To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
 
 
 
   
 
didaskalia tis glossas photo

didaskalia tis glossas photo


ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

BKS.0230790      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΙΔΗΣ ΣΩΦΡΟΝΗΣ, ΤΕΝΤΟΛΟΥΡΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.28.90 €
μόνο26.01 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-504-091-8
Συγγραφέας: ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΙΔΗΣ ΣΩΦΡΟΝΗΣ, ΤΕΝΤΟΛΟΥΡΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΝΕΦΕΛΗ
Σελίδες: 352
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2014

ΙΣΤΟΡΙΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑ-ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ

Στο βιβλίο γίνεται προσπάθεια να οργανωθεί ένα συστηματικό επιστημολογικό πλαίσιο για να δοθούν απαντήσεις στα διάφορα επιστημολογικά ζητήματα που ανακύπτουν στην ιστορία της Γλωσσοδιδακτικής σε σχέση με την επιλογή των γλωσσοδιδακτικών μεθόδων και προσεγγίσεων.

Ενδεικτικά:

  • Πώς μπορούμε να οριοθετήσουμε ή να κατηγοριοποιήσουμε τις γλωσσοδιδακτικές μεθόδους και προσεγγίσεις;
  • Υπάρχουν αντικειμενικά ή ορθολογικά κριτήρια με τα οποία μπορούμε να αξιολογήσουμε κάποια γλωσσοδιδακτική μέθοδο ή προσέγγιση ως καλύτερη ή αποτελεσματικότερη έναντι κάποιας άλλης;
  • Αν ναι, μπορούμε να περιγράψουμε την ιστορική πορεία των προσεγγίσεων αυτών ως μια εξελεγκτική πορεία προόδου, δηλαδή γραμμικής μετάβασης από τις λιγότερο καλές προς τις καλύτερες προσεγγίσεις;

    Η προσπάθεια απάντησης των ερωτημάτων αναγκαστικά περνάει και μέσα από την εξέταση της παλαιότερης και της σύγχρονης ιστορίας της Γλωσσοδιδακτικής, η οποία οδηγεί στη θέση των συγγραφέων ότι η επιλογή προσεγγίσεων για τη διδακτική της γλώσσας δεν μπορεί να απομονωθεί από τις επικοινωνιακές ανάγκες που αναδύονται στον ιστορικό χωροχρόνο. Επομένως, η επιλογή γλωσσοδιδακτικών μεθόδων και προσεγγίσεων θα πρέπει να στηρίζεται στη γλωσσοδιδακτική αναστοχαστικότητα, τη δημιουργία δηλαδή ενός επιστημολογικά ρητού πλαισίου επιλογής, που μπορεί να δοθεί μέσα από το αυτόνομο επιστημονικά πεδίο της Εκπαιδευτικής Γλωσσολογίας.

    Το βιβλίο μπορεί να αποτελέσει σημαντικό βοήθημα για φοιτητές, μεταπτυχιακούς, εκπαιδευτικούς και ερευνητές που ασχολούνται με γλωσσοδιδακτικά ζητήματα.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

    Last viewed
    ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ (BKS.0230790)
    didaskalia tis glossas photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 28.90 € μόνο 26.01
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΙΔΗΣ ΣΩΦΡΟΝΗΣ, ΤΕΝΤΟΛΟΥΡΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

    ISBN: 978-960-504-091-8
    Συγγραφέας: ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΙΔΗΣ ΣΩΦΡΟΝΗΣ, ΤΕΝΤΟΛΟΥΡΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ
    Εκδοτικός οίκος: ΝΕΦΕΛΗ
    Σελίδες: 352
    Διαστάσεις: 17Χ24
    Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2014

    ΙΣΤΟΡΙΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑ-ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ

    Στο βιβλίο γίνεται προσπάθεια να οργανωθεί ένα συστηματικό επιστημολογικό πλαίσιο για να δοθούν απαντήσεις στα διάφορα επιστημολογικά ζητήματα που ανακύπτουν στην ιστορία της Γλωσσοδιδακτικής σε σχέση με την επιλογή των γλωσσοδιδακτικών μεθόδων και προσεγγίσεων.

    Ενδεικτικά:
    • Πώς μπορούμε να οριοθετήσουμε ή να κατηγοριοποιήσουμε τις γλωσσοδιδακτικές μεθόδους και προσεγγίσεις;
    • Υπάρχουν αντικειμενικά ή ορθολογικά κριτήρια με τα οποία μπορούμε να αξιολογήσουμε κάποια γλωσσοδιδακτική μέθοδο ή προσέγγιση ως καλύτερη ή αποτελεσματικότερη έναντι κάποιας άλλης;
    • Αν ναι, μπορούμε να περιγράψουμε την ιστορική πορεία των προσεγγίσεων αυτών ως μια εξελεγκτική πορεία προόδου, δηλαδή γραμμικής μετάβασης από τις λιγότερο καλές προς τις καλύτερες προσεγγίσεις;

    Η προσπάθεια απάντησης των ερωτημάτων αναγκαστικά περνάει και μέσα από την εξέταση της παλαιότερης και της σύγχρονης ιστορίας της Γλωσσοδιδακτικής, η οποία οδηγεί στη θέση των συγγραφέων ότι η επιλογή προσεγγίσεων για τη διδακτική της γλώσσας δεν μπορεί να απομονωθεί από τις επικοινωνιακές ανάγκες που αναδύονται στον ιστορικό χωροχρόνο. Επομένως, η επιλογή γλωσσοδιδακτικών μεθόδων και προσεγγίσεων θα πρέπει να στηρίζεται στη γλωσσοδιδακτική αναστοχαστικότητα, τη δημιουργία δηλαδή ενός επιστημολογικά ρητού πλαισίου επιλογής, που μπορεί να δοθεί μέσα από το αυτόνομο επιστημονικά πεδίο της Εκπαιδευτικής Γλωσσολογίας.

    Το βιβλίο μπορεί να αποτελέσει σημαντικό βοήθημα για φοιτητές, μεταπτυχιακούς, εκπαιδευτικούς και ερευνητές που ασχολούνται με γλωσσοδιδακτικά ζητήματα.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ BKS.0230790 BKS.0230790 ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΙΔΗΣ ΣΩΦΡΟΝΗΣ, ΤΕΝΤΟΛΟΥΡΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΙΔΗΣ ΣΩΦΡΟΝΗΣ, ΤΕΝΤΟΛΟΥΡΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΙΔΗΣ ΣΩΦΡΟΝΗΣ, ΤΕΝΤΟΛΟΥΡΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-504-091-8 Συγγραφέας: ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΙΔΗΣ ΣΩΦΡΟΝΗΣ, ΤΕΝΤΟΛΟΥΡΗΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΝΕΦΕΛΗ Σελίδες: 352 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2014 ΙΣΤΟΡΙΑ-ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΑ-ΑΝΑΣΤΟΧΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ Στο βιβλίο γίνεται προσπάθεια να οργανωθεί ένα συστηματικό επιστημολογικό πλαίσιο για να δοθούν απαντήσεις στα διάφορα επιστημολογικά ζητήματα που ανακύπτουν στην ιστορία της Γλωσσοδιδακτικής σε σχέση με την επιλογή των γλωσσοδιδακτικών μεθόδων και προσεγγίσεων. Ενδεικτικά:• Πώς μπορούμε να οριοθετήσουμε ή να κατηγοριοποιήσουμε τις γλωσσοδιδακτικές μεθόδους και προσεγγίσεις;• Υπάρχουν αντικειμενικά ή ορθολογικά κριτήρια με τα οποία μπορούμε να αξιολογήσουμε κάποια γλωσσοδιδακτική μέθοδο ή προσέγγιση ως καλύτερη ή αποτελεσματικότερη έναντι κάποιας άλλης;• Αν ναι, μπορούμε να περιγράψουμε την ιστορική πορεία των προσεγγίσεων αυτών ως μια εξελεγκτική πορεία προόδου, δηλαδή γραμμικής μετάβασης από τις λιγότερο καλές προς τις καλύτερες προσεγγίσεις; Η προσπάθεια απάντησης των ερωτημάτων αναγκαστικά περνάει και μέσα από την εξέταση της παλαιότερης και της σύγχρονης ιστορίας της Γλωσσοδιδακτικής, η οποία οδηγεί στη θέση των συγγραφέων ότι η επιλογή προσεγγίσεων για τη διδακτική της γλώσσας δεν μπορεί να απομονωθεί από τις επικοινωνιακές ανάγκες που αναδύονται στον ιστορικό χωροχρόνο. Επομένως, η επιλογή γλωσσοδιδακτικών μεθόδων και προσεγγίσεων θα πρέπει να στηρίζεται στη γλωσσοδιδακτική αναστοχαστικότητα, τη δημιουργία δηλαδή ενός επιστημολογικά ρητού πλαισίου επιλογής, που μπορεί να δοθεί μέσα από το αυτόνομο επιστημονικά πεδίο της Εκπαιδευτικής Γλωσσολογίας. Το βιβλίο μπορεί να αποτελέσει σημαντικό βοήθημα για φοιτητές, μεταπτυχιακούς, εκπαιδευτικούς και ερευνητές που ασχολούνται με γλωσσοδιδακτικά ζητήματα.
    23.41
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή