To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
dioikisi epixeirisiakis epikoinonias kai marketingk photo

dioikisi epixeirisiakis epikoinonias kai marketingk photo


ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0075845      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

43.20 €
Προτεινόμενη λιανική 48.00 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-586-383-8
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σειρά: BUSINESS MANAGEMENT
Σελίδες: 488
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2021

Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΘΕΩΡΗΣΗ: ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Σήμερα, κυρίως χάρη στην τεχνολογία, οι πολίτες έχουν πολύ περισσότερες δυνατότητες επιλογών (σε προϊόντα, σε πληροφόρηση, σε τοποθετήσεις των διαθεσίμων τους κ.λπ.).Έτσι και οι άνθρωποι του μάρκετινγκ ολοένα και περισσότερο έχουν ανάγκη να επικοινωνήσουν κατ' ιδίαν με τους αποδέκτες των μηνυμάτων τους ή οφείλουν να επικοινωνήσουν μαζί τους με τρόπο όχι μαζικό, αλλά χωρίζοντας το κοινό-στόχο (target group) σε μικρότερες ομάδες.

Για αυτόν το λόγο η παραδοσιακή ενιαίας μορφής μαζική διαφημιστική προβολή υποκαθίσταται σιγά σιγά από συνδυασμένες μορφές επικοινωνίας, οι οποίες έχουν μεγαλύτερη αμεσότητα ("μιλούν κατ' ιδίαν") και απευθύνονται σε μικρότερες ομάδες πληθυσμού, ενώ ο παραδοσιακός χάρτης των λίγων σχετικά massi-media υποκαθίσταται από μια πλειάδα μέσων επικοινωνίας τα οποία, πέρα από τον αριθμό, διαφέρουν στο ότι έχουμε πολλά νέα μέσα που απευθύνονται σε ειδικότερες κατηγορίες κοινού.

Ο σημαντικότερος παράγοντας που αναδεικνύεται από "το τέλος του μάρκετινγκ όπως το ξέραμε" είναι η ανάγκη σχεδιασμού και υλοποίησης σύνθετων μορφών μάρκετινγκ, οι οποίες συνδυάζουν πολυεπίπεδες ενέργειες, βρίσκουν λύσεις για το κάθε κοινό-στόχο και εντοπίζουν τα μέσα που μπορούν να μεταφέρουν τα συγκεκριμένα μηνύματα στις επιμέρους επιθυμητές ομάδες κοινού. Οι ανάγκες αυτές αυξάνουν συνεχώς τη ζήτηση υπηρεσιών επικοινωνίας, οι οποίες δεν παρέχουν μονοδιάστατες συνταγές, αλλά σχεδιάζουν/υλοποιούν σύνθετες στρατηγικές και πολιτικές.

Αυτό ακριβώς είναι και το πνεύμα που διέπει το συγκεκριμένο βιβλίο: Να συνδεθεί η επιχειρησιακή επικοινωνία (Business Communication) με το "λόγο ύπαρξής της", το στρατηγικό μάρκετινγκ (καθώς αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του), ως ένα ενιαίο αλληλοεπηρεαζόμενο σύνολο. Να ενταχθεί σε αυτό η πιο σύγχρονη διάσταση της επιχειρησιακής επικοινωνίας, το λεγόμενο ψηφιακό μάρκετινγκ (Digital Marketing). Να επιτευχθεί, δηλαδή, η υγιής και δημιουργική συνύπαρξη του παραδοσιακού μάρκετινγκ με τη σύγχρονη τεχνολογία.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0075845)
dioikisi epixeirisiakis epikoinonias kai marketingk photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
43.20 €
Προτεινόμενη λιανική 48.00 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-586-383-8
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ
Σειρά: BUSINESS MANAGEMENT
Σελίδες: 488
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2021

Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΘΕΩΡΗΣΗ: ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Σήμερα, κυρίως χάρη στην τεχνολογία, οι πολίτες έχουν πολύ περισσότερες δυνατότητες επιλογών (σε προϊόντα, σε πληροφόρηση, σε τοποθετήσεις των διαθεσίμων τους κ.λπ.).Έτσι και οι άνθρωποι του μάρκετινγκ ολοένα και περισσότερο έχουν ανάγκη να επικοινωνήσουν κατ' ιδίαν με τους αποδέκτες των μηνυμάτων τους ή οφείλουν να επικοινωνήσουν μαζί τους με τρόπο όχι μαζικό, αλλά χωρίζοντας το κοινό-στόχο (target group) σε μικρότερες ομάδες.

Για αυτόν το λόγο η παραδοσιακή ενιαίας μορφής μαζική διαφημιστική προβολή υποκαθίσταται σιγά σιγά από συνδυασμένες μορφές επικοινωνίας, οι οποίες έχουν μεγαλύτερη αμεσότητα ("μιλούν κατ' ιδίαν") και απευθύνονται σε μικρότερες ομάδες πληθυσμού, ενώ ο παραδοσιακός χάρτης των λίγων σχετικά massi-media υποκαθίσταται από μια πλειάδα μέσων επικοινωνίας τα οποία, πέρα από τον αριθμό, διαφέρουν στο ότι έχουμε πολλά νέα μέσα που απευθύνονται σε ειδικότερες κατηγορίες κοινού.

Ο σημαντικότερος παράγοντας που αναδεικνύεται από "το τέλος του μάρκετινγκ όπως το ξέραμε" είναι η ανάγκη σχεδιασμού και υλοποίησης σύνθετων μορφών μάρκετινγκ, οι οποίες συνδυάζουν πολυεπίπεδες ενέργειες, βρίσκουν λύσεις για το κάθε κοινό-στόχο και εντοπίζουν τα μέσα που μπορούν να μεταφέρουν τα συγκεκριμένα μηνύματα στις επιμέρους επιθυμητές ομάδες κοινού. Οι ανάγκες αυτές αυξάνουν συνεχώς τη ζήτηση υπηρεσιών επικοινωνίας, οι οποίες δεν παρέχουν μονοδιάστατες συνταγές, αλλά σχεδιάζουν/υλοποιούν σύνθετες στρατηγικές και πολιτικές.

Αυτό ακριβώς είναι και το πνεύμα που διέπει το συγκεκριμένο βιβλίο: Να συνδεθεί η επιχειρησιακή επικοινωνία (Business Communication) με το "λόγο ύπαρξής της", το στρατηγικό μάρκετινγκ (καθώς αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του), ως ένα ενιαίο αλληλοεπηρεαζόμενο σύνολο. Να ενταχθεί σε αυτό η πιο σύγχρονη διάσταση της επιχειρησιακής επικοινωνίας, το λεγόμενο ψηφιακό μάρκετινγκ (Digital Marketing). Να επιτευχθεί, δηλαδή, η υγιής και δημιουργική συνύπαρξη του παραδοσιακού μάρκετινγκ με τη σύγχρονη τεχνολογία.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0075845 BKS.0075845 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-586-383-8 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ Σειρά: BUSINESS MANAGEMENT Σελίδες: 488 Διαστάσεις: 21Χ29 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2021 Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΘΕΩΡΗΣΗ: ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Σήμερα, κυρίως χάρη στην τεχνολογία, οι πολίτες έχουν πολύ περισσότερες δυνατότητες επιλογών (σε προϊόντα, σε πληροφόρηση, σε τοποθετήσεις των διαθεσίμων τους κ.λπ.).Έτσι και οι άνθρωποι του μάρκετινγκ ολοένα και περισσότερο έχουν ανάγκη να επικοινωνήσουν κατ' ιδίαν με τους αποδέκτες των μηνυμάτων τους ή οφείλουν να επικοινωνήσουν μαζί τους με τρόπο όχι μαζικό, αλλά χωρίζοντας το κοινό-στόχο (target group) σε μικρότερες ομάδες. Για αυτόν το λόγο η παραδοσιακή ενιαίας μορφής μαζική διαφημιστική προβολή υποκαθίσταται σιγά σιγά από συνδυασμένες μορφές επικοινωνίας, οι οποίες έχουν μεγαλύτερη αμεσότητα ("μιλούν κατ' ιδίαν") και απευθύνονται σε μικρότερες ομάδες πληθυσμού, ενώ ο παραδοσιακός χάρτης των λίγων σχετικά massi-media υποκαθίσταται από μια πλειάδα μέσων επικοινωνίας τα οποία, πέρα από τον αριθμό, διαφέρουν στο ότι έχουμε πολλά νέα μέσα που απευθύνονται σε ειδικότερες κατηγορίες κοινού. Ο σημαντικότερος παράγοντας που αναδεικνύεται από "το τέλος του μάρκετινγκ όπως το ξέραμε" είναι η ανάγκη σχεδιασμού και υλοποίησης σύνθετων μορφών μάρκετινγκ, οι οποίες συνδυάζουν πολυεπίπεδες ενέργειες, βρίσκουν λύσεις για το κάθε κοινό-στόχο και εντοπίζουν τα μέσα που μπορούν να μεταφέρουν τα συγκεκριμένα μηνύματα στις επιμέρους επιθυμητές ομάδες κοινού. Οι ανάγκες αυτές αυξάνουν συνεχώς τη ζήτηση υπηρεσιών επικοινωνίας, οι οποίες δεν παρέχουν μονοδιάστατες συνταγές, αλλά σχεδιάζουν/υλοποιούν σύνθετες στρατηγικές και πολιτικές. Αυτό ακριβώς είναι και το πνεύμα που διέπει το συγκεκριμένο βιβλίο: Να συνδεθεί η επιχειρησιακή επικοινωνία (Business Communication) με το "λόγο ύπαρξής της", το στρατηγικό μάρκετινγκ (καθώς αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του), ως ένα ενιαίο αλληλοεπηρεαζόμενο σύνολο. Να ενταχθεί σε αυτό η πιο σύγχρονη διάσταση της επιχειρησιακής επικοινωνίας, το λεγόμενο ψηφιακό μάρκετινγκ (Digital Marketing). Να επιτευχθεί, δηλαδή, η υγιής και δημιουργική συνύπαρξη του παραδοσιακού μάρκετινγκ με τη σύγχρονη τεχνολογία.
38.88
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή