To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΥ
 
 
 
   
 
egxeiridio dioikisis kai dikaioy photo

egxeiridio dioikisis kai dikaioy photo


ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΥ

BKS.0945652      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ-ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

15.30 €
Προτεινόμενη λιανική 17.00 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-571-541-0
Συγγραφέας: ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: BOOKSTARS
Σελίδες: 184
Διαστάσεις: 17Χ25
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2023

O όρος διακυβέρνηση παρόλο που δεν έχει προσδιοριστεί επακριβώς είναι κυρίως μία μέθοδος διοίκησης για την επίλυση προβλημάτων που ανακύπτουν, κατά το πρότυπο της Εκκλησίας του Δήμου ή ακόμη και μία μέθοδος πρόληψής τους με χάραξη στρατηγικής και αντιμετώπιση επί του πεδίου και λιγότερο μια κυβερνητική λειτουργία. Η καλή διακυβέρνηση μπορεί να αναπτυχθεί κατά βάση σε τρία πεδία στο Δημόσιο: στις δομές και την οργάνωση, στην παρακολούθηση των δημοσιονομικών μεγεθών και στην παρακολούθηση των προσωπικών συμπεριφορών και της ηθικής ακεραιότητας. Ιδιαιτέρως για το τελευταίο κρίνεται απολύτως αναγκαίο να είναι καταγεγραμμένοι οι ηθικοί κανόνες και οι κανόνες συμπεριφοράς, δεδομένου ότι αυτοί καθορίζονται από το περιβάλλον και το χρόνο που ισχύουν, σε ένα ευμετάβλητο παγκόσμιο περιβάλλον, όπως είναι το σημερινό σε όλα τα επίπεδα, γι αυτό θα πρέπει να προσδιορίζονται με βάση τις πανανθρώπινες αξίες που έχουν καταγραφεί διαχρονικά.

Δεδομένου ότι “ο άνθρωπος υφίσταται, όπως έλεγε ο Αριστοτέλης... και λειτουργεί μέσα σε συλλογικά περιβάλλοντα, όχι έξω απ΄ αυτά -ο άνθρωπος φύσει πολιτικόν ζώον-”, είναι επιτακτική μια “νέα σύνθεση και αρμονία”. Ομοίως υποστήριζε ότι για να διατηρηθεί μια πολιτεία θα πρέπει όλα τα μέλη της να το θέλουν “δει γαρ την πολιτείαν την μέλλουσαν σώζεσθαι πάντα βούλεσθαι τα μέρη της πόλεως είναι και διαμένειν ταύτα”. Στην ίδια κατεύθυνση ο Ηρόδοτος αντιλαμβάνονταν ότι η ανταλλαγή απόψεων, προτάσεων και ιδεών, οι αντιπαραθέσεις και η δυνατότητα σύγκρισης και επιλογής είναι αναγκαία για να αναζητηθεί και να βρεθεί το επιθυμητό. Ο κοινός χώρος είναι χώρος όλων των πολιτών και δεν είναι κάποιου αόρατου και συχνά “μισητού” υπέρτατου κράτους. Τα κοινά πράγματα τα συνδιαχειρίζονται και τα προστατεύουν οι πολίτες και δεν τα πολεμούν, ούτε τα καταστρέφουν.

Aλλωστε ο Πλάτωνας δίδασκε ότι για να ευημερήσει μια Πολιτεία τα μέλη της πρέπει να αισθάνονται με φιλία και σύμπνοια ότι η πορεία είναι κοινή “το φίλον και το κοινόν”

Η Πολιτεία αυτή, όπως κατέγραψαν οι φιλόσοφοι εκείνη την εποχή, πρέπει να στηρίζεται σε τρείς πυλώνες: α) στο ικανοποιητικό βιοτικό επίπεδο, β) στην ηθικότητα και γ) στους δημοκρατικούς θεσμούς.

Οι δημόσιοι λειτουργοί και οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι στην υπηρεσία του πολίτη και όχι δυνάστες και αφεντικά του. Ομοίως και οι πολιτικοί του εκπρόσωποι.

Αυτή η αλλαγή πνεύματος και νοοτροπίας καθίσταται καταλυτική για να δημιουργήσουμε την Πολιτεία που ονειρεύονταν και δημιούργησαν ο Κλεισθένης, ο Περικλής και όλοι όσοι πίστευαν από τότε στη Δημοκρατία.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΥ (BKS.0945652)
egxeiridio dioikisis kai dikaioy photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
15.30 €
Προτεινόμενη λιανική 17.00 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-571-541-0
Συγγραφέας: ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: BOOKSTARS
Σελίδες: 184
Διαστάσεις: 17Χ25
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2023

O όρος διακυβέρνηση παρόλο που δεν έχει προσδιοριστεί επακριβώς είναι κυρίως μία μέθοδος διοίκησης για την επίλυση προβλημάτων που ανακύπτουν, κατά το πρότυπο της Εκκλησίας του Δήμου ή ακόμη και μία μέθοδος πρόληψής τους με χάραξη στρατηγικής και αντιμετώπιση επί του πεδίου και λιγότερο μια κυβερνητική λειτουργία. Η καλή διακυβέρνηση μπορεί να αναπτυχθεί κατά βάση σε τρία πεδία στο Δημόσιο: στις δομές και την οργάνωση, στην παρακολούθηση των δημοσιονομικών μεγεθών και στην παρακολούθηση των προσωπικών συμπεριφορών και της ηθικής ακεραιότητας. Ιδιαιτέρως για το τελευταίο κρίνεται απολύτως αναγκαίο να είναι καταγεγραμμένοι οι ηθικοί κανόνες και οι κανόνες συμπεριφοράς, δεδομένου ότι αυτοί καθορίζονται από το περιβάλλον και το χρόνο που ισχύουν, σε ένα ευμετάβλητο παγκόσμιο περιβάλλον, όπως είναι το σημερινό σε όλα τα επίπεδα, γι αυτό θα πρέπει να προσδιορίζονται με βάση τις πανανθρώπινες αξίες που έχουν καταγραφεί διαχρονικά.

Δεδομένου ότι “ο άνθρωπος υφίσταται, όπως έλεγε ο Αριστοτέλης... και λειτουργεί μέσα σε συλλογικά περιβάλλοντα, όχι έξω απ΄ αυτά -ο άνθρωπος φύσει πολιτικόν ζώον-”, είναι επιτακτική μια “νέα σύνθεση και αρμονία”. Ομοίως υποστήριζε ότι για να διατηρηθεί μια πολιτεία θα πρέπει όλα τα μέλη της να το θέλουν “δει γαρ την πολιτείαν την μέλλουσαν σώζεσθαι πάντα βούλεσθαι τα μέρη της πόλεως είναι και διαμένειν ταύτα”. Στην ίδια κατεύθυνση ο Ηρόδοτος αντιλαμβάνονταν ότι η ανταλλαγή απόψεων, προτάσεων και ιδεών, οι αντιπαραθέσεις και η δυνατότητα σύγκρισης και επιλογής είναι αναγκαία για να αναζητηθεί και να βρεθεί το επιθυμητό. Ο κοινός χώρος είναι χώρος όλων των πολιτών και δεν είναι κάποιου αόρατου και συχνά “μισητού” υπέρτατου κράτους. Τα κοινά πράγματα τα συνδιαχειρίζονται και τα προστατεύουν οι πολίτες και δεν τα πολεμούν, ούτε τα καταστρέφουν.

Aλλωστε ο Πλάτωνας δίδασκε ότι για να ευημερήσει μια Πολιτεία τα μέλη της πρέπει να αισθάνονται με φιλία και σύμπνοια ότι η πορεία είναι κοινή “το φίλον και το κοινόν”

Η Πολιτεία αυτή, όπως κατέγραψαν οι φιλόσοφοι εκείνη την εποχή, πρέπει να στηρίζεται σε τρείς πυλώνες: α) στο ικανοποιητικό βιοτικό επίπεδο, β) στην ηθικότητα και γ) στους δημοκρατικούς θεσμούς.

Οι δημόσιοι λειτουργοί και οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι στην υπηρεσία του πολίτη και όχι δυνάστες και αφεντικά του. Ομοίως και οι πολιτικοί του εκπρόσωποι.

Αυτή η αλλαγή πνεύματος και νοοτροπίας καθίσταται καταλυτική για να δημιουργήσουμε την Πολιτεία που ονειρεύονταν και δημιούργησαν ο Κλεισθένης, ο Περικλής και όλοι όσοι πίστευαν από τότε στη Δημοκρατία.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΥ BKS.0945652 BKS.0945652 ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-571-541-0 Συγγραφέας: ΜΑΣΤΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: BOOKSTARS Σελίδες: 184 Διαστάσεις: 17Χ25 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2023 O όρος διακυβέρνηση παρόλο που δεν έχει προσδιοριστεί επακριβώς είναι κυρίως μία μέθοδος διοίκησης για την επίλυση προβλημάτων που ανακύπτουν, κατά το πρότυπο της Εκκλησίας του Δήμου ή ακόμη και μία μέθοδος πρόληψής τους με χάραξη στρατηγικής και αντιμετώπιση επί του πεδίου και λιγότερο μια κυβερνητική λειτουργία. Η καλή διακυβέρνηση μπορεί να αναπτυχθεί κατά βάση σε τρία πεδία στο Δημόσιο: στις δομές και την οργάνωση, στην παρακολούθηση των δημοσιονομικών μεγεθών και στην παρακολούθηση των προσωπικών συμπεριφορών και της ηθικής ακεραιότητας. Ιδιαιτέρως για το τελευταίο κρίνεται απολύτως αναγκαίο να είναι καταγεγραμμένοι οι ηθικοί κανόνες και οι κανόνες συμπεριφοράς, δεδομένου ότι αυτοί καθορίζονται από το περιβάλλον και το χρόνο που ισχύουν, σε ένα ευμετάβλητο παγκόσμιο περιβάλλον, όπως είναι το σημερινό σε όλα τα επίπεδα, γι αυτό θα πρέπει να προσδιορίζονται με βάση τις πανανθρώπινες αξίες που έχουν καταγραφεί διαχρονικά. Δεδομένου ότι “ο άνθρωπος υφίσταται, όπως έλεγε ο Αριστοτέλης... και λειτουργεί μέσα σε συλλογικά περιβάλλοντα, όχι έξω απ΄ αυτά -ο άνθρωπος φύσει πολιτικόν ζώον-”, είναι επιτακτική μια “νέα σύνθεση και αρμονία”. Ομοίως υποστήριζε ότι για να διατηρηθεί μια πολιτεία θα πρέπει όλα τα μέλη της να το θέλουν “δει γαρ την πολιτείαν την μέλλουσαν σώζεσθαι πάντα βούλεσθαι τα μέρη της πόλεως είναι και διαμένειν ταύτα”. Στην ίδια κατεύθυνση ο Ηρόδοτος αντιλαμβάνονταν ότι η ανταλλαγή απόψεων, προτάσεων και ιδεών, οι αντιπαραθέσεις και η δυνατότητα σύγκρισης και επιλογής είναι αναγκαία για να αναζητηθεί και να βρεθεί το επιθυμητό. Ο κοινός χώρος είναι χώρος όλων των πολιτών και δεν είναι κάποιου αόρατου και συχνά “μισητού” υπέρτατου κράτους. Τα κοινά πράγματα τα συνδιαχειρίζονται και τα προστατεύουν οι πολίτες και δεν τα πολεμούν, ούτε τα καταστρέφουν. Aλλωστε ο Πλάτωνας δίδασκε ότι για να ευημερήσει μια Πολιτεία τα μέλη της πρέπει να αισθάνονται με φιλία και σύμπνοια ότι η πορεία είναι κοινή “το φίλον και το κοινόν” Η Πολιτεία αυτή, όπως κατέγραψαν οι φιλόσοφοι εκείνη την εποχή, πρέπει να στηρίζεται σε τρείς πυλώνες: α) στο ικανοποιητικό βιοτικό επίπεδο, β) στην ηθικότητα και γ) στους δημοκρατικούς θεσμούς. Οι δημόσιοι λειτουργοί και οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι στην υπηρεσία του πολίτη και όχι δυνάστες και αφεντικά του. Ομοίως και οι πολιτικοί του εκπρόσωποι. Αυτή η αλλαγή πνεύματος και νοοτροπίας καθίσταται καταλυτική για να δημιουργήσουμε την Πολιτεία που ονειρεύονταν και δημιούργησαν ο Κλεισθένης, ο Περικλής και όλοι όσοι πίστευαν από τότε στη Δημοκρατία.
13.77
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή