To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
 
 
 
   
 
axiologisi ton ekpaideytikon photo

axiologisi ton ekpaideytikon photo


ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

BKS.0074259      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΝΤΑΡΛΙΝΓΚ ΧΑΜΟΝΤ ΛΙΝΤΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

16.96 €
Προτεινόμενη λιανική 21.20 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-02-3137-3
Συγγραφέας: ΝΤΑΡΛΙΝΓΚ ΧΑΜΟΝΤ ΛΙΝΤΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Σελίδες: 341
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2015

ΜΙΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ

Η αμερικανίδα καθηγήτρια παιδαγωγικής, στηριζόμενη σε πλήθος ερευνών, παρουσιάζει μια σφαιρική πρόταση καθώς και τις κατευθυντήριες γραμμές και τα μοντέλα που προϋποθέτει η εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης αξιολόγησης εκπαιδευτικών. Όπως επισημαίνει και ο υπότιτλος του βιβλίου, παρατίθενται όλα όσα έχουν πραγματικά σημασία για την αποτελεσματικότητα και τη βελτίωση των εκπαιδευτικών.

Θεωρώντας ότι η αξιολόγηση νηπιαγωγών, δασκάλων και καθηγητών πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα ενός συστήματος διδασκαλίας και μάθησης, επισημαίνει ότι αυτό πρέπει να περιλαμβάνει σαφή κριτήρια για τη μάθηση των μαθητών, τη διδακτική ύλη και τα συστήματα εξετάσεων, κοινά πρότυπα διδασκαλίας που άπτονται της ουσιαστικής μάθησης και εφαρμόζονται από όλους τους εκπαιδευτικούς, αξιολογήσεις απόδοσης που βασίζονται στα πρότυπα αυτά, συστήματα αξιολόγησης ευθυγραμμισμένα με τα ίδια πρότυπα για την εσωτερική αξιολόγηση, ευκαιρίες για επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και υποδομές στήριξης που θα διασφαλίζουν την ύπαρξη κατάλληλα εκπαιδευμένων αξιολογητών και συμβούλων για όσους δασκάλους έχουν ανάγκη από επιπλέον βοήθεια.

Όπως επισημαίνουν στην εισαγωγή τους στην ελληνική έκδοση οι Ευγενία Κουτσουβάνου και Μαρία Σακελλαρίου, η Linda Darling-Hammond -η οποία ίδρυσε και συνδιευθύνει το Κέντρο για Χάραξη Πολιτικής Ίσων Ευκαιριών στην Εκπαίδευση στο Πανεπιστήμιο Stanford- είναι ο ενδεδειγμένος άνθρωπος για να παρουσιάσει με εξαιρετικά πειστικό τρόπο επιχειρήματα υπέρ μιας προσέγγισης στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που υποστηρίζει μοντέλα συνεργασίας για τον προγραμματισμό και τη μάθηση των παιδαγωγών. Διότι η αξιολόγηση είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη διαρκή βελτίωση κάθε εκπαιδευτικού ξεχωριστά και κατά συνέπεια του συνόλου του εκπαιδευτικού δυναμικού μιας χώρας.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (BKS.0074259)
axiologisi ton ekpaideytikon photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
16.96 €
Προτεινόμενη λιανική 21.20 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΝΤΑΡΛΙΝΓΚ ΧΑΜΟΝΤ ΛΙΝΤΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-02-3137-3
Συγγραφέας: ΝΤΑΡΛΙΝΓΚ ΧΑΜΟΝΤ ΛΙΝΤΑ
Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ
Σελίδες: 341
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2015

ΜΙΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ

Η αμερικανίδα καθηγήτρια παιδαγωγικής, στηριζόμενη σε πλήθος ερευνών, παρουσιάζει μια σφαιρική πρόταση καθώς και τις κατευθυντήριες γραμμές και τα μοντέλα που προϋποθέτει η εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης αξιολόγησης εκπαιδευτικών. Όπως επισημαίνει και ο υπότιτλος του βιβλίου, παρατίθενται όλα όσα έχουν πραγματικά σημασία για την αποτελεσματικότητα και τη βελτίωση των εκπαιδευτικών.

Θεωρώντας ότι η αξιολόγηση νηπιαγωγών, δασκάλων και καθηγητών πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα ενός συστήματος διδασκαλίας και μάθησης, επισημαίνει ότι αυτό πρέπει να περιλαμβάνει σαφή κριτήρια για τη μάθηση των μαθητών, τη διδακτική ύλη και τα συστήματα εξετάσεων, κοινά πρότυπα διδασκαλίας που άπτονται της ουσιαστικής μάθησης και εφαρμόζονται από όλους τους εκπαιδευτικούς, αξιολογήσεις απόδοσης που βασίζονται στα πρότυπα αυτά, συστήματα αξιολόγησης ευθυγραμμισμένα με τα ίδια πρότυπα για την εσωτερική αξιολόγηση, ευκαιρίες για επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και υποδομές στήριξης που θα διασφαλίζουν την ύπαρξη κατάλληλα εκπαιδευμένων αξιολογητών και συμβούλων για όσους δασκάλους έχουν ανάγκη από επιπλέον βοήθεια.

Όπως επισημαίνουν στην εισαγωγή τους στην ελληνική έκδοση οι Ευγενία Κουτσουβάνου και Μαρία Σακελλαρίου, η Linda Darling-Hammond -η οποία ίδρυσε και συνδιευθύνει το Κέντρο για Χάραξη Πολιτικής Ίσων Ευκαιριών στην Εκπαίδευση στο Πανεπιστήμιο Stanford- είναι ο ενδεδειγμένος άνθρωπος για να παρουσιάσει με εξαιρετικά πειστικό τρόπο επιχειρήματα υπέρ μιας προσέγγισης στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που υποστηρίζει μοντέλα συνεργασίας για τον προγραμματισμό και τη μάθηση των παιδαγωγών. Διότι η αξιολόγηση είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη διαρκή βελτίωση κάθε εκπαιδευτικού ξεχωριστά και κατά συνέπεια του συνόλου του εκπαιδευτικού δυναμικού μιας χώρας.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ BKS.0074259 BKS.0074259 ΝΤΑΡΛΙΝΓΚ ΧΑΜΟΝΤ ΛΙΝΤΑ ΝΤΑΡΛΙΝΓΚ ΧΑΜΟΝΤ ΛΙΝΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΝΤΑΡΛΙΝΓΚ ΧΑΜΟΝΤ ΛΙΝΤΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-02-3137-3 Συγγραφέας: ΝΤΑΡΛΙΝΓΚ ΧΑΜΟΝΤ ΛΙΝΤΑ Εκδοτικός οίκος: ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ Σελίδες: 341 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Νοέμβριος 2015 ΜΙΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ Η αμερικανίδα καθηγήτρια παιδαγωγικής, στηριζόμενη σε πλήθος ερευνών, παρουσιάζει μια σφαιρική πρόταση καθώς και τις κατευθυντήριες γραμμές και τα μοντέλα που προϋποθέτει η εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης αξιολόγησης εκπαιδευτικών. Όπως επισημαίνει και ο υπότιτλος του βιβλίου, παρατίθενται όλα όσα έχουν πραγματικά σημασία για την αποτελεσματικότητα και τη βελτίωση των εκπαιδευτικών. Θεωρώντας ότι η αξιολόγηση νηπιαγωγών, δασκάλων και καθηγητών πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα ενός συστήματος διδασκαλίας και μάθησης, επισημαίνει ότι αυτό πρέπει να περιλαμβάνει σαφή κριτήρια για τη μάθηση των μαθητών, τη διδακτική ύλη και τα συστήματα εξετάσεων, κοινά πρότυπα διδασκαλίας που άπτονται της ουσιαστικής μάθησης και εφαρμόζονται από όλους τους εκπαιδευτικούς, αξιολογήσεις απόδοσης που βασίζονται στα πρότυπα αυτά, συστήματα αξιολόγησης ευθυγραμμισμένα με τα ίδια πρότυπα για την εσωτερική αξιολόγηση, ευκαιρίες για επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και υποδομές στήριξης που θα διασφαλίζουν την ύπαρξη κατάλληλα εκπαιδευμένων αξιολογητών και συμβούλων για όσους δασκάλους έχουν ανάγκη από επιπλέον βοήθεια. Όπως επισημαίνουν στην εισαγωγή τους στην ελληνική έκδοση οι Ευγενία Κουτσουβάνου και Μαρία Σακελλαρίου, η Linda Darling-Hammond -η οποία ίδρυσε και συνδιευθύνει το Κέντρο για Χάραξη Πολιτικής Ίσων Ευκαιριών στην Εκπαίδευση στο Πανεπιστήμιο Stanford- είναι ο ενδεδειγμένος άνθρωπος για να παρουσιάσει με εξαιρετικά πειστικό τρόπο επιχειρήματα υπέρ μιας προσέγγισης στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών που υποστηρίζει μοντέλα συνεργασίας για τον προγραμματισμό και τη μάθηση των παιδαγωγών. Διότι η αξιολόγηση είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη διαρκή βελτίωση κάθε εκπαιδευτικού ξεχωριστά και κατά συνέπεια του συνόλου του εκπαιδευτικού δυναμικού μιας χώρας.
13.57
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή