To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
 
 
 
   
 
elliniki toyristiki anaptyxi kai politiki photo

elliniki toyristiki anaptyxi kai politiki photo


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

BKS.0075864      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΤΣΑΤΡΑΣ ΠΑΡΙΣ, ΣΑΡΑΝΤΑΚΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.30.00 €
μόνο27.00 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-586-423-1
Συγγραφέας: ΤΣΑΤΡΑΣ ΠΑΡΙΣ, ΣΑΡΑΝΤΑΚΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σελίδες: 480
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2022

Κύριοι στόχοι της δεύτερης έκδοσης του βιβλίου είναι η ανάδειξη της αναγκαίας διεπιστημονικής διάστασης στη διερεύνηση των ζητημάτων τα οποία αφορούν την ελληνική τουριστική ανάπτυξη, καθώς και η σύνδεσή τους με την ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και πλούσια επιστημονική βιβλιογραφία των τελευταίων 70 χρόνων. Συγχρόνως επιχειρείται, μέσω ερευνητικών προτάσεων και προτάσεων πολιτικής, η διερεύνηση θεμάτων που σχετίζονται με την ανταγωνιστικότητα, την οικονομία, την απασχόληση, την ανάπτυξη, τους προορισμούς, τα κίνητρα και την πολιτική και δύνανται να αποτελέσουν πεδίο άλλων ερευνητικών προσεγγίσεων στο μέλλον.

Στο πλαίσιο αυτό, εξετάζονται:
-Η διαμόρφωση των προτύπων ανάπτυξης και των τουριστικών υποδομών στην Ελλάδα.
-Τα κίνητρα των ταξιδιών των αλλοδαπών τουριστών στη χώρα μας.
-Οι παράγοντες που επηρεάζουν την ανταγωνιστικότητα και την εικόνα του τουριστικού προϊόντος «Ελλάδα».
-Η συμβολή του τουρισμού στην ελληνική οικονομία και την απασχόληση.
-Οι κοινωνικές και πολιτισμικές επιπτώσεις της τουριστικής ανάπτυξης στην Ελλάδα.
-Οι επιπτώσεις στο περιβάλλον και η αμφισβήτηση του κυρίαρχου προτύπου τουρισμού ως αιτίες για την ανάπτυξη των ειδικών και εναλλακτικών μορφών τουρισμού.
-Οι χωρικές και επενδυτικές πολιτικές οι οποίες ασκήθηκαν για την πολυσχιδή ανάπτυξη και επέκταση του ελληνικού τουρισμού.
-Τα χαρακτηριστικά των ελληνικών τουριστικών προορισμών και οι παράγοντες που αλληλοεπιδρούν στην εξέλιξή τους.
-Ο ρόλος των ομάδων συμφερόντων και η σημασία της τοπικής διακυβέρνησης στον τουρισμό.
-Η πορεία του ελληνικού τουρισμού στον 21ο αιώνα και στη μετά-COVID 19 εποχή: ανταγωνιστικότητα, πολιτική, βιωσιμότητα.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ (BKS.0075864)
elliniki toyristiki anaptyxi kai politiki photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 30.00 € μόνο 27.00
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΤΣΑΤΡΑΣ ΠΑΡΙΣ, ΣΑΡΑΝΤΑΚΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-586-423-1
Συγγραφέας: ΤΣΑΤΡΑΣ ΠΑΡΙΣ, ΣΑΡΑΝΤΑΚΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σελίδες: 480
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2022

Κύριοι στόχοι της δεύτερης έκδοσης του βιβλίου είναι η ανάδειξη της αναγκαίας διεπιστημονικής διάστασης στη διερεύνηση των ζητημάτων τα οποία αφορούν την ελληνική τουριστική ανάπτυξη, καθώς και η σύνδεσή τους με την ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και πλούσια επιστημονική βιβλιογραφία των τελευταίων 70 χρόνων. Συγχρόνως επιχειρείται, μέσω ερευνητικών προτάσεων και προτάσεων πολιτικής, η διερεύνηση θεμάτων που σχετίζονται με την ανταγωνιστικότητα, την οικονομία, την απασχόληση, την ανάπτυξη, τους προορισμούς, τα κίνητρα και την πολιτική και δύνανται να αποτελέσουν πεδίο άλλων ερευνητικών προσεγγίσεων στο μέλλον.

Στο πλαίσιο αυτό, εξετάζονται:
-Η διαμόρφωση των προτύπων ανάπτυξης και των τουριστικών υποδομών στην Ελλάδα.
-Τα κίνητρα των ταξιδιών των αλλοδαπών τουριστών στη χώρα μας.
-Οι παράγοντες που επηρεάζουν την ανταγωνιστικότητα και την εικόνα του τουριστικού προϊόντος «Ελλάδα».
-Η συμβολή του τουρισμού στην ελληνική οικονομία και την απασχόληση.
-Οι κοινωνικές και πολιτισμικές επιπτώσεις της τουριστικής ανάπτυξης στην Ελλάδα.
-Οι επιπτώσεις στο περιβάλλον και η αμφισβήτηση του κυρίαρχου προτύπου τουρισμού ως αιτίες για την ανάπτυξη των ειδικών και εναλλακτικών μορφών τουρισμού.
-Οι χωρικές και επενδυτικές πολιτικές οι οποίες ασκήθηκαν για την πολυσχιδή ανάπτυξη και επέκταση του ελληνικού τουρισμού.
-Τα χαρακτηριστικά των ελληνικών τουριστικών προορισμών και οι παράγοντες που αλληλοεπιδρούν στην εξέλιξή τους.
-Ο ρόλος των ομάδων συμφερόντων και η σημασία της τοπικής διακυβέρνησης στον τουρισμό.
-Η πορεία του ελληνικού τουρισμού στον 21ο αιώνα και στη μετά-COVID 19 εποχή: ανταγωνιστικότητα, πολιτική, βιωσιμότητα.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ BKS.0075864 BKS.0075864 ΤΣΑΤΡΑΣ ΠΑΡΙΣ, ΣΑΡΑΝΤΑΚΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ ΤΣΑΤΡΑΣ ΠΑΡΙΣ, ΣΑΡΑΝΤΑΚΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΤΣΑΤΡΑΣ ΠΑΡΙΣ, ΣΑΡΑΝΤΑΚΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-586-423-1 Συγγραφέας: ΤΣΑΤΡΑΣ ΠΑΡΙΣ, ΣΑΡΑΝΤΑΚΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ Σελίδες: 480 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2022 Κύριοι στόχοι της δεύτερης έκδοσης του βιβλίου είναι η ανάδειξη της αναγκαίας διεπιστημονικής διάστασης στη διερεύνηση των ζητημάτων τα οποία αφορούν την ελληνική τουριστική ανάπτυξη, καθώς και η σύνδεσή τους με την ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και πλούσια επιστημονική βιβλιογραφία των τελευταίων 70 χρόνων. Συγχρόνως επιχειρείται, μέσω ερευνητικών προτάσεων και προτάσεων πολιτικής, η διερεύνηση θεμάτων που σχετίζονται με την ανταγωνιστικότητα, την οικονομία, την απασχόληση, την ανάπτυξη, τους προορισμούς, τα κίνητρα και την πολιτική και δύνανται να αποτελέσουν πεδίο άλλων ερευνητικών προσεγγίσεων στο μέλλον. Στο πλαίσιο αυτό, εξετάζονται: -Η διαμόρφωση των προτύπων ανάπτυξης και των τουριστικών υποδομών στην Ελλάδα. -Τα κίνητρα των ταξιδιών των αλλοδαπών τουριστών στη χώρα μας. -Οι παράγοντες που επηρεάζουν την ανταγωνιστικότητα και την εικόνα του τουριστικού προϊόντος «Ελλάδα». -Η συμβολή του τουρισμού στην ελληνική οικονομία και την απασχόληση. -Οι κοινωνικές και πολιτισμικές επιπτώσεις της τουριστικής ανάπτυξης στην Ελλάδα. -Οι επιπτώσεις στο περιβάλλον και η αμφισβήτηση του κυρίαρχου προτύπου τουρισμού ως αιτίες για την ανάπτυξη των ειδικών και εναλλακτικών μορφών τουρισμού. -Οι χωρικές και επενδυτικές πολιτικές οι οποίες ασκήθηκαν για την πολυσχιδή ανάπτυξη και επέκταση του ελληνικού τουρισμού. -Τα χαρακτηριστικά των ελληνικών τουριστικών προορισμών και οι παράγοντες που αλληλοεπιδρούν στην εξέλιξή τους. -Ο ρόλος των ομάδων συμφερόντων και η σημασία της τοπικής διακυβέρνησης στον τουρισμό. -Η πορεία του ελληνικού τουρισμού στον 21ο αιώνα και στη μετά-COVID 19 εποχή: ανταγωνιστικότητα, πολιτική, βιωσιμότητα.
24.3
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή