To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Εκπαίδευση • Παιδαγωγική > ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΠΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
 
 
 
   
 
arxitektonikes kai ekpaideytikes parembaseis gia ti dimioyrgia topon mathisis sto nipiagogeio photo

arxitektonikes kai ekpaideytikes parembaseis gia ti dimioyrgia topon mathisis sto nipiagogeio photo


ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΠΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

BKS.0089074      
ΚατηγορίαΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΓΟΥΡΓΙΩΤΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ, ΟΥΓΓΡΙΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΛΚΕΤΑΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΥποκατηγορίαΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

40.00 €
Προτεινόμενη λιανική 50.00 €

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-960-9495-02-8
Συγγραφέας: ΓΟΥΡΓΙΩΤΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ, ΟΥΓΓΡΙΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΛΚΕΤΑΣ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΣΙΓΜΑ
Σελίδες: 336
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2015

Στόχος του παρόντος έργου, είναι να καταστήσει τους αρχιτέκτονες ικανούς «να κατανοήσουν την εκπαιδευτική πλευρά του ζητήματος» του σχεδιασμού και της αναδιαμόρφωσης του χώρου του νηπιαγωγείου, αλλά και τους παιδαγωγούς «να αναπτύξουν γνώσεις και δεξιότητες που θα αποτρέψουν και θα μειώσουν τις αρνητικές στάσεις» απέναντι στους αρχιτέκτονες.

Ασφαλώς υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κατανοήσουμε έναν σχολικό χώρο, αλλά, στην περίπτωση του νηπιαγωγείου, φαίνεται πιο λογική η πρόταση να συνδεθούν τα δύο επιστημονικά πεδία, της αρχιτεκτονικής και της παιδαγωγικής, αξιοποιώντας δημιουργικά τις γνώσεις, τους στόχους και τα ιδανικά τους στη δημιουργία ενός κοινού οράματος που θα συμβάλλει στην ευημερία και τη μάθηση των παιδιών κατά τη διάρκεια φοίτησής τους στο νηπιαγωγείο.

Στα παραπάνω ζητήματα, η ανάπτυξη των οποίων συστήνει την ερμηνευτική και σχεδιαστική επαναπροσέγγιση του νηπιαγωγείου ως τόπου τοπίων μάθησης, φιλοδοξεί να απαντήσει ο παρών συλλογικός τόμος. Τα παραδείγματα των αρχιτεκτονικών και εκπαιδευτικών παρεμβάσεων που τον συνθέτουν, αποτελούν μια προσπάθεια απάντησης στο ερώτημα πώς μπορούμε σήμερα να σχεδιάσουμε και να αναδιαμορφώσουμε ένα νηπιαγωγείο ή μέρη αυτού, επικεντρώνοντας όχι στη μορφή του, αλλά στη διαδικασία την οποία θα ακολουθήσουμε. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην παρουσίαση μεθόδων, διαδικασιών και εργαλείων, με τη βοήθεια των οποίων τα παιδιά μπορούν να παίξουν έναν ουσιαστικό και ενεργητικό ρόλο στον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αναδιαμόρφωση του περιβάλλοντος του νηπιαγωγείου.


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Last viewed
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΠΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ (BKS.0089074)
arxitektonikes kai ekpaideytikes parembaseis gia ti dimioyrgia topon mathisis sto nipiagogeio photo
Κατόπιν παραγγελίας

Σταθερά Χαμηλές Τιμές!

Εδώ θα βρείτε κάθε μέρα τις πιο ανταγωνιστικές τιμές

Wishlist
Share
40.00 €
Προτεινόμενη λιανική 50.00 €
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΓΟΥΡΓΙΩΤΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ, ΟΥΓΓΡΙΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΛΚΕΤΑΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ISBN: 978-960-9495-02-8
Συγγραφέας: ΓΟΥΡΓΙΩΤΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ, ΟΥΓΓΡΙΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΛΚΕΤΑΣ
Εκδοτικός οίκος: ΔΙΣΙΓΜΑ
Σελίδες: 336
Διαστάσεις: 21Χ29
Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2015

Στόχος του παρόντος έργου, είναι να καταστήσει τους αρχιτέκτονες ικανούς «να κατανοήσουν την εκπαιδευτική πλευρά του ζητήματος» του σχεδιασμού και της αναδιαμόρφωσης του χώρου του νηπιαγωγείου, αλλά και τους παιδαγωγούς «να αναπτύξουν γνώσεις και δεξιότητες που θα αποτρέψουν και θα μειώσουν τις αρνητικές στάσεις» απέναντι στους αρχιτέκτονες.

Ασφαλώς υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κατανοήσουμε έναν σχολικό χώρο, αλλά, στην περίπτωση του νηπιαγωγείου, φαίνεται πιο λογική η πρόταση να συνδεθούν τα δύο επιστημονικά πεδία, της αρχιτεκτονικής και της παιδαγωγικής, αξιοποιώντας δημιουργικά τις γνώσεις, τους στόχους και τα ιδανικά τους στη δημιουργία ενός κοινού οράματος που θα συμβάλλει στην ευημερία και τη μάθηση των παιδιών κατά τη διάρκεια φοίτησής τους στο νηπιαγωγείο.

Στα παραπάνω ζητήματα, η ανάπτυξη των οποίων συστήνει την ερμηνευτική και σχεδιαστική επαναπροσέγγιση του νηπιαγωγείου ως τόπου τοπίων μάθησης, φιλοδοξεί να απαντήσει ο παρών συλλογικός τόμος. Τα παραδείγματα των αρχιτεκτονικών και εκπαιδευτικών παρεμβάσεων που τον συνθέτουν, αποτελούν μια προσπάθεια απάντησης στο ερώτημα πώς μπορούμε σήμερα να σχεδιάσουμε και να αναδιαμορφώσουμε ένα νηπιαγωγείο ή μέρη αυτού, επικεντρώνοντας όχι στη μορφή του, αλλά στη διαδικασία την οποία θα ακολουθήσουμε. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην παρουσίαση μεθόδων, διαδικασιών και εργαλείων, με τη βοήθεια των οποίων τα παιδιά μπορούν να παίξουν έναν ουσιαστικό και ενεργητικό ρόλο στον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αναδιαμόρφωση του περιβάλλοντος του νηπιαγωγείου.

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΠΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ BKS.0089074 BKS.0089074 ΓΟΥΡΓΙΩΤΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ, ΟΥΓΓΡΙΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΛΚΕΤΑΣ ΓΟΥΡΓΙΩΤΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ, ΟΥΓΓΡΙΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΛΚΕΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Κατηγορία: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ •ΓΟΥΡΓΙΩΤΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ, ΟΥΓΓΡΙΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΛΚΕΤΑΣ στην κατηγορία ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ISBN: 978-960-9495-02-8 Συγγραφέας: ΓΟΥΡΓΙΩΤΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ, ΟΥΓΓΡΙΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΛΚΕΤΑΣ Εκδοτικός οίκος: ΔΙΣΙΓΜΑ Σελίδες: 336 Διαστάσεις: 21Χ29 Ημερομηνία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2015 Στόχος του παρόντος έργου, είναι να καταστήσει τους αρχιτέκτονες ικανούς «να κατανοήσουν την εκπαιδευτική πλευρά του ζητήματος» του σχεδιασμού και της αναδιαμόρφωσης του χώρου του νηπιαγωγείου, αλλά και τους παιδαγωγούς «να αναπτύξουν γνώσεις και δεξιότητες που θα αποτρέψουν και θα μειώσουν τις αρνητικές στάσεις» απέναντι στους αρχιτέκτονες. Ασφαλώς υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κατανοήσουμε έναν σχολικό χώρο, αλλά, στην περίπτωση του νηπιαγωγείου, φαίνεται πιο λογική η πρόταση να συνδεθούν τα δύο επιστημονικά πεδία, της αρχιτεκτονικής και της παιδαγωγικής, αξιοποιώντας δημιουργικά τις γνώσεις, τους στόχους και τα ιδανικά τους στη δημιουργία ενός κοινού οράματος που θα συμβάλλει στην ευημερία και τη μάθηση των παιδιών κατά τη διάρκεια φοίτησής τους στο νηπιαγωγείο. Στα παραπάνω ζητήματα, η ανάπτυξη των οποίων συστήνει την ερμηνευτική και σχεδιαστική επαναπροσέγγιση του νηπιαγωγείου ως τόπου τοπίων μάθησης, φιλοδοξεί να απαντήσει ο παρών συλλογικός τόμος. Τα παραδείγματα των αρχιτεκτονικών και εκπαιδευτικών παρεμβάσεων που τον συνθέτουν, αποτελούν μια προσπάθεια απάντησης στο ερώτημα πώς μπορούμε σήμερα να σχεδιάσουμε και να αναδιαμορφώσουμε ένα νηπιαγωγείο ή μέρη αυτού, επικεντρώνοντας όχι στη μορφή του, αλλά στη διαδικασία την οποία θα ακολουθήσουμε. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην παρουσίαση μεθόδων, διαδικασιών και εργαλείων, με τη βοήθεια των οποίων τα παιδιά μπορούν να παίξουν έναν ουσιαστικό και ενεργητικό ρόλο στον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την αναδιαμόρφωση του περιβάλλοντος του νηπιαγωγείου.
32
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή