To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
 
 
 
   
 
ekpaideytiki ereyna kai didaktiki tis glossas photo

ekpaideytiki ereyna kai didaktiki tis glossas photo


ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

BKS.0071075      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΧΑΤΗΔΗΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΣΤΑΜΟΒΛΑΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

17.10 €
Προτεινόμενη λιανική 19.00 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5059-23-1
Συγγραφέας: ΧΑΤΗΔΗΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΣΤΑΜΟΒΛΑΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Σειρά: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ
Σελίδες: 208
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2014

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΠΟΣΟΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Η εκπαιδευτική έρευνα συνιστά έναν κλάδο ιδιαίτερης σημασίας για την ποιοτική αναβάθμιση της εκπαίδευσης. Γι’ αυτόν τον λόγο τα τελευταία χρόνια, κυρίως από την ίδρυση των Παιδαγωγικών Τμημάτων και μετέπειτα, αποτελεί βασικό κομμάτι των προγραμμάτων προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδών στα τμήματα εκπαίδευσης εκπαιδευτικών. Η έμφαση αυτή στην εξοικείωση με την εκπαιδευτική έρευνα στο πλαίσιο της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών στοχεύει στη δημιουργία κριτικά στοχαζόμενων εκπαιδευτικών, οι οποίοι θα είναι σε θέση να ερμηνεύουν, να αξιολογούν και να πραγματοποιούν εκπαιδευτικές έρευνες, συμβάλλοντας στην παραγωγή νέας γνώσης και στην επίλυση προβλημάτων της σχολικής τους τάξης.

Παρά την πληθώρα δημοσιευμένων ερευνών που αφορούν την εκπαίδευση, απουσιάζουν σε μεγάλο βαθμό εργασίες συστηματικής διερεύνησης και καταγραφής των εμπειρικών ερευνών στα ποικίλα γνωστικά και θεματικά πεδία. Έτσι, κεντρικό θέμα της παρούσας εργασίας αποτελεί η εφαρμογή της εκπαιδευτικής έρευνας στον επιστημονικό κλάδο της διδακτικής της γλώσσας στο πλαίσιο του ελληνόγλωσσου εκπαιδευτικού χώρου.

Αρχικά περιγράφονται επιγραμματικά τα χαρακτηριστικά της γλώσσας ως φαινομένου και τα στάδια της κατάκτησης της γλώσσας από το παιδί. Στη συνέχεια παρουσιάζονται οι κυριότερες θεωρίες για τη γλωσσική διδασκαλία και αναλύονται οι βασικές μεθοδολογικές προσεγγίσεις στην εκπαιδευτική έρευνα, ώστε να διαφανεί η φιλοσοφία που τις διαπερνά. Ακολουθεί η εξέταση της ελληνικής εκπαιδευτικής έρευνας με αντικείμενο τη διδακτική της γλώσσας. Συγκεκριμένα, καταγράφονται και αναλύονται εμπειρικές (ποσοτικές και ποιοτικές) έρευνες που αφορούν τη διδακτική της γλώσσας οι οποίες δημοσιεύθηκαν σε οκτώ ελληνικά παιδαγωγικά περιοδικά. Από τη μετα-ανάλυση αυτή αποτυπώνεται η ισχύουσα κατάσταση στο εν λόγω ερευνητικό πεδίο και προκύπτουν στοιχεία που μπορεί να φανούν χρήσιμα στην εκπαιδευτική έρευνα και ειδικότερα στην έρευνα για τη διδακτική της γλώσσας και κατ’ επέκταση στην πράξη της γλωσσικής διδασκαλίας.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (BKS.0071075)
ekpaideytiki ereyna kai didaktiki tis glossas photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
17.10 €
Προτεινόμενη λιανική 19.00 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΧΑΤΗΔΗΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΣΤΑΜΟΒΛΑΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-618-5059-23-1
Συγγραφέας: ΧΑΤΗΔΗΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΣΤΑΜΟΒΛΑΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ
Σειρά: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ
Σελίδες: 208
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2014

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΠΟΣΟΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Η εκπαιδευτική έρευνα συνιστά έναν κλάδο ιδιαίτερης σημασίας για την ποιοτική αναβάθμιση της εκπαίδευσης. Γι’ αυτόν τον λόγο τα τελευταία χρόνια, κυρίως από την ίδρυση των Παιδαγωγικών Τμημάτων και μετέπειτα, αποτελεί βασικό κομμάτι των προγραμμάτων προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδών στα τμήματα εκπαίδευσης εκπαιδευτικών. Η έμφαση αυτή στην εξοικείωση με την εκπαιδευτική έρευνα στο πλαίσιο της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών στοχεύει στη δημιουργία κριτικά στοχαζόμενων εκπαιδευτικών, οι οποίοι θα είναι σε θέση να ερμηνεύουν, να αξιολογούν και να πραγματοποιούν εκπαιδευτικές έρευνες, συμβάλλοντας στην παραγωγή νέας γνώσης και στην επίλυση προβλημάτων της σχολικής τους τάξης.

Παρά την πληθώρα δημοσιευμένων ερευνών που αφορούν την εκπαίδευση, απουσιάζουν σε μεγάλο βαθμό εργασίες συστηματικής διερεύνησης και καταγραφής των εμπειρικών ερευνών στα ποικίλα γνωστικά και θεματικά πεδία. Έτσι, κεντρικό θέμα της παρούσας εργασίας αποτελεί η εφαρμογή της εκπαιδευτικής έρευνας στον επιστημονικό κλάδο της διδακτικής της γλώσσας στο πλαίσιο του ελληνόγλωσσου εκπαιδευτικού χώρου.

Αρχικά περιγράφονται επιγραμματικά τα χαρακτηριστικά της γλώσσας ως φαινομένου και τα στάδια της κατάκτησης της γλώσσας από το παιδί. Στη συνέχεια παρουσιάζονται οι κυριότερες θεωρίες για τη γλωσσική διδασκαλία και αναλύονται οι βασικές μεθοδολογικές προσεγγίσεις στην εκπαιδευτική έρευνα, ώστε να διαφανεί η φιλοσοφία που τις διαπερνά. Ακολουθεί η εξέταση της ελληνικής εκπαιδευτικής έρευνας με αντικείμενο τη διδακτική της γλώσσας. Συγκεκριμένα, καταγράφονται και αναλύονται εμπειρικές (ποσοτικές και ποιοτικές) έρευνες που αφορούν τη διδακτική της γλώσσας οι οποίες δημοσιεύθηκαν σε οκτώ ελληνικά παιδαγωγικά περιοδικά. Από τη μετα-ανάλυση αυτή αποτυπώνεται η ισχύουσα κατάσταση στο εν λόγω ερευνητικό πεδίο και προκύπτουν στοιχεία που μπορεί να φανούν χρήσιμα στην εκπαιδευτική έρευνα και ειδικότερα στην έρευνα για τη διδακτική της γλώσσας και κατ’ επέκταση στην πράξη της γλωσσικής διδασκαλίας.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ BKS.0071075 BKS.0071075 ΧΑΤΗΔΗΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΣΤΑΜΟΒΛΑΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΧΑΤΗΔΗΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΣΤΑΜΟΒΛΑΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΧΑΤΗΔΗΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΣΤΑΜΟΒΛΑΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-618-5059-23-1 Συγγραφέας: ΧΑΤΗΔΗΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, ΣΤΑΜΟΒΛΑΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΔΙΑΔΡΑΣΗ Σειρά: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ Σελίδες: 208 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2014 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΠΟΣΟΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ Η εκπαιδευτική έρευνα συνιστά έναν κλάδο ιδιαίτερης σημασίας για την ποιοτική αναβάθμιση της εκπαίδευσης. Γι’ αυτόν τον λόγο τα τελευταία χρόνια, κυρίως από την ίδρυση των Παιδαγωγικών Τμημάτων και μετέπειτα, αποτελεί βασικό κομμάτι των προγραμμάτων προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδών στα τμήματα εκπαίδευσης εκπαιδευτικών. Η έμφαση αυτή στην εξοικείωση με την εκπαιδευτική έρευνα στο πλαίσιο της εκπαίδευσης των εκπαιδευτικών στοχεύει στη δημιουργία κριτικά στοχαζόμενων εκπαιδευτικών, οι οποίοι θα είναι σε θέση να ερμηνεύουν, να αξιολογούν και να πραγματοποιούν εκπαιδευτικές έρευνες, συμβάλλοντας στην παραγωγή νέας γνώσης και στην επίλυση προβλημάτων της σχολικής τους τάξης. Παρά την πληθώρα δημοσιευμένων ερευνών που αφορούν την εκπαίδευση, απουσιάζουν σε μεγάλο βαθμό εργασίες συστηματικής διερεύνησης και καταγραφής των εμπειρικών ερευνών στα ποικίλα γνωστικά και θεματικά πεδία. Έτσι, κεντρικό θέμα της παρούσας εργασίας αποτελεί η εφαρμογή της εκπαιδευτικής έρευνας στον επιστημονικό κλάδο της διδακτικής της γλώσσας στο πλαίσιο του ελληνόγλωσσου εκπαιδευτικού χώρου. Αρχικά περιγράφονται επιγραμματικά τα χαρακτηριστικά της γλώσσας ως φαινομένου και τα στάδια της κατάκτησης της γλώσσας από το παιδί. Στη συνέχεια παρουσιάζονται οι κυριότερες θεωρίες για τη γλωσσική διδασκαλία και αναλύονται οι βασικές μεθοδολογικές προσεγγίσεις στην εκπαιδευτική έρευνα, ώστε να διαφανεί η φιλοσοφία που τις διαπερνά. Ακολουθεί η εξέταση της ελληνικής εκπαιδευτικής έρευνας με αντικείμενο τη διδακτική της γλώσσας. Συγκεκριμένα, καταγράφονται και αναλύονται εμπειρικές (ποσοτικές και ποιοτικές) έρευνες που αφορούν τη διδακτική της γλώσσας οι οποίες δημοσιεύθηκαν σε οκτώ ελληνικά παιδαγωγικά περιοδικά. Από τη μετα-ανάλυση αυτή αποτυπώνεται η ισχύουσα κατάσταση στο εν λόγω ερευνητικό πεδίο και προκύπτουν στοιχεία που μπορεί να φανούν χρήσιμα στην εκπαιδευτική έρευνα και ειδικότερα στην έρευνα για τη διδακτική της γλώσσας και κατ’ επέκταση στην πράξη της γλωσσικής διδασκαλίας.
15.39
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή