To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
 
 
 
   
 
axiologisi ton ekpaideytikon photo

axiologisi ton ekpaideytikon photo


ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

BKS.0211118      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.21.20 €
μόνο16.96 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-5163-21-1
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΦΥΛΑΤΟΣ
Σελίδες: 282
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούλιος 2015

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ

Από τη σύστασή του το ελληνικό κράτος με το διάταγμα 1372/5 του 1830 θέσπισε το θεσμό του επιθεωρητή. Μέσα από την υπερεξουσία του αξιολογούσε το δάσκαλο ως προς τον τρόπο εργασίας του, αλλά και αποφάσιζε ποιος δάσκαλος θα συνέχιζε να διδάσκει και ποιος όχι.

Έκτοτε σε όλες τις μεταρρυθμιστικές προσπάθειες που επιχειρήθηκαν από όλες τις κυβερνήσεις, δεν απουσιάζουν οι προσπάθειες χειραγώγησης και ελέγχου των εκπαιδευτικών και του εκπαιδευτικού έργου. Όλες αυτές οι προσπάθειες έστω και με διαφορετικό όνομα είχαν ένα κοινό διττό σκοπό, την μεταλαμπάδευση στους μαθητές της κυρίαρχης ιδεολογίας και τον έλεγχο των πολιτικών φρονημάτων των εκπαιδευτικών. Ούτε η μεταρρύθμιση του 1964 -που ήταν και η μοναδική πραγματική προσπάθεια- δεν απάλλαξε τους εκπαιδευτικούς από το βρόγχο του επιθεωρητισμού.

Η περίοδος 1981-1985 τερματίζει την πολιτική κυριαρχία της συντηρητικής ιδεολογίας και δίνει ελπίδες, μέσα από το πλήρες ελεγχόμενο συνδικαλιστικό κίνημα, για κατάργηση του θεσμού των επιθεωρητών η οποία και πραγματώνεται μέσα από τον περιορισμό των εποπτικών καθηκόντων τους. Παρά την κατάργηση των επιθεωρητών οι επόμενες κυβερνήσεις δεν αμφισβητούν το θεσμό της αξιολόγησης και προσπαθούν να επιβάλλουν ένα νέο σύστημα. Ακόμη και σήμερα η «αξιολόγηση» αποτελεί αντικείμενο ποικίλων διαπραγματεύσεων ενώ η «αποτίμηση» εμφανίζεται στο προσκήνιο.

Όλα αυτά τα χρόνια το συνδικαλιστικό κίνημα είναι εγκλωβισμένο στη διεκδίκηση συντεχνιακών συμφερόντων, περιορίζεται σε μεμονωμένες διεκδικήσεις, δεν μπορεί να αντιταχθεί στην κυρίαρχη ιδεολογία, δεν καταφέρνει να αμφισβητήσει ευθέως το θεσμό της αξιολόγησης που λειτουργεί ως ένα είδος αστυνόμευσης της εκπαιδευτικής κοινότητας.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (BKS.0211118)
axiologisi ton ekpaideytikon photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 21.20 € μόνο 16.96
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-618-5163-21-1
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: ΦΥΛΑΤΟΣ
Σελίδες: 282
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούλιος 2015

ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ

Από τη σύστασή του το ελληνικό κράτος με το διάταγμα 1372/5 του 1830 θέσπισε το θεσμό του επιθεωρητή. Μέσα από την υπερεξουσία του αξιολογούσε το δάσκαλο ως προς τον τρόπο εργασίας του, αλλά και αποφάσιζε ποιος δάσκαλος θα συνέχιζε να διδάσκει και ποιος όχι.

Έκτοτε σε όλες τις μεταρρυθμιστικές προσπάθειες που επιχειρήθηκαν από όλες τις κυβερνήσεις, δεν απουσιάζουν οι προσπάθειες χειραγώγησης και ελέγχου των εκπαιδευτικών και του εκπαιδευτικού έργου. Όλες αυτές οι προσπάθειες έστω και με διαφορετικό όνομα είχαν ένα κοινό διττό σκοπό, την μεταλαμπάδευση στους μαθητές της κυρίαρχης ιδεολογίας και τον έλεγχο των πολιτικών φρονημάτων των εκπαιδευτικών. Ούτε η μεταρρύθμιση του 1964 -που ήταν και η μοναδική πραγματική προσπάθεια- δεν απάλλαξε τους εκπαιδευτικούς από το βρόγχο του επιθεωρητισμού.

Η περίοδος 1981-1985 τερματίζει την πολιτική κυριαρχία της συντηρητικής ιδεολογίας και δίνει ελπίδες, μέσα από το πλήρες ελεγχόμενο συνδικαλιστικό κίνημα, για κατάργηση του θεσμού των επιθεωρητών η οποία και πραγματώνεται μέσα από τον περιορισμό των εποπτικών καθηκόντων τους. Παρά την κατάργηση των επιθεωρητών οι επόμενες κυβερνήσεις δεν αμφισβητούν το θεσμό της αξιολόγησης και προσπαθούν να επιβάλλουν ένα νέο σύστημα. Ακόμη και σήμερα η «αξιολόγηση» αποτελεί αντικείμενο ποικίλων διαπραγματεύσεων ενώ η «αποτίμηση» εμφανίζεται στο προσκήνιο.

Όλα αυτά τα χρόνια το συνδικαλιστικό κίνημα είναι εγκλωβισμένο στη διεκδίκηση συντεχνιακών συμφερόντων, περιορίζεται σε μεμονωμένες διεκδικήσεις, δεν μπορεί να αντιταχθεί στην κυρίαρχη ιδεολογία, δεν καταφέρνει να αμφισβητήσει ευθέως το θεσμό της αξιολόγησης που λειτουργεί ως ένα είδος αστυνόμευσης της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ BKS.0211118 BKS.0211118 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-618-5163-21-1 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΦΥΛΑΤΟΣ Σελίδες: 282 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιούλιος 2015 ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ Από τη σύστασή του το ελληνικό κράτος με το διάταγμα 1372/5 του 1830 θέσπισε το θεσμό του επιθεωρητή. Μέσα από την υπερεξουσία του αξιολογούσε το δάσκαλο ως προς τον τρόπο εργασίας του, αλλά και αποφάσιζε ποιος δάσκαλος θα συνέχιζε να διδάσκει και ποιος όχι. Έκτοτε σε όλες τις μεταρρυθμιστικές προσπάθειες που επιχειρήθηκαν από όλες τις κυβερνήσεις, δεν απουσιάζουν οι προσπάθειες χειραγώγησης και ελέγχου των εκπαιδευτικών και του εκπαιδευτικού έργου. Όλες αυτές οι προσπάθειες έστω και με διαφορετικό όνομα είχαν ένα κοινό διττό σκοπό, την μεταλαμπάδευση στους μαθητές της κυρίαρχης ιδεολογίας και τον έλεγχο των πολιτικών φρονημάτων των εκπαιδευτικών. Ούτε η μεταρρύθμιση του 1964 -που ήταν και η μοναδική πραγματική προσπάθεια- δεν απάλλαξε τους εκπαιδευτικούς από το βρόγχο του επιθεωρητισμού. Η περίοδος 1981-1985 τερματίζει την πολιτική κυριαρχία της συντηρητικής ιδεολογίας και δίνει ελπίδες, μέσα από το πλήρες ελεγχόμενο συνδικαλιστικό κίνημα, για κατάργηση του θεσμού των επιθεωρητών η οποία και πραγματώνεται μέσα από τον περιορισμό των εποπτικών καθηκόντων τους. Παρά την κατάργηση των επιθεωρητών οι επόμενες κυβερνήσεις δεν αμφισβητούν το θεσμό της αξιολόγησης και προσπαθούν να επιβάλλουν ένα νέο σύστημα. Ακόμη και σήμερα η «αξιολόγηση» αποτελεί αντικείμενο ποικίλων διαπραγματεύσεων ενώ η «αποτίμηση» εμφανίζεται στο προσκήνιο. Όλα αυτά τα χρόνια το συνδικαλιστικό κίνημα είναι εγκλωβισμένο στη διεκδίκηση συντεχνιακών συμφερόντων, περιορίζεται σε μεμονωμένες διεκδικήσεις, δεν μπορεί να αντιταχθεί στην κυρίαρχη ιδεολογία, δεν καταφέρνει να αμφισβητήσει ευθέως το θεσμό της αξιολόγησης που λειτουργεί ως ένα είδος αστυνόμευσης της εκπαιδευτικής κοινότητας.
13.57
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή