To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Θέατρο > ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΕΙΚΟΝΩΝ
 
 
 
   
 
dialogos eikonon photo

dialogos eikonon photo


ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΕΙΚΟΝΩΝ

BKS.0250814      
ΚατηγορίαΘΕΑΤΡΟ
ΤΣΑΤΣΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία ΘΕΑΤΡΟ
ΥποκατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ ΘΕΑΤΡΟΥ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.34.08 €
μόνο27.26 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-02-2646-1
Συγγραφέας: ΤΣΑΤΣΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Σειρά: ΘΕΑΤΡΙΚΟΙ ΤΟΠΟΙ
Σελίδες: 500
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2012

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΣΟΥΡΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΤΗ ΣΚΗΝΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΤΗΣ SOCIETAS RAFFAELLO SANZIO

Ο Ρομέο Καστελλούτσι είναι ένας από τους πλέον πρωτοποριακούς Ευρωπαίους σκηνοθέτες της εποχής μας. Οι παραστάσεις της Ομάδας του, της Σοτσίετας Ραφαέλλο Σάντσιο, αποτελούν θεατρικό γεγονός υψηλής αισθητικής αλλά και αντιδράσεων λόγω του συχνά προκλητικού, εικονοκλαστικού χαρακτήρα τους που οδηγεί ως τη λογοκρισία τους.

Η μελέτη του Δημήτρη Τσατσούλη προσεγγίζει τις σκηνικές εικόνες του Καστελλούτσι με αιρετικό τρόπο: υπό το πρίσμα των φωτογραφικών αλλά και εικαστικών εικόνων ενός επίσης προκλητικού όσο και ανατρεπτικού κινήματος των αρχών το 20ού αιώνα, εκείνο του Σουρρεαλισμού. Επιχειρεί έτσι έναν διακαλλιτεχνικό διάλογο εικόνων με βάση ποικίλα θεωρητικά εργαλεία τόσο της παραστασιολογίας όσο και της θεωρητικής ανάλυσης της φωτογραφικής εικόνας: σημειωτικά, κοινωνιολογικά, ανθρωπολογικά κ.ά. Από το σώμα του βιβλίου περνούν φωτογραφίες ή πίνακες των Μαν Ρέη, Σαλβαδόρ Νταλί, Χανς Μπέλλμερ, Ζακ-Αντρέ Μπουαφφάρ, Ραούλ Υμπάκ, Ρενέ Μαγκρίτ και άλλων σουρρεαλιστών σε μια προσπάθεια εντοπισμού στα έργα τους των υπονοούμενων ή εμφανών αναφορών που ο συγγραφέας ανακαλύπτει στις σκηνικές εικόνες των παραστάσεων του Καστελλούτσι όπως: στην Τριλογία της Θείας Κωμωδίας του Δάντη (Inferno, Purgatorio, Paradiso), στα ένδεκα Επεισόδια της Tragedia Endogonidia, σε παλαιότερες παραστάσεις όπως εκείνες των Amleto, Genesi, Giulio Cesare, Orestea, Santa Sofia -Teatro Khmer, Hey Girl!, και άλλες.

Ταυτόχρονα, επιχειρείται μια παράλληλη ανάγνωση της ιδεολογίας και αισθητικής του Σουρρεαλιστικού Κινήματος, όπως εκφράστηκε από εξέχοντα μέλη του όπως ο Μπρετόν, ο Μπατάγι, ο Νταλί ή ο Καγιουά, και εκείνης της Σοτσίετας Ραφαέλλο Σάντσιο, όπως εκφράστηκε με διάφορες αφορμές από τα ιδρυτικά της μέλη, τους Ρομέο και Κλαούντια Καστελλούτσι και την Κιάρα Γκουίντι. Καταλήγει, έτσι, στην πρόταση ότι το θέατρο του Καστελλούτσι, παρά τη δηλωμένη απέχθεια του σκηνοθέτη στον Σουρρεαλισμό, αποτελεί την πλέον ολοκληρωμένη μορφή της ιδεολογίας και αισθητικής του Κινήματος στο χώρο του θεάτρου, στο κατώφλι του 21ου αιώνα.

Ο συγγραφέας οδηγείται στα συμπεράσματά του εξετάζοντας τη φωτογραφική λογική που διέπει πολλές από τις σκηνικές εικόνες του Καστελλούτσι, προσεγγίζοντας την σουρρεαλιστικών αναφορών αισθητική και ιδεολογία της Θεατρικής Ομάδας μέσω της έννοιας της εικονοκλασίας, του εντοιχισμένου καλλιτέχνη, της έννοιας του μιμητισμού και του αισθητικά άμορφου, της αντίληψης του ωραίου. Η μελέτη ολοκληρώνεται με ένα κεφάλαιο αφιερωμένο στη ρητορική της εικόνας όπου εξετάζονται διαδοχικά η σαρκική υπόσταση του λόγου, η εικόνα της γραφής και η ρητορική του σώματος.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΘΕΑΤΡΟ

Last viewed
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΕΙΚΟΝΩΝ (BKS.0250814)
dialogos eikonon photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 34.08 € μόνο 27.26
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΘΕΑΤΡΟ
ΤΣΑΤΣΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία ΘΕΑΤΡΟ

ISBN: 978-960-02-2646-1
Συγγραφέας: ΤΣΑΤΣΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Σειρά: ΘΕΑΤΡΙΚΟΙ ΤΟΠΟΙ
Σελίδες: 500
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2012

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΣΟΥΡΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΤΗ ΣΚΗΝΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΤΗΣ SOCIETAS RAFFAELLO SANZIO

Ο Ρομέο Καστελλούτσι είναι ένας από τους πλέον πρωτοποριακούς Ευρωπαίους σκηνοθέτες της εποχής μας. Οι παραστάσεις της Ομάδας του, της Σοτσίετας Ραφαέλλο Σάντσιο, αποτελούν θεατρικό γεγονός υψηλής αισθητικής αλλά και αντιδράσεων λόγω του συχνά προκλητικού, εικονοκλαστικού χαρακτήρα τους που οδηγεί ως τη λογοκρισία τους.

Η μελέτη του Δημήτρη Τσατσούλη προσεγγίζει τις σκηνικές εικόνες του Καστελλούτσι με αιρετικό τρόπο: υπό το πρίσμα των φωτογραφικών αλλά και εικαστικών εικόνων ενός επίσης προκλητικού όσο και ανατρεπτικού κινήματος των αρχών το 20ού αιώνα, εκείνο του Σουρρεαλισμού. Επιχειρεί έτσι έναν διακαλλιτεχνικό διάλογο εικόνων με βάση ποικίλα θεωρητικά εργαλεία τόσο της παραστασιολογίας όσο και της θεωρητικής ανάλυσης της φωτογραφικής εικόνας: σημειωτικά, κοινωνιολογικά, ανθρωπολογικά κ.ά. Από το σώμα του βιβλίου περνούν φωτογραφίες ή πίνακες των Μαν Ρέη, Σαλβαδόρ Νταλί, Χανς Μπέλλμερ, Ζακ-Αντρέ Μπουαφφάρ, Ραούλ Υμπάκ, Ρενέ Μαγκρίτ και άλλων σουρρεαλιστών σε μια προσπάθεια εντοπισμού στα έργα τους των υπονοούμενων ή εμφανών αναφορών που ο συγγραφέας ανακαλύπτει στις σκηνικές εικόνες των παραστάσεων του Καστελλούτσι όπως: στην Τριλογία της Θείας Κωμωδίας του Δάντη (Inferno, Purgatorio, Paradiso), στα ένδεκα Επεισόδια της Tragedia Endogonidia, σε παλαιότερες παραστάσεις όπως εκείνες των Amleto, Genesi, Giulio Cesare, Orestea, Santa Sofia -Teatro Khmer, Hey Girl!, και άλλες.

Ταυτόχρονα, επιχειρείται μια παράλληλη ανάγνωση της ιδεολογίας και αισθητικής του Σουρρεαλιστικού Κινήματος, όπως εκφράστηκε από εξέχοντα μέλη του όπως ο Μπρετόν, ο Μπατάγι, ο Νταλί ή ο Καγιουά, και εκείνης της Σοτσίετας Ραφαέλλο Σάντσιο, όπως εκφράστηκε με διάφορες αφορμές από τα ιδρυτικά της μέλη, τους Ρομέο και Κλαούντια Καστελλούτσι και την Κιάρα Γκουίντι. Καταλήγει, έτσι, στην πρόταση ότι το θέατρο του Καστελλούτσι, παρά τη δηλωμένη απέχθεια του σκηνοθέτη στον Σουρρεαλισμό, αποτελεί την πλέον ολοκληρωμένη μορφή της ιδεολογίας και αισθητικής του Κινήματος στο χώρο του θεάτρου, στο κατώφλι του 21ου αιώνα.

Ο συγγραφέας οδηγείται στα συμπεράσματά του εξετάζοντας τη φωτογραφική λογική που διέπει πολλές από τις σκηνικές εικόνες του Καστελλούτσι, προσεγγίζοντας την σουρρεαλιστικών αναφορών αισθητική και ιδεολογία της Θεατρικής Ομάδας μέσω της έννοιας της εικονοκλασίας, του εντοιχισμένου καλλιτέχνη, της έννοιας του μιμητισμού και του αισθητικά άμορφου, της αντίληψης του ωραίου. Η μελέτη ολοκληρώνεται με ένα κεφάλαιο αφιερωμένο στη ρητορική της εικόνας όπου εξετάζονται διαδοχικά η σαρκική υπόσταση του λόγου, η εικόνα της γραφής και η ρητορική του σώματος.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΕΙΚΟΝΩΝ BKS.0250814 BKS.0250814 ΤΣΑΤΣΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΑΤΣΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΑΤΡΟ Κατηγορία: ΘΕΑΤΡΟ •ΤΣΑΤΣΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ στην κατηγορία ΘΕΑΤΡΟ ISBN: 978-960-02-2646-1 Συγγραφέας: ΤΣΑΤΣΟΥΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ Σειρά: ΘΕΑΤΡΙΚΟΙ ΤΟΠΟΙ Σελίδες: 500 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2012 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΣΟΥΡΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΤΗ ΣΚΗΝΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΤΗΣ SOCIETAS RAFFAELLO SANZIO Ο Ρομέο Καστελλούτσι είναι ένας από τους πλέον πρωτοποριακούς Ευρωπαίους σκηνοθέτες της εποχής μας. Οι παραστάσεις της Ομάδας του, της Σοτσίετας Ραφαέλλο Σάντσιο, αποτελούν θεατρικό γεγονός υψηλής αισθητικής αλλά και αντιδράσεων λόγω του συχνά προκλητικού, εικονοκλαστικού χαρακτήρα τους που οδηγεί ως τη λογοκρισία τους. Η μελέτη του Δημήτρη Τσατσούλη προσεγγίζει τις σκηνικές εικόνες του Καστελλούτσι με αιρετικό τρόπο: υπό το πρίσμα των φωτογραφικών αλλά και εικαστικών εικόνων ενός επίσης προκλητικού όσο και ανατρεπτικού κινήματος των αρχών το 20ού αιώνα, εκείνο του Σουρρεαλισμού. Επιχειρεί έτσι έναν διακαλλιτεχνικό διάλογο εικόνων με βάση ποικίλα θεωρητικά εργαλεία τόσο της παραστασιολογίας όσο και της θεωρητικής ανάλυσης της φωτογραφικής εικόνας: σημειωτικά, κοινωνιολογικά, ανθρωπολογικά κ.ά. Από το σώμα του βιβλίου περνούν φωτογραφίες ή πίνακες των Μαν Ρέη, Σαλβαδόρ Νταλί, Χανς Μπέλλμερ, Ζακ-Αντρέ Μπουαφφάρ, Ραούλ Υμπάκ, Ρενέ Μαγκρίτ και άλλων σουρρεαλιστών σε μια προσπάθεια εντοπισμού στα έργα τους των υπονοούμενων ή εμφανών αναφορών που ο συγγραφέας ανακαλύπτει στις σκηνικές εικόνες των παραστάσεων του Καστελλούτσι όπως: στην Τριλογία της Θείας Κωμωδίας του Δάντη (Inferno, Purgatorio, Paradiso), στα ένδεκα Επεισόδια της Tragedia Endogonidia, σε παλαιότερες παραστάσεις όπως εκείνες των Amleto, Genesi, Giulio Cesare, Orestea, Santa Sofia -Teatro Khmer, Hey Girl!, και άλλες. Ταυτόχρονα, επιχειρείται μια παράλληλη ανάγνωση της ιδεολογίας και αισθητικής του Σουρρεαλιστικού Κινήματος, όπως εκφράστηκε από εξέχοντα μέλη του όπως ο Μπρετόν, ο Μπατάγι, ο Νταλί ή ο Καγιουά, και εκείνης της Σοτσίετας Ραφαέλλο Σάντσιο, όπως εκφράστηκε με διάφορες αφορμές από τα ιδρυτικά της μέλη, τους Ρομέο και Κλαούντια Καστελλούτσι και την Κιάρα Γκουίντι. Καταλήγει, έτσι, στην πρόταση ότι το θέατρο του Καστελλούτσι, παρά τη δηλωμένη απέχθεια του σκηνοθέτη στον Σουρρεαλισμό, αποτελεί την πλέον ολοκληρωμένη μορφή της ιδεολογίας και αισθητικής του Κινήματος στο χώρο του θεάτρου, στο κατώφλι του 21ου αιώνα. Ο συγγραφέας οδηγείται στα συμπεράσματά του εξετάζοντας τη φωτογραφική λογική που διέπει πολλές από τις σκηνικές εικόνες του Καστελλούτσι, προσεγγίζοντας την σουρρεαλιστικών αναφορών αισθητική και ιδεολογία της Θεατρικής Ομάδας μέσω της έννοιας της εικονοκλασίας, του εντοιχισμένου καλλιτέχνη, της έννοιας του μιμητισμού και του αισθητικά άμορφου, της αντίληψης του ωραίου. Η μελέτη ολοκληρώνεται με ένα κεφάλαιο αφιερωμένο στη ρητορική της εικόνας όπου εξετάζονται διαδοχικά η σαρκική υπόσταση του λόγου, η εικόνα της γραφής και η ρητορική του σώματος.
21.81
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή