To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Μελέτες > ΒΙΝΤΕΟΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
 
 
 
   
 
binteopaixnidia photo

binteopaixnidia photo


ΒΙΝΤΕΟΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

BKS.0111313      
ΚατηγορίαΜΕΛΕΤΕΣ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΚΩΣΤΑΣ στην κατηγορία ΜΕΛΕΤΕΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.35.00 €
μόνο26.25 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-461-255-0
Συγγραφέας: ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΚΩΣΤΑΣ
Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
Σελίδες: 368
Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2009

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια συνολική επισκόπηση της βιομηχανίας των βιντεοπαιχνιδιών.

Χάρη στον κατανοητό και απλό τρόπο προσέγγισης των θεμάτων, είναι κατάλληλο για φοιτητές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης όλων των κατευθύνσεων και σχολών, για γονείς και εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να γνωρίσουν αυτή τη σύγχρονη ασχολία των παιδιών και των ενηλίκων, καθώς και για ανεξάρτητους δημιουργούς βιντεοπαιχνιδιών που θέλουν να κατανοήσουν τις δομές και τη λειτουργία της βιομηχανίας και τις μεθόδους ανάπτυξης παιχνιδιών.

Μάλιστα, στη συνοδευτική ιστοσελίδα του βιβλίου διατίθενται διαφάνειες διαλέξεων, με τη χρήση των οποίων το βιβλίο μπορεί να μετατραπεί σε ιδανικό εγχειρίδιο για τη διδασκαλία θεμάτων που αφορούν τα βιντεοπαιχνίδια.

Περιεχόμενα του βιβλίου:

  • Μια σύντομη αναδρομή στην ιστορία των ηλεκτρονικών παιχνιδιών
  • Πλατφόρμες και είδη παιχνιδιών
  • Ανάπτυξη, έκδοση και πώληση παιχνιδιών
  • Το προφίλ του παίκτη βιντεοπαιχνιδιών
  • Διαδίκτυο και βιντεοπαιχνίδια
  • Εναλλακτικές εφαρμογές βιντεοπαιχνιδιών
  • Κοινωνικά και ηθικά θέματα των βιντεοπαιχνιδιών
  • Αρχές σχεδιασμού βιντεοπαιχνιδιών και Σχεδιασμός παιχνιδιών για όλους
  • Τα στάδια ανάπτυξης ενός βιντεοπαιχνιδιού
  • Η πλατφόρμα ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιού
  • Η αρχιτεκτονική ενός βιντεοπαιχνιδιού
  • Η ομάδα ανάπτυξης ενός βιντεοπαιχνιδιού
  • Τεχνολογία λογισμικού και Εργαλεία ανάπτυξης λογισμικού
  • Ανάπτυξη και διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου
  • Το μέλλον της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος   (1 σχόλιο)
    Βαθμολογία 8
    Σύνολο ψήφων: 1 Σχολιάστε και ψηφίστε
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 8 στις 16-07-2013
    Πλούσιο σε περιεχόμενο από τη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών και αρκετά περιεκτικό. Ιδανικό για όσους θέλουν να γνωρίσουν αρκετά στοιχεία γύρω από τα βιντεοπαιχνίδια αλλά δεν προτείνεται για όσους θέλουν να ασχοληθούν με την ανάπτυξη τους, καθώς δεν προσφέρει τεχνικές γνώσεις.

    Last viewed
    ΒΙΝΤΕΟΠΑΙΧΝΙΔΙΑ (BKS.0111313)
    binteopaixnidia photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 35.00 € μόνο 26.25
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: ΜΕΛΕΤΕΣ
    ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΚΩΣΤΑΣ στην κατηγορία ΜΕΛΕΤΕΣ

    ISBN: 978-960-461-255-0
    Συγγραφέας: ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΚΩΣΤΑΣ
    Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ
    Σελίδες: 368
    Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2009

    ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

    Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια συνολική επισκόπηση της βιομηχανίας των βιντεοπαιχνιδιών.

    Χάρη στον κατανοητό και απλό τρόπο προσέγγισης των θεμάτων, είναι κατάλληλο για φοιτητές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης όλων των κατευθύνσεων και σχολών, για γονείς και εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να γνωρίσουν αυτή τη σύγχρονη ασχολία των παιδιών και των ενηλίκων, καθώς και για ανεξάρτητους δημιουργούς βιντεοπαιχνιδιών που θέλουν να κατανοήσουν τις δομές και τη λειτουργία της βιομηχανίας και τις μεθόδους ανάπτυξης παιχνιδιών.

    Μάλιστα, στη συνοδευτική ιστοσελίδα του βιβλίου διατίθενται διαφάνειες διαλέξεων, με τη χρήση των οποίων το βιβλίο μπορεί να μετατραπεί σε ιδανικό εγχειρίδιο για τη διδασκαλία θεμάτων που αφορούν τα βιντεοπαιχνίδια.

    Περιεχόμενα του βιβλίου:
    • Μια σύντομη αναδρομή στην ιστορία των ηλεκτρονικών παιχνιδιών
    • Πλατφόρμες και είδη παιχνιδιών
    • Ανάπτυξη, έκδοση και πώληση παιχνιδιών
    • Το προφίλ του παίκτη βιντεοπαιχνιδιών
    • Διαδίκτυο και βιντεοπαιχνίδια
    • Εναλλακτικές εφαρμογές βιντεοπαιχνιδιών
    • Κοινωνικά και ηθικά θέματα των βιντεοπαιχνιδιών
    • Αρχές σχεδιασμού βιντεοπαιχνιδιών και Σχεδιασμός παιχνιδιών για όλους
    • Τα στάδια ανάπτυξης ενός βιντεοπαιχνιδιού
    • Η πλατφόρμα ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιού
    • Η αρχιτεκτονική ενός βιντεοπαιχνιδιού
    • Η ομάδα ανάπτυξης ενός βιντεοπαιχνιδιού
    • Τεχνολογία λογισμικού και Εργαλεία ανάπτυξης λογισμικού
    • Ανάπτυξη και διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου
    • Το μέλλον της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών

    8/10 από 1 χρήστες
    Από ανώνυμο χρήστη - Βαθμολογία 8 - 16-07-2013
    Πλούσιο σε περιεχόμενο από τη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών και αρκετά περιεκτικό. Ιδανικό για όσους θέλουν να γνωρίσουν αρκετά στοιχεία γύρω από τα βιντεοπαιχνίδια αλλά δεν προτείνεται για όσους θέλουν να ασχοληθούν με την ανάπτυξη τους, καθώς δεν προσφέρει τεχνικές γνώσεις.
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΒΙΝΤΕΟΠΑΙΧΝΙΔΙΑ BKS.0111313 BKS.0111313 ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΚΩΣΤΑΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΚΩΣΤΑΣ ΜΕΛΕΤΕΣ Κατηγορία: ΜΕΛΕΤΕΣ •ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΚΩΣΤΑΣ στην κατηγορία ΜΕΛΕΤΕΣ ISBN: 978-960-461-255-0 Συγγραφέας: ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΚΩΣΤΑΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Σελίδες: 368 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2009 ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια συνολική επισκόπηση της βιομηχανίας των βιντεοπαιχνιδιών. Χάρη στον κατανοητό και απλό τρόπο προσέγγισης των θεμάτων, είναι κατάλληλο για φοιτητές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης όλων των κατευθύνσεων και σχολών, για γονείς και εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να γνωρίσουν αυτή τη σύγχρονη ασχολία των παιδιών και των ενηλίκων, καθώς και για ανεξάρτητους δημιουργούς βιντεοπαιχνιδιών που θέλουν να κατανοήσουν τις δομές και τη λειτουργία της βιομηχανίας και τις μεθόδους ανάπτυξης παιχνιδιών. Μάλιστα, στη συνοδευτική ιστοσελίδα του βιβλίου διατίθενται διαφάνειες διαλέξεων, με τη χρήση των οποίων το βιβλίο μπορεί να μετατραπεί σε ιδανικό εγχειρίδιο για τη διδασκαλία θεμάτων που αφορούν τα βιντεοπαιχνίδια. Περιεχόμενα του βιβλίου:• Μια σύντομη αναδρομή στην ιστορία των ηλεκτρονικών παιχνιδιών• Πλατφόρμες και είδη παιχνιδιών• Ανάπτυξη, έκδοση και πώληση παιχνιδιών• Το προφίλ του παίκτη βιντεοπαιχνιδιών• Διαδίκτυο και βιντεοπαιχνίδια• Εναλλακτικές εφαρμογές βιντεοπαιχνιδιών• Κοινωνικά και ηθικά θέματα των βιντεοπαιχνιδιών• Αρχές σχεδιασμού βιντεοπαιχνιδιών και Σχεδιασμός παιχνιδιών για όλους• Τα στάδια ανάπτυξης ενός βιντεοπαιχνιδιού• Η πλατφόρμα ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιού• Η αρχιτεκτονική ενός βιντεοπαιχνιδιού• Η ομάδα ανάπτυξης ενός βιντεοπαιχνιδιού• Τεχνολογία λογισμικού και Εργαλεία ανάπτυξης λογισμικού• Ανάπτυξη και διαχείριση ψηφιακού περιεχομένου• Το μέλλον της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών
    19.69
    8 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή