To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΟΣΟΤΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ
 
 
 
   
 
efarmoges posotikon methodon stin analysi tis agoras photo

efarmoges posotikon methodon stin analysi tis agoras photo


ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΟΣΟΤΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ

BKS.0151438      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΚΙΟΥΛΑΦΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.30.14 €
μόνο27.13 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-89248-3-3
Συγγραφέας: ΚΙΟΥΛΑΦΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΙΔΙΩΤΙΚΗ
Σελίδες: 310
Διαστάσεις: 24Χ17
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2008

ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ

Μέσα από την ανάλυση αυτών των αγορών, αναδεικνύονται τα θέματα που αναφέρονται στα ακόλουθα επιχειρησιακά επιστητά:

  • Συμπεριφορά του καταναλωτή
  • Βασικές αρχές που ισχύουν κατά τη λειτουργία της αγοράς
  • Προσδιορισμός των πολιτικών marketing των προϊόντων / υπηρεσιών στην αγορά (Marketing Mix)
  • Εκτίμηση και σύγκριση της αποτελεσματικότητας της διανομής προϊόντων και της διαφήμισης
  • Προσδιορισμός του ύψους της διαφημιστικής δαπάνης και διαχρονικός προγραμματισμός της
  • Προσδιορισμός του άριστου μείγματος μέσων προώθησης προϊόντων στην αγορά (Μedia Mix)
  • Διερεύνηση των εφαρμοστέων πολιτικών προώθησης προϊόντων στην αγορά στην περίπτωση εισαγωγής νέων προϊόντων
  • Αλληλεπίδραση των στρατηγικών προώθησης ανταγωνιστικών προϊόντων στις πωλήσεις τους
  • Προσδιορισμός των παραγόντων που επιδρούν στη διαμόρφωση των πωλήσεων προϊόντων εποχικής ζήτησης.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΟΣΟΤΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ (BKS.0151438)
    efarmoges posotikon methodon stin analysi tis agoras photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 30.14 € μόνο 27.13
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    ΚΙΟΥΛΑΦΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    ISBN: 978-960-89248-3-3
    Συγγραφέας: ΚΙΟΥΛΑΦΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ
    Εκδοτικός οίκος: ΙΔΙΩΤΙΚΗ
    Σελίδες: 310
    Διαστάσεις: 24Χ17
    Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2008

    ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ

    Μέσα από την ανάλυση αυτών των αγορών, αναδεικνύονται τα θέματα που αναφέρονται στα ακόλουθα επιχειρησιακά επιστητά:
    • Συμπεριφορά του καταναλωτή
    • Βασικές αρχές που ισχύουν κατά τη λειτουργία της αγοράς
    • Προσδιορισμός των πολιτικών marketing των προϊόντων / υπηρεσιών στην αγορά (Marketing Mix)
    • Εκτίμηση και σύγκριση της αποτελεσματικότητας της διανομής προϊόντων και της διαφήμισης
    • Προσδιορισμός του ύψους της διαφημιστικής δαπάνης και διαχρονικός προγραμματισμός της
    • Προσδιορισμός του άριστου μείγματος μέσων προώθησης προϊόντων στην αγορά (Μedia Mix)
    • Διερεύνηση των εφαρμοστέων πολιτικών προώθησης προϊόντων στην αγορά στην περίπτωση εισαγωγής νέων προϊόντων
    • Αλληλεπίδραση των στρατηγικών προώθησης ανταγωνιστικών προϊόντων στις πωλήσεις τους
    • Προσδιορισμός των παραγόντων που επιδρούν στη διαμόρφωση των πωλήσεων προϊόντων εποχικής ζήτησης.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΟΣΟΤΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ BKS.0151438 BKS.0151438 ΚΙΟΥΛΑΦΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΙΟΥΛΑΦΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΚΙΟΥΛΑΦΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-89248-3-3 Συγγραφέας: ΚΙΟΥΛΑΦΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΙΔΙΩΤΙΚΗ Σελίδες: 310 Διαστάσεις: 24Χ17 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2008 ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Μέσα από την ανάλυση αυτών των αγορών, αναδεικνύονται τα θέματα που αναφέρονται στα ακόλουθα επιχειρησιακά επιστητά:• Συμπεριφορά του καταναλωτή• Βασικές αρχές που ισχύουν κατά τη λειτουργία της αγοράς• Προσδιορισμός των πολιτικών marketing των προϊόντων / υπηρεσιών στην αγορά (Marketing Mix)• Εκτίμηση και σύγκριση της αποτελεσματικότητας της διανομής προϊόντων και της διαφήμισης• Προσδιορισμός του ύψους της διαφημιστικής δαπάνης και διαχρονικός προγραμματισμός της• Προσδιορισμός του άριστου μείγματος μέσων προώθησης προϊόντων στην αγορά (Μedia Mix)• Διερεύνηση των εφαρμοστέων πολιτικών προώθησης προϊόντων στην αγορά στην περίπτωση εισαγωγής νέων προϊόντων• Αλληλεπίδραση των στρατηγικών προώθησης ανταγωνιστικών προϊόντων στις πωλήσεις τους• Προσδιορισμός των παραγόντων που επιδρούν στη διαμόρφωση των πωλήσεων προϊόντων εποχικής ζήτησης.
    24.42
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή