H «Φυλακισμένη» μπορεί να διαβαστεί σχετικά αυτόνομα, ως πρώτο μέρος του αποκαλούμενου (από τον Προυστ) και «μυθιστορήματος της Αλμπερτίν», που συμπεριλαμβάνει και τον ακυκλοφόρητο έκτο τόμο («H δραπέτισσα»). Οι δύο πρώτοι τόμοι («Από τη μεριά του Σουάν» και «Στον ίσκιο των ανθισμένων κοριτσιών») απηχούν την παιδική ηλικία του αφηγητή, ενώ μετά τη «Μεριά του Γκερμάντ» (τρίτη ενότητα) ακολούθησαν τα «Σόδομα και Γόμορρα», η ανακάλυψη, από τη μεριά του αφηγητή, της αρσενοκοιτίας και του σαπφισμού, που αλλάζει τη θέαση των πραγμάτων. Στον 5ο τόμο ο αφηγητής έχει επιστρέψει από το Παρίσι με την αρσενικοθήλυκη Αλμπερτίν, την οποία αποφασίζει να «φυλακίσει» στην πατρική κατοικία, όσο οι γονείς του απουσιάζουν. Θέλει να την ελέγχει, έστω κι αν δεν έχει αποφασίσει ακόμη αν θα την παντρευτεί. Όλα εκτυλίσσονται στο διαμέρισμα, ενώ τα χρώματα, οι μυρωδιές και οι ήχοι του έξω κόσμου (που κατά τον Προυστ, επισημαίνει ο Παναγιώτης Πούλος, έχουν σημαντική θέση στην οικοδόμηση μιας αληθινής ζωής) αποτελούν την αναγκαία συνδρομή για την ανάλυση του έρωτα και της ζήλιας. Όποιος έχει την υπομονή να διαβάσει και τους επτά τόμους (μετά τη «Φυλακισμένη» και τη «Δραπέτισσα» το έργο θα ολοκληρωθεί με το «Ξανακερδίζοντας τον χαμένο χρόνο»), θα διαπιστώσει αν η ελπίδα που είχε ο Προυστ για τους αναγνώστες του ήταν βάσιμη: αν δηλαδή μετατρέπονται, από αναγνώστες του «Χαμένου χρόνου», σε αναγνώστες του εαυτού τους. ΜΑΝΩΛΗΣ ΠΙΜΠΛΗΣ-ΤΑ ΝΕΑ
H «Φυλακισμένη» μπορεί να διαβαστεί σχετικά αυτόνομα, ως πρώτο μέρος του αποκαλούμενου (από τον Προυστ) και «μυθιστορήματος της Αλμπερτίν», που συμπεριλαμβάνει και τον ακυκλοφόρητο έκτο τόμο («H δραπέτισσα»). Οι δύο πρώτοι τόμοι («Από τη μεριά του Σουάν» και «Στον ίσκιο των ανθισμένων κοριτσιών») απηχούν την παιδική ηλικία του αφηγητή, ενώ μετά τη «Μεριά του Γκερμάντ» (τρίτη ενότητα) ακολούθησαν τα «Σόδομα και Γόμορρα», η ανακάλυψη, από τη μεριά του αφηγητή, της αρσενοκοιτίας και του σαπφισμού, που αλλάζει τη θέαση των πραγμάτων. Στον 5ο τόμο ο αφηγητής έχει επιστρέψει από το Παρίσι με την αρσενικοθήλυκη Αλμπερτίν, την οποία αποφασίζει να «φυλακίσει» στην πατρική κατοικία, όσο οι γονείς του απουσιάζουν. Θέλει να την ελέγχει, έστω κι αν δεν έχει αποφασίσει ακόμη αν θα την παντρευτεί. Όλα εκτυλίσσονται στο διαμέρισμα, ενώ τα χρώματα, οι μυρωδιές και οι ήχοι του έξω κόσμου (που κατά τον Προυστ, επισημαίνει ο Παναγιώτης Πούλος, έχουν σημαντική θέση στην οικοδόμηση μιας αληθινής ζωής) αποτελούν την αναγκαία συνδρομή για την ανάλυση του έρωτα και της ζήλιας. Όποιος έχει την υπομονή να διαβάσει και τους επτά τόμους (μετά τη «Φυλακισμένη» και τη «Δραπέτισσα» το έργο θα ολοκληρωθεί με το «Ξανακερδίζοντας τον χαμένο χρόνο»), θα διαπιστώσει αν η ελπίδα που είχε ο Προυστ για τους αναγνώστες του ήταν βάσιμη: αν δηλαδή μετατρέπονται, από αναγνώστες του «Χαμένου χρόνου», σε αναγνώστες του εαυτού τους. ΜΑΝΩΛΗΣ ΠΙΜΠΛΗΣ-ΤΑ ΝΕΑ
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΧΑΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ 5 Η ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΗBKS.0271615BKS.0271615PROUST MARCELPROUST MARCELΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΚατηγορία: ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ •PROUST MARCEL στην κατηγορία ΞΕΝΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ISBN: 978-960-05-0994-6 Συγγραφέας: PROUST MARCEL Εκδοτικός οίκος: ΕΣΤΙΑ Σειρά: ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΧΑΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ Μετάφραση: ΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΖΑΝΝΑΣ ΠΑΥΛΟΣ Σελίδες: 415 Διαστάσεις: 17x24 Ημερομηνία Έκδοσης: 2004 H «Φυλακισμένη» μπορεί να διαβαστεί σχετικά αυτόνομα, ως πρώτο μέρος του αποκαλούμενου (από τον Προυστ) και «μυθιστορήματος της Αλμπερτίν», που συμπεριλαμβάνει και τον ακυκλοφόρητο έκτο τόμο («H δραπέτισσα»). Οι δύο πρώτοι τόμοι («Από τη μεριά του Σουάν» και «Στον ίσκιο των ανθισμένων κοριτσιών») απηχούν την παιδική ηλικία του αφηγητή, ενώ μετά τη «Μεριά του Γκερμάντ» (τρίτη ενότητα) ακολούθησαν τα «Σόδομα και Γόμορρα», η ανακάλυψη, από τη μεριά του αφηγητή, της αρσενοκοιτίας και του σαπφισμού, που αλλάζει τη θέαση των πραγμάτων. Στον 5ο τόμο ο αφηγητής έχει επιστρέψει από το Παρίσι με την αρσενικοθήλυκη Αλμπερτίν, την οποία αποφασίζει να «φυλακίσει» στην πατρική κατοικία, όσο οι γονείς του απουσιάζουν. Θέλει να την ελέγχει, έστω κι αν δεν έχει αποφασίσει ακόμη αν θα την παντρευτεί. Όλα εκτυλίσσονται στο διαμέρισμα, ενώ τα χρώματα, οι μυρωδιές και οι ήχοι του έξω κόσμου (που κατά τον Προυστ, επισημαίνει ο Παναγιώτης Πούλος, έχουν σημαντική θέση στην οικοδόμηση μιας αληθινής ζωής) αποτελούν την αναγκαία συνδρομή για την ανάλυση του έρωτα και της ζήλιας. Όποιος έχει την υπομονή να διαβάσει και τους επτά τόμους (μετά τη «Φυλακισμένη» και τη «Δραπέτισσα» το έργο θα ολοκληρωθεί με το «Ξανακερδίζοντας τον χαμένο χρόνο»), θα διαπιστώσει αν η ελπίδα που είχε ο Προυστ για τους αναγνώστες του ήταν βάσιμη: αν δηλαδή μετατρέπονται, από αναγνώστες του «Χαμένου χρόνου», σε αναγνώστες του εαυτού τους. ΜΑΝΩΛΗΣ ΠΙΜΠΛΗΣ-ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΧΑΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ 5 Η ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΗ
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies. ΠληροφορίεςΡυθμίσειςΑπόρριψηΑποδοχή
Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.
Αποθήκευση