ISBN: 978-960-218-603-9 Συγγραφέας: ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ Εκδοτικός οίκος: ΚΡΙΤΙΚΗ Σειρά: ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ Μετάφραση: ΑΝΤΟΝΩΓΛΟΥ ΕΛΕΑΝΝΑ Σελίδες: 424 Διαστάσεις: 17Χ24 Ημερομηνία Έκδοσης: Ιανουάριος 2009 Ό,τι πιο σύγχρονο και επικαιροποιημένο για την επιχειρησιακή επικοινωνία. Η επικοινωνία έχει ιδιαίτερη σημασία για την αποτελεσματική λήψη αποφάσεων, τη λειτουργία των ομάδων και την ηγεσία. Το βιβλίο προωθεί μια διεπιστημονική προσέγγιση της επικοινωνίας μέσω συνεργατικών διδακτικών διαδικασιών. Οι συγγραφείς παρουσιάζουν τις τελευταίες θεωρητικές εξελίξεις, μαζί με πρακτικά παραδείγματα και ερμηνείες διάφορων τρόπων επιχειρηματικής επικοινωνίας, καλύπτοντας όλες τις βασικές έννοιες. Τα θέματα εξετάζονται από τη σκοπιά του μάρκετινγκ, του μάνατζμεντ, των δημοσίων σχέσεων, της προώθησης και της επιχειρησιακής επικοινωνίας. Αναλύεται ακόμη ο ρόλος των νέων μέσων ενημέρωσης, της πλαισίωσης, της διάχυσης της καινοτομίας και των πολιτισμικών διαφορών. Με προσωπικές συνεντεύξεις, μελέτες περιπτώσεων, παραδείγματα από τον κόσμο των επιχειρήσεων, έρευνες και διαδραστικές ασκήσεις, ο αναγνώστης έρχεται σε επαφή με την πρακτική της αποτελεσματικής επιχειρησιακής επικοινωνίας και κατανοεί τον σημαντικό ρόλο της σε κάθε επιχειρηματική δραστηριότητα.
|