To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ
 
 
 
   
 
diglossia stin ellinorthodoxi meionotita tis konstantinoypolis photo

diglossia stin ellinorthodoxi meionotita tis konstantinoypolis photo


ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ

BKS.0197064      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.40.28 €
μόνο36.25 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5259-50-1
Συγγραφέας: ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΛΕΙΜΩΝ
Σελίδες: 452
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2019

Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ, ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Στο παρόν βιβλίο εξετάζεται η γλωσσική συμπεριφορά και ειδικότερα η χρήση της Ελληνικής και της Τουρκικής από τη νέα γενιά της ελληνορθόδοξης μειονότητας, έτσι όπως αυτή εκπροσωπείται από τους μαθητές και τις μαθήτριες που φοιτούν στα ελληνορθόδοξα μειονοτικά σχολεία της Κωνσταντινούπολης. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στους κοινωνιογλωσσολογικούς τομείς, την ένταση, τη συχνότητα και την ευχέρεια χρήσης της Ελληνικής και της Τουρκικής, στη χρήση διαφόρων γλωσσικών ρεπερτορίων, στη λειτουργικότητα των δύο γλωσσών, στο συναισθηματικό δέσιμο των μαθητών και μαθητριών με τις αντίστοιχες γλώσσες, στην αξία που αποδίδεται στις δύο γλώσσες από τους νέους στην ηλικία ομιλητές τους και, εν τέλει, στις απόψεις τους όσον αφορά τη δίγλωσση εκπαίδευση και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές και οι μαθήτριες στα γλωσσικά μαθήματα των δύο γλωσσών (Ελληνικής και Τουρκικής).

Προβληματισμοί για το γλωσσικό παρόν και μέλλον της ομογένειας
-Το «θαύμα» (;) της γλωσσικής επιβίωσης
-Η εμφανιζόμενη γλωσσική πολυμορφία του μαθητικού πληθυσμού των ελληνορθόδοξων μειονοτικών σχολείων της Κωνσταντινούπολης από τη δεκαετία του 90 και εξής ανέτρεψε τους κοινωνικούς παράγοντες οι οποίοι επί μακρόν συντηρούσαν το καθεστώς διγλωσσίας
-Με ποιες δράσεις είναι δυνατόν να αντιμετωπιστεί η διαμορφωθείσα παρούσα κατάσταση υπό το φως των επιστημονικών πορισμάτων της κοινωνιο-γλωσσικής έρευνας χρήσης των γλωσσών του μαθητικού πληθυσμού των ελληνορθόδοξων μειονοτικών σχολείων της Κωνσταντινούπολης;
-Θα μπορούσε η παρούσα έρευνα να αποτελέσει το ερέθισμα για μια νέα εκπαιδευτική πολιτική για την διασφάλιση του γλωσσικού μέλλοντος της ελληνορθόδοξης μειονότητας της Κωνσταντινούπολης;


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ (BKS.0197064)
diglossia stin ellinorthodoxi meionotita tis konstantinoypolis photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 40.28 € μόνο 36.25
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-618-5259-50-1
Συγγραφέας: ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΛΕΙΜΩΝ
Σελίδες: 452
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2019

Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ, ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Στο παρόν βιβλίο εξετάζεται η γλωσσική συμπεριφορά και ειδικότερα η χρήση της Ελληνικής και της Τουρκικής από τη νέα γενιά της ελληνορθόδοξης μειονότητας, έτσι όπως αυτή εκπροσωπείται από τους μαθητές και τις μαθήτριες που φοιτούν στα ελληνορθόδοξα μειονοτικά σχολεία της Κωνσταντινούπολης. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στους κοινωνιογλωσσολογικούς τομείς, την ένταση, τη συχνότητα και την ευχέρεια χρήσης της Ελληνικής και της Τουρκικής, στη χρήση διαφόρων γλωσσικών ρεπερτορίων, στη λειτουργικότητα των δύο γλωσσών, στο συναισθηματικό δέσιμο των μαθητών και μαθητριών με τις αντίστοιχες γλώσσες, στην αξία που αποδίδεται στις δύο γλώσσες από τους νέους στην ηλικία ομιλητές τους και, εν τέλει, στις απόψεις τους όσον αφορά τη δίγλωσση εκπαίδευση και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές και οι μαθήτριες στα γλωσσικά μαθήματα των δύο γλωσσών (Ελληνικής και Τουρκικής).

Προβληματισμοί για το γλωσσικό παρόν και μέλλον της ομογένειας
-Το «θαύμα» (;) της γλωσσικής επιβίωσης
-Η εμφανιζόμενη γλωσσική πολυμορφία του μαθητικού πληθυσμού των ελληνορθόδοξων μειονοτικών σχολείων της Κωνσταντινούπολης από τη δεκαετία του 90 και εξής ανέτρεψε τους κοινωνικούς παράγοντες οι οποίοι επί μακρόν συντηρούσαν το καθεστώς διγλωσσίας
-Με ποιες δράσεις είναι δυνατόν να αντιμετωπιστεί η διαμορφωθείσα παρούσα κατάσταση υπό το φως των επιστημονικών πορισμάτων της κοινωνιο-γλωσσικής έρευνας χρήσης των γλωσσών του μαθητικού πληθυσμού των ελληνορθόδοξων μειονοτικών σχολείων της Κωνσταντινούπολης;
-Θα μπορούσε η παρούσα έρευνα να αποτελέσει το ερέθισμα για μια νέα εκπαιδευτική πολιτική για την διασφάλιση του γλωσσικού μέλλοντος της ελληνορθόδοξης μειονότητας της Κωνσταντινούπολης;

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ BKS.0197064 BKS.0197064 ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-618-5259-50-1 Συγγραφέας: ΡΟΜΠΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΑ Εκδοτικός οίκος: ΛΕΙΜΩΝ Σελίδες: 452 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2019 Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ, ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Στο παρόν βιβλίο εξετάζεται η γλωσσική συμπεριφορά και ειδικότερα η χρήση της Ελληνικής και της Τουρκικής από τη νέα γενιά της ελληνορθόδοξης μειονότητας, έτσι όπως αυτή εκπροσωπείται από τους μαθητές και τις μαθήτριες που φοιτούν στα ελληνορθόδοξα μειονοτικά σχολεία της Κωνσταντινούπολης. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στους κοινωνιογλωσσολογικούς τομείς, την ένταση, τη συχνότητα και την ευχέρεια χρήσης της Ελληνικής και της Τουρκικής, στη χρήση διαφόρων γλωσσικών ρεπερτορίων, στη λειτουργικότητα των δύο γλωσσών, στο συναισθηματικό δέσιμο των μαθητών και μαθητριών με τις αντίστοιχες γλώσσες, στην αξία που αποδίδεται στις δύο γλώσσες από τους νέους στην ηλικία ομιλητές τους και, εν τέλει, στις απόψεις τους όσον αφορά τη δίγλωσση εκπαίδευση και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές και οι μαθήτριες στα γλωσσικά μαθήματα των δύο γλωσσών (Ελληνικής και Τουρκικής). Προβληματισμοί για το γλωσσικό παρόν και μέλλον της ομογένειας -Το «θαύμα» (;) της γλωσσικής επιβίωσης -Η εμφανιζόμενη γλωσσική πολυμορφία του μαθητικού πληθυσμού των ελληνορθόδοξων μειονοτικών σχολείων της Κωνσταντινούπολης από τη δεκαετία του 90 και εξής ανέτρεψε τους κοινωνικούς παράγοντες οι οποίοι επί μακρόν συντηρούσαν το καθεστώς διγλωσσίας -Με ποιες δράσεις είναι δυνατόν να αντιμετωπιστεί η διαμορφωθείσα παρούσα κατάσταση υπό το φως των επιστημονικών πορισμάτων της κοινωνιο-γλωσσικής έρευνας χρήσης των γλωσσών του μαθητικού πληθυσμού των ελληνορθόδοξων μειονοτικών σχολείων της Κωνσταντινούπολης; -Θα μπορούσε η παρούσα έρευνα να αποτελέσει το ερέθισμα για μια νέα εκπαιδευτική πολιτική για την διασφάλιση του γλωσσικού μέλλοντος της ελληνορθόδοξης μειονότητας της Κωνσταντινούπολης;
32.63
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή