To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
 
 
 
   
 
dioikisi xenodoxeiakon epixeiriseon photo

dioikisi xenodoxeiakon epixeiriseon photo


ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

BKS.0074845      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΛΑΛΟΥΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.42.40 €
μόνο38.16 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-02-3801-3
Συγγραφέας: ΛΑΛΟΥΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Σειρά: ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Σελίδες: 504
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2022

HOTEL MANAGMENT

Υπάρχει διάχυτη η εντύπωση ότι το ξενοδοχείο είναι εύκολη επιχείρηση. Ορισμένοι θεωρούν ότι αποτελεί μια ακίνδυνη επένδυση, επειδή το ξενοδοχείο έχει εκτεταμένη πάγια υποδομή και ο επιχειρηματίας μπορεί να επαναπαυτεί στην ασφάλεια της ακίνητης περιουσίας. Επίσης, εκτιμούν ότι η ευνοϊκή χρηματοδότηση και ορισμένες φορές η οικονομική πριμοδότηση, είναι δώρα άνευ ανταλλάγματος προς το ξενοδοχειακό επιχειρείν. Πολλοί ακόμη πιστεύουν ότι είναι ιδιαίτερα εύκολο να περιποιηθείς ξένους, διότι κάτι τέτοιο έχουν κάνει και στο σπίτι τους.

Η πραγματικότητα όμως είναι ακριβώς η αντίθετη. Το ξενοδοχείο είναι μια επιχείρηση με πολύμορφο και ευπαθές προϊόν και απαιτεί άριστη γνώση του αντικειμένου για να επιτευχθούν ικανοποιητικά κέρδη. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι πολλές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν πρόβλημα επιβίωσης.

Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις λειτουργούν σήμερα σε ένα ταχύτατα εξελισσόμενο -και για τον λόγο αυτό αβέβαιο- περιβάλλον και καλούνται να ικανοποιήσουν τις διαρκώς αυξανόμενες απαιτήσεις της πελατείας τους. Η διοίκηση των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, για να εξασφαλίζει την βιωσιμότητα και αποδοτικότητά τους, πρέπει να λαμβάνει υπόψη τις θέσεις των παλαιών και σύγχρονων ερευνητών και να αξιοποιεί τις δυνατότητες που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες. Εκτός αυτών όμως, η ξενοδοχειακή επιχείρηση πρέπει να λειτουργεί με ευαισθησία απέναντι στον ανθρώπινο παράγοντα και το περιβάλλον.

Το σύγγραμμα αυτό επιχειρεί να προσφέρει ένα σύνολο εννοιολογικών αναλύσεων, μοντέλων, μεθοδολογιών, τεχνικών και συστημάτων που μπορούν να εξοπλίσουν έναν σύγχρονο διευθυντή ξενοδοχειακής μονάδας, έτσι ώστε αυτή να λειτουργεί αποδοτικά και να αναπτύσσεται στην σύγχρονη τουριστική πραγματικότητα.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (BKS.0074845)
dioikisi xenodoxeiakon epixeiriseon photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 42.40 € μόνο 38.16
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΛΑΛΟΥΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-02-3801-3
Συγγραφέας: ΛΑΛΟΥΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Σειρά: ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Σελίδες: 504
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2022

HOTEL MANAGMENT

Υπάρχει διάχυτη η εντύπωση ότι το ξενοδοχείο είναι εύκολη επιχείρηση. Ορισμένοι θεωρούν ότι αποτελεί μια ακίνδυνη επένδυση, επειδή το ξενοδοχείο έχει εκτεταμένη πάγια υποδομή και ο επιχειρηματίας μπορεί να επαναπαυτεί στην ασφάλεια της ακίνητης περιουσίας. Επίσης, εκτιμούν ότι η ευνοϊκή χρηματοδότηση και ορισμένες φορές η οικονομική πριμοδότηση, είναι δώρα άνευ ανταλλάγματος προς το ξενοδοχειακό επιχειρείν. Πολλοί ακόμη πιστεύουν ότι είναι ιδιαίτερα εύκολο να περιποιηθείς ξένους, διότι κάτι τέτοιο έχουν κάνει και στο σπίτι τους.

Η πραγματικότητα όμως είναι ακριβώς η αντίθετη. Το ξενοδοχείο είναι μια επιχείρηση με πολύμορφο και ευπαθές προϊόν και απαιτεί άριστη γνώση του αντικειμένου για να επιτευχθούν ικανοποιητικά κέρδη. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι πολλές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν πρόβλημα επιβίωσης.

Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις λειτουργούν σήμερα σε ένα ταχύτατα εξελισσόμενο -και για τον λόγο αυτό αβέβαιο- περιβάλλον και καλούνται να ικανοποιήσουν τις διαρκώς αυξανόμενες απαιτήσεις της πελατείας τους. Η διοίκηση των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, για να εξασφαλίζει την βιωσιμότητα και αποδοτικότητά τους, πρέπει να λαμβάνει υπόψη τις θέσεις των παλαιών και σύγχρονων ερευνητών και να αξιοποιεί τις δυνατότητες που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες. Εκτός αυτών όμως, η ξενοδοχειακή επιχείρηση πρέπει να λειτουργεί με ευαισθησία απέναντι στον ανθρώπινο παράγοντα και το περιβάλλον.

Το σύγγραμμα αυτό επιχειρεί να προσφέρει ένα σύνολο εννοιολογικών αναλύσεων, μοντέλων, μεθοδολογιών, τεχνικών και συστημάτων που μπορούν να εξοπλίσουν έναν σύγχρονο διευθυντή ξενοδοχειακής μονάδας, έτσι ώστε αυτή να λειτουργεί αποδοτικά και να αναπτύσσεται στην σύγχρονη τουριστική πραγματικότητα.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ BKS.0074845 BKS.0074845 ΛΑΛΟΥΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΛΑΛΟΥΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΛΑΛΟΥΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-02-3801-3 Συγγραφέας: ΛΑΛΟΥΜΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ Σειρά: ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Σελίδες: 504 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2022 HOTEL MANAGMENT Υπάρχει διάχυτη η εντύπωση ότι το ξενοδοχείο είναι εύκολη επιχείρηση. Ορισμένοι θεωρούν ότι αποτελεί μια ακίνδυνη επένδυση, επειδή το ξενοδοχείο έχει εκτεταμένη πάγια υποδομή και ο επιχειρηματίας μπορεί να επαναπαυτεί στην ασφάλεια της ακίνητης περιουσίας. Επίσης, εκτιμούν ότι η ευνοϊκή χρηματοδότηση και ορισμένες φορές η οικονομική πριμοδότηση, είναι δώρα άνευ ανταλλάγματος προς το ξενοδοχειακό επιχειρείν. Πολλοί ακόμη πιστεύουν ότι είναι ιδιαίτερα εύκολο να περιποιηθείς ξένους, διότι κάτι τέτοιο έχουν κάνει και στο σπίτι τους. Η πραγματικότητα όμως είναι ακριβώς η αντίθετη. Το ξενοδοχείο είναι μια επιχείρηση με πολύμορφο και ευπαθές προϊόν και απαιτεί άριστη γνώση του αντικειμένου για να επιτευχθούν ικανοποιητικά κέρδη. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι πολλές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν πρόβλημα επιβίωσης. Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις λειτουργούν σήμερα σε ένα ταχύτατα εξελισσόμενο -και για τον λόγο αυτό αβέβαιο- περιβάλλον και καλούνται να ικανοποιήσουν τις διαρκώς αυξανόμενες απαιτήσεις της πελατείας τους. Η διοίκηση των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, για να εξασφαλίζει την βιωσιμότητα και αποδοτικότητά τους, πρέπει να λαμβάνει υπόψη τις θέσεις των παλαιών και σύγχρονων ερευνητών και να αξιοποιεί τις δυνατότητες που προσφέρουν οι νέες τεχνολογίες. Εκτός αυτών όμως, η ξενοδοχειακή επιχείρηση πρέπει να λειτουργεί με ευαισθησία απέναντι στον ανθρώπινο παράγοντα και το περιβάλλον. Το σύγγραμμα αυτό επιχειρεί να προσφέρει ένα σύνολο εννοιολογικών αναλύσεων, μοντέλων, μεθοδολογιών, τεχνικών και συστημάτων που μπορούν να εξοπλίσουν έναν σύγχρονο διευθυντή ξενοδοχειακής μονάδας, έτσι ώστε αυτή να λειτουργεί αποδοτικά και να αναπτύσσεται στην σύγχρονη τουριστική πραγματικότητα.
34.34
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή