To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ
 
 
 
   
 
diereynisi ton epimorfotikon anagkon dieythynton dimotikon sxoleion toy nomoy larisas photo

diereynisi ton epimorfotikon anagkon dieythynton dimotikon sxoleion toy nomoy larisas photo


ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ

BKS.0119023      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΠΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΒΑΡΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

13.50 €
Προτεινόμενη λιανική 15.00 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-6899-89-8
Συγγραφέας: ΜΠΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΒΑΡΑ
Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΜΠΥΛΗ
Σελίδες: 148
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2021

ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Είναι γεγονός πως στις μέρες μας γίνεται λόγος για την αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας στη σύγχρονη κοινωνία των πολλών προκλήσεων. Οι παράγοντες που οδηγούν στην αύξηση της αποτελεσματικότητας αναφέρονται στη διοίκηση με επαγγελματισμό, ειδικότερα στο ρόλο που παίζει ο διευθυντής, το στυλ διοίκησης που ακολουθεί και στη σχέση που έχει με τα οράματα, τις αξίες και τους στόχους του σχολείου που διευθύνει.

Επίσης, και στο πόσο συμβάλλει στη διαμόρφωση κοινών στόχων και οραμάτων, καθώς τα σχολεία γίνονται πιο αποτελεσματικά, όταν το προσωπικό τους μοιράζεται κοινά οράματα και αξίες, όταν συνεργάζονται και όταν μετέχουν στη λήψη αποφάσεων σε ένα πλαίσιο ηρεμίας.

Διαφαίνεται πως ο ρόλος του διευθυντή της σχολικής μονάδας είναι ιδιαίτερα απαιτητικός, καθώς αναλαμβάνει πολλές ευθύνες και χρειάζεται να συντονίζει την μονάδα στην κατεύθυνση της αποτελεσματικότητας. Η υλοποίηση όλων των παραπάνω στόχων μπορεί να γίνει πραγματικότητα με την προσεχτική επιλογή, υποστήριξη και την επαγγελματική ανάπτυξη των καταλληλότερων στελεχών της εκπαίδευσης.

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών για τη βελτίωση της σχολικής αποτελεσματικότητας των διευθυντών δημοτικών σχολείων του νομού Λάρισας, καθώς υπάρχει σύνδεση μεταξύ της εκπαιδευτικής ηγεσίας και της βελτίωσης της σχολικής αποτελεσματικότητας (Fullan, 2001). Η εργασία μας επιχειρεί να μελετήσει ένα πιο εξειδικευμένο πεδίο, τη σχολική αποτελεσματικότητα, δεδομένου ότι έχουν εκπονηθεί αρκετές εργασίες που όμως προσεγγίζουν πολύ γενικά το πεδίο των επιμορφωτικών αναγκών των διευθυντών δημοτικών σχολείων. Θεωρούμε ότι μπορεί να συμβάλλει στο σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων για διευθυντές. Η αναγκαιότητα λοιπόν της έρευνας προήλθε από το γεγονός ότι στην ελληνική βιβλιογραφία δεν υπάρχουν καταγραφές απόψεων διευθυντικών στελεχών σχολικών μονάδων, σχετικά με τις επιμορφωτικές ανάγκες τους για τη βελτίωση της σχολικής αποτελεσματικότητας και στο ρόλο που μπορούν να παίξουν στην δημιουργία ενός σύγχρονου, ευέλικτου και αποδοτικού σχολείου.

Ως εκ τούτου θεωρούμε ότι είναι πρωτότυπη, καθώς δεν υπάρχει στην ελληνική βιβλιογραφία άλλη εργασία με αυτό το θεματικό σχήμα, ενώ εντοπίσαμε κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών σπουδών μας την έρευνα που εκπόνησε η Μπαμπαλίκη (2010) και η οποία διερευνούσε τις απόψεις των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τη συμβολή του Διευθυντή στη βελτίωση της αποτελεσματικής λειτουργίας της σχολικής μονάδας. Έτσι, προέκυψε η ερευνητική ανάγκη να διερευνήσουμε τη στάση των ίδιων των διευθυντών απέναντι στις προκλήσεις και τα καθήκοντα που οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί αναμένουν από αυτούς να υιοθετήσουν και την διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών για τη βελτίωση της σχολικής αποτελεσματικότητας από την πλευρά τους.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ (BKS.0119023)
diereynisi ton epimorfotikon anagkon dieythynton dimotikon sxoleion toy nomoy larisas photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
13.50 €
Προτεινόμενη λιανική 15.00 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΜΠΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΒΑΡΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-6899-89-8
Συγγραφέας: ΜΠΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΒΑΡΑ
Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΜΠΥΛΗ
Σελίδες: 148
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2021

ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Είναι γεγονός πως στις μέρες μας γίνεται λόγος για την αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας στη σύγχρονη κοινωνία των πολλών προκλήσεων. Οι παράγοντες που οδηγούν στην αύξηση της αποτελεσματικότητας αναφέρονται στη διοίκηση με επαγγελματισμό, ειδικότερα στο ρόλο που παίζει ο διευθυντής, το στυλ διοίκησης που ακολουθεί και στη σχέση που έχει με τα οράματα, τις αξίες και τους στόχους του σχολείου που διευθύνει.

Επίσης, και στο πόσο συμβάλλει στη διαμόρφωση κοινών στόχων και οραμάτων, καθώς τα σχολεία γίνονται πιο αποτελεσματικά, όταν το προσωπικό τους μοιράζεται κοινά οράματα και αξίες, όταν συνεργάζονται και όταν μετέχουν στη λήψη αποφάσεων σε ένα πλαίσιο ηρεμίας.

Διαφαίνεται πως ο ρόλος του διευθυντή της σχολικής μονάδας είναι ιδιαίτερα απαιτητικός, καθώς αναλαμβάνει πολλές ευθύνες και χρειάζεται να συντονίζει την μονάδα στην κατεύθυνση της αποτελεσματικότητας. Η υλοποίηση όλων των παραπάνω στόχων μπορεί να γίνει πραγματικότητα με την προσεχτική επιλογή, υποστήριξη και την επαγγελματική ανάπτυξη των καταλληλότερων στελεχών της εκπαίδευσης.

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών για τη βελτίωση της σχολικής αποτελεσματικότητας των διευθυντών δημοτικών σχολείων του νομού Λάρισας, καθώς υπάρχει σύνδεση μεταξύ της εκπαιδευτικής ηγεσίας και της βελτίωσης της σχολικής αποτελεσματικότητας (Fullan, 2001). Η εργασία μας επιχειρεί να μελετήσει ένα πιο εξειδικευμένο πεδίο, τη σχολική αποτελεσματικότητα, δεδομένου ότι έχουν εκπονηθεί αρκετές εργασίες που όμως προσεγγίζουν πολύ γενικά το πεδίο των επιμορφωτικών αναγκών των διευθυντών δημοτικών σχολείων. Θεωρούμε ότι μπορεί να συμβάλλει στο σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων για διευθυντές. Η αναγκαιότητα λοιπόν της έρευνας προήλθε από το γεγονός ότι στην ελληνική βιβλιογραφία δεν υπάρχουν καταγραφές απόψεων διευθυντικών στελεχών σχολικών μονάδων, σχετικά με τις επιμορφωτικές ανάγκες τους για τη βελτίωση της σχολικής αποτελεσματικότητας και στο ρόλο που μπορούν να παίξουν στην δημιουργία ενός σύγχρονου, ευέλικτου και αποδοτικού σχολείου.

Ως εκ τούτου θεωρούμε ότι είναι πρωτότυπη, καθώς δεν υπάρχει στην ελληνική βιβλιογραφία άλλη εργασία με αυτό το θεματικό σχήμα, ενώ εντοπίσαμε κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών σπουδών μας την έρευνα που εκπόνησε η Μπαμπαλίκη (2010) και η οποία διερευνούσε τις απόψεις των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τη συμβολή του Διευθυντή στη βελτίωση της αποτελεσματικής λειτουργίας της σχολικής μονάδας. Έτσι, προέκυψε η ερευνητική ανάγκη να διερευνήσουμε τη στάση των ίδιων των διευθυντών απέναντι στις προκλήσεις και τα καθήκοντα που οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί αναμένουν από αυτούς να υιοθετήσουν και την διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών για τη βελτίωση της σχολικής αποτελεσματικότητας από την πλευρά τους.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ BKS.0119023 BKS.0119023 ΜΠΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΠΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΒΑΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΜΠΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΒΑΡΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-6899-89-8 Συγγραφέας: ΜΠΑΣΙΝΟΥ ΒΑΡΒΑΡΑ Εκδοτικός οίκος: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΜΠΥΛΗ Σελίδες: 148 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2021 ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Είναι γεγονός πως στις μέρες μας γίνεται λόγος για την αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας στη σύγχρονη κοινωνία των πολλών προκλήσεων. Οι παράγοντες που οδηγούν στην αύξηση της αποτελεσματικότητας αναφέρονται στη διοίκηση με επαγγελματισμό, ειδικότερα στο ρόλο που παίζει ο διευθυντής, το στυλ διοίκησης που ακολουθεί και στη σχέση που έχει με τα οράματα, τις αξίες και τους στόχους του σχολείου που διευθύνει. Επίσης, και στο πόσο συμβάλλει στη διαμόρφωση κοινών στόχων και οραμάτων, καθώς τα σχολεία γίνονται πιο αποτελεσματικά, όταν το προσωπικό τους μοιράζεται κοινά οράματα και αξίες, όταν συνεργάζονται και όταν μετέχουν στη λήψη αποφάσεων σε ένα πλαίσιο ηρεμίας. Διαφαίνεται πως ο ρόλος του διευθυντή της σχολικής μονάδας είναι ιδιαίτερα απαιτητικός, καθώς αναλαμβάνει πολλές ευθύνες και χρειάζεται να συντονίζει την μονάδα στην κατεύθυνση της αποτελεσματικότητας. Η υλοποίηση όλων των παραπάνω στόχων μπορεί να γίνει πραγματικότητα με την προσεχτική επιλογή, υποστήριξη και την επαγγελματική ανάπτυξη των καταλληλότερων στελεχών της εκπαίδευσης. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών για τη βελτίωση της σχολικής αποτελεσματικότητας των διευθυντών δημοτικών σχολείων του νομού Λάρισας, καθώς υπάρχει σύνδεση μεταξύ της εκπαιδευτικής ηγεσίας και της βελτίωσης της σχολικής αποτελεσματικότητας (Fullan, 2001). Η εργασία μας επιχειρεί να μελετήσει ένα πιο εξειδικευμένο πεδίο, τη σχολική αποτελεσματικότητα, δεδομένου ότι έχουν εκπονηθεί αρκετές εργασίες που όμως προσεγγίζουν πολύ γενικά το πεδίο των επιμορφωτικών αναγκών των διευθυντών δημοτικών σχολείων. Θεωρούμε ότι μπορεί να συμβάλλει στο σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων για διευθυντές. Η αναγκαιότητα λοιπόν της έρευνας προήλθε από το γεγονός ότι στην ελληνική βιβλιογραφία δεν υπάρχουν καταγραφές απόψεων διευθυντικών στελεχών σχολικών μονάδων, σχετικά με τις επιμορφωτικές ανάγκες τους για τη βελτίωση της σχολικής αποτελεσματικότητας και στο ρόλο που μπορούν να παίξουν στην δημιουργία ενός σύγχρονου, ευέλικτου και αποδοτικού σχολείου. Ως εκ τούτου θεωρούμε ότι είναι πρωτότυπη, καθώς δεν υπάρχει στην ελληνική βιβλιογραφία άλλη εργασία με αυτό το θεματικό σχήμα, ενώ εντοπίσαμε κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών σπουδών μας την έρευνα που εκπόνησε η Μπαμπαλίκη (2010) και η οποία διερευνούσε τις απόψεις των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τη συμβολή του Διευθυντή στη βελτίωση της αποτελεσματικής λειτουργίας της σχολικής μονάδας. Έτσι, προέκυψε η ερευνητική ανάγκη να διερευνήσουμε τη στάση των ίδιων των διευθυντών απέναντι στις προκλήσεις και τα καθήκοντα που οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί αναμένουν από αυτούς να υιοθετήσουν και την διερεύνηση επιμορφωτικών αναγκών για τη βελτίωση της σχολικής αποτελεσματικότητας από την πλευρά τους.
12.15
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή