ISBN: 978-960-218-929-0 Συγγραφέας: FAHY JOHN, JOBBER DAVID Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ Σελίδες: 424 Διαστάσεις: 21Χ29 Ημερομηνία Έκδοσης: Οκτώβριος 2014 Ένα από τα πιο δημοφιλή εγχειρίδια για μαθήματα Μάρκετινγκ σε όλη την Ευρώπη. Με πολλά παραδείγματα από τον πραγματικό κόσμο των επιχειρήσεων, το βιβλίο δείχνει πώς το μάρκετινγκ επηρεάζει την καθημερινή ζωή, όσον αφορά τόσο τις αποφάσεις μας ως καταναλωτές όσο και τις αποφάσεις που παίρνουν οι εταιρείες ανταποκρινόμενες στις ανάγκες των πελατών τους. Το βιβλίο των John Fahy κaι David Jobber αποτελεί ένα σημαντικό και εύχρηστο εγχειρίδιο που μυεί τον αναγνώστη στο δυναμικό και σε μεγάλο βαθμό παρεξηγημένο γνωστικό αντικείμενο του μάρκετινγκ. Τα περιεχόμενα και η συγκροτημένη δομή του αντανακλούν τις σύγχρονες εξελίξεις στη θεωρία και εφαρμογή του μάρκετινγκ. Οι συγγραφείς συνδέουν τη θεωρία με την πράξη με επίκαιρα παραδείγματα από τον πραγματικό κόσμο των επιχειρήσεων, μελέτες περίπτωσης και εφαρμογές. Το βιβλίο διεισδύει σε σύγχρονα θέματα της επιστήμης του μάρκετινγκ όπως: Τον προσανατολισμό του οργανισμού στην αγορά.Τη δημιουργία και μεταφορά αξίας στον πελάτη.Το μάρκετινγκ σχέσεων. Το μάρκετινγκ εμπειριών.Το μάρκετινγκ των μη κερδοσκοπικών οργανισμών.Το ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην επικοινωνία αξίας στον πελάτη.Την εξέλιξη των τεχνικών έρευνας μάρκετινγκ στο παγκοσμιοποιημένο επιχειρηματικό περιβάλλον.
|