Είναι πλέον γεγονός αδιαμφισβήτητο ότι οι νέοι άνθρωποι έρχονται αντιμέτωποι από νωρίς, συχνά υποσυνείδητα και σε χρόνο ανύποπτο για τους ίδιους, τόσο με τα επιτεύγματα των βιοϊατρικών τεχνολογιών, όσο και, ολοένα και πιο συχνά, πληροφορούνται για τα βιοηθικά διλήμματα, που αφορούν στην αρχή ή στο τέλος της ζωής διλήμματα, επί των οποίων η ασυμβίβαστη εφηβική και της πρώιμης νιότης φύση απαιτεί άμεσες απαντήσεις. Τα αναπόφευκτα αιώνια υπαρξιακά και πανανθρώπινα σε συνδυασμό με τα επίκαιρα επιτατικά ερωτήματα, που εγείρονται και συνοδεύουν την πρόοδο των βιοϊατρικών επιστημών, δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν μόνο με επιπλέον τεχνολογική γνώση απαιτείται εξίσου δια-πολιτισμική και παιδαγωγική ευαισθησία, για το πώς ο «άνθρωπος της νιότης» θα προετοιμαστεί κατάλληλα ώστε να διαχειριστεί τις προκλήσεις που θα κληθεί να αντιμετωπίσει στην πορεία του. Το πώς θα καταστεί διδακτή η συγκρότηση της ηθικής σκέψης του νέου ανθρώπου δε αποτελεί μια παράλληλη ανθρωπολογική πρόκληση, που οφείλει να λάβει υπόψιν της τα πολιτισμικά στερεότυπα της εποχής, να αποφύγει την αυταρέσκεια της τεχνολογικής εκπαίδευσης ως μόνης πηγής γνώσης και να μεριμνήσει για την παιδεία της μοναδικότητας και ιδιαιτερότητας εκάστου προσώπου, τη μαθητεία στον σεβασμό του αυτού δικαιώματος δι όλους, για κάθε φάση της ζωής τους, από το λυκαυγές έως και το λυκόφως του βίου τους.
Είναι πλέον γεγονός αδιαμφισβήτητο ότι οι νέοι άνθρωποι έρχονται αντιμέτωποι από νωρίς, συχνά υποσυνείδητα και σε χρόνο ανύποπτο για τους ίδιους, τόσο με τα επιτεύγματα των βιοϊατρικών τεχνολογιών, όσο και, ολοένα και πιο συχνά, πληροφορούνται για τα βιοηθικά διλήμματα, που αφορούν στην αρχή ή στο τέλος της ζωής διλήμματα, επί των οποίων η ασυμβίβαστη εφηβική και της πρώιμης νιότης φύση απαιτεί άμεσες απαντήσεις. Τα αναπόφευκτα αιώνια υπαρξιακά και πανανθρώπινα σε συνδυασμό με τα επίκαιρα επιτατικά ερωτήματα, που εγείρονται και συνοδεύουν την πρόοδο των βιοϊατρικών επιστημών, δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν μόνο με επιπλέον τεχνολογική γνώση απαιτείται εξίσου δια-πολιτισμική και παιδαγωγική ευαισθησία, για το πώς ο «άνθρωπος της νιότης» θα προετοιμαστεί κατάλληλα ώστε να διαχειριστεί τις προκλήσεις που θα κληθεί να αντιμετωπίσει στην πορεία του. Το πώς θα καταστεί διδακτή η συγκρότηση της ηθικής σκέψης του νέου ανθρώπου δε αποτελεί μια παράλληλη ανθρωπολογική πρόκληση, που οφείλει να λάβει υπόψιν της τα πολιτισμικά στερεότυπα της εποχής, να αποφύγει την αυταρέσκεια της τεχνολογικής εκπαίδευσης ως μόνης πηγής γνώσης και να μεριμνήσει για την παιδεία της μοναδικότητας και ιδιαιτερότητας εκάστου προσώπου, τη μαθητεία στον σεβασμό του αυτού δικαιώματος δι όλους, για κάθε φάση της ζωής τους, από το λυκαυγές έως και το λυκόφως του βίου τους.
ΒΙΟΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΟΙBKS.0566232BKS.0566232ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟΦΙΛΟΣΟΦΙΑΚατηγορία: ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ISBN: 978-960-02-4426-7 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ Σειρά: ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΜΕΛΕΤΕΣ Σελίδες: 480 Διαστάσεις: 14Χ21 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2024 Είναι πλέον γεγονός αδιαμφισβήτητο ότι οι νέοι άνθρωποι έρχονται αντιμέτωποι από νωρίς, συχνά υποσυνείδητα και σε χρόνο ανύποπτο για τους ίδιους, τόσο με τα επιτεύγματα των βιοϊατρικών τεχνολογιών, όσο και, ολοένα και πιο συχνά, πληροφορούνται για τα βιοηθικά διλήμματα, που αφορούν στην αρχή ή στο τέλος της ζωής διλήμματα, επί των οποίων η ασυμβίβαστη εφηβική και της πρώιμης νιότης φύση απαιτεί άμεσες απαντήσεις. Τα αναπόφευκτα αιώνια υπαρξιακά και πανανθρώπινα σε συνδυασμό με τα επίκαιρα επιτατικά ερωτήματα, που εγείρονται και συνοδεύουν την πρόοδο των βιοϊατρικών επιστημών, δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν μόνο με επιπλέον τεχνολογική γνώση απαιτείται εξίσου δια-πολιτισμική και παιδαγωγική ευαισθησία, για το πώς ο «άνθρωπος της νιότης» θα προετοιμαστεί κατάλληλα ώστε να διαχειριστεί τις προκλήσεις που θα κληθεί να αντιμετωπίσει στην πορεία του. Το πώς θα καταστεί διδακτή η συγκρότηση της ηθικής σκέψης του νέου ανθρώπου δε αποτελεί μια παράλληλη ανθρωπολογική πρόκληση, που οφείλει να λάβει υπόψιν της τα πολιτισμικά στερεότυπα της εποχής, να αποφύγει την αυταρέσκεια της τεχνολογικής εκπαίδευσης ως μόνης πηγής γνώσης και να μεριμνήσει για την παιδεία της μοναδικότητας και ιδιαιτερότητας εκάστου προσώπου, τη μαθητεία στον σεβασμό του αυτού δικαιώματος δι όλους, για κάθε φάση της ζωής τους, από το λυκαυγές έως και το λυκόφως του βίου τους. ΒΙΟΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΟΙ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση