, φορέας και επιχείρηση προσδίδει διαφορετική ερμηνεία και περιεχόμενο, ανάλογα με τις αντιλήψεις του.
  • Η διερεύνηση των πιο πρόσφατων εξελίξεων σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο προκειμένου να αντληθούν χρήσιμα συμπεράσματα.
  • Η ανάλυση εμπειριών από τον ελληνικό και το διεθνή χώρο που αποτελούν παραδείγματα καλών πρακτικών και πρότυπα ενδεδειγμένων προσεγγίσεων προς αξιοποίηση, καθώς επίσης και η ανάλυση επιτυχημένων σχεδίων και δραστηριοτήτων στο πεδίο των Ε.Ε.Μ.Τ.
  • Ο προσδιορισμός των προϋποθέσεων και κρίσιμων παραγόντων επιτυχίας στο σχεδιασμό, την ανάπτυξη, το management και το marketing των Ε.Ε.Μ.Τ.
  • Η παρουσίαση των ενδεδειγμένων μεθοδολογιών και των κατάλληλων εργαλείων και τεχνικών, σχεδιασμού, management και marketing τόσο από τη σκοπιά των τουριστικών επιχειρήσεων όσο και από τη σκοπιά των προορισμών.

    Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, ο συλλογικός τόμος αποτελεί μια πλατφόρμα διατύπωσης και σύνθεσης προβληματισμών, απόψεων και ενδεδειγμένων προσεγγίσεων και μεθοδολογιών από συγγραφείς που έχουν αναπτύξει μια ακαδημαϊκή διερεύνηση ή/και εμπειρική μελέτη και εφαρμογή στο γνωστικό πεδίο των Ε.Ε.Μ.Τ.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ (BKS.0674228)
    enallaktikes kai eidikes morfes toyrismoy photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 37.10 € μόνο 33.39
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    ISBN: 978-960-390-205-8
    Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
    Εκδοτικός οίκος: INTERBOOKS
    Σελίδες: 392
    Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούλιος 2009

    ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ MANAGMENT ΚΑΙ MARKETING

    Τις δύο τελευταίες δεκαετίες παρουσιάζεται στη χώρα μας ένα έντονο ενδιαφέρον, τόσο από την πλευρά των αρμοδίων του τουρισμού και αναπτυξιακών εταιρειών και οργανισμών για εκπόνηση προγραμμάτων, όσο και από τον ιδιωτικό τομέα με την ανάληψη επιχειρηματικών πρωτοβουλιών στο πεδίο των Εναλλακτικών και Ειδικών Μορφών Τουρισμού (E.E.M.T.). Οι πιθανοί λόγοι και αιτίες που ερμηνεύουν αυτό το ενδιαφέρον είναι:


    • Η ωρίμανση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και το πέρασμα του στη φάση της ωρίμανσης/παρακμής από απόψεως κύκλου ζωής.
    • Τα διάφορα χρηματοδοτικά πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
    • Η αναγκαιότητα εμπλουτισμού της ελληνικής τουριστικής προσφοράς προκειμένου να ξεπεραστεί το ηλιοκεντρικό αναπτυξιακό μοντέλο με το τρίπτυχο ''θάλασσα - ήλιος - αρχαιότητες''.

    Ο βασικός σκοπός του παρόντος συλλογικού τόμου είναι η διερεύνηση των βασικών ζητημάτων, διαστάσεων και κρίσιμων παραμέτρων του σχεδιασμού, της ανάπτυξης, του management και του marketing των E.E.M.T., τόσο σε θεωρητικό όσο και σε εμπειρικό επίπεδο.

    Ειδικότεροι στόχοι του τόμου είναι:


    • Η αποσαφήνιση των όρων και εννοιών προκειμένου να επιτευχθεί ένας κοινός κώδικας επικοινωνίας. Ακόμη και σήμερα ο κάθε οργανισμός, φορέας και επιχείρηση προσδίδει διαφορετική ερμηνεία και περιεχόμενο, ανάλογα με τις αντιλήψεις του.
    • Η διερεύνηση των πιο πρόσφατων εξελίξεων σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο προκειμένου να αντληθούν χρήσιμα συμπεράσματα.
    • Η ανάλυση εμπειριών από τον ελληνικό και το διεθνή χώρο που αποτελούν παραδείγματα καλών πρακτικών και πρότυπα ενδεδειγμένων προσεγγίσεων προς αξιοποίηση, καθώς επίσης και η ανάλυση επιτυχημένων σχεδίων και δραστηριοτήτων στο πεδίο των Ε.Ε.Μ.Τ.
    • Ο προσδιορισμός των προϋποθέσεων και κρίσιμων παραγόντων επιτυχίας στο σχεδιασμό, την ανάπτυξη, το management και το marketing των Ε.Ε.Μ.Τ.
    • Η παρουσίαση των ενδεδειγμένων μεθοδολογιών και των κατάλληλων εργαλείων και τεχνικών, σχεδιασμού, management και marketing τόσο από τη σκοπιά των τουριστικών επιχειρήσεων όσο και από τη σκοπιά των προορισμών.

    Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, ο συλλογικός τόμος αποτελεί μια πλατφόρμα διατύπωσης και σύνθεσης προβληματισμών, απόψεων και ενδεδειγμένων προσεγγίσεων και μεθοδολογιών από συγγραφείς που έχουν αναπτύξει μια ακαδημαϊκή διερεύνηση ή/και εμπειρική μελέτη και εφαρμογή στο γνωστικό πεδίο των Ε.Ε.Μ.Τ.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ BKS.0674228 BKS.0674228 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-390-205-8 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: INTERBOOKS Σελίδες: 392 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούλιος 2009 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ MANAGMENT ΚΑΙ MARKETING Τις δύο τελευταίες δεκαετίες παρουσιάζεται στη χώρα μας ένα έντονο ενδιαφέρον, τόσο από την πλευρά των αρμοδίων του τουρισμού και αναπτυξιακών εταιρειών και οργανισμών για εκπόνηση προγραμμάτων, όσο και από τον ιδιωτικό τομέα με την ανάληψη επιχειρηματικών πρωτοβουλιών στο πεδίο των Εναλλακτικών και Ειδικών Μορφών Τουρισμού (E.E.M.T.). Οι πιθανοί λόγοι και αιτίες που ερμηνεύουν αυτό το ενδιαφέρον είναι: • Η ωρίμανση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και το πέρασμα του στη φάση της ωρίμανσης/παρακμής από απόψεως κύκλου ζωής.• Τα διάφορα χρηματοδοτικά πλαίσια της Ευρωπαϊκής Ένωσης.• Η αναγκαιότητα εμπλουτισμού της ελληνικής τουριστικής προσφοράς προκειμένου να ξεπεραστεί το ηλιοκεντρικό αναπτυξιακό μοντέλο με το τρίπτυχο ''θάλασσα - ήλιος - αρχαιότητες''. Ο βασικός σκοπός του παρόντος συλλογικού τόμου είναι η διερεύνηση των βασικών ζητημάτων, διαστάσεων και κρίσιμων παραμέτρων του σχεδιασμού, της ανάπτυξης, του management και του marketing των E.E.M.T., τόσο σε θεωρητικό όσο και σε εμπειρικό επίπεδο. Ειδικότεροι στόχοι του τόμου είναι: • Η αποσαφήνιση των όρων και εννοιών προκειμένου να επιτευχθεί ένας κοινός κώδικας επικοινωνίας. Ακόμη και σήμερα ο κάθε οργανισμός, φορέας και επιχείρηση προσδίδει διαφορετική ερμηνεία και περιεχόμενο, ανάλογα με τις αντιλήψεις του.• Η διερεύνηση των πιο πρόσφατων εξελίξεων σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο προκειμένου να αντληθούν χρήσιμα συμπεράσματα.• Η ανάλυση εμπειριών από τον ελληνικό και το διεθνή χώρο που αποτελούν παραδείγματα καλών πρακτικών και πρότυπα ενδεδειγμένων προσεγγίσεων προς αξιοποίηση, καθώς επίσης και η ανάλυση επιτυχημένων σχεδίων και δραστηριοτήτων στο πεδίο των Ε.Ε.Μ.Τ.• Ο προσδιορισμός των προϋποθέσεων και κρίσιμων παραγόντων επιτυχίας στο σχεδιασμό, την ανάπτυξη, το management και το marketing των Ε.Ε.Μ.Τ.• Η παρουσίαση των ενδεδειγμένων μεθοδολογιών και των κατάλληλων εργαλείων και τεχνικών, σχεδιασμού, management και marketing τόσο από τη σκοπιά των τουριστικών επιχειρήσεων όσο και από τη σκοπιά των προορισμών. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, ο συλλογικός τόμος αποτελεί μια πλατφόρμα διατύπωσης και σύνθεσης προβληματισμών, απόψεων και ενδεδειγμένων προσεγγίσεων και μεθοδολογιών από συγγραφείς που έχουν αναπτύξει μια ακαδημαϊκή διερεύνηση ή/και εμπειρική μελέτη και εφαρμογή στο γνωστικό πεδίο των Ε.Ε.Μ.Τ.
    30.05
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή