To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
 
 
 
   
 
athlitiko marketingk photo

athlitiko marketingk photo


ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

BKS.0634488      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
μόνο60.00 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-9925-350-62-9
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: BROKEN HILL PUBLISHERS LTD
Σελίδες: 672
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2023

Το παρόν κορυφαίο παγκοσμίως σύγγραμμα με τίτλο Αθλητικό μάρκετινγκ, εκδόθηκε στα ελληνικά για πρώτη φορά το 2004 και, όπως ήταν φυσικό, από τότε πολλά έχουν αλλάξει στον ελληνικό αθλητισμό. Η διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων, η κατάκτηση του Ευρωπαϊκού κυπέλλου από την εθνική ομάδα ποδοσφαίρου, αλλά και τα Ολυμπιακά και παγκόσμια μετάλλια σε διάφορα αθλήματα, δημιούργησαν πρόσφορο έδαφος για την ανάπτυξη του αθλητικού μάρκετινγκ στη χώρα μας.

Συνέπειες αυτής της εξέλιξης ήταν ότι άρχισαν: αθλητές να αξιοποιούνται για το μάρκετινγκ αθλητικών ή/και καταναλωτικών προϊόντων, επαγγελματικές αθλητικές εταιρίες (ΠΑΕ-ΚΑΕ) να δημιουργούν μάρκετινγκ-εμπορικά τμήματα-διευθύνσεις, αθλητικές εγκαταστάσεις να διαθέτουν μέχρι και σουίτες θεατών, αθλητικές διοργανώσεις και εκδηλώσεις να πραγματοποιούνται για προωθητικούς λόγους, το διαδίκτυο να αξιοποιείται σημαντικά για την επικοινωνία του μάρκετινγκ των αθλητικών σωματείων, και η τεχνολογία να βοηθά τους φιλάθλους να παρακολουθούν από το κινητό τους τηλέφωνο αγώνες, αλλά και να προμηθεύονται διαδικτυακά από εισιτήρια μέχρι εμπορικά προϊόντα της αγαπημένης τους ομάδας μέσω e-shops. Ωστόσο, με την ολοκλήρωση της μελέτης της παρούσας πλήρως επικαιροποιημένης έκδοσης, μπορεί εύκολα κάποιος να συνειδητοποιήσει ότι ο δρόμος της ανάπτυξης του αθλητικού μάρκετινγκ, παραμένει μακρύς και ευοίωνος για τους αθλητικούς οργανισμούς της χώρας μας.

Στο βιβλίο αυτό περιλαμβάνονται γνώσεις και πρακτικές ιδέες από την πιο αναπτυγμένη αθλητική αγορά του πλανήτη, τις ΗΠΑ, που μπορούν να αξιοποιηθούν ως πυξίδα σχετικά με το πού οδηγούμαστε και το πως καλούμαστε να προετοιμαστούμε για το αθλητικό μάρκετινγκ του μέλλοντος. Η εξέλιξη των νέων τεχνολογιών γιγάντωσε τον επαγγελματικό αθλητισμό παγκοσμίως, γεγονός που αναμένεται να επιδράσει θετικά και στα ερασιτεχνικά αθλήματα. Όλη η υπάρχουσα, αλλά και η διαφαινόμενη μελλοντική ανάπτυξη του αθλητισμού, θα δημιουργήσει και στη χώρα μας θέσεις εργασίας για νέες και νέους αθλητικούς επιστήμονες, καταρτισμένους στο αθλητικό μάρκετινγκ. Επειδή το αθλητικό μάρκετινγκ αποτελεί μία από τις τέσσερις βασικές οργανωσιακές λειτουργίες κάθε αθλητικού οργανισμού (οι άλλες είναι τα οικονομικά, το ανθρώπινο δυναμικό και η αθλητική παραγωγή), στόχος κάθε ελληνικού αθλητικού σωματείου, Ένωσης, Ομοσπονδίας, εγκατάστασης και αθλητικής εταιρίας, θα πρέπει να είναι η δημιουργία τουλάχιστον μίας θέσης εργασίας αθλητικού μάρκετινγκ, την οποία οι περισσότεροι από αυτούς τους οργανισμούς έως σήμερα στερούνται.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

Last viewed
ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (BKS.0634488)
athlitiko marketingk photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
60.00 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

ISBN: 978-9925-350-62-9
Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
Εκδοτικός οίκος: BROKEN HILL PUBLISHERS LTD
Σελίδες: 672
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2023

Το παρόν κορυφαίο παγκοσμίως σύγγραμμα με τίτλο Αθλητικό μάρκετινγκ, εκδόθηκε στα ελληνικά για πρώτη φορά το 2004 και, όπως ήταν φυσικό, από τότε πολλά έχουν αλλάξει στον ελληνικό αθλητισμό. Η διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων, η κατάκτηση του Ευρωπαϊκού κυπέλλου από την εθνική ομάδα ποδοσφαίρου, αλλά και τα Ολυμπιακά και παγκόσμια μετάλλια σε διάφορα αθλήματα, δημιούργησαν πρόσφορο έδαφος για την ανάπτυξη του αθλητικού μάρκετινγκ στη χώρα μας.

Συνέπειες αυτής της εξέλιξης ήταν ότι άρχισαν: αθλητές να αξιοποιούνται για το μάρκετινγκ αθλητικών ή/και καταναλωτικών προϊόντων, επαγγελματικές αθλητικές εταιρίες (ΠΑΕ-ΚΑΕ) να δημιουργούν μάρκετινγκ-εμπορικά τμήματα-διευθύνσεις, αθλητικές εγκαταστάσεις να διαθέτουν μέχρι και σουίτες θεατών, αθλητικές διοργανώσεις και εκδηλώσεις να πραγματοποιούνται για προωθητικούς λόγους, το διαδίκτυο να αξιοποιείται σημαντικά για την επικοινωνία του μάρκετινγκ των αθλητικών σωματείων, και η τεχνολογία να βοηθά τους φιλάθλους να παρακολουθούν από το κινητό τους τηλέφωνο αγώνες, αλλά και να προμηθεύονται διαδικτυακά από εισιτήρια μέχρι εμπορικά προϊόντα της αγαπημένης τους ομάδας μέσω e-shops. Ωστόσο, με την ολοκλήρωση της μελέτης της παρούσας πλήρως επικαιροποιημένης έκδοσης, μπορεί εύκολα κάποιος να συνειδητοποιήσει ότι ο δρόμος της ανάπτυξης του αθλητικού μάρκετινγκ, παραμένει μακρύς και ευοίωνος για τους αθλητικούς οργανισμούς της χώρας μας.

Στο βιβλίο αυτό περιλαμβάνονται γνώσεις και πρακτικές ιδέες από την πιο αναπτυγμένη αθλητική αγορά του πλανήτη, τις ΗΠΑ, που μπορούν να αξιοποιηθούν ως πυξίδα σχετικά με το πού οδηγούμαστε και το πως καλούμαστε να προετοιμαστούμε για το αθλητικό μάρκετινγκ του μέλλοντος. Η εξέλιξη των νέων τεχνολογιών γιγάντωσε τον επαγγελματικό αθλητισμό παγκοσμίως, γεγονός που αναμένεται να επιδράσει θετικά και στα ερασιτεχνικά αθλήματα. Όλη η υπάρχουσα, αλλά και η διαφαινόμενη μελλοντική ανάπτυξη του αθλητισμού, θα δημιουργήσει και στη χώρα μας θέσεις εργασίας για νέες και νέους αθλητικούς επιστήμονες, καταρτισμένους στο αθλητικό μάρκετινγκ. Επειδή το αθλητικό μάρκετινγκ αποτελεί μία από τις τέσσερις βασικές οργανωσιακές λειτουργίες κάθε αθλητικού οργανισμού (οι άλλες είναι τα οικονομικά, το ανθρώπινο δυναμικό και η αθλητική παραγωγή), στόχος κάθε ελληνικού αθλητικού σωματείου, Ένωσης, Ομοσπονδίας, εγκατάστασης και αθλητικής εταιρίας, θα πρέπει να είναι η δημιουργία τουλάχιστον μίας θέσης εργασίας αθλητικού μάρκετινγκ, την οποία οι περισσότεροι από αυτούς τους οργανισμούς έως σήμερα στερούνται.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ BKS.0634488 BKS.0634488 ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 978-9925-350-62-9 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: BROKEN HILL PUBLISHERS LTD Σελίδες: 672 Διαστάσεις: 21Χ29 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2023 Το παρόν κορυφαίο παγκοσμίως σύγγραμμα με τίτλο Αθλητικό μάρκετινγκ, εκδόθηκε στα ελληνικά για πρώτη φορά το 2004 και, όπως ήταν φυσικό, από τότε πολλά έχουν αλλάξει στον ελληνικό αθλητισμό. Η διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων, η κατάκτηση του Ευρωπαϊκού κυπέλλου από την εθνική ομάδα ποδοσφαίρου, αλλά και τα Ολυμπιακά και παγκόσμια μετάλλια σε διάφορα αθλήματα, δημιούργησαν πρόσφορο έδαφος για την ανάπτυξη του αθλητικού μάρκετινγκ στη χώρα μας. Συνέπειες αυτής της εξέλιξης ήταν ότι άρχισαν: αθλητές να αξιοποιούνται για το μάρκετινγκ αθλητικών ή/και καταναλωτικών προϊόντων, επαγγελματικές αθλητικές εταιρίες (ΠΑΕ-ΚΑΕ) να δημιουργούν μάρκετινγκ-εμπορικά τμήματα-διευθύνσεις, αθλητικές εγκαταστάσεις να διαθέτουν μέχρι και σουίτες θεατών, αθλητικές διοργανώσεις και εκδηλώσεις να πραγματοποιούνται για προωθητικούς λόγους, το διαδίκτυο να αξιοποιείται σημαντικά για την επικοινωνία του μάρκετινγκ των αθλητικών σωματείων, και η τεχνολογία να βοηθά τους φιλάθλους να παρακολουθούν από το κινητό τους τηλέφωνο αγώνες, αλλά και να προμηθεύονται διαδικτυακά από εισιτήρια μέχρι εμπορικά προϊόντα της αγαπημένης τους ομάδας μέσω e-shops. Ωστόσο, με την ολοκλήρωση της μελέτης της παρούσας πλήρως επικαιροποιημένης έκδοσης, μπορεί εύκολα κάποιος να συνειδητοποιήσει ότι ο δρόμος της ανάπτυξης του αθλητικού μάρκετινγκ, παραμένει μακρύς και ευοίωνος για τους αθλητικούς οργανισμούς της χώρας μας. Στο βιβλίο αυτό περιλαμβάνονται γνώσεις και πρακτικές ιδέες από την πιο αναπτυγμένη αθλητική αγορά του πλανήτη, τις ΗΠΑ, που μπορούν να αξιοποιηθούν ως πυξίδα σχετικά με το πού οδηγούμαστε και το πως καλούμαστε να προετοιμαστούμε για το αθλητικό μάρκετινγκ του μέλλοντος. Η εξέλιξη των νέων τεχνολογιών γιγάντωσε τον επαγγελματικό αθλητισμό παγκοσμίως, γεγονός που αναμένεται να επιδράσει θετικά και στα ερασιτεχνικά αθλήματα. Όλη η υπάρχουσα, αλλά και η διαφαινόμενη μελλοντική ανάπτυξη του αθλητισμού, θα δημιουργήσει και στη χώρα μας θέσεις εργασίας για νέες και νέους αθλητικούς επιστήμονες, καταρτισμένους στο αθλητικό μάρκετινγκ. Επειδή το αθλητικό μάρκετινγκ αποτελεί μία από τις τέσσερις βασικές οργανωσιακές λειτουργίες κάθε αθλητικού οργανισμού (οι άλλες είναι τα οικονομικά, το ανθρώπινο δυναμικό και η αθλητική παραγωγή), στόχος κάθε ελληνικού αθλητικού σωματείου, Ένωσης, Ομοσπονδίας, εγκατάστασης και αθλητικής εταιρίας, θα πρέπει να είναι η δημιουργία τουλάχιστον μίας θέσης εργασίας αθλητικού μάρκετινγκ, την οποία οι περισσότεροι από αυτούς τους οργανισμούς έως σήμερα στερούνται.
60
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή