ISBN: 978-960-461-255-0 Συγγραφέας: ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΚΩΣΤΑΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Σελίδες: 368 Ημερομηνία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2009 ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Το βιβλίο αυτό αποτελεί μια συνολική επισκόπηση της βιομηχανίας των βιντεοπαιχνιδιών. Χάρη στον κατανοητό και απλό τρόπο προσέγγισης των θεμάτων, είναι κατάλληλο για φοιτητές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης όλων των κατευθύνσεων και σχολών, για γονείς και εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να γνωρίσουν αυτή τη σύγχρονη ασχολία των παιδιών και των ενηλίκων, καθώς και για ανεξάρτητους δημιουργούς βιντεοπαιχνιδιών που θέλουν να κατανοήσουν τις δομές και τη λειτουργία της βιομηχανίας και τις μεθόδους ανάπτυξης παιχνιδιών. Μάλιστα, στη συνοδευτική ιστοσελίδα του βιβλίου διατίθενται διαφάνειες διαλέξεων, με τη χρήση των οποίων το βιβλίο μπορεί να μετατραπεί σε ιδανικό εγχειρίδιο για τη διδασκαλία θεμάτων που αφορούν τα βιντεοπαιχνίδια. Περιεχόμενα του βιβλίου: Μια σύντομη αναδρομή στην ιστορία των ηλεκτρονικών παιχνιδιώνΠλατφόρμες και είδη παιχνιδιώνΑνάπτυξη, έκδοση και πώληση παιχνιδιώνΤο προφίλ του παίκτη βιντεοπαιχνιδιώνΔιαδίκτυο και βιντεοπαιχνίδιαΕναλλακτικές εφαρμογές βιντεοπαιχνιδιώνΚοινωνικά και ηθικά θέματα των βιντεοπαιχνιδιώνΑρχές σχεδιασμού βιντεοπαιχνιδιών και Σχεδιασμός παιχνιδιών για όλουςΤα στάδια ανάπτυξης ενός βιντεοπαιχνιδιούΗ πλατφόρμα ανάπτυξης βιντεοπαιχνιδιούΗ αρχιτεκτονική ενός βιντεοπαιχνιδιούΗ ομάδα ανάπτυξης ενός βιντεοπαιχνιδιούΤεχνολογία λογισμικού και Εργαλεία ανάπτυξης λογισμικούΑνάπτυξη και διαχείριση ψηφιακού περιεχομένουΤο μέλλον της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών
|