To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Κοινωνικές Επιστήμες > ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΟΥ ΒΙΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
 
 
 
   
 
diadromes toy bioy meta to lykeio photo

diadromes toy bioy meta to lykeio photo


ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΟΥ ΒΙΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ

BKS.0091051      
ΚατηγορίαΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

18.01 €
Προτεινόμενη λιανική 20.01 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-553-042-6
Συγγραφέας: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ
Εκδοτικός οίκος: OPPORTUNA
Σελίδες: 332
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2017

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ, ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΡΙΣΚΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ

Έχουμε συνηθίσει να αντιμετωπίζουμε τις αποφάσεις που παίρνουν οι έφηβοι για την μεταλυκειακή τους πορεία είτε ως το αποτέλεσμα μιας ορθολογικής επεξεργασίας, κατά την οποία σταθμίζουν τα υπέρ και τα κατά της τάδε ή της δείνα επιλογής, είτε ως το αποτέλεσμα μιας αναπτυξιακής πορείας, τα στάδια της οποίας καθορίζουν με έναν κανονιστικό τρόπο το αν μία απόφαση είναι ώριμη ή όχι. Στη μελέτη αυτή αναπτύσσεται μία διαφορετική αντίληψη για το εν λόγω ζήτημα, με βασική θέση πως για να κατανοηθεί η απόφαση αυτή πρέπει να ενταχθεί στην ολότητα του κόσμου της ζωής του εφήβου.

Μία τέτοια επιστημολογική και θεωρητική μετατόπιση προϋποθέτει την εστίαση σε δύο επίπεδα: από τη μία, να συλλάβει κανείς τις βουλητικές, γνωστικές και συναισθηματικές λογικές οι οποίες εγγράφονται στις αφηγηματικές δομές που αναπτύσσουν οι έφηβοι για να κατανοήσουν τον εαυτό τους από την άλλη, να ανασυγκροτήσει τον τρόπο με τον οποίο αυτές οι δομές είναι ριζωμένες (ή "ριγμένες", όπως θα έλεγε ο Χάιντεγκερ) μέσα στον κόσμο στον οποίο ζουν και μεγαλώνουν.

Η μελέτη καταλήγει όχι σε μία απλή ερμηνευτική περιγραφή της καθημερινής ζωής των εφήβων αλλά στον εντοπισμό των αιτιακών διαδικασιών οι οποίες συμβάλλουν στην ανάδειξη τεσσάρων βιογραφικών μορφών ταυτότητας του εφήβου. Σε κάθε μία από αυτές τις βιογραφικές μορφές αντιστοιχεί μία ειδική λογική, η οποία έχει τη δύναμη να παράγει μία συγκεκριμένη μορφή ταυτότητας και όχι άλλη και να δρομολογεί αντίστοιχες διαδρομές του βίου μετά το λύκειο.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Last viewed
ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΟΥ ΒΙΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ (BKS.0091051)
diadromes toy bioy meta to lykeio photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
18.01 €
Προτεινόμενη λιανική 20.01 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ

ISBN: 978-960-553-042-6
Συγγραφέας: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ
Εκδοτικός οίκος: OPPORTUNA
Σελίδες: 332
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2017

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ, ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΡΙΣΚΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ

Έχουμε συνηθίσει να αντιμετωπίζουμε τις αποφάσεις που παίρνουν οι έφηβοι για την μεταλυκειακή τους πορεία είτε ως το αποτέλεσμα μιας ορθολογικής επεξεργασίας, κατά την οποία σταθμίζουν τα υπέρ και τα κατά της τάδε ή της δείνα επιλογής, είτε ως το αποτέλεσμα μιας αναπτυξιακής πορείας, τα στάδια της οποίας καθορίζουν με έναν κανονιστικό τρόπο το αν μία απόφαση είναι ώριμη ή όχι. Στη μελέτη αυτή αναπτύσσεται μία διαφορετική αντίληψη για το εν λόγω ζήτημα, με βασική θέση πως για να κατανοηθεί η απόφαση αυτή πρέπει να ενταχθεί στην ολότητα του κόσμου της ζωής του εφήβου.

Μία τέτοια επιστημολογική και θεωρητική μετατόπιση προϋποθέτει την εστίαση σε δύο επίπεδα: από τη μία, να συλλάβει κανείς τις βουλητικές, γνωστικές και συναισθηματικές λογικές οι οποίες εγγράφονται στις αφηγηματικές δομές που αναπτύσσουν οι έφηβοι για να κατανοήσουν τον εαυτό τους από την άλλη, να ανασυγκροτήσει τον τρόπο με τον οποίο αυτές οι δομές είναι ριζωμένες (ή "ριγμένες", όπως θα έλεγε ο Χάιντεγκερ) μέσα στον κόσμο στον οποίο ζουν και μεγαλώνουν.

Η μελέτη καταλήγει όχι σε μία απλή ερμηνευτική περιγραφή της καθημερινής ζωής των εφήβων αλλά στον εντοπισμό των αιτιακών διαδικασιών οι οποίες συμβάλλουν στην ανάδειξη τεσσάρων βιογραφικών μορφών ταυτότητας του εφήβου. Σε κάθε μία από αυτές τις βιογραφικές μορφές αντιστοιχεί μία ειδική λογική, η οποία έχει τη δύναμη να παράγει μία συγκεκριμένη μορφή ταυτότητας και όχι άλλη και να δρομολογεί αντίστοιχες διαδρομές του βίου μετά το λύκειο.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΤΟΥ ΒΙΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ BKS.0091051 BKS.0091051 ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Κατηγορία: ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ •ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ISBN: 978-960-553-042-6 Συγγραφέας: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΜΙΧΑΛΗΣ Εκδοτικός οίκος: OPPORTUNA Σελίδες: 332 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούνιος 2017 ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ, ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΡΙΣΚΟ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ Έχουμε συνηθίσει να αντιμετωπίζουμε τις αποφάσεις που παίρνουν οι έφηβοι για την μεταλυκειακή τους πορεία είτε ως το αποτέλεσμα μιας ορθολογικής επεξεργασίας, κατά την οποία σταθμίζουν τα υπέρ και τα κατά της τάδε ή της δείνα επιλογής, είτε ως το αποτέλεσμα μιας αναπτυξιακής πορείας, τα στάδια της οποίας καθορίζουν με έναν κανονιστικό τρόπο το αν μία απόφαση είναι ώριμη ή όχι. Στη μελέτη αυτή αναπτύσσεται μία διαφορετική αντίληψη για το εν λόγω ζήτημα, με βασική θέση πως για να κατανοηθεί η απόφαση αυτή πρέπει να ενταχθεί στην ολότητα του κόσμου της ζωής του εφήβου. Μία τέτοια επιστημολογική και θεωρητική μετατόπιση προϋποθέτει την εστίαση σε δύο επίπεδα: από τη μία, να συλλάβει κανείς τις βουλητικές, γνωστικές και συναισθηματικές λογικές οι οποίες εγγράφονται στις αφηγηματικές δομές που αναπτύσσουν οι έφηβοι για να κατανοήσουν τον εαυτό τους από την άλλη, να ανασυγκροτήσει τον τρόπο με τον οποίο αυτές οι δομές είναι ριζωμένες (ή "ριγμένες", όπως θα έλεγε ο Χάιντεγκερ) μέσα στον κόσμο στον οποίο ζουν και μεγαλώνουν. Η μελέτη καταλήγει όχι σε μία απλή ερμηνευτική περιγραφή της καθημερινής ζωής των εφήβων αλλά στον εντοπισμό των αιτιακών διαδικασιών οι οποίες συμβάλλουν στην ανάδειξη τεσσάρων βιογραφικών μορφών ταυτότητας του εφήβου. Σε κάθε μία από αυτές τις βιογραφικές μορφές αντιστοιχεί μία ειδική λογική, η οποία έχει τη δύναμη να παράγει μία συγκεκριμένη μορφή ταυτότητας και όχι άλλη και να δρομολογεί αντίστοιχες διαδρομές του βίου μετά το λύκειο.
16.21
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή