Αυτή η δεύτερη έκδοση του βιβλίου Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ έχει ενημερωθεί λαμβάνοντας υπόψη τις παρατηρήσεις των αναγνωστών. Η πρώτη έκδοση σημείωσε σημαντική επιτυχία ως ένα βιβλίο φιλικό προς το χρήστη που αποτελούσε μια σύντομη και εύστοχη εισαγωγή στον τομέα του μάρκετινγκ.
Το βιβλίο αυτό σκιαγραφεί τις τεχνικές, τις θεωρίες που τις στηρίζουν, και τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων για θέματα τακτικής μάρκετινγκ. Εκτός από τις παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ, καλύπτονται και σύγχρονα θέματα όπως αυτά που έχουν σχέση με την προστασία του περιβάλλοντος, τη μεταμοντέρνα σκέψη, το μάρκετινγκ σχέσεων, και την ηθική.
Η νέα έκδοση περιλαμβάνει:
ακόμα μεγαλύτερο αριθμό περιπτώσεων προς μελέτη από ένα ευρύτερο φάσμα τομέων και διεθνών περιβαλλόντων, όπως: ο Ευρωπαϊκός Κλάδος Κινητής Τηλεφωνίας, ο Ανθρωπος του 21ου Αιώνα, η τοποθεσία Lastminute.com, ο κλάδος πώλησης βιβλίων, και πολλά άλλα!
ένα καινούργιο πακέτο ερωτήσεων που σχεδιάστηκε για να βοηθήσει το σπουδαστή να μάθει και τον διδάσκοντα να αξιολογήσει.
ευρύτερη κάλυψη της θεωρίας των επικοινωνιών, συμπεριλαμβανομένου και του μοντέλου ιεράρχησης των επιπτώσεων.
μεγαλύτερη κάλυψη του θέματος της διαχείρισης εμπορικής επωνυμίας (branding), που περιλαμβάνει τον ορισμό των μαρκών, την ανάπτυξη της μάρκας, τις μάρκες και τη σημειολογία, καθώς και θέματα στρατηγικής για την ονομασία μάρκας.
αυξημένη κάλυψη του εσωτερικού μάρκετινγκ και του μάρκετινγκ σχέσεων.
Επίσης, το βιβλίο Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ διαθέτει πλήθος σχετικών και σύγχρονων παραδειγμάτων και άριστα παιδαγωγικά χαρακτηριστικά που το κάνουν ιδανικό για όσους μελετούν το μάρκετινγκ.
Αυτή η δεύτερη έκδοση του βιβλίου Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ έχει ενημερωθεί λαμβάνοντας υπόψη τις παρατηρήσεις των αναγνωστών. Η πρώτη έκδοση σημείωσε σημαντική επιτυχία ως ένα βιβλίο φιλικό προς το χρήστη που αποτελούσε μια σύντομη και εύστοχη εισαγωγή στον τομέα του μάρκετινγκ.
Το βιβλίο αυτό σκιαγραφεί τις τεχνικές, τις θεωρίες που τις στηρίζουν, και τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων για θέματα τακτικής μάρκετινγκ. Εκτός από τις παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ, καλύπτονται και σύγχρονα θέματα όπως αυτά που έχουν σχέση με την προστασία του περιβάλλοντος, τη μεταμοντέρνα σκέψη, το μάρκετινγκ σχέσεων, και την ηθική.
Η νέα έκδοση περιλαμβάνει: • ακόμα μεγαλύτερο αριθμό περιπτώσεων προς μελέτη από ένα ευρύτερο φάσμα τομέων και διεθνών περιβαλλόντων, όπως: ο Ευρωπαϊκός Κλάδος Κινητής Τηλεφωνίας, ο Ανθρωπος του 21ου Αιώνα, η τοποθεσία Lastminute.com, ο κλάδος πώλησης βιβλίων, και πολλά άλλα! • ένα καινούργιο πακέτο ερωτήσεων που σχεδιάστηκε για να βοηθήσει το σπουδαστή να μάθει και τον διδάσκοντα να αξιολογήσει. • ευρύτερη κάλυψη της θεωρίας των επικοινωνιών, συμπεριλαμβανομένου και του μοντέλου ιεράρχησης των επιπτώσεων. • μεγαλύτερη κάλυψη του θέματος της διαχείρισης εμπορικής επωνυμίας (branding), που περιλαμβάνει τον ορισμό των μαρκών, την ανάπτυξη της μάρκας, τις μάρκες και τη σημειολογία, καθώς και θέματα στρατηγικής για την ονομασία μάρκας. • αυξημένη κάλυψη του εσωτερικού μάρκετινγκ και του μάρκετινγκ σχέσεων.
Επίσης, το βιβλίο Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ διαθέτει πλήθος σχετικών και σύγχρονων παραδειγμάτων και άριστα παιδαγωγικά χαρακτηριστικά που το κάνουν ιδανικό για όσους μελετούν το μάρκετινγκ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚBKS.0110617BKS.0110617BLYTHE JIMBLYTHE JIMMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΚατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •BLYTHE JIM στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-209-550-4 Συγγραφέας: BLYTHE JIM Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Σελίδες: 400 Διαστάσεις: 21Χ29 Ημερομηνία Έκδοσης: 2002 Αυτή η δεύτερη έκδοση του βιβλίου Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ έχει ενημερωθεί λαμβάνοντας υπόψη τις παρατηρήσεις των αναγνωστών. Η πρώτη έκδοση σημείωσε σημαντική επιτυχία ως ένα βιβλίο φιλικό προς το χρήστη που αποτελούσε μια σύντομη και εύστοχη εισαγωγή στον τομέα του μάρκετινγκ. Το βιβλίο αυτό σκιαγραφεί τις τεχνικές, τις θεωρίες που τις στηρίζουν, και τις διαδικασίες λήψης αποφάσεων για θέματα τακτικής μάρκετινγκ. Εκτός από τις παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ, καλύπτονται και σύγχρονα θέματα όπως αυτά που έχουν σχέση με την προστασία του περιβάλλοντος, τη μεταμοντέρνα σκέψη, το μάρκετινγκ σχέσεων, και την ηθική. Η νέα έκδοση περιλαμβάνει:• ακόμα μεγαλύτερο αριθμό περιπτώσεων προς μελέτη από ένα ευρύτερο φάσμα τομέων και διεθνών περιβαλλόντων, όπως: ο Ευρωπαϊκός Κλάδος Κινητής Τηλεφωνίας, ο Ανθρωπος του 21ου Αιώνα, η τοποθεσία Lastminute.com, ο κλάδος πώλησης βιβλίων, και πολλά άλλα!• ένα καινούργιο πακέτο ερωτήσεων που σχεδιάστηκε για να βοηθήσει το σπουδαστή να μάθει και τον διδάσκοντα να αξιολογήσει.• ευρύτερη κάλυψη της θεωρίας των επικοινωνιών, συμπεριλαμβανομένου και του μοντέλου ιεράρχησης των επιπτώσεων.• μεγαλύτερη κάλυψη του θέματος της διαχείρισης εμπορικής επωνυμίας (branding), που περιλαμβάνει τον ορισμό των μαρκών, την ανάπτυξη της μάρκας, τις μάρκες και τη σημειολογία, καθώς και θέματα στρατηγικής για την ονομασία μάρκας.• αυξημένη κάλυψη του εσωτερικού μάρκετινγκ και του μάρκετινγκ σχέσεων. Επίσης, το βιβλίο Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ διαθέτει πλήθος σχετικών και σύγχρονων παραδειγμάτων και άριστα παιδαγωγικά χαρακτηριστικά που το κάνουν ιδανικό για όσους μελετούν το μάρκετινγκ. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση