To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 1967-2007
 
 
 
   
 
ellada sta balkania sta ellinika sxolika biblia istorias tis periodoy 1967 2007 photo

ellada sta balkania sta ellinika sxolika biblia istorias tis periodoy 1967 2007 photo


ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 1967-2007

BKS.0145123      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΟΝΤΟΒΑ ΜΑΡΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.23.00 €
μόνο20.70 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-12-2368-1
Συγγραφέας: ΚΟΝΤΟΒΑ ΜΑΡΙΑ
Εκδοτικός οίκος: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Σελίδες: 342
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2017

ΕΡΕΥΝΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ

Σκοπός του παρόντος βιβλίου είναι η έρευνα, αφενός, της εικόνας του εθνικού «εαυτού» και του βαλκάνιου εθνικού «άλλου» και, αφετέρου, των αναπαραστάσεων του πολέμου και της ειρήνης μεταξύ της Ελλάδας και των βαλκανικών κρατών στο περιεχόμενο του κειμένου και του περικειμένου των ελληνικών σχολικών βιβλίων Νεότερης και Σύγχρονης Ιστορίας της Γενικής, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της περιόδου 1967-2007.

Κατόπιν μιας περιεκτικής παρουσίασης των θεωρητικών ερεισμάτων της παρούσας έρευνας, έπεται η ανάλυση (κάθετη και οριζόντια συγκριτική) υπό το πρίσμα της Παιδαγωγικής της Ειρήνης των σχολικών βιβλίων Ιστορίας του μαθητή και της μαθήτριας της περιόδου αυτής, ενταγμένα στο ιστορικό, εκπαιδευτικό και πολιτικό-ιδεολογικό τους πλαίσιο. Η διμερής αυτή (συγχρονική και διαχρονική) προσέγγιση του ερευνητικού υλικού καταδεικνύει την εξάρτηση της σχολικής Ιστορίας από την πολιτική εξουσία. Η σχολική ιστορία εξακολουθεί να αντιμετωπίζεται -άλλοτε φανερά και άλλοτε συγκεκαλυμμένα-ως εργαλείο διάχυσης εθνικής ιδεολογίας, γεγονός που, αφενός, ενισχύει το επιχείρημα ότι η εκπαίδευση δεν είναι μια πολιτικά ουδέτερη πράξη και, αφετέρου, αναπόφευκτα οδηγεί στη διατήρηση της διάκρισης ανάμεσα στον εθνικό «εαυτό» και στο βαλκάνιο εθνικό «άλλο».

Πρόκειται για μια πρωτότυπη συγγραφική προσπάθεια η οποία συμπληρώνει στην Ελλάδα τα σχετικά περιορισμένα ερευνητικά δεδομένα και παράλληλα προσφέρει ερευνητική τεκμηρίωση στη θεωρητική συζήτηση αναφορικά με την πολιτικο-ιδεολογική λειτουργία των σχολικών βιβλίων.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 1967-2007 (BKS.0145123)
ellada sta balkania sta ellinika sxolika biblia istorias tis periodoy 1967 2007 photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 23.00 € μόνο 20.70
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΟΝΤΟΒΑ ΜΑΡΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-12-2368-1
Συγγραφέας: ΚΟΝΤΟΒΑ ΜΑΡΙΑ
Εκδοτικός οίκος: UNIVERSITY STUDIO PRESS
Σελίδες: 342
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2017

ΕΡΕΥΝΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ

Σκοπός του παρόντος βιβλίου είναι η έρευνα, αφενός, της εικόνας του εθνικού «εαυτού» και του βαλκάνιου εθνικού «άλλου» και, αφετέρου, των αναπαραστάσεων του πολέμου και της ειρήνης μεταξύ της Ελλάδας και των βαλκανικών κρατών στο περιεχόμενο του κειμένου και του περικειμένου των ελληνικών σχολικών βιβλίων Νεότερης και Σύγχρονης Ιστορίας της Γενικής, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της περιόδου 1967-2007.

Κατόπιν μιας περιεκτικής παρουσίασης των θεωρητικών ερεισμάτων της παρούσας έρευνας, έπεται η ανάλυση (κάθετη και οριζόντια συγκριτική) υπό το πρίσμα της Παιδαγωγικής της Ειρήνης των σχολικών βιβλίων Ιστορίας του μαθητή και της μαθήτριας της περιόδου αυτής, ενταγμένα στο ιστορικό, εκπαιδευτικό και πολιτικό-ιδεολογικό τους πλαίσιο. Η διμερής αυτή (συγχρονική και διαχρονική) προσέγγιση του ερευνητικού υλικού καταδεικνύει την εξάρτηση της σχολικής Ιστορίας από την πολιτική εξουσία. Η σχολική ιστορία εξακολουθεί να αντιμετωπίζεται -άλλοτε φανερά και άλλοτε συγκεκαλυμμένα-ως εργαλείο διάχυσης εθνικής ιδεολογίας, γεγονός που, αφενός, ενισχύει το επιχείρημα ότι η εκπαίδευση δεν είναι μια πολιτικά ουδέτερη πράξη και, αφετέρου, αναπόφευκτα οδηγεί στη διατήρηση της διάκρισης ανάμεσα στον εθνικό «εαυτό» και στο βαλκάνιο εθνικό «άλλο».

Πρόκειται για μια πρωτότυπη συγγραφική προσπάθεια η οποία συμπληρώνει στην Ελλάδα τα σχετικά περιορισμένα ερευνητικά δεδομένα και παράλληλα προσφέρει ερευνητική τεκμηρίωση στη θεωρητική συζήτηση αναφορικά με την πολιτικο-ιδεολογική λειτουργία των σχολικών βιβλίων.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 1967-2007 BKS.0145123 BKS.0145123 ΚΟΝΤΟΒΑ ΜΑΡΙΑ ΚΟΝΤΟΒΑ ΜΑΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΚΟΝΤΟΒΑ ΜΑΡΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-12-2368-1 Συγγραφέας: ΚΟΝΤΟΒΑ ΜΑΡΙΑ Εκδοτικός οίκος: UNIVERSITY STUDIO PRESS Σελίδες: 342 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2017 ΕΡΕΥΝΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ Σκοπός του παρόντος βιβλίου είναι η έρευνα, αφενός, της εικόνας του εθνικού «εαυτού» και του βαλκάνιου εθνικού «άλλου» και, αφετέρου, των αναπαραστάσεων του πολέμου και της ειρήνης μεταξύ της Ελλάδας και των βαλκανικών κρατών στο περιεχόμενο του κειμένου και του περικειμένου των ελληνικών σχολικών βιβλίων Νεότερης και Σύγχρονης Ιστορίας της Γενικής, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της περιόδου 1967-2007. Κατόπιν μιας περιεκτικής παρουσίασης των θεωρητικών ερεισμάτων της παρούσας έρευνας, έπεται η ανάλυση (κάθετη και οριζόντια συγκριτική) υπό το πρίσμα της Παιδαγωγικής της Ειρήνης των σχολικών βιβλίων Ιστορίας του μαθητή και της μαθήτριας της περιόδου αυτής, ενταγμένα στο ιστορικό, εκπαιδευτικό και πολιτικό-ιδεολογικό τους πλαίσιο. Η διμερής αυτή (συγχρονική και διαχρονική) προσέγγιση του ερευνητικού υλικού καταδεικνύει την εξάρτηση της σχολικής Ιστορίας από την πολιτική εξουσία. Η σχολική ιστορία εξακολουθεί να αντιμετωπίζεται -άλλοτε φανερά και άλλοτε συγκεκαλυμμένα-ως εργαλείο διάχυσης εθνικής ιδεολογίας, γεγονός που, αφενός, ενισχύει το επιχείρημα ότι η εκπαίδευση δεν είναι μια πολιτικά ουδέτερη πράξη και, αφετέρου, αναπόφευκτα οδηγεί στη διατήρηση της διάκρισης ανάμεσα στον εθνικό «εαυτό» και στο βαλκάνιο εθνικό «άλλο». Πρόκειται για μια πρωτότυπη συγγραφική προσπάθεια η οποία συμπληρώνει στην Ελλάδα τα σχετικά περιορισμένα ερευνητικά δεδομένα και παράλληλα προσφέρει ερευνητική τεκμηρίωση στη θεωρητική συζήτηση αναφορικά με την πολιτικο-ιδεολογική λειτουργία των σχολικών βιβλίων.
18.63
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή