To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
dioikisi marketingk photo

dioikisi marketingk photo


ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0191962      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΜΑΥΡΟΥΛΕΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Εξαντλημένο. Αποστολή ενημέρωσης με email μόλις ξαναγίνει διαθέσιμο
Περιγραφή
ISBN: 978-960-6759-67-3
Συγγραφέας: ΜΑΥΡΟΥΛΕΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Σελίδες: 226
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: 2011

Η Διοίκηση του Μάρκετινγκ έχει ως αντικείμενο τη λύση σύνθετων και ποιοτικών προβλημάτων, τα οποία δεν αντιμετωπίζονται μόνο με τα χρησιμοποιούμενα μέσα του Μάρκετινγκ, αλλά συνολικά στο πλαίσιο μιας αναλυτικής -δημιουργικής πράξης, στηρίγματα της οποίας είναι:

  • Η Οργάνωση
  • Ο Σχεδιασμός
  • Η Στρατηγική
  • Οι στόχοι

    Στο επίκεντρο της θεωρίας του Μάρκετινγκ, συχνά όμως και της πράξης, επικρατεί συνήθως η ανάλυση των μέσων του Μάρκετινγκ, ενώ παραμελούνται οι στόχοι, η βασική κατευθυντήρια δύναμη των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και κατά προέκταση της λήψης απόφασης στη Διοίκηση Μάρκετινγκ. Αυτό το κενό επιδιώκει να καλύψει αυτή η μελέτη στο επίκεντρο της οποίας βρίσκονται οι στόχοι. Σκέψεις και συμπεράσματα στηρίζονται σε προσωπικές εμπειρίες μου σε διαφορετικούς κλάδους της ελληνικής και ξένης αγοράς.

    Πρόθεση αυτής της μελέτης είναι να αποτελέσει:

  • Ένα συμπυκνωμένο πλαίσιο διδασκαλίας, ιδιαίτερα για τους φοιτητές/σπουδαστές του Μάρκετινγκ, οι οποίοι διαθέτουν ήδη γνώσεις σχετικά με τα κλασικά μέσα του Μάρκετινγκ. Επιπλέον:
  • Να δώσει κίνητρα για περαιτέρω διεύρυνση του προσφερόμενου επιπέδου και τα ερεθίσματα γα μια εποικοδομητική αντιπαράθεση με τον διδάσκοντα κατά τη διάρκεια της ανάλυσης του μαθήματος.
  • Ένα οδηγό -βοήθημα για τα στελέχη των επιχειρήσεων και οργανισμών, τα οποία έχουν την ευθύνη για την επεξεργασία ή και την υλοποίηση της πολιτικής του Μάρκετινγκ.

    Επιδίωξη είναι τέλος:

  • Να συμβάλει αποτελεσματικά στην περαιτέρω εξέλιξη της διοικητικής επιστήμης στο Μάρκετινγκ με την αναζήτηση νέων μεθοδολογικών προεκτάσεων και τη διατύπωση κατευθυντήριων σχεδιασμών, οι οποίο όμως δεν αποβάλλουν τον πρακτικό τους προσανατολισμό.
  • Να ενισχύσει την "επικοινωνία" ανάμεσα στη θεωρητική ανάλυση και την πρακτική μεθοδολογία.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0191962)
    dioikisi marketingk photo
    Wishlist
    Share
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    ΜΑΥΡΟΥΛΕΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    ISBN: 978-960-6759-67-3
    Συγγραφέας: ΜΑΥΡΟΥΛΕΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
    Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
    Σελίδες: 226
    Διαστάσεις: 17Χ24
    Ημερομηνία Έκδοσης: 2011

    Η Διοίκηση του Μάρκετινγκ έχει ως αντικείμενο τη λύση σύνθετων και ποιοτικών προβλημάτων, τα οποία δεν αντιμετωπίζονται μόνο με τα χρησιμοποιούμενα μέσα του Μάρκετινγκ, αλλά συνολικά στο πλαίσιο μιας αναλυτικής -δημιουργικής πράξης, στηρίγματα της οποίας είναι:
    • Η Οργάνωση
    • Ο Σχεδιασμός
    • Η Στρατηγική
    • Οι στόχοι

    Στο επίκεντρο της θεωρίας του Μάρκετινγκ, συχνά όμως και της πράξης, επικρατεί συνήθως η ανάλυση των μέσων του Μάρκετινγκ, ενώ παραμελούνται οι στόχοι, η βασική κατευθυντήρια δύναμη των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και κατά προέκταση της λήψης απόφασης στη Διοίκηση Μάρκετινγκ. Αυτό το κενό επιδιώκει να καλύψει αυτή η μελέτη στο επίκεντρο της οποίας βρίσκονται οι στόχοι. Σκέψεις και συμπεράσματα στηρίζονται σε προσωπικές εμπειρίες μου σε διαφορετικούς κλάδους της ελληνικής και ξένης αγοράς.

    Πρόθεση αυτής της μελέτης είναι να αποτελέσει:
    • Ένα συμπυκνωμένο πλαίσιο διδασκαλίας, ιδιαίτερα για τους φοιτητές/σπουδαστές του Μάρκετινγκ, οι οποίοι διαθέτουν ήδη γνώσεις σχετικά με τα κλασικά μέσα του Μάρκετινγκ. Επιπλέον:
    • Να δώσει κίνητρα για περαιτέρω διεύρυνση του προσφερόμενου επιπέδου και τα ερεθίσματα γα μια εποικοδομητική αντιπαράθεση με τον διδάσκοντα κατά τη διάρκεια της ανάλυσης του μαθήματος.
    • Ένα οδηγό -βοήθημα για τα στελέχη των επιχειρήσεων και οργανισμών, τα οποία έχουν την ευθύνη για την επεξεργασία ή και την υλοποίηση της πολιτικής του Μάρκετινγκ.

    Επιδίωξη είναι τέλος:
    • Να συμβάλει αποτελεσματικά στην περαιτέρω εξέλιξη της διοικητικής επιστήμης στο Μάρκετινγκ με την αναζήτηση νέων μεθοδολογικών προεκτάσεων και τη διατύπωση κατευθυντήριων σχεδιασμών, οι οποίο όμως δεν αποβάλλουν τον πρακτικό τους προσανατολισμό.
    • Να ενισχύσει την "επικοινωνία" ανάμεσα στη θεωρητική ανάλυση και την πρακτική μεθοδολογία.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0191962 BKS.0191962 ΜΑΥΡΟΥΛΕΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΥΡΟΥΛΕΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΜΑΥΡΟΥΛΕΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-6759-67-3 Συγγραφέας: ΜΑΥΡΟΥΛΕΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Σελίδες: 226 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2011 Η Διοίκηση του Μάρκετινγκ έχει ως αντικείμενο τη λύση σύνθετων και ποιοτικών προβλημάτων, τα οποία δεν αντιμετωπίζονται μόνο με τα χρησιμοποιούμενα μέσα του Μάρκετινγκ, αλλά συνολικά στο πλαίσιο μιας αναλυτικής -δημιουργικής πράξης, στηρίγματα της οποίας είναι: • Η Οργάνωση• Ο Σχεδιασμός• Η Στρατηγική• Οι στόχοι Στο επίκεντρο της θεωρίας του Μάρκετινγκ, συχνά όμως και της πράξης, επικρατεί συνήθως η ανάλυση των μέσων του Μάρκετινγκ, ενώ παραμελούνται οι στόχοι, η βασική κατευθυντήρια δύναμη των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και κατά προέκταση της λήψης απόφασης στη Διοίκηση Μάρκετινγκ. Αυτό το κενό επιδιώκει να καλύψει αυτή η μελέτη στο επίκεντρο της οποίας βρίσκονται οι στόχοι. Σκέψεις και συμπεράσματα στηρίζονται σε προσωπικές εμπειρίες μου σε διαφορετικούς κλάδους της ελληνικής και ξένης αγοράς. Πρόθεση αυτής της μελέτης είναι να αποτελέσει: • Ένα συμπυκνωμένο πλαίσιο διδασκαλίας, ιδιαίτερα για τους φοιτητές/σπουδαστές του Μάρκετινγκ, οι οποίοι διαθέτουν ήδη γνώσεις σχετικά με τα κλασικά μέσα του Μάρκετινγκ. Επιπλέον: • Να δώσει κίνητρα για περαιτέρω διεύρυνση του προσφερόμενου επιπέδου και τα ερεθίσματα γα μια εποικοδομητική αντιπαράθεση με τον διδάσκοντα κατά τη διάρκεια της ανάλυσης του μαθήματος. • Ένα οδηγό -βοήθημα για τα στελέχη των επιχειρήσεων και οργανισμών, τα οποία έχουν την ευθύνη για την επεξεργασία ή και την υλοποίηση της πολιτικής του Μάρκετινγκ. Επιδίωξη είναι τέλος: • Να συμβάλει αποτελεσματικά στην περαιτέρω εξέλιξη της διοικητικής επιστήμης στο Μάρκετινγκ με την αναζήτηση νέων μεθοδολογικών προεκτάσεων και τη διατύπωση κατευθυντήριων σχεδιασμών, οι οποίο όμως δεν αποβάλλουν τον πρακτικό τους προσανατολισμό. • Να ενισχύσει την "επικοινωνία" ανάμεσα στη θεωρητική ανάλυση και την πρακτική μεθοδολογία.
    0
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή