Πρόκειται για την μοναδική ολοκληρωμένη και πλήρως σχολιασμένη ελληνική έκδοση που περιέχει τον Εκκλησιαστή, το ’σμα Ασμάτων και τις Παροιμίες, τα διαχρονικά αυτά έργα που επηρέασαν και θα επηρεάζουν την παγκόσμια λογοτεχνική παραγωγή και την διάνοια των ανθρώπων ανά τους αιώνες, στο πρωτότυπο αρχαιοελληνικό κείμενο, με εκτενή εισαγωγή, σχολιασμό και πιστή νεοελληνική τους απόδοση. Όπως συμβαίνει και με άλλα σπουδαία έργα της πνευματικής παράδοσης της ανθρωπότητας, στα κείμενα αυτά περιέχονται τρεις θεμελιώδεις Κλείδες για την ζωή και την δράση μας, χρήσιμες για τους ανθρώπους που μπορούν να τις αναγνωρίσουν: η Κλείδα του Θανάτου στον Εκκλησιαστή, η Κλείδα της Γέννησης στο ’σμα Ασμάτων και η Κλείδα της Ζωής στις Παροιμίες.
Τα κείμενα παρατίθενται όπως μεταγράφηκαν για πρώτη φορά στην αρχαία ελληνική γλωσσά από μια επιτροπή εβδομήντα δύο (ΟΒ), κατά την παράδοση, σοφών εβραίων ελληνιστικών, η οποία έμεινε γνωστή στην ιστορία ως η επιτροπή των Εβδομήκοντα (Ο) και στα Λατινικά Septuaginta (LXX). Η εργασία της επιτροπής πραγματοποιήθηκε κατά την διάρκεια του 3ου π. Χ. αιώνα στην Αλεξάνδρεια των Πτολεμαίων, και είχε ως αποτέλεσμα να βρουν τα έργα αυτά - και τελικώς ολόκληρη η Παλαιά Διαθήκη - την θέση τους ανάμεσα στα απειράριθμα έργα που φιλοξενούσε η θαυμαστή Βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας, οι ιδρυτές της οποίας επιθυμούσαν να κατέχουν ολόκληρη την πνευματική παράγωγη, τις γνώσεις και την σοφία των ανθρώπων της εποχής τους.
Σύμφωνα όμως με τα κείμενα αυτά, τα οποία ακολουθούν όπως αποδεικνύεται προγενέστερες αρχαιοελληνικές αντιλήψεις, η αληθής Γνώση, που μπορεί δικαίως να αποκληθεί Σοφία, δεν είναι κάτι πολύπλοκο και σύνθετο, κάτι που μπορεί ο άνθρωπος να κατέχει. Είναι κάτι απλό και φυσικό, και μπορούμε όλοι διαισθητικώς και να την προσεγγίσουμε και να βιώσουμε τις ευεργετικές της επιδράσεις γύρω μας και μέσα μας, εφόσον γίνουμε οι ίδιοι απλοί και φυσικοί και συμπορευθούμε μαζί τις αρμονικά στους δρόμους της γήινης και της συμπαντικής ζωής μας. Απαραίτητη προϋπόθεση γι΄ αυτό είναι να καλλιεργούμε συνεχώς εντός μας συγκεκριμένες αρετές, όπως η θεοσέβεια, η δικαιοσύνη και η ανεκτικότητα, και να κάνουμε ορθή χρήση των τριών Κλειδών περί των οποίων ομιλούμε
Πρόκειται για την μοναδική ολοκληρωμένη και πλήρως σχολιασμένη ελληνική έκδοση που περιέχει τον Εκκλησιαστή, το ’σμα Ασμάτων και τις Παροιμίες, τα διαχρονικά αυτά έργα που επηρέασαν και θα επηρεάζουν την παγκόσμια λογοτεχνική παραγωγή και την διάνοια των ανθρώπων ανά τους αιώνες, στο πρωτότυπο αρχαιοελληνικό κείμενο, με εκτενή εισαγωγή, σχολιασμό και πιστή νεοελληνική τους απόδοση. Όπως συμβαίνει και με άλλα σπουδαία έργα της πνευματικής παράδοσης της ανθρωπότητας, στα κείμενα αυτά περιέχονται τρεις θεμελιώδεις Κλείδες για την ζωή και την δράση μας, χρήσιμες για τους ανθρώπους που μπορούν να τις αναγνωρίσουν: η Κλείδα του Θανάτου στον Εκκλησιαστή, η Κλείδα της Γέννησης στο ’σμα Ασμάτων και η Κλείδα της Ζωής στις Παροιμίες.
Τα κείμενα παρατίθενται όπως μεταγράφηκαν για πρώτη φορά στην αρχαία ελληνική γλωσσά από μια επιτροπή εβδομήντα δύο (ΟΒ), κατά την παράδοση, σοφών εβραίων ελληνιστικών, η οποία έμεινε γνωστή στην ιστορία ως η επιτροπή των Εβδομήκοντα (Ο) και στα Λατινικά Septuaginta (LXX). Η εργασία της επιτροπής πραγματοποιήθηκε κατά την διάρκεια του 3ου π. Χ. αιώνα στην Αλεξάνδρεια των Πτολεμαίων, και είχε ως αποτέλεσμα να βρουν τα έργα αυτά - και τελικώς ολόκληρη η Παλαιά Διαθήκη - την θέση τους ανάμεσα στα απειράριθμα έργα που φιλοξενούσε η θαυμαστή Βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας, οι ιδρυτές της οποίας επιθυμούσαν να κατέχουν ολόκληρη την πνευματική παράγωγη, τις γνώσεις και την σοφία των ανθρώπων της εποχής τους.
Σύμφωνα όμως με τα κείμενα αυτά, τα οποία ακολουθούν όπως αποδεικνύεται προγενέστερες αρχαιοελληνικές αντιλήψεις, η αληθής Γνώση, που μπορεί δικαίως να αποκληθεί Σοφία, δεν είναι κάτι πολύπλοκο και σύνθετο, κάτι που μπορεί ο άνθρωπος να κατέχει. Είναι κάτι απλό και φυσικό, και μπορούμε όλοι διαισθητικώς και να την προσεγγίσουμε και να βιώσουμε τις ευεργετικές της επιδράσεις γύρω μας και μέσα μας, εφόσον γίνουμε οι ίδιοι απλοί και φυσικοί και συμπορευθούμε μαζί τις αρμονικά στους δρόμους της γήινης και της συμπαντικής ζωής μας. Απαραίτητη προϋπόθεση γι΄ αυτό είναι να καλλιεργούμε συνεχώς εντός μας συγκεκριμένες αρετές, όπως η θεοσέβεια, η δικαιοσύνη και η ανεκτικότητα, και να κάνουμε ορθή χρήση των τριών Κλειδών περί των οποίων ομιλούμε
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΗΣ ΑΣΜΑ ΑΣΜΑΤΩΝ ΠΑΡΟΙΜΙΕΣBKS.0291025BKS.0291025ΓΙΑΡΕΝΗΣ ΕΥΓΕΝΙΟΣΓΙΑΡΕΝΗΣ ΕΥΓΕΝΙΟΣΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣΚατηγορία: ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ •ΓΙΑΡΕΝΗΣ ΕΥΓΕΝΙΟΣ στην κατηγορία ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ISBN: 978-618-5287-72-6 Συγγραφέας: ΓΙΑΡΕΝΗΣ ΕΥΓΕΝΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ Σελίδες: 560 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2024 ΟΙ ΚΛΕΙΔΕΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ, ΤΗΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ Πρόκειται για την μοναδική ολοκληρωμένη και πλήρως σχολιασμένη ελληνική έκδοση που περιέχει τον Εκκλησιαστή, το ’σμα Ασμάτων και τις Παροιμίες, τα διαχρονικά αυτά έργα που επηρέασαν και θα επηρεάζουν την παγκόσμια λογοτεχνική παραγωγή και την διάνοια των ανθρώπων ανά τους αιώνες, στο πρωτότυπο αρχαιοελληνικό κείμενο, με εκτενή εισαγωγή, σχολιασμό και πιστή νεοελληνική τους απόδοση. Όπως συμβαίνει και με άλλα σπουδαία έργα της πνευματικής παράδοσης της ανθρωπότητας, στα κείμενα αυτά περιέχονται τρεις θεμελιώδεις Κλείδες για την ζωή και την δράση μας, χρήσιμες για τους ανθρώπους που μπορούν να τις αναγνωρίσουν: η Κλείδα του Θανάτου στον Εκκλησιαστή, η Κλείδα της Γέννησης στο ’σμα Ασμάτων και η Κλείδα της Ζωής στις Παροιμίες. Τα κείμενα παρατίθενται όπως μεταγράφηκαν για πρώτη φορά στην αρχαία ελληνική γλωσσά από μια επιτροπή εβδομήντα δύο (ΟΒ), κατά την παράδοση, σοφών εβραίων ελληνιστικών, η οποία έμεινε γνωστή στην ιστορία ως η επιτροπή των Εβδομήκοντα (Ο) και στα Λατινικά Septuaginta (LXX). Η εργασία της επιτροπής πραγματοποιήθηκε κατά την διάρκεια του 3ου π. Χ. αιώνα στην Αλεξάνδρεια των Πτολεμαίων, και είχε ως αποτέλεσμα να βρουν τα έργα αυτά - και τελικώς ολόκληρη η Παλαιά Διαθήκη - την θέση τους ανάμεσα στα απειράριθμα έργα που φιλοξενούσε η θαυμαστή Βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας, οι ιδρυτές της οποίας επιθυμούσαν να κατέχουν ολόκληρη την πνευματική παράγωγη, τις γνώσεις και την σοφία των ανθρώπων της εποχής τους. Σύμφωνα όμως με τα κείμενα αυτά, τα οποία ακολουθούν όπως αποδεικνύεται προγενέστερες αρχαιοελληνικές αντιλήψεις, η αληθής Γνώση, που μπορεί δικαίως να αποκληθεί Σοφία, δεν είναι κάτι πολύπλοκο και σύνθετο, κάτι που μπορεί ο άνθρωπος να κατέχει. Είναι κάτι απλό και φυσικό, και μπορούμε όλοι διαισθητικώς και να την προσεγγίσουμε και να βιώσουμε τις ευεργετικές της επιδράσεις γύρω μας και μέσα μας, εφόσον γίνουμε οι ίδιοι απλοί και φυσικοί και συμπορευθούμε μαζί τις αρμονικά στους δρόμους της γήινης και της συμπαντικής ζωής μας. Απαραίτητη προϋπόθεση γι΄ αυτό είναι να καλλιεργούμε συνεχώς εντός μας συγκεκριμένες αρετές, όπως η θεοσέβεια, η δικαιοσύνη και η ανεκτικότητα, και να κάνουμε ορθή χρήση των τριών Κλειδών περί των οποίων ομιλούμε ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΗΣ ΑΣΜΑ ΑΣΜΑΤΩΝ ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση