ISBN: 960-351-660-0 Συγγραφέας: ΚΑΖΑΖΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Σελίδες: 743 Διαστάσεις: 20Χ25 Ημερομηνία Έκδοσης: 2006 Το «Αποτελεσματικό Μάρκετινγκ για Κερδοφόρες Πωλήσεις» είναι ένα βιβλίο-πολυεργαλείο. Απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών όλων των βαθμίδων που θέλουν να αποκτήσουν βασικές γνώσεις για το Μάρκετινγκ ή να συστηματοποιήσουν και να εμπλουτίσουν αυτές που ήδη έχουν στο συγκεκριμένο γνωστικό αντικείμενο. Στο βιβλίο παρουσιάζεται και αναλύεται ολόκληρη η κλασική θεωρία του Μάρκετινγκ εμπλουτισμένη με τις πλέον πρόσφατες θεωρητικές προσεγγίσεις και τις αντίστοιχες βιβλιογραφικές αναφορές και σχόλια. Περιέχει, μεταξύ άλλων, πρακτικές συμβουλές για την επιλογή και αξιολόγηση αγορών-στόχων, τη σωστή προετοιμασία και υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος Μάρκετινγκ και την αξιολόγηση της αποδοτικότητας των ενεργειών του Μάρκετινγκ στην επιχείρηση. Παράλληλα, ορισμένα εύχρηστα «εργαλεία» (φύλλα αξιολόγησης, check lists) διευκολύνουν τον αναγνώστη στη λήψη αποφάσεων για την επιλογή εξωτερικών συνεργατών, όπως εμπορικών αντιπροσώπων, διαφημιστικών εταιρειών, γραφείων έρευνας αγοράς, κ.ά. Στην παρούσα δεύτερη έκδοση πολλά κεφάλαια έχουν εμπλουτιστεί με το απαραίτητο θεωρητικό υπόβαθρο και την αντίστοιχη τεκμηρίωση μέσα από την πλέον πρόσφατη επιστημονική βιβλιογραφία και αρθρογραφία. Επίσης, έχουν προστεθεί και πολλά νέα κεφάλαια, όπως, για παράδειγμα, αυτά που αναφέρονται στο Key Account Management, στο Category Management, στο Customer Marketing, στο Εσωτερικό Μάρκετινγκ, στο Μάρκετινγκ της Εμπειρίας, στη διαχείριση της Εταιρικής Φήμης και των Εταιρικών Κρίσεων και στη χρήση της «Balance Scorecard» στο πεδίο του Μάρκετινγκ και πολλά άλλα, καθιστώντας το βιβλίο πηγή ολοκληρωμένης γνώσης και πληροφόρησης.
|