To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
 
 
 
   
 
diafimisi mia sygxroni proseggisi photo

diafimisi mia sygxroni proseggisi photo


ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

BKS.0111357      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΦΡΙΓΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.14.00 €
μόνο10.50 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-461-327-4
Συγγραφέας: ΦΡΙΓΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Σειρά: ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Σελίδες: 192
Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2010

Το βιβλίο του Γιώργου Φρίγκα «Διαφήμιση» εγκαινιάζει τη νέα σειρά των εκδόσεων Κλειδάριθμος, «Επιλογές στη Διοίκηση και την Οικονομία». Η σειρά αυτή έχει ως στόχο να παρουσιάσει χρήσιμα και χρηστικά βιβλία στο χώρο της Διοίκησης Επιχειρήσεων και των Οικονομικών γενικότερα.

Με πλοηγό τη βασική αυτή αρχή, το βιβλίο εξετάζει σε βάθος τις πλέον σύγχρονες εξελίξεις στη διαφημιστική επικοινωνία και παρουσιάζει με τρόπο κατανοητό και προσιτό τα σημαντικότερα θεωρητικά και πρακτικά ζητήματα, καλύπτοντας ένα κενό στην ελληνική βιβλιογραφία.

Απευθύνεται τόσο σε όσους ασχολούνται (ή θα ήθελαν να ασχοληθούν) με τη διαφήμιση επαγγελματικά όσο και στην ακαδημαϊκή κοινότητα.

Έμφαση δίνεται σε σύγχρονες τάσεις της έρευνας στο πεδίο της διαφημιστικής επικοινωνίας και εξηγούνται οι λόγοι για τους οποίους οι νέες επιστημονικές προσεγγίσεις -όπως, π.χ. οι νευροεπιστήμες- μπορούν και πρέπει να αποτελέσουν εργαλεία όσων ασχολούνται με το διαφημιστικό φαινόμενο.

Επίσης, τίθενται επί τάπητος φλέγοντα ζητήματα που θα καθορίσουν το μέλλον του κλάδου, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, τα επόμενα χρόνια: οι συγχωνεύσεις στο χώρο των ΜΜΕ και των διαφημιστικών εταιρειών, το Διαδίκτυο, ο ρόλος των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, κ.ά.

Περιεχόμενα του βιβλίου:

  • Κεφάλαιο 1: Τι είναι διαφήμιση
  • Κεφάλαιο 2: Διαφημιστικός σχεδιασμός
  • Κεφάλαιο 3: Διαφημιστική στρατηγική
  • Κεφάλαιο 4: Το δημιουργικό
  • Κεφάλαιο 5: Σχεδιασμός μέσων
  • Κεφάλαιο 6: Εναλλακτικές μορφές προώθησης
  • Κεφάλαιο 7: Σύγχρονες τάσεις στη διαφήμιση


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ (BKS.0111357)
    diafimisi mia sygxroni proseggisi photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 14.00 € μόνο 10.50
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    ΦΡΙΓΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    ISBN: 978-960-461-327-4
    Συγγραφέας: ΦΡΙΓΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
    Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
    Σειρά: ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    Σελίδες: 192
    Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2010

    Το βιβλίο του Γιώργου Φρίγκα «Διαφήμιση» εγκαινιάζει τη νέα σειρά των εκδόσεων Κλειδάριθμος, «Επιλογές στη Διοίκηση και την Οικονομία». Η σειρά αυτή έχει ως στόχο να παρουσιάσει χρήσιμα και χρηστικά βιβλία στο χώρο της Διοίκησης Επιχειρήσεων και των Οικονομικών γενικότερα.

    Με πλοηγό τη βασική αυτή αρχή, το βιβλίο εξετάζει σε βάθος τις πλέον σύγχρονες εξελίξεις στη διαφημιστική επικοινωνία και παρουσιάζει με τρόπο κατανοητό και προσιτό τα σημαντικότερα θεωρητικά και πρακτικά ζητήματα, καλύπτοντας ένα κενό στην ελληνική βιβλιογραφία.

    Απευθύνεται τόσο σε όσους ασχολούνται (ή θα ήθελαν να ασχοληθούν) με τη διαφήμιση επαγγελματικά όσο και στην ακαδημαϊκή κοινότητα.

    Έμφαση δίνεται σε σύγχρονες τάσεις της έρευνας στο πεδίο της διαφημιστικής επικοινωνίας και εξηγούνται οι λόγοι για τους οποίους οι νέες επιστημονικές προσεγγίσεις -όπως, π.χ. οι νευροεπιστήμες- μπορούν και πρέπει να αποτελέσουν εργαλεία όσων ασχολούνται με το διαφημιστικό φαινόμενο.

    Επίσης, τίθενται επί τάπητος φλέγοντα ζητήματα που θα καθορίσουν το μέλλον του κλάδου, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, τα επόμενα χρόνια: οι συγχωνεύσεις στο χώρο των ΜΜΕ και των διαφημιστικών εταιρειών, το Διαδίκτυο, ο ρόλος των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, κ.ά.

    Περιεχόμενα του βιβλίου:


    • Κεφάλαιο 1: Τι είναι διαφήμιση
    • Κεφάλαιο 2: Διαφημιστικός σχεδιασμός
    • Κεφάλαιο 3: Διαφημιστική στρατηγική
    • Κεφάλαιο 4: Το δημιουργικό
    • Κεφάλαιο 5: Σχεδιασμός μέσων
    • Κεφάλαιο 6: Εναλλακτικές μορφές προώθησης
    • Κεφάλαιο 7: Σύγχρονες τάσεις στη διαφήμιση

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ BKS.0111357 BKS.0111357 ΦΡΙΓΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΡΙΓΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΦΡΙΓΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-461-327-4 Συγγραφέας: ΦΡΙΓΚΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Σειρά: ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Σελίδες: 192 Ημερομηνία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2010 Το βιβλίο του Γιώργου Φρίγκα «Διαφήμιση» εγκαινιάζει τη νέα σειρά των εκδόσεων Κλειδάριθμος, «Επιλογές στη Διοίκηση και την Οικονομία». Η σειρά αυτή έχει ως στόχο να παρουσιάσει χρήσιμα και χρηστικά βιβλία στο χώρο της Διοίκησης Επιχειρήσεων και των Οικονομικών γενικότερα. Με πλοηγό τη βασική αυτή αρχή, το βιβλίο εξετάζει σε βάθος τις πλέον σύγχρονες εξελίξεις στη διαφημιστική επικοινωνία και παρουσιάζει με τρόπο κατανοητό και προσιτό τα σημαντικότερα θεωρητικά και πρακτικά ζητήματα, καλύπτοντας ένα κενό στην ελληνική βιβλιογραφία. Απευθύνεται τόσο σε όσους ασχολούνται (ή θα ήθελαν να ασχοληθούν) με τη διαφήμιση επαγγελματικά όσο και στην ακαδημαϊκή κοινότητα. Έμφαση δίνεται σε σύγχρονες τάσεις της έρευνας στο πεδίο της διαφημιστικής επικοινωνίας και εξηγούνται οι λόγοι για τους οποίους οι νέες επιστημονικές προσεγγίσεις -όπως, π.χ. οι νευροεπιστήμες- μπορούν και πρέπει να αποτελέσουν εργαλεία όσων ασχολούνται με το διαφημιστικό φαινόμενο. Επίσης, τίθενται επί τάπητος φλέγοντα ζητήματα που θα καθορίσουν το μέλλον του κλάδου, στην Ελλάδα και το εξωτερικό, τα επόμενα χρόνια: οι συγχωνεύσεις στο χώρο των ΜΜΕ και των διαφημιστικών εταιρειών, το Διαδίκτυο, ο ρόλος των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, κ.ά. Περιεχόμενα του βιβλίου: • Κεφάλαιο 1: Τι είναι διαφήμιση• Κεφάλαιο 2: Διαφημιστικός σχεδιασμός• Κεφάλαιο 3: Διαφημιστική στρατηγική• Κεφάλαιο 4: Το δημιουργικό• Κεφάλαιο 5: Σχεδιασμός μέσων• Κεφάλαιο 6: Εναλλακτικές μορφές προώθησης• Κεφάλαιο 7: Σύγχρονες τάσεις στη διαφήμιση
    7.88
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή