ISBN: 978-960-461-704-3 Συγγραφέας: ΝΤΟΙΛ ΣΟΝ, ΑΝΤΕΡΣΟΝ ΛΟΡΕΝ Εκδοτικός οίκος: ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ Μετάφραση: ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ Σελίδες: 143 Διαστάσεις: 14Χ20,5 Ημερομηνία Έκδοσης: Μάιος 2016 11 ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΩΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΑΣ Κάντε τους πελάτες σας φανατικούς οπαδούς σας. Η σωστή εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε μια εταιρεία τελματωμένη στη μετριότητα και μια εταιρεία κερδοφόρα πέραν πάσης προσδοκίας. Σε αυτό το ευανάγνωστο και απολαυστικό βιβλίο ο Σον Ντόιλ και η Λόρεν 'Αντερσον-και οι δύο καταξιωμένοι σύμβουλοι επιχειρήσεων- σας παρέχουν πρακτικές συμβουλές μέσα από έντεκα αληθινές ιστορίες επιτυχίας. Είτε είστε ιδιοκτήτης μιας μικρομεσαίας επιχείρησης, διευθυντής εξυπηρέτησης πελατών ή ένα απλό στέλεχος, αυτό το βιβλίο θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε ραγδαία τις επιδόσεις σας ώστε: Να μετατρέψετε τους πελάτες σας στους φανατικότερους οπαδούς της επιχείρησής σας.Να μειώσετε τις δαπάνες μάρκετινγκ χωρίς να μειώσετε το πελατολόγιό σας, βελτιώνοντας ταυτόχρονα τη φήμη της εταιρείας σας.Να δημιουργήσετε ένα εργασιακό περιβάλλον στο οποίο όλοι οι εργαζόμενοι θα νιώθουν ενθουσιασμένοι και θα έχουν υψηλά κίνητρα. Οπότε... τι περιμένετε; Απογειώστε την Εξυπηρέτηση των Πελατών σας σήμερα!
|