To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > BOUTIQUE HOTELS ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
 
 
 
   
 
boutique hotels diaforopoiisi proionton tis toyristikis anaptyxis photo

boutique hotels diaforopoiisi proionton tis toyristikis anaptyxis photo


BOUTIQUE HOTELS ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

BKS.0043134      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΒΛΑΜΗ ΑΙΜΙΛΙΑ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.25.00 €
μόνο22.50 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5036-63-8
Συγγραφέας: ΒΛΑΜΗ ΑΙΜΙΛΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Σελίδες: 240
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2023

ΟΨΕΙΣ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΜΟΡΦΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ

Ο ξενοδοχειακός κλάδος στην Ελλάδα αποτελεί μια ταχέως εξελισσόμενη βιομηχανία, όπου το ζητούμενο, ιδίως κατά τη διάρκεια του 21ου αιώνα, είναι η ποιοτική αναβάθμιση και η αύξηση της ανταγωνιστικότητάς του, με τη σταδιακή μετάβαση του κλάδου από την ομογενοποίηση της παραγωγής και τη μαζική ικανοποίηση των τουριστών, προς την ανάπτυξη πιο ευέλικτων μοντέλων παραγωγής, όπου η παροχή εξατομικευμένων εμπειριών αποτελεί την προστιθέμενη αξία των καταλυμάτων.

Τo παρόν βιβλίο παρουσιάζει την ιστορία, τα δομικά χαρακτηριστικά και τις τρέχουσες τάσεις ενός διαφοροποιημένου ξενοδοχειακού προϊόντος, των boutique hotels. Ειδικότερα, αναφέρεται στην ανάπτυξη και την εξέλιξη του boutique ξενοδοχείου σε διεθνές επίπεδο και παρουσιάζει τη σημασία της ανάπτυξής του στον ελληνικό τουρισμό.

Απευθύνεται σε όσους εκπαιδεύονται, ερευνούν, ασχολούνται με τον τουρισμό και τον ξενοδοχειακό κλάδο και σε όσους δραστηριοποιούνται σε ευρύτερα πεδία σχετικά με την ύπαρξη και λειτουργία των επιχειρήσεων φιλοξενίας.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
BOUTIQUE HOTELS ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ (BKS.0043134)
boutique hotels diaforopoiisi proionton tis toyristikis anaptyxis photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 25.00 € μόνο 22.50
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΒΛΑΜΗ ΑΙΜΙΛΙΑ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-618-5036-63-8
Συγγραφέας: ΒΛΑΜΗ ΑΙΜΙΛΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ
Σελίδες: 240
Διαστάσεις: 14Χ21
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2023

ΟΨΕΙΣ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΜΟΡΦΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ

Ο ξενοδοχειακός κλάδος στην Ελλάδα αποτελεί μια ταχέως εξελισσόμενη βιομηχανία, όπου το ζητούμενο, ιδίως κατά τη διάρκεια του 21ου αιώνα, είναι η ποιοτική αναβάθμιση και η αύξηση της ανταγωνιστικότητάς του, με τη σταδιακή μετάβαση του κλάδου από την ομογενοποίηση της παραγωγής και τη μαζική ικανοποίηση των τουριστών, προς την ανάπτυξη πιο ευέλικτων μοντέλων παραγωγής, όπου η παροχή εξατομικευμένων εμπειριών αποτελεί την προστιθέμενη αξία των καταλυμάτων.

Τo παρόν βιβλίο παρουσιάζει την ιστορία, τα δομικά χαρακτηριστικά και τις τρέχουσες τάσεις ενός διαφοροποιημένου ξενοδοχειακού προϊόντος, των boutique hotels. Ειδικότερα, αναφέρεται στην ανάπτυξη και την εξέλιξη του boutique ξενοδοχείου σε διεθνές επίπεδο και παρουσιάζει τη σημασία της ανάπτυξής του στον ελληνικό τουρισμό.

Απευθύνεται σε όσους εκπαιδεύονται, ερευνούν, ασχολούνται με τον τουρισμό και τον ξενοδοχειακό κλάδο και σε όσους δραστηριοποιούνται σε ευρύτερα πεδία σχετικά με την ύπαρξη και λειτουργία των επιχειρήσεων φιλοξενίας.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
BOUTIQUE HOTELS ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ BKS.0043134 BKS.0043134 ΒΛΑΜΗ ΑΙΜΙΛΙΑ ΒΛΑΜΗ ΑΙΜΙΛΙΑ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΒΛΑΜΗ ΑΙΜΙΛΙΑ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-618-5036-63-8 Συγγραφέας: ΒΛΑΜΗ ΑΙΜΙΛΙΑ Εκδοτικός οίκος: ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ Σελίδες: 240 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2023 ΟΨΕΙΣ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΜΟΡΦΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ Ο ξενοδοχειακός κλάδος στην Ελλάδα αποτελεί μια ταχέως εξελισσόμενη βιομηχανία, όπου το ζητούμενο, ιδίως κατά τη διάρκεια του 21ου αιώνα, είναι η ποιοτική αναβάθμιση και η αύξηση της ανταγωνιστικότητάς του, με τη σταδιακή μετάβαση του κλάδου από την ομογενοποίηση της παραγωγής και τη μαζική ικανοποίηση των τουριστών, προς την ανάπτυξη πιο ευέλικτων μοντέλων παραγωγής, όπου η παροχή εξατομικευμένων εμπειριών αποτελεί την προστιθέμενη αξία των καταλυμάτων. Τo παρόν βιβλίο παρουσιάζει την ιστορία, τα δομικά χαρακτηριστικά και τις τρέχουσες τάσεις ενός διαφοροποιημένου ξενοδοχειακού προϊόντος, των boutique hotels. Ειδικότερα, αναφέρεται στην ανάπτυξη και την εξέλιξη του boutique ξενοδοχείου σε διεθνές επίπεδο και παρουσιάζει τη σημασία της ανάπτυξής του στον ελληνικό τουρισμό. Απευθύνεται σε όσους εκπαιδεύονται, ερευνούν, ασχολούνται με τον τουρισμό και τον ξενοδοχειακό κλάδο και σε όσους δραστηριοποιούνται σε ευρύτερα πεδία σχετικά με την ύπαρξη και λειτουργία των επιχειρήσεων φιλοξενίας.
20.25
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή