To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
 
 
 
   
 
eisagogi stin ereyna agoras photo

eisagogi stin ereyna agoras photo


ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ

BKS.0675135      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
μόνο21.10 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-6674-45-7
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ
Σελίδες: 216
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2010

Το βιβλίο πραγματεύεται δύο είδη έρευνας: την ποσοτική και την ποιοτική έρευνα. Επίσης προσδιορίζονται τα διάφορα είδη του ερευνητικού σχεδιασμού που χρησιμοποιούνται στην έρευνα. Ειδικότερα, γίνεται αναφορά για το σχεδιασμό και τη διατύπωση των ερωτήσεων της έρευνας.

Κύριος σκοπός του βιβλίου είναι να παρουσιάσει τις μεταβλητές που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη στην πορεία της εφαρμογής της έρευνας. Σε σχέση με αυτές τις μεταβλητές, εξετάζεται η διάκριση στην οποία προβαίνουν οι ερευνητές και οι επαγγελματίες μεταξύ ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας.

Έτσι το βιβλίο πραγματεύεται:

  • την αλλαγή διενέργειας έρευνας αγοράς στην εποχή της πληροφορίας
  • τους στόχους της έρευνας αγοράς στην 3η βιομηχανική επανάσταση,
  • την πρωτογενή έρευνα
  • τη χρήση δευτερογενούς έρευνας
  • το σχεδιασμό ενός ερωτηματολογίου
  • τις βασικές έννοιες επεξεργασίας δεδομένων
  • προτάσεις χρήσης ετοίμων ερωτηματολογίων.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ (BKS.0675135)
    eisagogi stin ereyna agoras photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    21.10 €
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    ISBN: 978-960-6674-45-7
    Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
    Εκδοτικός οίκος: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ
    Σελίδες: 216
    Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2010

    Το βιβλίο πραγματεύεται δύο είδη έρευνας: την ποσοτική και την ποιοτική έρευνα. Επίσης προσδιορίζονται τα διάφορα είδη του ερευνητικού σχεδιασμού που χρησιμοποιούνται στην έρευνα. Ειδικότερα, γίνεται αναφορά για το σχεδιασμό και τη διατύπωση των ερωτήσεων της έρευνας.

    Κύριος σκοπός του βιβλίου είναι να παρουσιάσει τις μεταβλητές που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη στην πορεία της εφαρμογής της έρευνας. Σε σχέση με αυτές τις μεταβλητές, εξετάζεται η διάκριση στην οποία προβαίνουν οι ερευνητές και οι επαγγελματίες μεταξύ ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας.

    Έτσι το βιβλίο πραγματεύεται:
    • την αλλαγή διενέργειας έρευνας αγοράς στην εποχή της πληροφορίας
    • τους στόχους της έρευνας αγοράς στην 3η βιομηχανική επανάσταση,
    • την πρωτογενή έρευνα
    • τη χρήση δευτερογενούς έρευνας
    • το σχεδιασμό ενός ερωτηματολογίου
    • τις βασικές έννοιες επεξεργασίας δεδομένων
    • προτάσεις χρήσης ετοίμων ερωτηματολογίων.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ BKS.0675135 BKS.0675135 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-6674-45-7 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΚΔΟΤΙΚΗ Σελίδες: 216 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2010 Το βιβλίο πραγματεύεται δύο είδη έρευνας: την ποσοτική και την ποιοτική έρευνα. Επίσης προσδιορίζονται τα διάφορα είδη του ερευνητικού σχεδιασμού που χρησιμοποιούνται στην έρευνα. Ειδικότερα, γίνεται αναφορά για το σχεδιασμό και τη διατύπωση των ερωτήσεων της έρευνας. Κύριος σκοπός του βιβλίου είναι να παρουσιάσει τις μεταβλητές που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη στην πορεία της εφαρμογής της έρευνας. Σε σχέση με αυτές τις μεταβλητές, εξετάζεται η διάκριση στην οποία προβαίνουν οι ερευνητές και οι επαγγελματίες μεταξύ ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας. Έτσι το βιβλίο πραγματεύεται:• την αλλαγή διενέργειας έρευνας αγοράς στην εποχή της πληροφορίας• τους στόχους της έρευνας αγοράς στην 3η βιομηχανική επανάσταση, • την πρωτογενή έρευνα• τη χρήση δευτερογενούς έρευνας• το σχεδιασμό ενός ερωτηματολογίου• τις βασικές έννοιες επεξεργασίας δεδομένων• προτάσεις χρήσης ετοίμων ερωτηματολογίων.
    21.1
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή