To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Δοκίμια > ΕΓΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
 
 
 
   
 
eggrammatoi se enan psifiako kosmo photo

eggrammatoi se enan psifiako kosmo photo


ΕΓΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ

BKS.0913641      
ΚατηγορίαΔΟΚΙΜΙΑ
ΧΡΥΣΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ στην κατηγορία ΔΟΚΙΜΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

22.50 €
Προτεινόμενη λιανική 25.00 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-499-549-3
Συγγραφέας: ΧΡΥΣΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΤΟΠΟΣ
Σελίδες: 352
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2025

ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ

Το βιβλίο Εγγράμματοι σε έναν ψηφιακό κόσμο: Παιδεία στα Μέσα και την Πληροφορία αποτελεί ένα από τα πιο ολοκληρωμένα έργα στον τομέα του ψηφιακού γραμματισμού και της εκπαίδευσης στα μέσα. Η προσέγγιση της κας Χρυσανθοπούλου συνδυάζει θεωρητική θεμελίωση και εμπειρική έρευνα, γεγονός που καθιστά το βιβλίο ένα πολύτιμο εργαλείο για ερευνητές, εκπαιδευτικούς, δημοσιογράφους και για κάθε πολίτη που επιθυμεί να κατανοήσει καλύτερα τις προκλήσεις του ψηφιακού κόσμου.

Τι σημαίνει να είμαστε εγγράμματοι σε έναν ψηφιακό κόσμο; Αρκεί η ανάγνωση και η γραφή του σχολείου για να τα βγάλουμε πέρα με τις νέες τεχνολογίες, τα ψηφιακά μέσα, την τεχνητή νοημοσύνη, την ανεξέλεγκτη πληροφορία στο διαδίκτυο, τους περισπασμούς, την έλλειψη αξιολόγησης; Ποιοι είναι οι ψηφιακοί γραμματισμοί και πώς τους αποκτούμε;

Γιατί πολλοί μορφωμένοι άνθρωποι σήμερα χαρακτηρίζονται ως λειτουργικά αναλφάβητοι στον ψηφιακό κόσμο; Τι είναι ο λειτουργικός, ο ψηφιακός, ο σχολικός, ο πολυτροπικός και ο κριτικός γραμματισμός και πώς τους μετράμε; Πώς αντιμετωπίζουμε την υπερφόρτωση με πληροφορίες στο διαδίκτυο;

Γιατί χρειάζεται να εκπαιδευτούμε για να μπορούμε να διαβάζουμε τις ειδήσεις; Γιατί δυσκολευόμαστε να διακρίνουμε την αξιόπιστη πληροφορία και γιατί η παραπληροφόρηση επικρατεί στο διαδίκτυο; Ποιοι είναι οι γνωστικοί περιορισμοί που μας εμποδίζουν να καταλάβουμε αν μια πληροφορία είναι αληθής ή ψευδής, ή να διακρίνουμε μια γνώμη από ένα γεγονός; Πώς οι ψηφιακές τεχνολογίες και οι δεξιότητες γραμματισμού συνδέονται με την έννοια της δημοκρατικής συμμετοχής; Ποιες παρεμβάσεις είναι απαραίτητες ώστε οι απόφοιτοι της δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης να είναι έτοιμοι για τον θαυμαστό καινούργιο ψηφιακό κόσμο;

Γιατί αναθέτουμε ανώτερες ανθρώπινες γνωστικές λειτουργίες, όπως η μνήμη, σε μια μηχανή; Τι είναι οι εγγράμματες μηχανές και πώς τις χρησιμοποιούμε; Μαθαίνουμε καλύτερα από την οθόνη ή το χαρτί;

Οι ψηφιακές τεχνολογίες επιβάλλουν μια νέα μορφή παιδείας, ένα σύνολο δεξιο¬τήτων, γνώσεων και πρακτικών που μας επιτρέπουν να έχουμε πρόσβαση, να αξιολογούμε κριτικά, να επικοινωνούμε, να συμμετέχουμε και να εκφραζόμαστε σε παγκόσμιες διασυνδεδεμένες κοινότητες.

Το βιβλίο αυτό καταγράφει τα ερωτήματα που απασχολούν όλους μας, εντοπίζει τις ανάγκες παιδιών και ενηλίκων και δίνει υλοποιήσιμες απαντήσεις.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΕΓΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ (BKS.0913641)
eggrammatoi se enan psifiako kosmo photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
22.50 €
Προτεινόμενη λιανική 25.00 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΔΟΚΙΜΙΑ
ΧΡΥΣΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ στην κατηγορία ΔΟΚΙΜΙΑ

ISBN: 978-960-499-549-3
Συγγραφέας: ΧΡΥΣΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΤΟΠΟΣ
Σελίδες: 352
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2025

ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ

Το βιβλίο Εγγράμματοι σε έναν ψηφιακό κόσμο: Παιδεία στα Μέσα και την Πληροφορία αποτελεί ένα από τα πιο ολοκληρωμένα έργα στον τομέα του ψηφιακού γραμματισμού και της εκπαίδευσης στα μέσα. Η προσέγγιση της κας Χρυσανθοπούλου συνδυάζει θεωρητική θεμελίωση και εμπειρική έρευνα, γεγονός που καθιστά το βιβλίο ένα πολύτιμο εργαλείο για ερευνητές, εκπαιδευτικούς, δημοσιογράφους και για κάθε πολίτη που επιθυμεί να κατανοήσει καλύτερα τις προκλήσεις του ψηφιακού κόσμου.

Τι σημαίνει να είμαστε εγγράμματοι σε έναν ψηφιακό κόσμο; Αρκεί η ανάγνωση και η γραφή του σχολείου για να τα βγάλουμε πέρα με τις νέες τεχνολογίες, τα ψηφιακά μέσα, την τεχνητή νοημοσύνη, την ανεξέλεγκτη πληροφορία στο διαδίκτυο, τους περισπασμούς, την έλλειψη αξιολόγησης; Ποιοι είναι οι ψηφιακοί γραμματισμοί και πώς τους αποκτούμε;

Γιατί πολλοί μορφωμένοι άνθρωποι σήμερα χαρακτηρίζονται ως λειτουργικά αναλφάβητοι στον ψηφιακό κόσμο; Τι είναι ο λειτουργικός, ο ψηφιακός, ο σχολικός, ο πολυτροπικός και ο κριτικός γραμματισμός και πώς τους μετράμε; Πώς αντιμετωπίζουμε την υπερφόρτωση με πληροφορίες στο διαδίκτυο;

Γιατί χρειάζεται να εκπαιδευτούμε για να μπορούμε να διαβάζουμε τις ειδήσεις; Γιατί δυσκολευόμαστε να διακρίνουμε την αξιόπιστη πληροφορία και γιατί η παραπληροφόρηση επικρατεί στο διαδίκτυο; Ποιοι είναι οι γνωστικοί περιορισμοί που μας εμποδίζουν να καταλάβουμε αν μια πληροφορία είναι αληθής ή ψευδής, ή να διακρίνουμε μια γνώμη από ένα γεγονός; Πώς οι ψηφιακές τεχνολογίες και οι δεξιότητες γραμματισμού συνδέονται με την έννοια της δημοκρατικής συμμετοχής; Ποιες παρεμβάσεις είναι απαραίτητες ώστε οι απόφοιτοι της δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης να είναι έτοιμοι για τον θαυμαστό καινούργιο ψηφιακό κόσμο;

Γιατί αναθέτουμε ανώτερες ανθρώπινες γνωστικές λειτουργίες, όπως η μνήμη, σε μια μηχανή; Τι είναι οι εγγράμματες μηχανές και πώς τις χρησιμοποιούμε; Μαθαίνουμε καλύτερα από την οθόνη ή το χαρτί;

Οι ψηφιακές τεχνολογίες επιβάλλουν μια νέα μορφή παιδείας, ένα σύνολο δεξιο¬τήτων, γνώσεων και πρακτικών που μας επιτρέπουν να έχουμε πρόσβαση, να αξιολογούμε κριτικά, να επικοινωνούμε, να συμμετέχουμε και να εκφραζόμαστε σε παγκόσμιες διασυνδεδεμένες κοινότητες.

Το βιβλίο αυτό καταγράφει τα ερωτήματα που απασχολούν όλους μας, εντοπίζει τις ανάγκες παιδιών και ενηλίκων και δίνει υλοποιήσιμες απαντήσεις.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΕΓΓΡΑΜΜΑΤΟΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ BKS.0913641 BKS.0913641 ΧΡΥΣΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΡΥΣΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΟΚΙΜΙΑ Κατηγορία: ΔΟΚΙΜΙΑ •ΧΡΥΣΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ στην κατηγορία ΔΟΚΙΜΙΑ ISBN: 978-960-499-549-3 Συγγραφέας: ΧΡΥΣΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ Εκδοτικός οίκος: ΤΟΠΟΣ Σελίδες: 352 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2025 ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ Το βιβλίο Εγγράμματοι σε έναν ψηφιακό κόσμο: Παιδεία στα Μέσα και την Πληροφορία αποτελεί ένα από τα πιο ολοκληρωμένα έργα στον τομέα του ψηφιακού γραμματισμού και της εκπαίδευσης στα μέσα. Η προσέγγιση της κας Χρυσανθοπούλου συνδυάζει θεωρητική θεμελίωση και εμπειρική έρευνα, γεγονός που καθιστά το βιβλίο ένα πολύτιμο εργαλείο για ερευνητές, εκπαιδευτικούς, δημοσιογράφους και για κάθε πολίτη που επιθυμεί να κατανοήσει καλύτερα τις προκλήσεις του ψηφιακού κόσμου. Τι σημαίνει να είμαστε εγγράμματοι σε έναν ψηφιακό κόσμο; Αρκεί η ανάγνωση και η γραφή του σχολείου για να τα βγάλουμε πέρα με τις νέες τεχνολογίες, τα ψηφιακά μέσα, την τεχνητή νοημοσύνη, την ανεξέλεγκτη πληροφορία στο διαδίκτυο, τους περισπασμούς, την έλλειψη αξιολόγησης; Ποιοι είναι οι ψηφιακοί γραμματισμοί και πώς τους αποκτούμε; Γιατί πολλοί μορφωμένοι άνθρωποι σήμερα χαρακτηρίζονται ως λειτουργικά αναλφάβητοι στον ψηφιακό κόσμο; Τι είναι ο λειτουργικός, ο ψηφιακός, ο σχολικός, ο πολυτροπικός και ο κριτικός γραμματισμός και πώς τους μετράμε; Πώς αντιμετωπίζουμε την υπερφόρτωση με πληροφορίες στο διαδίκτυο; Γιατί χρειάζεται να εκπαιδευτούμε για να μπορούμε να διαβάζουμε τις ειδήσεις; Γιατί δυσκολευόμαστε να διακρίνουμε την αξιόπιστη πληροφορία και γιατί η παραπληροφόρηση επικρατεί στο διαδίκτυο; Ποιοι είναι οι γνωστικοί περιορισμοί που μας εμποδίζουν να καταλάβουμε αν μια πληροφορία είναι αληθής ή ψευδής, ή να διακρίνουμε μια γνώμη από ένα γεγονός; Πώς οι ψηφιακές τεχνολογίες και οι δεξιότητες γραμματισμού συνδέονται με την έννοια της δημοκρατικής συμμετοχής; Ποιες παρεμβάσεις είναι απαραίτητες ώστε οι απόφοιτοι της δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης να είναι έτοιμοι για τον θαυμαστό καινούργιο ψηφιακό κόσμο; Γιατί αναθέτουμε ανώτερες ανθρώπινες γνωστικές λειτουργίες, όπως η μνήμη, σε μια μηχανή; Τι είναι οι εγγράμματες μηχανές και πώς τις χρησιμοποιούμε; Μαθαίνουμε καλύτερα από την οθόνη ή το χαρτί; Οι ψηφιακές τεχνολογίες επιβάλλουν μια νέα μορφή παιδείας, ένα σύνολο δεξιο¬τήτων, γνώσεων και πρακτικών που μας επιτρέπουν να έχουμε πρόσβαση, να αξιολογούμε κριτικά, να επικοινωνούμε, να συμμετέχουμε και να εκφραζόμαστε σε παγκόσμιες διασυνδεδεμένες κοινότητες. Το βιβλίο αυτό καταγράφει τα ερωτήματα που απασχολούν όλους μας, εντοπίζει τις ανάγκες παιδιών και ενηλίκων και δίνει υλοποιήσιμες απαντήσεις.
20.25
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή