To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Είδη γραφείου > ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ > ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
 
 
 
   
 
athlitismos kai mesa mazikis epikoinonias photo

athlitismos kai mesa mazikis epikoinonias photo


ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

BKS.0307975      
ΚατηγορίαΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
ΒΕΝΕΡ ΛΟΡΕΝΣ στην κατηγορία ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.35.14 €
μόνο28.11 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-03-3584-2
Συγγραφέας: ΒΕΝΕΡ ΛΟΡΕΝΣ
Εκδοτικός οίκος: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ
Σειρά: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σελίδες: 448
Ημερομηνία Έκδοσης: 2003

Έχουμε εισέλθει πια στον εικοστό πρώτο αιώνα και ο αθλητισμός όλο και περισσότερο κατακλύζει τα διεθνή Μέσα Επικοινωνίας και Ενημέρωσης. Οι εφημερίδες, πολιτικές και οικονομικές, αυξάνουν τις σελίδες τους για να καλύψουν τα δρώμενα του αθλητισμού, ενώ παράλληλα οι εκδιδόμενες αθλητικές εφημερίδες είναι πιο πολλές απ’ ό,τι στο παρελθόν. Στην τηλεόραση έχουν πολλαπλασιαστεί τα αθλητικά προγράμματα, όπως άλλωστε και τα αθλητικά κανάλια, εθνικής και παγκόσμιας εμβέλειας, ενώ ουδείς υπεύθυνος των τηλεοπτικών σταθμών θα τολμούσε να αποσύρει τα αθλητικά ένθετα από τα κεντρικά δελτία ειδήσεων. Μια παρόμοια κατάσταση αντιστοιχεί και στο ραδιόφωνο.

Καθώς η Ελλάδα ζει στους ρυθμούς των Ολυμπιακών Αγώνων, το βιβλίο αυτό έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό κενό στην ελληνική βιβλιογραφία, προσφέροντας μια κατανοητή και σφαιρική επισκόπηση και ανάλυση της αλληλεπίδρασης ανάμεσα στον αθλητισμό και στα ΜΜΕ, καθώς και των επιδράσεων που ασκεί αυτή η σχέση στον πολιτισμό. Το συλλογικό αυτό βιβλίο είναι γραμμένο από ειδήμονες στον κόσμο του αθλητισμού, της μαζικής επικοινωνίας, της δημοσιογραφίας και των πολιτιστικών σπουδών.

  • Μερικά από τα θέματα που καλύπτει είναι τα εξής:
  • Το μάρκετινγκ και η εμπορευματοποίηση του αθλητισμού.
  • Η απεικόνιση των δύο φύλων στα ΜΜΕ και στον αθλητισμό.
  • Ο εθνικισμός και η παγκοσμιοποίηση του αθλητισμού.
  • Η βία, οι χούλιγκαν και οι εμπειρίες του κοινού.
  • Ο ρόλος του διαδικτύου στον αθλητισμό.

    Το βιβλίο αυτό προσφέρει έναν πλήρη και κατανοητό οδηγό σε όσους ενδιαφέρονται για τον αθλητισμό, τη δημοσιογραφία, τα ΜΜΕ και τον πολιτισμό στις σύγχρονες εκδοχές του.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Last viewed
    ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (BKS.0307975)
    athlitismos kai mesa mazikis epikoinonias photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 35.14 € μόνο 28.11
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
    ΒΕΝΕΡ ΛΟΡΕΝΣ στην κατηγορία ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ

    ISBN: 960-03-3584-2
    Συγγραφέας: ΒΕΝΕΡ ΛΟΡΕΝΣ
    Εκδοτικός οίκος: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ
    Σειρά: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
    Σελίδες: 448
    Ημερομηνία Έκδοσης: 2003

    Έχουμε εισέλθει πια στον εικοστό πρώτο αιώνα και ο αθλητισμός όλο και περισσότερο κατακλύζει τα διεθνή Μέσα Επικοινωνίας και Ενημέρωσης. Οι εφημερίδες, πολιτικές και οικονομικές, αυξάνουν τις σελίδες τους για να καλύψουν τα δρώμενα του αθλητισμού, ενώ παράλληλα οι εκδιδόμενες αθλητικές εφημερίδες είναι πιο πολλές απ’ ό, τι στο παρελθόν. Στην τηλεόραση έχουν πολλαπλασιαστεί τα αθλητικά προγράμματα, όπως άλλωστε και τα αθλητικά κανάλια, εθνικής και παγκόσμιας εμβέλειας, ενώ ουδείς υπεύθυνος των τηλεοπτικών σταθμών θα τολμούσε να αποσύρει τα αθλητικά ένθετα από τα κεντρικά δελτία ειδήσεων. Μια παρόμοια κατάσταση αντιστοιχεί και στο ραδιόφωνο.

    Καθώς η Ελλάδα ζει στους ρυθμούς των Ολυμπιακών Αγώνων, το βιβλίο αυτό έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό κενό στην ελληνική βιβλιογραφία, προσφέροντας μια κατανοητή και σφαιρική επισκόπηση και ανάλυση της αλληλεπίδρασης ανάμεσα στον αθλητισμό και στα ΜΜΕ, καθώς και των επιδράσεων που ασκεί αυτή η σχέση στον πολιτισμό. Το συλλογικό αυτό βιβλίο είναι γραμμένο από ειδήμονες στον κόσμο του αθλητισμού, της μαζικής επικοινωνίας, της δημοσιογραφίας και των πολιτιστικών σπουδών.


    • Μερικά από τα θέματα που καλύπτει είναι τα εξής:
    • Το μάρκετινγκ και η εμπορευματοποίηση του αθλητισμού.
    • Η απεικόνιση των δύο φύλων στα ΜΜΕ και στον αθλητισμό.
    • Ο εθνικισμός και η παγκοσμιοποίηση του αθλητισμού.
    • Η βία, οι χούλιγκαν και οι εμπειρίες του κοινού.
    • Ο ρόλος του διαδικτύου στον αθλητισμό.

    Το βιβλίο αυτό προσφέρει έναν πλήρη και κατανοητό οδηγό σε όσους ενδιαφέρονται για τον αθλητισμό, τη δημοσιογραφία, τα ΜΜΕ και τον πολιτισμό στις σύγχρονες εκδοχές του.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ BKS.0307975 BKS.0307975 ΒΕΝΕΡ ΛΟΡΕΝΣ ΒΕΝΕΡ ΛΟΡΕΝΣ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ Κατηγορία: ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ •ΒΕΝΕΡ ΛΟΡΕΝΣ στην κατηγορία ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ISBN: 960-03-3584-2 Συγγραφέας: ΒΕΝΕΡ ΛΟΡΕΝΣ Εκδοτικός οίκος: ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ Σειρά: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Σελίδες: 448 Ημερομηνία Έκδοσης: 2003 Έχουμε εισέλθει πια στον εικοστό πρώτο αιώνα και ο αθλητισμός όλο και περισσότερο κατακλύζει τα διεθνή Μέσα Επικοινωνίας και Ενημέρωσης. Οι εφημερίδες, πολιτικές και οικονομικές, αυξάνουν τις σελίδες τους για να καλύψουν τα δρώμενα του αθλητισμού, ενώ παράλληλα οι εκδιδόμενες αθλητικές εφημερίδες είναι πιο πολλές απ’ ό, τι στο παρελθόν. Στην τηλεόραση έχουν πολλαπλασιαστεί τα αθλητικά προγράμματα, όπως άλλωστε και τα αθλητικά κανάλια, εθνικής και παγκόσμιας εμβέλειας, ενώ ουδείς υπεύθυνος των τηλεοπτικών σταθμών θα τολμούσε να αποσύρει τα αθλητικά ένθετα από τα κεντρικά δελτία ειδήσεων. Μια παρόμοια κατάσταση αντιστοιχεί και στο ραδιόφωνο. Καθώς η Ελλάδα ζει στους ρυθμούς των Ολυμπιακών Αγώνων, το βιβλίο αυτό έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό κενό στην ελληνική βιβλιογραφία, προσφέροντας μια κατανοητή και σφαιρική επισκόπηση και ανάλυση της αλληλεπίδρασης ανάμεσα στον αθλητισμό και στα ΜΜΕ, καθώς και των επιδράσεων που ασκεί αυτή η σχέση στον πολιτισμό. Το συλλογικό αυτό βιβλίο είναι γραμμένο από ειδήμονες στον κόσμο του αθλητισμού, της μαζικής επικοινωνίας, της δημοσιογραφίας και των πολιτιστικών σπουδών. • Μερικά από τα θέματα που καλύπτει είναι τα εξής:• Το μάρκετινγκ και η εμπορευματοποίηση του αθλητισμού.• Η απεικόνιση των δύο φύλων στα ΜΜΕ και στον αθλητισμό.• Ο εθνικισμός και η παγκοσμιοποίηση του αθλητισμού.• Η βία, οι χούλιγκαν και οι εμπειρίες του κοινού.• Ο ρόλος του διαδικτύου στον αθλητισμό. Το βιβλίο αυτό προσφέρει έναν πλήρη και κατανοητό οδηγό σε όσους ενδιαφέρονται για τον αθλητισμό, τη δημοσιογραφία, τα ΜΜΕ και τον πολιτισμό στις σύγχρονες εκδοχές του.
    22.49
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή