To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
 
 
 
   
 
axiologisi kai mathisi stin elliniki deyterobathmia geniki ekpaideysi photo

axiologisi kai mathisi stin elliniki deyterobathmia geniki ekpaideysi photo


ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

BKS.0089316      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΟΛΥΜΠΑΡΗ ΤΑΝΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΕΝΙΚΑ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

13.50 €
Προτεινόμενη λιανική 15.00 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-202-234-4
Συγγραφέας: ΚΟΛΥΜΠΑΡΗ ΤΑΝΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΣΙΓΜΑ
Σελίδες: 176
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2025

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ

Η εξέλιξη της αξιολόγησης στην ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση αποτελεί κρίσιμο τομέα για την κατανόηση των μεταρρυθμίσεων και των προκλήσεων που αντιμετωπίζει το εκπαιδευτικό σύστημα. Στο παρόν βιβλίο, η συγγραφέας αναλύει τη μετάβαση από τις παραδοσιακές μορφές αξιολόγησης της μάθησης, οι οποίες επικεντρώνονταν σε ελεγκτικές διαδικασίες διαπιστωτικού χαρακτήρα για την εκτίμηση της επίδοσης των μαθητών, στις σύγχρονες μεθόδους «αξιολόγησης για τη μάθηση», οι οποίες στοχεύουν στην ενίσχυση της μαθησιακής διαδικασίας και στην ενεργό συμμετοχή των μαθητών.

Εξετάζοντας τις εκπαιδευτικές πολιτικές που υλοποιήθηκαν από τη σύσταση του νεοελληνικού κράτους έως το 2024, αυτό το βιβλίο αναδεικνύει τις κοινωνικές και πολιτικές δυναμικές, τις κυρίαρχες ιδεολογίες και τις παιδαγωγικές θεωρίες που διαμόρφωσαν κατά τη διάρκεια της ιστορικής πορείας τη σχέση μεταξύ διδασκαλίας, μάθησης και αξιολόγησης στην ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Παράλληλα, προσφέρει ένα θεωρητικό και πρακτικό πλαίσιο για την εφαρμογή των σύγχρονων μοντέλων αξιολόγησης στη διδακτική πράξη αναλύοντας τις εθνικές παραμέτρους και τις διεθνείς τάσεις που επηρεάζουν τη συνεχιζόμενη βελτίωση της ποιότητας της μάθησης.

Απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα αναγνωστών, όπως ερευνητές, φοιτητές, εκπαιδευτικούς και διαμορφωτές πολιτικής, οι οποίοι επιθυμούν να κατανοήσουν σε βάθος τη διαχρονική εξέλιξη της αξιολόγησης και τον ρόλο της στη λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος.

Το βιβλίο στοχεύει να προσφέρει στους αναγνώστες μια διευρυμένη αντίληψη για τη σημασία των σύγχρονων εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων και τη συμβολή τους στην αναβάθμιση της ποιότητας της μάθησης και του σχολικού περιβάλλοντος.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (BKS.0089316)
axiologisi kai mathisi stin elliniki deyterobathmia geniki ekpaideysi photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
13.50 €
Προτεινόμενη λιανική 15.00 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΚΟΛΥΜΠΑΡΗ ΤΑΝΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-618-202-234-4
Συγγραφέας: ΚΟΛΥΜΠΑΡΗ ΤΑΝΙΑ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΣΙΓΜΑ
Σελίδες: 176
Διαστάσεις: 17Χ24
Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2025

ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ

Η εξέλιξη της αξιολόγησης στην ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση αποτελεί κρίσιμο τομέα για την κατανόηση των μεταρρυθμίσεων και των προκλήσεων που αντιμετωπίζει το εκπαιδευτικό σύστημα. Στο παρόν βιβλίο, η συγγραφέας αναλύει τη μετάβαση από τις παραδοσιακές μορφές αξιολόγησης της μάθησης, οι οποίες επικεντρώνονταν σε ελεγκτικές διαδικασίες διαπιστωτικού χαρακτήρα για την εκτίμηση της επίδοσης των μαθητών, στις σύγχρονες μεθόδους «αξιολόγησης για τη μάθηση», οι οποίες στοχεύουν στην ενίσχυση της μαθησιακής διαδικασίας και στην ενεργό συμμετοχή των μαθητών.

Εξετάζοντας τις εκπαιδευτικές πολιτικές που υλοποιήθηκαν από τη σύσταση του νεοελληνικού κράτους έως το 2024, αυτό το βιβλίο αναδεικνύει τις κοινωνικές και πολιτικές δυναμικές, τις κυρίαρχες ιδεολογίες και τις παιδαγωγικές θεωρίες που διαμόρφωσαν κατά τη διάρκεια της ιστορικής πορείας τη σχέση μεταξύ διδασκαλίας, μάθησης και αξιολόγησης στην ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Παράλληλα, προσφέρει ένα θεωρητικό και πρακτικό πλαίσιο για την εφαρμογή των σύγχρονων μοντέλων αξιολόγησης στη διδακτική πράξη αναλύοντας τις εθνικές παραμέτρους και τις διεθνείς τάσεις που επηρεάζουν τη συνεχιζόμενη βελτίωση της ποιότητας της μάθησης.

Απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα αναγνωστών, όπως ερευνητές, φοιτητές, εκπαιδευτικούς και διαμορφωτές πολιτικής, οι οποίοι επιθυμούν να κατανοήσουν σε βάθος τη διαχρονική εξέλιξη της αξιολόγησης και τον ρόλο της στη λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος.

Το βιβλίο στοχεύει να προσφέρει στους αναγνώστες μια διευρυμένη αντίληψη για τη σημασία των σύγχρονων εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων και τη συμβολή τους στην αναβάθμιση της ποιότητας της μάθησης και του σχολικού περιβάλλοντος.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ BKS.0089316 BKS.0089316 ΚΟΛΥΜΠΑΡΗ ΤΑΝΙΑ ΚΟΛΥΜΠΑΡΗ ΤΑΝΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΚΟΛΥΜΠΑΡΗ ΤΑΝΙΑ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-618-202-234-4 Συγγραφέας: ΚΟΛΥΜΠΑΡΗ ΤΑΝΙΑ Εκδοτικός οίκος: ΔΙΣΙΓΜΑ Σελίδες: 176 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάρτιος 2025 ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΘΗΣΗ Η εξέλιξη της αξιολόγησης στην ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση αποτελεί κρίσιμο τομέα για την κατανόηση των μεταρρυθμίσεων και των προκλήσεων που αντιμετωπίζει το εκπαιδευτικό σύστημα. Στο παρόν βιβλίο, η συγγραφέας αναλύει τη μετάβαση από τις παραδοσιακές μορφές αξιολόγησης της μάθησης, οι οποίες επικεντρώνονταν σε ελεγκτικές διαδικασίες διαπιστωτικού χαρακτήρα για την εκτίμηση της επίδοσης των μαθητών, στις σύγχρονες μεθόδους «αξιολόγησης για τη μάθηση», οι οποίες στοχεύουν στην ενίσχυση της μαθησιακής διαδικασίας και στην ενεργό συμμετοχή των μαθητών. Εξετάζοντας τις εκπαιδευτικές πολιτικές που υλοποιήθηκαν από τη σύσταση του νεοελληνικού κράτους έως το 2024, αυτό το βιβλίο αναδεικνύει τις κοινωνικές και πολιτικές δυναμικές, τις κυρίαρχες ιδεολογίες και τις παιδαγωγικές θεωρίες που διαμόρφωσαν κατά τη διάρκεια της ιστορικής πορείας τη σχέση μεταξύ διδασκαλίας, μάθησης και αξιολόγησης στην ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Παράλληλα, προσφέρει ένα θεωρητικό και πρακτικό πλαίσιο για την εφαρμογή των σύγχρονων μοντέλων αξιολόγησης στη διδακτική πράξη αναλύοντας τις εθνικές παραμέτρους και τις διεθνείς τάσεις που επηρεάζουν τη συνεχιζόμενη βελτίωση της ποιότητας της μάθησης. Απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα αναγνωστών, όπως ερευνητές, φοιτητές, εκπαιδευτικούς και διαμορφωτές πολιτικής, οι οποίοι επιθυμούν να κατανοήσουν σε βάθος τη διαχρονική εξέλιξη της αξιολόγησης και τον ρόλο της στη λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος. Το βιβλίο στοχεύει να προσφέρει στους αναγνώστες μια διευρυμένη αντίληψη για τη σημασία των σύγχρονων εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων και τη συμβολή τους στην αναβάθμιση της ποιότητας της μάθησης και του σχολικού περιβάλλοντος.
12.15
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή