To Νο1 Ηλεκτρονικό πολυκατάστημα
Αγορά χωρίς εγγραφή
Δωρεάν αποστολή για αγορές άνω των 90€
Για τηλεφωνικές παραγγελίες
211 500 0 500
Αρχική > Βιβλία > Τέχνες > ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΙΑΓΙΑΝΝΟΣ
 
 
 
   
 
apostolos giagiannos photo

apostolos giagiannos photo


ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΙΑΓΙΑΝΝΟΣ

BKS.0234650      
ΚατηγορίαΤΕΧΝΕΣ
ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ ΜΑΝΟΣ στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ
ΥποκατηγορίαΖΩΓΡΑΦΙΚΗ-ΣΧΕΔΙΟ
Διαθεσιμότητα: Κατόπιν παραγγελίας
Χωρίς έξοδα αποστολής για παραλαβή από οποιοδήποτε eshop point!
Π.Τ.Λ.16.00 €
μόνο14.40 €
περιλαμβάνει ΦΠΑ

Προσθήκη στη wishlist
Περιγραφή
ISBN: 978-618-201-478-3
Συγγραφέας: ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ ΜΑΝΟΣ
Εκδοτικός οίκος: 24 ΓΡΑΜΜΑΤΑ
Σελίδες: 94
Διαστάσεις: 20Χ20
Ημερομηνία Έκδοσης: Αύγουστος 2022

ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΕΝΟΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ

…Ο προβληματισμός του Γιαγιάννου φανατικά συγκεντρώνεται στη μελέτη του τοπίου? ακόμη καλύτερα στην εμβάθυνση της δομής του και στον εντοπισμό της δυναμικής που περικλείει η εξωτερική του ηρεμία. Δέκα χρόνια πριν ο ζωγράφος ξάφνιαζε με μια σειρά τοπιογραφιών έξω από τα παραδεκτά και γνωστά. Με γοργή, πλατειά πινελιά, με κινήσεις ρυθμικές που γράφουν και ξαναγράφουν τις πτυχώσεις της γης ή τον αέναο παλμό της θάλασσας απέδιδε ένα χώρο προσωπικό, γεμάτο ένταση και αισθαντικότητα. Ήταν η δική του συμβολή στο παμπάλαιο θέμα του τοπίου, με οπτική όμως ριζικά αναμορφωμένη που κατέληγε πραγματικά σε μια ζωγραφική ερωτική.

Στους πίνακές του αυτούς συνήθως δουλεύει ένας πυρήνας, ένα «γεγονός» που εκρήγνυται και καταλαμβάνει πληθωρικά το χώρο. Για να φτάσει στο αποτέλεσμα αυτό ο Απόστολος Γιαγιάννος θα οικειοποιηθεί πολλές γλώσσες. Την οξεία παρατήρηση του ιμπρεσιονισμού που όμως βλέπει απέξω τα πράγματα, το πάθος του εξπρεσιονισμού που τ’ αντιμετωπίζει από μέσα, το ένστικτο του σουρεαλισμού και τέλος τις αρχές της αφηρημένης τοπιογραφίας. Και είναι πραγματικά περίεργο πως ένας δημιουργός περισσότερο θυμικός παρά εγκεφαλικός, κατάφερε να ενσωματώσει ένα τόσο ετερόκλητο, ιστορικίστικο υλικό στο προσωπικό του ιδίωμα. Πολύ περισσότερο που η τοπιογραφία του Γιαγιάννου δεν φέρει συγκεκριμένα γεωγραφικά χαρακτηριστικά αλλά αναφέρεται τόσο στα τοπία του κόσμου, όσο και στις εικόνες που κοιμούνται μέσα στο υποσυνείδητο του ζωγράφου και που αποδεικνύουν την αισθησιακή σχέση που τον συνδέει ευρύτερα με το χώρο. Πρόκειται ουσιαστικά για την εικονοποιΐα ενός τόπου, απαυγάσματος περισσότερο των λειτουργιών της φαντασίας παρά υπαρκτού. Οι σχηματοποιήσεις ή η αφαιρετικές αναγωγές υπογραμμίζουν σαφώς τον προσωπικό χαρακτήρα των έργων…


Βαθμολογία & Σχόλια προιόντος
Σύνολο ψήφων: 0 Σχολιάστε και ψηφίστε

Αναζήτηση στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ

Last viewed
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΙΑΓΙΑΝΝΟΣ (BKS.0234650)
apostolos giagiannos photo
Κατόπιν παραγγελίας
Wishlist
Share
ΠΤΛ 16.00 € μόνο 14.40
Περιγραφή
Αξιολόγηση
Σχετικά
Κατηγορία: ΤΕΧΝΕΣ
ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ ΜΑΝΟΣ στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ

ISBN: 978-618-201-478-3
Συγγραφέας: ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ ΜΑΝΟΣ
Εκδοτικός οίκος: 24 ΓΡΑΜΜΑΤΑ
Σελίδες: 94
Διαστάσεις: 20Χ20
Ημερομηνία Έκδοσης: Αύγουστος 2022

ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΕΝΟΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ

…Ο προβληματισμός του Γιαγιάννου φανατικά συγκεντρώνεται στη μελέτη του τοπίου? ακόμη καλύτερα στην εμβάθυνση της δομής του και στον εντοπισμό της δυναμικής που περικλείει η εξωτερική του ηρεμία. Δέκα χρόνια πριν ο ζωγράφος ξάφνιαζε με μια σειρά τοπιογραφιών έξω από τα παραδεκτά και γνωστά. Με γοργή, πλατειά πινελιά, με κινήσεις ρυθμικές που γράφουν και ξαναγράφουν τις πτυχώσεις της γης ή τον αέναο παλμό της θάλασσας απέδιδε ένα χώρο προσωπικό, γεμάτο ένταση και αισθαντικότητα. Ήταν η δική του συμβολή στο παμπάλαιο θέμα του τοπίου, με οπτική όμως ριζικά αναμορφωμένη που κατέληγε πραγματικά σε μια ζωγραφική ερωτική.

Στους πίνακές του αυτούς συνήθως δουλεύει ένας πυρήνας, ένα «γεγονός» που εκρήγνυται και καταλαμβάνει πληθωρικά το χώρο. Για να φτάσει στο αποτέλεσμα αυτό ο Απόστολος Γιαγιάννος θα οικειοποιηθεί πολλές γλώσσες. Την οξεία παρατήρηση του ιμπρεσιονισμού που όμως βλέπει απέξω τα πράγματα, το πάθος του εξπρεσιονισμού που τ’ αντιμετωπίζει από μέσα, το ένστικτο του σουρεαλισμού και τέλος τις αρχές της αφηρημένης τοπιογραφίας. Και είναι πραγματικά περίεργο πως ένας δημιουργός περισσότερο θυμικός παρά εγκεφαλικός, κατάφερε να ενσωματώσει ένα τόσο ετερόκλητο, ιστορικίστικο υλικό στο προσωπικό του ιδίωμα. Πολύ περισσότερο που η τοπιογραφία του Γιαγιάννου δεν φέρει συγκεκριμένα γεωγραφικά χαρακτηριστικά αλλά αναφέρεται τόσο στα τοπία του κόσμου, όσο και στις εικόνες που κοιμούνται μέσα στο υποσυνείδητο του ζωγράφου και που αποδεικνύουν την αισθησιακή σχέση που τον συνδέει ευρύτερα με το χώρο. Πρόκειται ουσιαστικά για την εικονοποιΐα ενός τόπου, απαυγάσματος περισσότερο των λειτουργιών της φαντασίας παρά υπαρκτού. Οι σχηματοποιήσεις ή η αφαιρετικές αναγωγές υπογραμμίζουν σαφώς τον προσωπικό χαρακτήρα των έργων…

Δεν υπάρχει κανένα σχόλιο
Βαθμολογία    
email    
Σχόλιο (Τα σχόλια σε greeklish δεν θα γίνονται δεκτά)
Με την αποστολή αποδέχεστε τους Όρους και Προυποθέσεις χρήσης καθώς και τους όρους περί προστασίας προσωπικών δεδομένων όπως αναγράφονται στο site.
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΙΑΓΙΑΝΝΟΣ BKS.0234650 BKS.0234650 ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ ΜΑΝΟΣ ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ ΜΑΝΟΣ ΤΕΧΝΕΣ Κατηγορία: ΤΕΧΝΕΣ •ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ ΜΑΝΟΣ στην κατηγορία ΤΕΧΝΕΣ ISBN: 978-618-201-478-3 Συγγραφέας: ΣΤΕΦΑΝΙΔΗΣ ΜΑΝΟΣ Εκδοτικός οίκος: 24 ΓΡΑΜΜΑΤΑ Σελίδες: 94 Διαστάσεις: 20Χ20 Ημερομηνία Έκδοσης: Αύγουστος 2022 ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΕΝΟΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ …Ο προβληματισμός του Γιαγιάννου φανατικά συγκεντρώνεται στη μελέτη του τοπίου? ακόμη καλύτερα στην εμβάθυνση της δομής του και στον εντοπισμό της δυναμικής που περικλείει η εξωτερική του ηρεμία. Δέκα χρόνια πριν ο ζωγράφος ξάφνιαζε με μια σειρά τοπιογραφιών έξω από τα παραδεκτά και γνωστά. Με γοργή, πλατειά πινελιά, με κινήσεις ρυθμικές που γράφουν και ξαναγράφουν τις πτυχώσεις της γης ή τον αέναο παλμό της θάλασσας απέδιδε ένα χώρο προσωπικό, γεμάτο ένταση και αισθαντικότητα. Ήταν η δική του συμβολή στο παμπάλαιο θέμα του τοπίου, με οπτική όμως ριζικά αναμορφωμένη που κατέληγε πραγματικά σε μια ζωγραφική ερωτική. Στους πίνακές του αυτούς συνήθως δουλεύει ένας πυρήνας, ένα «γεγονός» που εκρήγνυται και καταλαμβάνει πληθωρικά το χώρο. Για να φτάσει στο αποτέλεσμα αυτό ο Απόστολος Γιαγιάννος θα οικειοποιηθεί πολλές γλώσσες. Την οξεία παρατήρηση του ιμπρεσιονισμού που όμως βλέπει απέξω τα πράγματα, το πάθος του εξπρεσιονισμού που τ’ αντιμετωπίζει από μέσα, το ένστικτο του σουρεαλισμού και τέλος τις αρχές της αφηρημένης τοπιογραφίας. Και είναι πραγματικά περίεργο πως ένας δημιουργός περισσότερο θυμικός παρά εγκεφαλικός, κατάφερε να ενσωματώσει ένα τόσο ετερόκλητο, ιστορικίστικο υλικό στο προσωπικό του ιδίωμα. Πολύ περισσότερο που η τοπιογραφία του Γιαγιάννου δεν φέρει συγκεκριμένα γεωγραφικά χαρακτηριστικά αλλά αναφέρεται τόσο στα τοπία του κόσμου, όσο και στις εικόνες που κοιμούνται μέσα στο υποσυνείδητο του ζωγράφου και που αποδεικνύουν την αισθησιακή σχέση που τον συνδέει ευρύτερα με το χώρο. Πρόκειται ουσιαστικά για την εικονοποιΐα ενός τόπου, απαυγάσματος περισσότερο των λειτουργιών της φαντασίας παρά υπαρκτού. Οι σχηματοποιήσεις ή η αφαιρετικές αναγωγές υπογραμμίζουν σαφώς τον προσωπικό χαρακτήρα των έργων…
12.96
10 1 1

x
Υπολογιστές
Ήχος - Εικόνα
Τηλεπικοινωνίες
Λευκές συσκευές
Ηλεκτρικές συσκευές
Εργαλεία
Οργανα γυμναστικής
Outdoor
Μουσικά όργανα
Security
Ηλεκτρονικά παιχνίδια
Gadgets & Παιχνίδια
Είδη γραφείου
Βιβλία
Ταινίες DVD - Blu Ray
Προσωπική φροντίδα
Ενδυση - Υπόδηση
Αθλητικά είδη
Βρεφικά - Παιδικά
    Stockhouse     Crazysundays     Eshop specials     Zen 10
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.
Πληροφορίες Ρυθμίσεις Απόρριψη Αποδοχή