To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
 
 
 
   
 
dioikisi sxolikon monadon photo

dioikisi sxolikon monadon photo


ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

BKS.0059017      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΡΙΕΜΑΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.37.00 €
μόνο33.30 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-562-024-0
Συγγραφέας: ΚΡΙΕΜΑΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
Σελίδες: 263
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2012

ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ

Στο έργο των Θ. Κριεμάδη και Ι. Θωμοπούλου «Διοίκηση Σχολικών Μονάδων με έμφαση στην ποιότητα» αποκωδικοποιούνται με τρόπο απλό και συνοπτικό εκείνες οι συνιστώσες που συνδράμουν στην αναδιάρθρωση και την αποτελεσματικότητα της διοίκησης σχολικής μονάδας σύμφωνα με τις νόρμες των σύγχρονων κοινωνικών, οικονομικών, πολιτισμικών και τεχνολογικών επιταγών. Επιπλέον, επιδιώκεται η παρουσίαση των πιο πρόσφατων εξελίξεων στον τομέα της Οργάνωσης και Διοίκησης των Σχολικών Μονάδων, έπειτα από ενδελεχή μελέτη της διεθνούς βιβλιογραφίας και έρευνας, με αναφορές σε πολλές περιπτώσεις σε πρακτικές από τη διεθνή εμπειρία στον ευρύ τομέα της ηγεσίας και της διοίκησης.

Το βιβλίο «Διοίκηση Σχολικών Μονάδων με έμφαση στην ποιότητα» διαιρείται συστηματικά σε επτά κεφάλαια που αναλύουν το κύριο θέμα του από όλες τις δυνατές πλευρές. Έτσι, εισαγωγικά επιχειρείται η αποτύπωση της υφιστάμενης εκπαιδευτικής κατάστασης στην Ελλάδα με βάση ένα Προσχέδιο Νόμου για την Οργάνωση των Περιφερειακών Υπηρεσιών Διοίκησης της Εκπαίδευσης: «Πρώτα ο Μαθητής» - «Πρώτα η Σχολική Μονάδα» - «Νέα Διοίκηση για το Νέο Σχολείο», όπως τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση στις 6.4.2011.

Ειδικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η σχολική αποτελεσματικότητα (school effectiveness). Ο ορισμός του αποτελεσματικού σχολείου είναι, κατά γενική ομολογία, σύμφωνα με την χαρακτηριστική διατύπωση των συγγραφέων, ένα θέμα ιδιαιτέρως πολύπλοκο, αφού κατά καιρούς έχουν διατυπωθεί πολλαπλές και αντιφατικές απόψεις σχετικά με τα στοιχεία εκείνα που πρέπει να περιλαμβάνονται στα θετικά αποτελέσματα των σχολείων.

Στη συνέχεια και στο πλαίσιο του δεύτερου κεφαλαίου δίδονται ο ορισμός και η τυπολογία της εκπαιδευτικής ηγεσίας, ενώ παρουσιάζεται το συμμετοχικό μοντέλο ηγεσίας. Έννοιες όπως η διδακτική - μορφωτική ηγεσία, η μετασχηματιστική ηγεσία, η ηθική ηγεσία κ.ο.κ. αποτελούν αντικείμενο της προβληματικής του παρόντος κεφαλαίου.

Περαιτέρω, στο τρίτο κεφάλαιο του εγχειριδίου «Διοίκηση Σχολικών Μονάδων με έμφαση στην ποιότητα» αναλύεται η έννοια του στρατηγικού προγραμματισμού, τα οφέλη του, η στρατηγική διατύπωση, εφαρμογή και αξιολόγηση και οι μακροπρόθεσμες στρατηγικές.

Εξάλλου, στο τέταρτο κεφάλαιο περιλαμβάνεται η δομικής σημασίας έννοια της ποιότητας στις σχολικές μονάδες υπό όλες τις πιθανές εκδοχές της (π.χ. ενσωμάτωση ποιότητας, σύστημα διαχείρισης, δημιουργία πολιτικής για την υγιεινή και την ασφάλεια, διοίκηση ολικής ποιότητας, πολιτική ποιότητας στη δημόσια εκπαίδευση κ.ο.κ.).

Στο πέμπτο κεφάλαιο εξετάζεται το ανθρώπινο δυναμικό και επισημαίνεται ότι η διοίκηση και ειδικότερα η ενδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού στο ιδιαίτερο εργασιακό και κοινωνικό περιβάλλον των σχολικών μονάδων, ενέχει αξιοσημείωτο βάρος και αναμφισβήτητα υπερτερεί της διοίκησης των άλλων πόρων.

Επιπλέον, στο έκτο κεφάλαιο εξετάζεται η οικονομική διαχείριση υπό την έννοια του προϋπολογισμού, των μορφών του, της αναζήτησης των οικονομικών πόρων και της ανάπτυξης χορηγικών προτάσεων

Τέλος, στο έβδομο κεφάλαιο του εγχειριδίου Διοίκηση Σχολικών Μονάδων με έμφαση στην ποιότητα παρουσιάζονται η διαχείριση των νέων τεχνολογιών και η επίδραση των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην εκπαίδευση, τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα της εξέλιξης αυτής, η αξιολόγησή τους, η ανάλυση οφέλους και η διεθνής και ευρωπαϊκή εμπειρία.

Το έργο πλαισιώνουν και ενισχύουν ελληνική και ξενόγλωσση βιβλιογραφία καθώς και δύο παραρτήματα με παραδείγματα από σχολεία του εξωτερικού που εφάρμοσαν συστήματα εκπαίδευσης που αναλύονται στα επιμέρους κεφάλαια.

Εν κατακλείδι το βιβλίο Διοίκηση Σχολικών Μονάδων με έμφαση στην ποιότητα απευθύνεται στα στελέχη διοίκησης των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων αλλά και στους δασκάλους και καθηγητές που φιλοδοξούν να ασκήσουν διοίκηση σύντομα και φυσικά στους φοιτητές-τριες, με την προσδοκία να κάνουν την θεωρία πράξη και να βελτιώσουν τη λειτουργία των σχολικών μονάδων.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ (BKS.0059017)
dioikisi sxolikon monadon photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 37.00 € μόνο 33.30
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΡΙΕΜΑΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-562-024-0
Συγγραφέας: ΚΡΙΕΜΑΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ
Εκδοτικός οίκος: ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ
Σελίδες: 263
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2012

ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ

Στο έργο των Θ. Κριεμάδη και Ι. Θωμοπούλου «Διοίκηση Σχολικών Μονάδων με έμφαση στην ποιότητα» αποκωδικοποιούνται με τρόπο απλό και συνοπτικό εκείνες οι συνιστώσες που συνδράμουν στην αναδιάρθρωση και την αποτελεσματικότητα της διοίκησης σχολικής μονάδας σύμφωνα με τις νόρμες των σύγχρονων κοινωνικών, οικονομικών, πολιτισμικών και τεχνολογικών επιταγών. Επιπλέον, επιδιώκεται η παρουσίαση των πιο πρόσφατων εξελίξεων στον τομέα της Οργάνωσης και Διοίκησης των Σχολικών Μονάδων, έπειτα από ενδελεχή μελέτη της διεθνούς βιβλιογραφίας και έρευνας, με αναφορές σε πολλές περιπτώσεις σε πρακτικές από τη διεθνή εμπειρία στον ευρύ τομέα της ηγεσίας και της διοίκησης.

Το βιβλίο «Διοίκηση Σχολικών Μονάδων με έμφαση στην ποιότητα» διαιρείται συστηματικά σε επτά κεφάλαια που αναλύουν το κύριο θέμα του από όλες τις δυνατές πλευρές. Έτσι, εισαγωγικά επιχειρείται η αποτύπωση της υφιστάμενης εκπαιδευτικής κατάστασης στην Ελλάδα με βάση ένα Προσχέδιο Νόμου για την Οργάνωση των Περιφερειακών Υπηρεσιών Διοίκησης της Εκπαίδευσης: «Πρώτα ο Μαθητής» - «Πρώτα η Σχολική Μονάδα» - «Νέα Διοίκηση για το Νέο Σχολείο», όπως τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση στις 6.4.2011.

Ειδικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η σχολική αποτελεσματικότητα (school effectiveness). Ο ορισμός του αποτελεσματικού σχολείου είναι, κατά γενική ομολογία, σύμφωνα με την χαρακτηριστική διατύπωση των συγγραφέων, ένα θέμα ιδιαιτέρως πολύπλοκο, αφού κατά καιρούς έχουν διατυπωθεί πολλαπλές και αντιφατικές απόψεις σχετικά με τα στοιχεία εκείνα που πρέπει να περιλαμβάνονται στα θετικά αποτελέσματα των σχολείων.

Στη συνέχεια και στο πλαίσιο του δεύτερου κεφαλαίου δίδονται ο ορισμός και η τυπολογία της εκπαιδευτικής ηγεσίας, ενώ παρουσιάζεται το συμμετοχικό μοντέλο ηγεσίας. Έννοιες όπως η διδακτική - μορφωτική ηγεσία, η μετασχηματιστική ηγεσία, η ηθική ηγεσία κ.ο.κ. αποτελούν αντικείμενο της προβληματικής του παρόντος κεφαλαίου.

Περαιτέρω, στο τρίτο κεφάλαιο του εγχειριδίου «Διοίκηση Σχολικών Μονάδων με έμφαση στην ποιότητα» αναλύεται η έννοια του στρατηγικού προγραμματισμού, τα οφέλη του, η στρατηγική διατύπωση, εφαρμογή και αξιολόγηση και οι μακροπρόθεσμες στρατηγικές.

Εξάλλου, στο τέταρτο κεφάλαιο περιλαμβάνεται η δομικής σημασίας έννοια της ποιότητας στις σχολικές μονάδες υπό όλες τις πιθανές εκδοχές της (π.χ. ενσωμάτωση ποιότητας, σύστημα διαχείρισης, δημιουργία πολιτικής για την υγιεινή και την ασφάλεια, διοίκηση ολικής ποιότητας, πολιτική ποιότητας στη δημόσια εκπαίδευση κ.ο.κ.).

Στο πέμπτο κεφάλαιο εξετάζεται το ανθρώπινο δυναμικό και επισημαίνεται ότι η διοίκηση και ειδικότερα η ενδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού στο ιδιαίτερο εργασιακό και κοινωνικό περιβάλλον των σχολικών μονάδων, ενέχει αξιοσημείωτο βάρος και αναμφισβήτητα υπερτερεί της διοίκησης των άλλων πόρων.

Επιπλέον, στο έκτο κεφάλαιο εξετάζεται η οικονομική διαχείριση υπό την έννοια του προϋπολογισμού, των μορφών του, της αναζήτησης των οικονομικών πόρων και της ανάπτυξης χορηγικών προτάσεων

Τέλος, στο έβδομο κεφάλαιο του εγχειριδίου Διοίκηση Σχολικών Μονάδων με έμφαση στην ποιότητα παρουσιάζονται η διαχείριση των νέων τεχνολογιών και η επίδραση των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην εκπαίδευση, τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα της εξέλιξης αυτής, η αξιολόγησή τους, η ανάλυση οφέλους και η διεθνής και ευρωπαϊκή εμπειρία.

Το έργο πλαισιώνουν και ενισχύουν ελληνική και ξενόγλωσση βιβλιογραφία καθώς και δύο παραρτήματα με παραδείγματα από σχολεία του εξωτερικού που εφάρμοσαν συστήματα εκπαίδευσης που αναλύονται στα επιμέρους κεφάλαια.

Εν κατακλείδι το βιβλίο Διοίκηση Σχολικών Μονάδων με έμφαση στην ποιότητα απευθύνεται στα στελέχη διοίκησης των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων αλλά και στους δασκάλους και καθηγητές που φιλοδοξούν να ασκήσουν διοίκηση σύντομα και φυσικά στους φοιτητές-τριες, με την προσδοκία να κάνουν την θεωρία πράξη και να βελτιώσουν τη λειτουργία των σχολικών μονάδων.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ BKS.0059017 BKS.0059017 ΚΡΙΕΜΑΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΚΡΙΕΜΑΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΚΡΙΕΜΑΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-562-024-0 Συγγραφέας: ΚΡΙΕΜΑΔΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ, ΘΩΜΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ Εκδοτικός οίκος: ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ Σελίδες: 263 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2012 ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ Στο έργο των Θ. Κριεμάδη και Ι. Θωμοπούλου «Διοίκηση Σχολικών Μονάδων με έμφαση στην ποιότητα» αποκωδικοποιούνται με τρόπο απλό και συνοπτικό εκείνες οι συνιστώσες που συνδράμουν στην αναδιάρθρωση και την αποτελεσματικότητα της διοίκησης σχολικής μονάδας σύμφωνα με τις νόρμες των σύγχρονων κοινωνικών, οικονομικών, πολιτισμικών και τεχνολογικών επιταγών. Επιπλέον, επιδιώκεται η παρουσίαση των πιο πρόσφατων εξελίξεων στον τομέα της Οργάνωσης και Διοίκησης των Σχολικών Μονάδων, έπειτα από ενδελεχή μελέτη της διεθνούς βιβλιογραφίας και έρευνας, με αναφορές σε πολλές περιπτώσεις σε πρακτικές από τη διεθνή εμπειρία στον ευρύ τομέα της ηγεσίας και της διοίκησης. Το βιβλίο «Διοίκηση Σχολικών Μονάδων με έμφαση στην ποιότητα» διαιρείται συστηματικά σε επτά κεφάλαια που αναλύουν το κύριο θέμα του από όλες τις δυνατές πλευρές. Έτσι, εισαγωγικά επιχειρείται η αποτύπωση της υφιστάμενης εκπαιδευτικής κατάστασης στην Ελλάδα με βάση ένα Προσχέδιο Νόμου για την Οργάνωση των Περιφερειακών Υπηρεσιών Διοίκησης της Εκπαίδευσης: «Πρώτα ο Μαθητής» - «Πρώτα η Σχολική Μονάδα» - «Νέα Διοίκηση για το Νέο Σχολείο», όπως τέθηκε σε δημόσια διαβούλευση στις 6.4.2011. Ειδικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο αναλύεται η σχολική αποτελεσματικότητα (school effectiveness). Ο ορισμός του αποτελεσματικού σχολείου είναι, κατά γενική ομολογία, σύμφωνα με την χαρακτηριστική διατύπωση των συγγραφέων, ένα θέμα ιδιαιτέρως πολύπλοκο, αφού κατά καιρούς έχουν διατυπωθεί πολλαπλές και αντιφατικές απόψεις σχετικά με τα στοιχεία εκείνα που πρέπει να περιλαμβάνονται στα θετικά αποτελέσματα των σχολείων. Στη συνέχεια και στο πλαίσιο του δεύτερου κεφαλαίου δίδονται ο ορισμός και η τυπολογία της εκπαιδευτικής ηγεσίας, ενώ παρουσιάζεται το συμμετοχικό μοντέλο ηγεσίας. Έννοιες όπως η διδακτική - μορφωτική ηγεσία, η μετασχηματιστική ηγεσία, η ηθική ηγεσία κ.ο.κ. αποτελούν αντικείμενο της προβληματικής του παρόντος κεφαλαίου. Περαιτέρω, στο τρίτο κεφάλαιο του εγχειριδίου «Διοίκηση Σχολικών Μονάδων με έμφαση στην ποιότητα» αναλύεται η έννοια του στρατηγικού προγραμματισμού, τα οφέλη του, η στρατηγική διατύπωση, εφαρμογή και αξιολόγηση και οι μακροπρόθεσμες στρατηγικές. Εξάλλου, στο τέταρτο κεφάλαιο περιλαμβάνεται η δομικής σημασίας έννοια της ποιότητας στις σχολικές μονάδες υπό όλες τις πιθανές εκδοχές της (π.χ. ενσωμάτωση ποιότητας, σύστημα διαχείρισης, δημιουργία πολιτικής για την υγιεινή και την ασφάλεια, διοίκηση ολικής ποιότητας, πολιτική ποιότητας στη δημόσια εκπαίδευση κ.ο.κ.). Στο πέμπτο κεφάλαιο εξετάζεται το ανθρώπινο δυναμικό και επισημαίνεται ότι η διοίκηση και ειδικότερα η ενδυνάμωση του ανθρώπινου δυναμικού στο ιδιαίτερο εργασιακό και κοινωνικό περιβάλλον των σχολικών μονάδων, ενέχει αξιοσημείωτο βάρος και αναμφισβήτητα υπερτερεί της διοίκησης των άλλων πόρων. Επιπλέον, στο έκτο κεφάλαιο εξετάζεται η οικονομική διαχείριση υπό την έννοια του προϋπολογισμού, των μορφών του, της αναζήτησης των οικονομικών πόρων και της ανάπτυξης χορηγικών προτάσεων Τέλος, στο έβδομο κεφάλαιο του εγχειριδίου Διοίκηση Σχολικών Μονάδων με έμφαση στην ποιότητα παρουσιάζονται η διαχείριση των νέων τεχνολογιών και η επίδραση των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην εκπαίδευση, τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα της εξέλιξης αυτής, η αξιολόγησή τους, η ανάλυση οφέλους και η διεθνής και ευρωπαϊκή εμπειρία. Το έργο πλαισιώνουν και ενισχύουν ελληνική και ξενόγλωσση βιβλιογραφία καθώς και δύο παραρτήματα με παραδείγματα από σχολεία του εξωτερικού που εφάρμοσαν συστήματα εκπαίδευσης που αναλύονται στα επιμέρους κεφάλαια. Εν κατακλείδι το βιβλίο Διοίκηση Σχολικών Μονάδων με έμφαση στην ποιότητα απευθύνεται στα στελέχη διοίκησης των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων αλλά και στους δασκάλους και καθηγητές που φιλοδοξούν να ασκήσουν διοίκηση σύντομα και φυσικά στους φοιτητές-τριες, με την προσδοκία να κάνουν την θεωρία πράξη και να βελτιώσουν τη λειτουργία των σχολικών μονάδων.
29.97
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή