Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. Πληροφορίες     Δέχομαι
To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
> > > ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ
 
 
 
   
 
einai kai o logos photo

einai kai o logos photo


ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ

BKS.0685239          
ΚατηγορίαΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
ΝΙΚΟΛΟΥΛΗΣ Π.Η. στην κατηγορία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
από14.84 €
μόνο13.36 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-694-260-0
Συγγραφέας: ΝΙΚΟΛΟΥΛΗΣ Π.Η.
Εκδοτικός οίκος: ΔΡΟΜΩΝ
Σελίδες: 264
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2016

Το Είναι και Λόγος έχει αντικείμενο την παλινόρθωση της έκπτωτης από την νεωτερικότητα οντολογίας μέσω της αποκατάστασης της κλασικής ελληνικής φιλοσοφίας, των τιτανομάχων ιδίως περί της ουσίας Παρμενίδου, Πλάτωνος και Αριστοτέλους, αλλά και της ανάδειξης επίσης της σημειολογικής και εννοιολογικής μοναδικότητος της οικουμενικής ελληνικής γλώσσας. Η κλασική ευρωπαϊκή φιλοσοφία με τους Descartes, Kant και Heggel κυρίως εξετράπη της πολυφήμου οδού της φέρουσας στην αλήθεια του Είναι, του παρμενιδείου Εόντος εν παν, του ηρακλείτειου "ουκ εμού αλλά του λόγου ακούσαντας ομολογείν ότι σοφόν εστι εν πάντα είναι", του Πλάτωνος Αγαθόν, του Αριστοτέλους Υποκείμενον αλλά και του ευαγγελικού "εν αρχή ην ο λόγος". Στην θέση του Είναι τοποθετήθηκε το ον, το καρτεσιανό γνωστικό cogito, το καντιανό κατηγορικό χρέος και το εγελιανό απόλυτο πνεύμα. Ένα υποκειμενικόν υποκείμενο, το οποίο παραπέμπει, ούτως ή άλλως, στον Θεό. Η σύγχρονη φιλοσοφία θα θελήσει με τον Heidegger πρωτίστως να "καταστρέψει", όπως λέγει, κατά τρόπον φιλοσοφικώς αδόκιμο, την "φυσική", καθώς την χαρακτηρίζει αυτήν οντολογία, και εν πολλοίς θεολογική ή θεολογίζουσα, με την, ιδίας εμπνεύσεως, θεμελιακή αποκαλουμένην οντολογία, της οποίας η πρωτοτυπία έγκειται κυρίως στην σύνδεση, όπως ενδείκνειται και από τον τίτλο του βασικού του έργου Sein und Zeit, του Είναι με τον χρόνο αλλά και το φιλοσοφοειδές πλάσμα ενός Dasein, το οποίο, αυτό, φαίνεται να απηχεί, τρόπον τινά, εκτός των άλλων, και το Αριστοτέλους "εκείνινον". Το εγχείρημα διασώσεως του Είναι από τον Heidegger με την διασύνδεσή του με τον χρόνο κρίνεται αδόκιμο. Υποστηρίζεται, αντιθέτως εδώ, ότι το ανάδελφο Είναι έχει μοναδικό ομόλογο τον Λόγο, ο οποίος, ως παράγωγο του "λέγω" της αρχικής, εκτός των άλλων, πρωτεύουσας σημασίας "πλαγιάζω ερωτικώς", συνάπτεται στον Έρωτα, πρωταρχική ακριβώς γλώσσα και παγκόσμια αρχή έλξεως, αποδιδόμενος εντελεχώς κι εντελεχειακώς με το Αριστοτέλους αντικειμενικόν "Υποκείμενον" ή άλλως πως με "το τι ην είναι".


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ (BKS.0685239)
einai kai o logos photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
14.84 € -10% = 13.36
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
ISBN: 978-960-694-260-0
Συγγραφέας: ΝΙΚΟΛΟΥΛΗΣ Π.Η.
Εκδοτικός οίκος: ΔΡΟΜΩΝ
Σελίδες: 264
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2016

Το Είναι και Λόγος έχει αντικείμενο την παλινόρθωση της έκπτωτης από την νεωτερικότητα οντολογίας μέσω της αποκατάστασης της κλασικής ελληνικής φιλοσοφίας, των τιτανομάχων ιδίως περί της ουσίας Παρμενίδου, Πλάτωνος και Αριστοτέλους, αλλά και της ανάδειξης επίσης της σημειολογικής και εννοιολογικής μοναδικότητος της οικουμενικής ελληνικής γλώσσας. Η κλασική ευρωπαϊκή φιλοσοφία με τους Descartes, Kant και Heggel κυρίως εξετράπη της πολυφήμου οδού της φέρουσας στην αλήθεια του Είναι, του παρμενιδείου Εόντος εν παν, του ηρακλείτειου "ουκ εμού αλλά του λόγου ακούσαντας ομολογείν ότι σοφόν εστι εν πάντα είναι", του Πλάτωνος Αγαθόν, του Αριστοτέλους Υποκείμενον αλλά και του ευαγγελικού "εν αρχή ην ο λόγος". Στην θέση του Είναι τοποθετήθηκε το ον, το καρτεσιανό γνωστικό cogito, το καντιανό κατηγορικό χρέος και το εγελιανό απόλυτο πνεύμα. Ένα υποκειμενικόν υποκείμενο, το οποίο παραπέμπει, ούτως ή άλλως, στον Θεό. Η σύγχρονη φιλοσοφία θα θελήσει με τον Heidegger πρωτίστως να "καταστρέψει", όπως λέγει, κατά τρόπον φιλοσοφικώς αδόκιμο, την "φυσική", καθώς την χαρακτηρίζει αυτήν οντολογία, και εν πολλοίς θεολογική ή θεολογίζουσα, με την, ιδίας εμπνεύσεως, θεμελιακή αποκαλουμένην οντολογία, της οποίας η πρωτοτυπία έγκειται κυρίως στην σύνδεση, όπως ενδείκνειται και από τον τίτλο του βασικού του έργου Sein und Zeit, του Είναι με τον χρόνο αλλά και το φιλοσοφοειδές πλάσμα ενός Dasein, το οποίο, αυτό, φαίνεται να απηχεί, τρόπον τινά, εκτός των άλλων, και το Αριστοτέλους "εκείνινον". Το εγχείρημα διασώσεως του Είναι από τον Heidegger με την διασύνδεσή του με τον χρόνο κρίνεται αδόκιμο. Υποστηρίζεται, αντιθέτως εδώ, ότι το ανάδελφο Είναι έχει μοναδικό ομόλογο τον Λόγο, ο οποίος, ως παράγωγο του "λέγω" της αρχικής, εκτός των άλλων, πρωτεύουσας σημασίας "πλαγιάζω ερωτικώς", συνάπτεται στον Έρωτα, πρωταρχική ακριβώς γλώσσα και παγκόσμια αρχή έλξεως, αποδιδόμενος εντελεχώς κι εντελεχειακώς με το Αριστοτέλους αντικειμενικόν "Υποκείμενον" ή άλλως πως με "το τι ην είναι".

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ BKS.0685239 ΝΙΚΟΛΟΥΛΗΣ Π.Η. ΝΙΚΟΛΟΥΛΗΣ Π.Η. ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
12.02 ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ


x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials