To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Οικονομία > ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
 
 
 
   
 
apotelesmatiki dioikisi xartofylakioy proionton kai ypiresion photo

apotelesmatiki dioikisi xartofylakioy proionton kai ypiresion photo


ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

BKS.0191871      
ΚατηγορίαMANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
ΥποκατηγορίαΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.60.28 €
μόνο54.25 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 960-351-518-3
Συγγραφέας: ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
Σελίδες: 682
Διαστάσεις: 20x26
Ημερομηνία Έκδοσης: 2004

Ο στόχος του βιβλίου αυτού είναι να παρουσιάσει για πρώτη φορά, σε παγκόσμιο επίπεδο, μια ολοκληρωμένη, συστηματική και επιστημονική προσέγγιση που καλύπτει όχι μόνο όλες τις προϊοντικές αποφάσεις στο πλαίσιο της διοίκησης του προϊοντικού χαρτοφυλακίου μιας επιχείρησης, αλλά και τις αντίστοιχες αποφάσεις που αφορούν το χώρο των υπηρεσιών.

Η συγγραφή του βιβλίου στηρίχθηκε αφ' ενός στις πλέον πρόσφατες επιστημονικές εξελίξεις που παρουσιάζονται στην παγκόσμια βιβλιογραφία και αφ' ετέρου στη μακροχρόνια ερευνητική, συμβουλευτική και διδακτική εμπειρία των συγγραφέων του βιβλίου σε θέματα διοίκησης χαρτοφυλακίου προϊόντων και υπηρεσιών.

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται στους προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές των τμημάτων των ΑΕΙ και ΤΕΙ που έχουν συμπεριλάβει στα προγράμματα σπουδών τους το μάθημα της Πολιτικής Προϊόντος ή της Διοίκησης Προϊοντικού Χαρτοφυλακίου. Eπίσης, απευθύνεται και στα στελέχη του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα που ασχολούνται στη καθημερινή επιχειρηματική ζωή με τη λήψη προϊοντικών αποφάσεων.

Το βιβλίο αποτελείται από τέσσερα μέρη και δεκαπέντε κεφάλαια τα οποία καλύπτουν τα ακόλουθα θέματα:

  • βασικές έννοιες διοίκησης του χαρτοφυλακίου προϊόντων και υπηρεσιών
  • τύποι προϊοντικών αποφάσεων
  • στρατηγικές μάρκετινγκ στα διάφορα στάδια του κύκλου ζωής προϊόντος
  • αξιολόγηση προϊοντικού χαρτοφυλακίου
  • μοντέλα ανάπτυξης και χαρτοφυλακίου νέων προϊόντων και υπηρεσιών
  • στάδια που προηγούνται της φυσικής ανάπτυξης (development) των νέων προϊόντων και υπηρεσιών
  • στάδια ανάπτυξης, δοκιμής και εισαγωγής στην αγορά νέων προϊόντων και υπηρεσιών
  • καινοτομικότητα και διαδικασία ανάπτυξης νέων προϊόντων και υπηρεσιών
  • επιτυχημένη υιοθέτηση και διάχυση νέων προϊόντων και υπηρεσιών
  • αναγνώριση "ασθενών" προϊόντων και υπηρεσιών
  • αναζωογόνηση "ασθενών" προϊόντων και υπηρεσιών
  • αξιολόγηση "ασθενών" προϊόντων και υπηρεσιών
  • στρατηγικές υλοποίησης της απόφασης κατάργησης
  • τυπολογίες απόφασης κατάργησης προϊόντων και υπηρεσιών
  • οργανωτικές διευθετήσεις διοίκησης του χαρτοφυλακίου προϊόντων και υπηρεσιών.


  • Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
    Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

    Αναζήτηση στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    Last viewed
    ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (BKS.0191871)
    apotelesmatiki dioikisi xartofylakioy proionton kai ypiresion photo
    Κατόπιν παραγγελίας
    Wishlist
    Share
    ΠΤΛ 60.28 € μόνο 54.25
    Περιγραφή
    Αξιολόγηση
    Σχετικά
    Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
    ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ

    ISBN: 960-351-518-3
    Συγγραφέας: ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
    Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ
    Σελίδες: 682
    Διαστάσεις: 20x26
    Ημερομηνία Έκδοσης: 2004

    Ο στόχος του βιβλίου αυτού είναι να παρουσιάσει για πρώτη φορά, σε παγκόσμιο επίπεδο, μια ολοκληρωμένη, συστηματική και επιστημονική προσέγγιση που καλύπτει όχι μόνο όλες τις προϊοντικές αποφάσεις στο πλαίσιο της διοίκησης του προϊοντικού χαρτοφυλακίου μιας επιχείρησης, αλλά και τις αντίστοιχες αποφάσεις που αφορούν το χώρο των υπηρεσιών.

    Η συγγραφή του βιβλίου στηρίχθηκε αφ' ενός στις πλέον πρόσφατες επιστημονικές εξελίξεις που παρουσιάζονται στην παγκόσμια βιβλιογραφία και αφ' ετέρου στη μακροχρόνια ερευνητική, συμβουλευτική και διδακτική εμπειρία των συγγραφέων του βιβλίου σε θέματα διοίκησης χαρτοφυλακίου προϊόντων και υπηρεσιών.

    Το βιβλίο αυτό απευθύνεται στους προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές των τμημάτων των ΑΕΙ και ΤΕΙ που έχουν συμπεριλάβει στα προγράμματα σπουδών τους το μάθημα της Πολιτικής Προϊόντος ή της Διοίκησης Προϊοντικού Χαρτοφυλακίου. Eπίσης, απευθύνεται και στα στελέχη του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα που ασχολούνται στη καθημερινή επιχειρηματική ζωή με τη λήψη προϊοντικών αποφάσεων.

    Το βιβλίο αποτελείται από τέσσερα μέρη και δεκαπέντε κεφάλαια τα οποία καλύπτουν τα ακόλουθα θέματα:


    • βασικές έννοιες διοίκησης του χαρτοφυλακίου προϊόντων και υπηρεσιών
    • τύποι προϊοντικών αποφάσεων
    • στρατηγικές μάρκετινγκ στα διάφορα στάδια του κύκλου ζωής προϊόντος
    • αξιολόγηση προϊοντικού χαρτοφυλακίου
    • μοντέλα ανάπτυξης και χαρτοφυλακίου νέων προϊόντων και υπηρεσιών
    • στάδια που προηγούνται της φυσικής ανάπτυξης (development) των νέων προϊόντων και υπηρεσιών
    • στάδια ανάπτυξης, δοκιμής και εισαγωγής στην αγορά νέων προϊόντων και υπηρεσιών
    • καινοτομικότητα και διαδικασία ανάπτυξης νέων προϊόντων και υπηρεσιών
    • επιτυχημένη υιοθέτηση και διάχυση νέων προϊόντων και υπηρεσιών
    • αναγνώριση "ασθενών" προϊόντων και υπηρεσιών
    • αναζωογόνηση "ασθενών" προϊόντων και υπηρεσιών
    • αξιολόγηση "ασθενών" προϊόντων και υπηρεσιών
    • στρατηγικές υλοποίησης της απόφασης κατάργησης
    • τυπολογίες απόφασης κατάργησης προϊόντων και υπηρεσιών
    • οργανωτικές διευθετήσεις διοίκησης του χαρτοφυλακίου προϊόντων και υπηρεσιών.

    Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
    Βαθμολογία    
    email    
    Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
    Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
    ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ BKS.0191871 BKS.0191871 ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Κατηγορία: MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ •ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ στην κατηγορία MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ISBN: 960-351-518-3 Συγγραφέας: ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Σελίδες: 682 Διαστάσεις: 20x26 Ημερομηνία Έκδοσης: 2004 Ο στόχος του βιβλίου αυτού είναι να παρουσιάσει για πρώτη φορά, σε παγκόσμιο επίπεδο, μια ολοκληρωμένη, συστηματική και επιστημονική προσέγγιση που καλύπτει όχι μόνο όλες τις προϊοντικές αποφάσεις στο πλαίσιο της διοίκησης του προϊοντικού χαρτοφυλακίου μιας επιχείρησης, αλλά και τις αντίστοιχες αποφάσεις που αφορούν το χώρο των υπηρεσιών. Η συγγραφή του βιβλίου στηρίχθηκε αφ' ενός στις πλέον πρόσφατες επιστημονικές εξελίξεις που παρουσιάζονται στην παγκόσμια βιβλιογραφία και αφ' ετέρου στη μακροχρόνια ερευνητική, συμβουλευτική και διδακτική εμπειρία των συγγραφέων του βιβλίου σε θέματα διοίκησης χαρτοφυλακίου προϊόντων και υπηρεσιών. Το βιβλίο αυτό απευθύνεται στους προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές των τμημάτων των ΑΕΙ και ΤΕΙ που έχουν συμπεριλάβει στα προγράμματα σπουδών τους το μάθημα της Πολιτικής Προϊόντος ή της Διοίκησης Προϊοντικού Χαρτοφυλακίου. Eπίσης, απευθύνεται και στα στελέχη του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα που ασχολούνται στη καθημερινή επιχειρηματική ζωή με τη λήψη προϊοντικών αποφάσεων. Το βιβλίο αποτελείται από τέσσερα μέρη και δεκαπέντε κεφάλαια τα οποία καλύπτουν τα ακόλουθα θέματα: • βασικές έννοιες διοίκησης του χαρτοφυλακίου προϊόντων και υπηρεσιών • τύποι προϊοντικών αποφάσεων• στρατηγικές μάρκετινγκ στα διάφορα στάδια του κύκλου ζωής προϊόντος • αξιολόγηση προϊοντικού χαρτοφυλακίου • μοντέλα ανάπτυξης και χαρτοφυλακίου νέων προϊόντων και υπηρεσιών • στάδια που προηγούνται της φυσικής ανάπτυξης (development) των νέων προϊόντων και υπηρεσιών • στάδια ανάπτυξης, δοκιμής και εισαγωγής στην αγορά νέων προϊόντων και υπηρεσιών • καινοτομικότητα και διαδικασία ανάπτυξης νέων προϊόντων και υπηρεσιών • επιτυχημένη υιοθέτηση και διάχυση νέων προϊόντων και υπηρεσιών • αναγνώριση "ασθενών" προϊόντων και υπηρεσιών • αναζωογόνηση "ασθενών" προϊόντων και υπηρεσιών• αξιολόγηση "ασθενών" προϊόντων και υπηρεσιών • στρατηγικές υλοποίησης της απόφασης κατάργησης • τυπολογίες απόφασης κατάργησης προϊόντων και υπηρεσιών • οργανωτικές διευθετήσεις διοίκησης του χαρτοφυλακίου προϊόντων και υπηρεσιών.
    48.83
    10 1 1

    x
    Υπολογιστές
    Ήχος - Εικόνα
    Τηλεπικοινωνίες
    Λευκές συσκευές
    Ηλεκτρικές συσκευές
    Εργαλεία
    Οργανα γυμναστικής
    Outdoor
    Μουσικά όργανα
    Security
    Ηλεκτρονικά παιχνίδια
    Gadgets & Παιχνίδια
    Είδη γραφείου
    Βιβλία
    Ταινίες DVD - Blu Ray
    Προσωπική φροντίδα
    Ενδυση - Υπόδηση
    Αθλητικά είδη
    Βρεφικά - Παιδικά
        Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
    Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή