ISBN: 960-08-0402-8 Συγγραφέας: ΜΑΛΛΕΡΟΥ ΝΑΝΣΥ Εκδοτικός οίκος: ΣΙΔΕΡΗΣ Ι. Σελίδες: 223 Διαστάσεις: 21,5x29 Ημερομηνία Έκδοσης: Απρίλιος 2007 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Στη για πολλά χρόνια παγιωμένη στρατηγική του «Ζήσε και άσε τους άλλους να πεθάνουν» έρχεται να αντιταχθεί αυτό το βιβλίο, αποδεικνύοντας, τόσο θεωρητικά, όσο και με πραγματικά παραδείγματα, ότι οι συνεργατικές στρατηγικές μπορεί να αποβούν πολύ πιο επικερδείς. Το «παιχνίδι» της στρατηγικής κάθε άλλο παρά απλό είναι. Αντίρροπες δυνάμεις, αβέβαιο παρόν και μέλλον, ταχύτατη και ακατάπαυστη μεταβολή του καταναλωτή. Πόσο κοστίζει άραγε να μείνει κανείς αμέτοχος στις εξελίξεις; Benchmarking, Συν-ανταγωνισμός, Θεωρία των Παιγνίων. Καμία στρατηγική δεν έχει αν μια επιχείρηση χαρακτηρίζεται από εγωκεντρισμό και εσωστρέφεια. Και για να παραφράσουμε τη γνωστή φράση: «Τα (επιχειρηματικά) παιχνίδια πέθαναν. Ζήτω τα (επιχειρηματικά) παιχνίδια!». Η διαφορά είναι ότι, πλέον, το άθροισμα δεν χρειάζεται να είναι μηδενικό. Ήρθε η εποχή να εξερευνήσουμε παιχνίδια σταθερού αθροίσματος, όπου το ζητούμενο συνεχίζει να είναι η μεγιστοποίηση του κέρδους, αλλά το αποτέλεσμα είναι το «κερδίζω-κερδίζεις» σε αντίθεση με το «κερδίζω-χάνεις».
|