Πρόκειται για μία ευρεία ανθολόγηση από το ποιητικό του έργο, που έκανε ο ίδιος ο Αγγελος Σικελιανός και κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1943 με τον τίτλο ΑΝΤΙΔΩΡΟ. Με τις επιλογές του, ο ίδιος ο ποιητής υποδεικνύει τον τρόπο που επιθυμεί να προσεγγίζεται η ποίησή του, και δίνει το κύριο βάρος στα ποιήματα που φέρουν έκδηλα τις κοσμοθεωρητικές του αντιλήψεις. Η σημερινή έκδοση του Αντίδωρου διαφέρει από εκείνην του 1943 και τις επανεκδόσεις της καθώς τώρα τα ποιήματα παρουσιάζονται με τη μορφή στην οποία κατέληξε ο Αγγελος Σικελιανός συγκροτώντας τον Λυρικό Βίο (1947). Επίσης συνοδεύεται από εκτενέστατο σημείωμα του επιμελητή, σημειώσεις, σχόλια, γλωσσάρι και ευρετήριο πρώτων στίχων.
Ο τίτλος της συλλογής αυτής... φανερώνει την προσφορά στον τόμο τούτο κομματιών, μονάχα, από το Λυρικό μου Έργο.
Συμπληρωματικά, η εικόνα του παλιού Γνωστικού σφραγιδόλιθου με το στραυρωμένο Ορφέα ανταποκρίνεται στην τελευταία αυτή στροφή του "Προλόγου στη Ζωή":
Ω μυστικά κατορθωμένο σώμα, σώμα της θυσίας, αντίδωρο άμετρων ψυχών, Εσταυρωμένε Βάκχε· ω τσακισμένη από το βάρος των τσαμπιών αθάνατη κληματαριά,
και συμβολίζει πως το σώμα της Ποίησης, όσο κι αν μοιράζεται, δεν κομματιάζεται ουσιαστικά, αλλά υπάρχει πάντα ολόκληρο μέσα σε κάθε της κομμάτι, όπως ο διαμελισμένος Ορφέας ξαναβρίσκεται, κατόπι απ' το διαμελισμό του, "ολόκληρος", για τα μάτια των μυημένων, πάνω στο Σταυρό.
Πρόκειται για μία ευρεία ανθολόγηση από το ποιητικό του έργο, που έκανε ο ίδιος ο Αγγελος Σικελιανός και κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1943 με τον τίτλο ΑΝΤΙΔΩΡΟ. Με τις επιλογές του, ο ίδιος ο ποιητής υποδεικνύει τον τρόπο που επιθυμεί να προσεγγίζεται η ποίησή του, και δίνει το κύριο βάρος στα ποιήματα που φέρουν έκδηλα τις κοσμοθεωρητικές του αντιλήψεις. Η σημερινή έκδοση του Αντίδωρου διαφέρει από εκείνην του 1943 και τις επανεκδόσεις της καθώς τώρα τα ποιήματα παρουσιάζονται με τη μορφή στην οποία κατέληξε ο Αγγελος Σικελιανός συγκροτώντας τον Λυρικό Βίο (1947). Επίσης συνοδεύεται από εκτενέστατο σημείωμα του επιμελητή, σημειώσεις, σχόλια, γλωσσάρι και ευρετήριο πρώτων στίχων.
Ο τίτλος της συλλογής αυτής... φανερώνει την προσφορά στον τόμο τούτο κομματιών, μονάχα, από το Λυρικό μου Έργο.
Συμπληρωματικά, η εικόνα του παλιού Γνωστικού σφραγιδόλιθου με το στραυρωμένο Ορφέα ανταποκρίνεται στην τελευταία αυτή στροφή του "Προλόγου στη Ζωή":
Ω μυστικά κατορθωμένο σώμα, σώμα της θυσίας, αντίδωρο άμετρων ψυχών, Εσταυρωμένε Βάκχε· ω τσακισμένη από το βάρος των τσαμπιών αθάνατη κληματαριά,
και συμβολίζει πως το σώμα της Ποίησης, όσο κι αν μοιράζεται, δεν κομματιάζεται ουσιαστικά, αλλά υπάρχει πάντα ολόκληρο μέσα σε κάθε της κομμάτι, όπως ο διαμελισμένος Ορφέας ξαναβρίσκεται, κατόπι απ' το διαμελισμό του, "ολόκληρος", για τα μάτια των μυημένων, πάνω στο Σταυρό.
ΑΝΤΙΔΩΡΟBKS.0352009BKS.0352009ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣΠΟΙΗΣΗΚατηγορία: ΠΟΙΗΣΗ •ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ στην κατηγορία ΠΟΙΗΣΗ ISBN: 960-7721-90-Χ Συγγραφέας: ΣΙΚΕΛΙΑΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ Εκδοτικός οίκος: ΙΚΑΡΟΣ Σελίδες: 309 Διαστάσεις: 14x21 Ημερομηνία Έκδοσης: 2004 Πρόκειται για μία ευρεία ανθολόγηση από το ποιητικό του έργο, που έκανε ο ίδιος ο Αγγελος Σικελιανός και κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1943 με τον τίτλο ΑΝΤΙΔΩΡΟ. Με τις επιλογές του, ο ίδιος ο ποιητής υποδεικνύει τον τρόπο που επιθυμεί να προσεγγίζεται η ποίησή του, και δίνει το κύριο βάρος στα ποιήματα που φέρουν έκδηλα τις κοσμοθεωρητικές του αντιλήψεις. Η σημερινή έκδοση του Αντίδωρου διαφέρει από εκείνην του 1943 και τις επανεκδόσεις της καθώς τώρα τα ποιήματα παρουσιάζονται με τη μορφή στην οποία κατέληξε ο Αγγελος Σικελιανός συγκροτώντας τον Λυρικό Βίο (1947). Επίσης συνοδεύεται από εκτενέστατο σημείωμα του επιμελητή, σημειώσεις, σχόλια, γλωσσάρι και ευρετήριο πρώτων στίχων. Ο τίτλος της συλλογής αυτής... φανερώνει την προσφορά στον τόμο τούτο κομματιών, μονάχα, από το Λυρικό μου Έργο. Συμπληρωματικά, η εικόνα του παλιού Γνωστικού σφραγιδόλιθου με το στραυρωμένο Ορφέα ανταποκρίνεται στην τελευταία αυτή στροφή του "Προλόγου στη Ζωή": Ω μυστικά κατορθωμένο σώμα, σώμα της θυσίας, αντίδωρο άμετρων ψυχών, Εσταυρωμένε Βάκχε· ω τσακισμένη από το βάρος των τσαμπιών αθάνατη κληματαριά, και συμβολίζει πως το σώμα της Ποίησης, όσο κι αν μοιράζεται, δεν κομματιάζεται ουσιαστικά, αλλά υπάρχει πάντα ολόκληρο μέσα σε κάθε της κομμάτι, όπως ο διαμελισμένος Ορφέας ξαναβρίσκεται, κατόπι απ' το διαμελισμό του, "ολόκληρος", για τα μάτια των μυημένων, πάνω στο Σταυρό. ΑΝΤΙΔΩΡΟ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση