To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ
 
 
 
   
 
ekpaideytiki martyria photo

ekpaideytiki martyria photo


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ

BKS.0800220      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΒΑΡΜΑΖΗΣ ΝΙΚΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.13.78 €
μόνο12.40 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5494-80-3
Συγγραφέας: ΒΑΡΜΑΖΗΣ ΝΙΚΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΑΦΗΜΑ
Σελίδες: 258
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2022

ΤΡΙΑΝΤΑ ΟΚΤΩ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 1961-1999

Το εκπαιδευτικό έργο είναι ένα συνεχές αγώνισμα ανάμεσα στο δέον και στο είναι. Το πρώτο περιέχεται κυρίως στις θεμελιώδεις αρχές της παιδαγωγικής και στις κατευθυντήριες αρχές της αγωγής και της εκπαίδευσης, οι οποίες προσπαθούν να στήσουν το μορφωτικό έργο σε γερά θεμέλια, έτσι ώστε να ικανοποιεί τις βαθύτερες ανάγκες του ανθρώπου. Οι θεμελιώδεις αυτές αρχές συνήθως εκφράζονται μέσα από τα νομοθετικά κείμενα, με αφετηρία το σύνταγμα, που υποστηρίζει ότι η εκπαίδευση πρέπει να πλάθει ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες. Το σύνταγμα και όλοι οι εκπαιδευτικοί νόμοι τονίζουν το δέον, την ηθική διάσταση στα εκπαιδευτικά δρώμενα.

Στον αντίποδα κείται το είναι, η πραγματικότητα, που προσγειώνει το δέον σε ανώμαλο έδαφος. Η εκπαίδευση ως κοινωνικός θεσμός σχετίζεται με ανάγκες και ανισότητες, με συγκεκριμένα δεδομένα, που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο πιέζουν και παραμορφώνουν το δέον. Έτσι οι αρχικές προθέσεις του νομοθέτη, που δίνουν στην εκπαίδευση ένα δημοκρατικό χαρακτήρα, όπου “έξεστι πάσι το ίσον”, κατά τον Θουκυδίδη, σε διαδοχικές φάσεις κολοβώνονται και το τελικό αποτέλεσμα είναι πολύ διαφορετικό από αυτό που προδιαγράφουν οι αρχικές προσδοκίες.

Ενδιάμεσος στον σκληρό αγώνα μεταξύ δέοντος και είναι στέκεται ο δάσκαλος, που αγωνίζεται να βοηθήσει τα άτομα να γίνουν πρόσωπα, να περάσουν δηλαδή από μια κατάσταση, που στηρίζεται στο εγώ, σε μια άλλη που προϋποθέτει, κατά τον Πιαζέ, την αμοιβαιότητα, να συζεύξει το δέον με το είναι. Το έργο του είναι δύσκολο, είναι ψυχοφθόρο αλλά και συναρπαστικό, γιατί είναι υποδειγματικό σε όλες τις πτυχές του.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ (BKS.0800220)
ekpaideytiki martyria photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 13.78 € μόνο 12.40
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΒΑΡΜΑΖΗΣ ΝΙΚΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-618-5494-80-3
Συγγραφέας: ΒΑΡΜΑΖΗΣ ΝΙΚΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΓΡΑΦΗΜΑ
Σελίδες: 258
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2022

ΤΡΙΑΝΤΑ ΟΚΤΩ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 1961-1999

Το εκπαιδευτικό έργο είναι ένα συνεχές αγώνισμα ανάμεσα στο δέον και στο είναι. Το πρώτο περιέχεται κυρίως στις θεμελιώδεις αρχές της παιδαγωγικής και στις κατευθυντήριες αρχές της αγωγής και της εκπαίδευσης, οι οποίες προσπαθούν να στήσουν το μορφωτικό έργο σε γερά θεμέλια, έτσι ώστε να ικανοποιεί τις βαθύτερες ανάγκες του ανθρώπου. Οι θεμελιώδεις αυτές αρχές συνήθως εκφράζονται μέσα από τα νομοθετικά κείμενα, με αφετηρία το σύνταγμα, που υποστηρίζει ότι η εκπαίδευση πρέπει να πλάθει ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες. Το σύνταγμα και όλοι οι εκπαιδευτικοί νόμοι τονίζουν το δέον, την ηθική διάσταση στα εκπαιδευτικά δρώμενα.

Στον αντίποδα κείται το είναι, η πραγματικότητα, που προσγειώνει το δέον σε ανώμαλο έδαφος. Η εκπαίδευση ως κοινωνικός θεσμός σχετίζεται με ανάγκες και ανισότητες, με συγκεκριμένα δεδομένα, που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο πιέζουν και παραμορφώνουν το δέον. Έτσι οι αρχικές προθέσεις του νομοθέτη, που δίνουν στην εκπαίδευση ένα δημοκρατικό χαρακτήρα, όπου “έξεστι πάσι το ίσον”, κατά τον Θουκυδίδη, σε διαδοχικές φάσεις κολοβώνονται και το τελικό αποτέλεσμα είναι πολύ διαφορετικό από αυτό που προδιαγράφουν οι αρχικές προσδοκίες.

Ενδιάμεσος στον σκληρό αγώνα μεταξύ δέοντος και είναι στέκεται ο δάσκαλος, που αγωνίζεται να βοηθήσει τα άτομα να γίνουν πρόσωπα, να περάσουν δηλαδή από μια κατάσταση, που στηρίζεται στο εγώ, σε μια άλλη που προϋποθέτει, κατά τον Πιαζέ, την αμοιβαιότητα, να συζεύξει το δέον με το είναι. Το έργο του είναι δύσκολο, είναι ψυχοφθόρο αλλά και συναρπαστικό, γιατί είναι υποδειγματικό σε όλες τις πτυχές του.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ BKS.0800220 BKS.0800220 ΒΑΡΜΑΖΗΣ ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΜΑΖΗΣ ΝΙΚΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΒΑΡΜΑΖΗΣ ΝΙΚΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-618-5494-80-3 Συγγραφέας: ΒΑΡΜΑΖΗΣ ΝΙΚΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΓΡΑΦΗΜΑ Σελίδες: 258 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2022 ΤΡΙΑΝΤΑ ΟΚΤΩ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 1961-1999 Το εκπαιδευτικό έργο είναι ένα συνεχές αγώνισμα ανάμεσα στο δέον και στο είναι. Το πρώτο περιέχεται κυρίως στις θεμελιώδεις αρχές της παιδαγωγικής και στις κατευθυντήριες αρχές της αγωγής και της εκπαίδευσης, οι οποίες προσπαθούν να στήσουν το μορφωτικό έργο σε γερά θεμέλια, έτσι ώστε να ικανοποιεί τις βαθύτερες ανάγκες του ανθρώπου. Οι θεμελιώδεις αυτές αρχές συνήθως εκφράζονται μέσα από τα νομοθετικά κείμενα, με αφετηρία το σύνταγμα, που υποστηρίζει ότι η εκπαίδευση πρέπει να πλάθει ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες. Το σύνταγμα και όλοι οι εκπαιδευτικοί νόμοι τονίζουν το δέον, την ηθική διάσταση στα εκπαιδευτικά δρώμενα. Στον αντίποδα κείται το είναι, η πραγματικότητα, που προσγειώνει το δέον σε ανώμαλο έδαφος. Η εκπαίδευση ως κοινωνικός θεσμός σχετίζεται με ανάγκες και ανισότητες, με συγκεκριμένα δεδομένα, που με τον ένα ή τον άλλο τρόπο πιέζουν και παραμορφώνουν το δέον. Έτσι οι αρχικές προθέσεις του νομοθέτη, που δίνουν στην εκπαίδευση ένα δημοκρατικό χαρακτήρα, όπου “έξεστι πάσι το ίσον”, κατά τον Θουκυδίδη, σε διαδοχικές φάσεις κολοβώνονται και το τελικό αποτέλεσμα είναι πολύ διαφορετικό από αυτό που προδιαγράφουν οι αρχικές προσδοκίες. Ενδιάμεσος στον σκληρό αγώνα μεταξύ δέοντος και είναι στέκεται ο δάσκαλος, που αγωνίζεται να βοηθήσει τα άτομα να γίνουν πρόσωπα, να περάσουν δηλαδή από μια κατάσταση, που στηρίζεται στο εγώ, σε μια άλλη που προϋποθέτει, κατά τον Πιαζέ, την αμοιβαιότητα, να συζεύξει το δέον με το είναι. Το έργο του είναι δύσκολο, είναι ψυχοφθόρο αλλά και συναρπαστικό, γιατί είναι υποδειγματικό σε όλες τις πτυχές του.
11.16
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή