To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ
 
 
 
   
 
diadiktyakes kritikes photo

diadiktyakes kritikes photo


ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ

BKS.0192197      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.14.50 €
μόνο13.05 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-618-087-3
Συγγραφέας: ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 200
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2024

ΣΥΜΜΑΧΟΣ Ή ΕΦΙΑΛΤΗΣ;

Ένα από τα σημαντικότερα περιουσιακά στοιχεία μιας εταιρείας είναι η online φήμη της, το τι δηλαδή λένε ή γράφουν γι' αυτή στο διαδίκτυο. Από τα πρώτα πράγμαια που κοιτάζει κάποιος που θέλει να κάνει κράτηση σε ξενοδοχείο ή να δειπνήσει σε εστιατόριο και όχι μόνο (οι βασικές αρχές διαχείρισης κριτικών είναι οι ίδιες αναμαρτήτως του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιείται μια εταιρεία), είναι οι κριτικές (reviews).

Με τις κριτικές (ή αξιολογήσεις) καταπιάνεται και το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας. Μέσα από τις σελίδες του θα μάθουμε μεταξύ άλλων:
- Γιατί είναι σημαντικές οι κριτικές;
- Γιατί θα πρέπει να απαντάμε;
- Πώς να απαντήσουμε σε μια αρνητική, μια θετική ή μια ανάμεικτη κριτική;
- Σε ποια λάθη υποπίπτουμε συνήθως όταν απαντάμε σε μια κριτική;
- Πώς να διαχειριστούμε παράλογες ή fake κριτικές;
- Πώς μπορούμε να ενθαρρύνουμε τους επισκέπτες μας να γράψουν κριτική;

Πρόκειται για ένα πρακτικό εργαλείο, με πληθώρα παραδειγμάτων, που θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τη φήμη σας και κατ' επέκταση την κερδοφορία σας. Ένα εργαλείο που θα σας βοηθήσει να δείτε τις κριτικές ως σύμμαχο, όχι ως εφιάλτη.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ (BKS.0192197)
diadiktyakes kritikes photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 14.50 € μόνο 13.05
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-960-618-087-3
Συγγραφέας: ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 200
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2024

ΣΥΜΜΑΧΟΣ Ή ΕΦΙΑΛΤΗΣ;

Ένα από τα σημαντικότερα περιουσιακά στοιχεία μιας εταιρείας είναι η online φήμη της, το τι δηλαδή λένε ή γράφουν γι' αυτή στο διαδίκτυο. Από τα πρώτα πράγμαια που κοιτάζει κάποιος που θέλει να κάνει κράτηση σε ξενοδοχείο ή να δειπνήσει σε εστιατόριο και όχι μόνο (οι βασικές αρχές διαχείρισης κριτικών είναι οι ίδιες αναμαρτήτως του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιείται μια εταιρεία), είναι οι κριτικές (reviews).

Με τις κριτικές (ή αξιολογήσεις) καταπιάνεται και το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας. Μέσα από τις σελίδες του θα μάθουμε μεταξύ άλλων:
- Γιατί είναι σημαντικές οι κριτικές;
- Γιατί θα πρέπει να απαντάμε;
- Πώς να απαντήσουμε σε μια αρνητική, μια θετική ή μια ανάμεικτη κριτική;
- Σε ποια λάθη υποπίπτουμε συνήθως όταν απαντάμε σε μια κριτική;
- Πώς να διαχειριστούμε παράλογες ή fake κριτικές;
- Πώς μπορούμε να ενθαρρύνουμε τους επισκέπτες μας να γράψουν κριτική;

Πρόκειται για ένα πρακτικό εργαλείο, με πληθώρα παραδειγμάτων, που θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τη φήμη σας και κατ' επέκταση την κερδοφορία σας. Ένα εργαλείο που θα σας βοηθήσει να δείτε τις κριτικές ως σύμμαχο, όχι ως εφιάλτη.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ BKS.0192197 BKS.0192197 ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-960-618-087-3 Συγγραφέας: ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Σελίδες: 200 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2024 ΣΥΜΜΑΧΟΣ Ή ΕΦΙΑΛΤΗΣ; Ένα από τα σημαντικότερα περιουσιακά στοιχεία μιας εταιρείας είναι η online φήμη της, το τι δηλαδή λένε ή γράφουν γι' αυτή στο διαδίκτυο. Από τα πρώτα πράγμαια που κοιτάζει κάποιος που θέλει να κάνει κράτηση σε ξενοδοχείο ή να δειπνήσει σε εστιατόριο και όχι μόνο (οι βασικές αρχές διαχείρισης κριτικών είναι οι ίδιες αναμαρτήτως του κλάδου στον οποίο δραστηριοποιείται μια εταιρεία), είναι οι κριτικές (reviews). Με τις κριτικές (ή αξιολογήσεις) καταπιάνεται και το βιβλίο που κρατάτε στα χέρια σας. Μέσα από τις σελίδες του θα μάθουμε μεταξύ άλλων: - Γιατί είναι σημαντικές οι κριτικές; - Γιατί θα πρέπει να απαντάμε; - Πώς να απαντήσουμε σε μια αρνητική, μια θετική ή μια ανάμεικτη κριτική; - Σε ποια λάθη υποπίπτουμε συνήθως όταν απαντάμε σε μια κριτική; - Πώς να διαχειριστούμε παράλογες ή fake κριτικές; - Πώς μπορούμε να ενθαρρύνουμε τους επισκέπτες μας να γράψουν κριτική; Πρόκειται για ένα πρακτικό εργαλείο, με πληθώρα παραδειγμάτων, που θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε τη φήμη σας και κατ' επέκταση την κερδοφορία σας. Ένα εργαλείο που θα σας βοηθήσει να δείτε τις κριτικές ως σύμμαχο, όχι ως εφιάλτη.
11.75
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή