ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΥ
Η τέταρτη έκδοση του βιβλίου Διοίκηση παραγωγής και επιχειρηματικών διαδικασιών -γραμμένη από τους πιο πολυδιαβασμένους συγγραφείς του κλάδου- προάγει, μέσα από την κριτική θεώρηση και την εφαρμογή στην πράξη, την άρτια εκμάθηση των βασικών αρχών και διαδικασιών που είναι θεμελιώδεις για την επιτυχή διοίκηση των επιχειρηματικών λειτουργιών.
Κύρια χαρακτηριστικά:
Περισσότερα από 20 νέα και ενημερωμένα πρακτικά παραδείγματα διοίκησης παραγωγής.
Εκτενής κάλυψη των εννοιών, που πλέον περιλαμβάνουν τα επιχειρηματικά «οικοσυστήματα», τη συναισθηματική απεικόνιση διαδικασιών, τον λειτουργικό έλεγχο και την οργανωσιακή «αμφιδεξιότητα».
Εκτεταμένες αναφορές στις εσωτερικές και τις «άυλες» αλυσίδες εφοδιασμού, τον σχεδιασμό «τοπίων υπηρεσιών», τον προγραμματισμό πωλήσεων και παραγωγής, τις δοκιμές «άλφα» και «βήτα», κλπ και τη διαχείριση γνώσης.
Εκτεταμένες αναφορές στην αξία των παραπόνων, την ανάκαμψη από τις αποτυχίες, τη διαφοροποίηση των έργων και τη διαχείριση των εμπλεκομένων.
Περιπτώσεις και παραδείγματα από μεγάλη γκάμα κλάδων, που παρέχουν ενδελεχή συμπεράσματα για την πραγματικότητα της διοίκησης παραγωγής και πρακτική κατανόηση της ύλης.
Μια διαγνωστική προσέγγιση που επιτρέπει την αποτελεσματική αξιολόγηση και βελτίωση της παραγωγής και των διαδικασιών.
Πρόκειται για το ιδανικό εγχειρίδιο για όλους τους φοιτητές και σπουδαστές που παρακολουθούν προγράμματα MBA με πρακτικό προσανατολισμό, προγράμματα MBA για στελέχη διοίκησης, ή μαθήματα ανωτέρου επιπέδου με αντικείμενο τη Διοίκηση παραγωγής και επιχειρηματικών διαδικασιών.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΥ
Η τέταρτη έκδοση του βιβλίου Διοίκηση παραγωγής και επιχειρηματικών διαδικασιών -γραμμένη από τους πιο πολυδιαβασμένους συγγραφείς του κλάδου- προάγει, μέσα από την κριτική θεώρηση και την εφαρμογή στην πράξη, την άρτια εκμάθηση των βασικών αρχών και διαδικασιών που είναι θεμελιώδεις για την επιτυχή διοίκηση των επιχειρηματικών λειτουργιών.
Κύρια χαρακτηριστικά: • Περισσότερα από 20 νέα και ενημερωμένα πρακτικά παραδείγματα διοίκησης παραγωγής. • Εκτενής κάλυψη των εννοιών, που πλέον περιλαμβάνουν τα επιχειρηματικά «οικοσυστήματα», τη συναισθηματική απεικόνιση διαδικασιών, τον λειτουργικό έλεγχο και την οργανωσιακή «αμφιδεξιότητα». • Εκτεταμένες αναφορές στις εσωτερικές και τις «άυλες» αλυσίδες εφοδιασμού, τον σχεδιασμό «τοπίων υπηρεσιών», τον προγραμματισμό πωλήσεων και παραγωγής, τις δοκιμές «άλφα» και «βήτα», κλπ και τη διαχείριση γνώσης. • Εκτεταμένες αναφορές στην αξία των παραπόνων, την ανάκαμψη από τις αποτυχίες, τη διαφοροποίηση των έργων και τη διαχείριση των εμπλεκομένων. • Περιπτώσεις και παραδείγματα από μεγάλη γκάμα κλάδων, που παρέχουν ενδελεχή συμπεράσματα για την πραγματικότητα της διοίκησης παραγωγής και πρακτική κατανόηση της ύλης. • Μια διαγνωστική προσέγγιση που επιτρέπει την αποτελεσματική αξιολόγηση και βελτίωση της παραγωγής και των διαδικασιών.
Πρόκειται για το ιδανικό εγχειρίδιο για όλους τους φοιτητές και σπουδαστές που παρακολουθούν προγράμματα MBA με πρακτικό προσανατολισμό, προγράμματα MBA για στελέχη διοίκησης, ή μαθήματα ανωτέρου επιπέδου με αντικείμενο τη Διοίκηση παραγωγής και επιχειρηματικών διαδικασιών.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝBKS.0111933BKS.0111933ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑΚατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-461-904-7 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Μετάφραση: ΣΤΑΜΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ Σελίδες: 648 Διαστάσεις: 21Χ29 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2019 ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΥ Η τέταρτη έκδοση του βιβλίου Διοίκηση παραγωγής και επιχειρηματικών διαδικασιών -γραμμένη από τους πιο πολυδιαβασμένους συγγραφείς του κλάδου- προάγει, μέσα από την κριτική θεώρηση και την εφαρμογή στην πράξη, την άρτια εκμάθηση των βασικών αρχών και διαδικασιών που είναι θεμελιώδεις για την επιτυχή διοίκηση των επιχειρηματικών λειτουργιών. Κύρια χαρακτηριστικά:• Περισσότερα από 20 νέα και ενημερωμένα πρακτικά παραδείγματα διοίκησης παραγωγής.• Εκτενής κάλυψη των εννοιών, που πλέον περιλαμβάνουν τα επιχειρηματικά «οικοσυστήματα», τη συναισθηματική απεικόνιση διαδικασιών, τον λειτουργικό έλεγχο και την οργανωσιακή «αμφιδεξιότητα».• Εκτεταμένες αναφορές στις εσωτερικές και τις «άυλες» αλυσίδες εφοδιασμού, τον σχεδιασμό «τοπίων υπηρεσιών», τον προγραμματισμό πωλήσεων και παραγωγής, τις δοκιμές «άλφα» και «βήτα», κλπ και τη διαχείριση γνώσης.• Εκτεταμένες αναφορές στην αξία των παραπόνων, την ανάκαμψη από τις αποτυχίες, τη διαφοροποίηση των έργων και τη διαχείριση των εμπλεκομένων.• Περιπτώσεις και παραδείγματα από μεγάλη γκάμα κλάδων, που παρέχουν ενδελεχή συμπεράσματα για την πραγματικότητα της διοίκησης παραγωγής και πρακτική κατανόηση της ύλης.• Μια διαγνωστική προσέγγιση που επιτρέπει την αποτελεσματική αξιολόγηση και βελτίωση της παραγωγής και των διαδικασιών. Πρόκειται για το ιδανικό εγχειρίδιο για όλους τους φοιτητές και σπουδαστές που παρακολουθούν προγράμματα MBA με πρακτικό προσανατολισμό, προγράμματα MBA για στελέχη διοίκησης, ή μαθήματα ανωτέρου επιπέδου με αντικείμενο τη Διοίκηση παραγωγής και επιχειρηματικών διαδικασιών. ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση